2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. szeptember 5., vasárnap

Through Hearts and Tracks 3.

3.rész

Az este további része remekül folytatódott, legalábbis számomra. Egy csendes félreeső asztalhoz telepedtünk le, és mindenki élménybeszámolót tartott, Greg és Leo a téli szünetet kihasználva buliból buliba mentek, és minden létező csajt megfektettek. Josh inkább tréningezett, és minél jobb formában akarta kezdeni a szezont, végre be akarta bizonyítani, hogy a Hill név nem tűnt el a süllyesztőben.
- Szóval Forma 1-es vb címet akarsz? –kérdeztem vigyorogva.
- Előbb még oda kell jutni, de apám szerint nem sok esélyem van….- közölte szomorúan.
- Te viszont be akarod neki bizonyítani, hogy téved…- mondtam komoran. - Tudod apád remek versenyző volt a maga korában, én nem tartottam nagy tehetségnek, azóta láttam néhány futamon, de te jobb vagy! Szerintem menni fog! És szponzor gondod sem nagyon lesz, ilyen családnévvel.
- Angelnek igaza van. Tudod, hogy nem dicsérget senkit, és nem ápolgatja senki pici lelkét. Amit ő mond az tutira úgy is van. Apád egy barom! – veszekedett Joshra Leo.
Jaj Leo! Vigyorodtam el. Imádtam a srácot, bárkinek segített bármiben, és igazi küzdő volt a pályán. Mondtam is neki hogy igazi oroszlán, nem csak a nevében, de természetében is, akárcsak az apja – őt is Oroszlánnak becézték.
- Kösz! Mondj valami újat! – kesergett tovább Josh.
- Ugyan már Josh! Ha tudnád hányszor hívtak engem kurvának, ribancnak, vagy bénának, és hallgattam volna rájuk, rég nem tartanék itt, ahol most vagyok!
- Csak szarul esik…
Megértettem mit érez, vacak érzés, ha pont a családod döngöl a padlóba. Sajnos néha egy egy név több átokkal, és nyűggel jár, mint pozitívummal.
- Mindjárt jövök! –pattantam fel.
Oda mentem kis járdához, és végig sétáltam a DJ-hez.
A pult tele volt bakelit lemezekkel, két lejátszóval, valamint egy laptoppal.
Jaime egyik kezével a fél fülén fülhallgatót tartott, a másikkal zenét válogatott a gépén.
- Szia! – köszöntem mosolyogva.
Ekkor felnézett a „nagy” munkából.
Zavartan mosolygott vissza.
- Szióka!
- Tudom, hogy ez nem kívánságműsor, de kérhetnék egy számot?
- Hát valóban nem az….De egy névért, és egy telefonszámért szívesen. – mondta vigyorogva, és közben mélyen a szemembe nézett azokkal a hihetetlen kék szemeivel.
Visszamosolyogtam.
- Csak név, telefonszám nincs.
Kérlelőn nézett rám, és pedig nemet intettem a fejemmel.
- Hát jó. – mondta és kezet nyújtott – Jaime Alguersuari.
- Angel! Angel Diamond!
Ledöbbent.
- Tudom, honnan ismerlek! Te vagy az marhatehetséges autóversenyző csaj!
Felnevettem.
- Igen. Rólad meg a főnököd áradozott, hogy jó DJ vagy.
- Ismered? –hüledezett.
- Bemutattak neki.
- Szóval, miről is lenne szó? –kérdezte vidáman.
- Egy haverom nagyon maga alatt van, és szeretném felvidítani, ezért kellene egy konkrét szám.
- Melyik?
- Carlos Santana és Chad Kroeger: Into the night.
- Az egy nagyon jó szám.
- Az. És lehetne jó hangos?
- Hát annyira nem, de megteszek mindent!
- Aranyos vagy! Köszi!
- Egy ilyen szempárért bármit!
Elvigyorodtam, és megcsóváltam a fejem.
Megfordultam, hogy megyek is, de meggondoltam magam.
- Ha a Panthernél jársz, szólj be és meghívlak egy kávéra! – kacsintottam rá.
Jár neki ennyi, ha már ilyen normális volt.
Szélesen elvigyorodott, és bólintott.
- Mindenképpen.
Azzal elsétáltam. Bár a zene kicsit hangosra sikerült, megérte, mert Joshnak prima kedve kerekedett, és az este vége felé a fiúkkal együtt eltűnt csajozni. Egyedül maradtam az asztalnál. Már csak alig pár vendég lézengett itt-ott. Még nem volt kedvem elmenni, visszasétáltam Jaimehez.
- Hali!
- Miss Diamond!
- Azt hittem tegeződünk? – dobtam be.
- Naná! –vigyorgott.
