2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. szeptember 5., vasárnap

Through Hearts and Tacks 4.


4.rész

- Kíváncsi lennék mennyit vedelt, hogy így kinyúlt, mint az ágyelő? – gondolkodtam hangosan.
- Tizenhárom pohár Jacket ivott. –mondta fáradtan a mixer.
- Hűűű! –nyögtem ki – Szép teljesítmény.
- Meg előtte még ki tudja mit, mert már volt benne, amikor leült. –morogta a mixer.
- Nehéz győzelem lehetett ez a világbajnoki cím, ha még mindig ünnepli. –vigyorodtam rá a még mindig döbbent arcot vágó Jaimre.
- Áh! Nő van ebben kisasszony! –mondta a csapos.
- Mondott magának valamit?
- Egy csinos kis barna leült mellé, de elküldte melegebb éghajlatra mondván minden nő repedt sarkú.
- Akkor igaza van. Nő van e mögött a nagy ivászat mögött. Mehetünk? –kérdeztem Jaimet.
- Menj csak. Hívok egy taxit, és visszaviszem a hotelbe Sebastiant.
Felhúztam az egyik szemöldököm.
- Ennyire jóban vagytok?
- Hát annyira nem, de mondhatni egy cégen belül vagyunk. Meg ő is, a Crowneben lakik. Tudod általában rendes srác, nem nagyon láttam még így berúgva.
Ha Teréz anyát akar játszani csak rajta, nekem semmi közöm hozzá. Pláne hogy a srácot nem is ismerem túlzottan.
- Értem. Akkor jó babysitterkedést.
- Kösz.
Azzal elindult, hogy felkanalazza a kicsi németet, én meg megittam a koktélom maradékát.
Éppen felém tartottak, amikor a kis német megszólalt.
- Nézd már milyen csinos kis grid girl! Szedjük fel!
Ahhoz képes, hogy szerelmi bánata van, és utálja a nőket. Grid girl?
Vigyorogtam egyet magamba, hát annak még nem néztek! Végül is még akár bóknak is lehet venni, hiszen azok a csajok a legcsinosabbak, és legszebbek. És mint tudjuk a részegek nem hazudnak!
- Seb! Hagyd őt békén jó? – rángatta Jaime, de Vettel elvesztette az egyensúlyát és elterült, Jaimet is majdnem elrántotta.
Intettem nekik, hogy viszlát, és kimentem a parkolóba.
Már csak két - három kocsi állt bent.
Csippantottam a riasztóval, beszálltam, és bekapcsoltam a zenét. Kelly Clarkson: Because of you. Szusszantam egyet. Végig hallgattam, aztán beindítottam a motort. Kifaroltam, éppen a bejárat előtt mentem el, amikor láttam, hogy Jaime, Vettelt hánytatja.
A német alig állt a lábán Jaime tartotta, kegyetlenül nézett ki.
Kihajtottam az útra.
De a visszapillantóból még láttam, ahogy Vettel összeesik, és Jaime próbálja felrángatni a földről.
Kikapcsoltam a zenét, és visszafordultam.
- Ekkora hülyet mint én! Minek veszek a nyakamba koloncot???
Egy tempós fékezéssel közvetlenül a srácok előtt álltam meg, kiszálltam, és megkerültem a kocsit.
- Nem kell egy fuvar?
- Angyal vagy! – mondta Jaime.
- Jah tudom! Szárnyaim is vannak, emlékszel?
Aztán leeset neki.
Vigyorogva bólogatott.
- Te én tök barom vagyok! Ez sport kocsi!
- És?
- Két személyes!
- Az gáz.
- Figyi! Vezess te, én meg beülök a kis szeszkazánnal az anyósülésre, egyikünk sem túl nagy darab szorosan, de elférünk!
- Ez szabályos?
- Szerinted? De egyedül úgyse tudod elvinni.
- Hát nem.
Odaadtam Jaimenek a kulcsokat, beültem az anyósra, szorosan a váltóhoz, Sebet meg valahogy beszenvedtük.
Reménykedtem benne, hogy nem hány le.
Jaime beült.
- Te ezt a kocsi, hogy kell vezetni?
- Mert?
- Olyan mint Darth Vader budoárja.
- Tök egyszerű, de amikor váltasz, akkor csak finoman, enyhe kuplunk, gyors váltás.
- Ahha.
- Csak ne törd össze, és ne tedd tönkre.
- Igyekszem.
Egész jól ment Jaimenek, de azért nem indítanám el egy utcai gyorsulásin se. Néha magyaráztam neki, hogy mit hogy, de egész jól el volt a kis tuniggéppel.
Szerencsére minden galiba nélkül beértünk a hotel parkolójába.
Jaime kiszállt, és kirángatta Sebet, aki két oldalról támogattunk be.
Nagy nehezen értünk a recepcióhoz, majd fel a szobájához, ami előtt máris letámadott minket, Kimi, Chris, meg Franz.
- Hála Istennek megvagy Sebastian! Már kezdtünk aggódni – nyögte ki Chris.
- Átvenné valaki a srácot, mert elég nehéz!
Kimi odapenderült, és átvette.
- Kösz!
- Mi köszönjük! Rendes volt tőled, hogy segítettél.
- Jaimenek köszönd, én ott akartam hagyni! –dünnyögtem.
- Akkor is köszönjük! – mondta Horner – Neked is Jaime!
A srác bólintott.
- Mennyit ivott? –kérdezte Kimi.
- A csapos szerint tizenhárom Jacket, meg kit tudja még mit. Először azt hittük más támasztja a pultot.
- Sejtem kire gondoltatok….- morogta.
Vállat vontam. A recepción kapott kártyát elővettem, és kinyitottam az ajtót.
- A rossz hírnév nehezen kopik el! A jó meg annál hamarabb! A kicsi németnek még baja lehet ebből, a nagy ivászatból.
A srácok közben leültették egy fotelbe a fél ájult Sebet.
- Már szárnyra kapott a hír. De Sebet nem érdekli semmi.
- Akkor nagy lehet a szívfájdalma.
- Hát őt is eléggé átverték a palánkon.
Sejtettem, hogy a saját maga viharos válására is céloz.
- Túl éli. A szerelembe, és a szívfájdalomba még nem sokan haltak bele.
- Áhh. Mintha a falnak beszélnénk. Csak kesereg. Tiszta zombi lett már! – kiabált Kimi.
- Majd magához tér. De az tuti, hogy holnap, nagyon szarul lesz. Most a legjobb lesz, ha alszik egy nagyot. – mondtam erőltetett mosollyal.
- Én megyek, ha nem gond. –mondta Jaime.
- Én is. Viszlát. –köszöntem el.
Azzal otthagytuk őket.
Elbúcsúztam Jaimetől, aki pár szobával arrébb lakott, én meg felmentem a saját emeletemre, és egy gyors zuhany után, bedőltem aludni.