- Egész jól keverted ma este!
- Mondta Franz, hogy kedvező kritikát adtál. Megint számot szeretnél?
- Csak dumálni, a haverok elhúztak. Nem zavarok?
- Nem. Éppen azon filózom, mit is kéne még betenni.
- Hát mivel szinte vége a bulinak, valami lassút.
- Nincs sok ötletem. Nem nagyon ismerem az itteni közízlést.
- Plumb: Clut?
- Az egy énekes?
- Egy együttes. Kicsit olyan Evanescance féle. Nincs tőlük számod?
- Megnézem. – pötyögött a gépen – De van. Megnézed?
Átmentem az ő oldalára.
- Ez egy nagyon jó szám! –böktem rá a Cut-ra.
- Hna akkor lássuk. Remélem nem vágsz át.
Lekeverte az előzőt, és már szólt is a kellemes, szomorkás dal.
- Te ez tényleg jó. –mondta döbbenten.
- Naná.
Egészen jól, elfecsegtünk még vagy negyedórát, aztán bezárta a bazárt, és elkezdett pakolni.
- Akkor most hazamész?
- Igen. Fogok egy taxit, és vissza a hotelbe.
- Ha gondolod szívesen elviszlek. Melyikben laksz?
- Crowne Plaza. De nem akarok gondot okozni.
- Én is ott lakom, úgyhogy no problem. Míg összepakolsz, iszok valami alkoholmenteset a bárban okés?
- Rendben. Pár perc és megyek.
Előre mentem, és lezuttyantam az első helyre amit kinéztem.
- Jó estét kisasszony! Mit adhatok? –jött oda egy latinos kinézetű srác, fehér colgate reklám mosollyal.
- Hello. Valami alkoholmentes édeset!
- Egy Rail Splitter koktél?
- Jól hangzik, de mit takar?
- Gyömbér és citromlé, cukorsziruppal.
- Prima, akkor egy olyat.
A srác neki látott, közben valaki elég hangosan megkopogtatta a pult másik végét, a poharával.
Ki ez a barom? A félhomályban nem sok látszott.
Csak egy sötétkék felsős, szőke srác volt, de nem látszott az arca, mert már szinte a pulton feküdt.
Az ingujjon látszott két vörös bika. Hna akkor van, egy tippem ki lehet.
A mixer vigyorogva elém tette az italt, és közben Jaime is befutott.
- Megiszom és mehetünk!
- Okés.
- Te úgy látom a finnek gyöngye alaposan bevodkázott! – mondtam gúnyosan, és a pult vége felé böktem.
- Nem is akárhogy. – mondta fejcsóválva – Pedig mindenki azt mondta, azoknak az időknek vége.
- Kutyából nem lesz szalonna.
Megint kopogtatták a pultot.
- Sajnálom uram, nem adhatok többet, így is többet ivott, mint szabadott volna. Menjen haza, és pihenje ki magát.
- De ééén inni akarok! Még egy Jacket! – és rácsapott a pohárral a pultra.
- Uram! Kérem távozzon, vagy a biztonságiak viszik el.
- Menjeeeneeeek a pooookoooolba!
Azzal a pultra csapta a poharat, amit elrepedt. Le akart szállni a bárszékről, de elvétette, és elterült a földön.
Teljesen ledöbbenten, és Jaimere néztem, szájtátva bámulta a földön fekvőt, majd engem, majd a földön fekvőt.
- Ez nem Kimi! – nyögtem ki.
- Nem! Ez… ez….. Vettel!- dadogta.
Hulla részegen, kiterülve a Hitol Hotel bárjában ott feküdt az elmúlt év világbajnoka Sebastian Vettel. Apám micsoda szalagcím lesz ebből reggel!

3 megjegyzés:

  1. Cica! Szupi lett! ♥♥♥
    JAime milyen kis helyes :D :D
    ÉS Sebikével mi van, hogy levedelte magát? :O :O :S
    Kivi vagyok kövire! :) ♥♥♥
    IMÁDÁS ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Szia Cica! :D

    Juj! Most úgy örülök, hogy legalább egy spanyol kedvencem normálisnak tűnik a töridben! :D :D
    Hmm... Kíváncsi vagyok, hogy mitől van Seb ennyire padlón. :S
    Azért az csöppet muris volt, hogy Jaime és Angel egyből Kimire gondoltak, mint részeg tivornyázós alakra. :D
    Greg, Leo és Josh karaktere nekem nagyon szimpatikus! :)

    SZUPER lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Szia cica!!!:)
    Úr isten..most lesokkoltál! ááá vajon mi baja... miért részeg? ááá de kíváncsi vagyok.. olvasom is tovább!
    A srácok nagyon jó fejek!
    és Jaime is!(L)
    Puszi
    Tia

    VálaszTörlés