5 megjegyzés:

  1. Szegény Seb... gondoltam, hogy nő van a dologban, de kíváncsi lenék mit követtek el ellene, hogy ennyire padlón van... :(
    A holnapi nap biztos fájdalmas lesz neki, és kíváncsi leszek arra is, hogy a többiek felvilágosítják majd, hogy ki is hozta Őt haza... :D
    Kimi milyen aranyos, ahogy Seb lélekbúvára lett... :P
    Kíváncsi vagyok nagyon a folytatásra...
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa! :D

    Nem tudom miért, de az előző rész után nagyon röhögtem! xD Szegény Sebike! Jól kiütötte magát adrága! :O Valami nagyon kemény ügy lehet, ha ennyire leitta magát! :S Kimi! :D Azért látom itt is megjelenik kedvenc finnünk, no de ez nem baj! Mondjuk én csak örülök neki! :P Angel nagyon aranyos volt ezekben a részekben....teljesen más, mint előtte! :O (bár gondolom, hogy nem fog ilyen maradni :D )

    Siess a folytival, mert már nagyon-nagyon kíváncsi vagyok!

    SZUPER lett! :D
    Puszi:Dahlia ♥

    VálaszTörlés
  3. Szia Cica!
    Seb enyhén szólva K.O :D Pedig ő nem az a nagyon ivós pasi, de ezek szerint nagyon gonoszul elbánt vele a volt barátnő, ha ennyire ki van.
    Angel kedves volt, hogy haza vitte a srácokat. Szegény Jaime nehezen boldogult volna egyedül.
    SZUPER és várom a folytit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia cica!
    Jajj ne... már megint az alkahol mint Kiminél és megint egy nő miatt...Remélem SEb nem fog kórházba kerülni és nem lesznek olyan húzási mint Kiminek Fast and Furiousban...
    Angel és Jaime nagyon jól kijönnek :)
    Kíváncsi leszek,hogy alakul majd ki kapcsolat Sebiben és a csajsziban..mert ugye az elejére azt írtad idézem: kedves, és megbízható, romantikus Vettel..hát eddig nem valami romantikus..szóval kíváncsi leszek,hogy kanarodsz vissza az igazi Sebihez!
    Várom a folytatást!:)
    Puszií
    Tius

    VálaszTörlés
  5. Cica!
    Kivi vagyok Sebbel mi történt, hogy ennyire leitta magát :S
    Angel rendes volt, hogy elvitte a fiúkákat. :)
    Na és Kimi :P XD
    IMÁDÁS ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés