2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. március 9., szerda

Seventh shift pace 35.

35.rész

Gerhard érdeklődve nézett rám.
- Mit akarsz tenni?
- Egyenlőre semmit. –mondtam nyugodtan és hátradőltem a székben.
- Most már engem is kíváncsivá tettél. –pillantott rám Bruno.
- Először is megfelelően fel kell hozni a csapatot. Muszáj olyan időket futnunk a pályán, ami jelentősen jobb, mint a Red Bullé, villantanunk kell valamit.
- Ez megoldható, ha a kocsi átépítése kész, akkor menni fog.
- Én viszont azt mondom, ne menjünk ki a barcelonai tesztre. –szögeztem le.
- Mi? – csattant fel Gerhard.
- Igazad van. Úgyis csak a régi verdával tudnánk menni, azzal meg nem megyünk sokra. –állt mellém Bruno.
- Így van. Mondjuk le a tesztet. Csináljuk meg az átépítést úgy, hogy tökéletes legyen, ha kész akkor dobjuk be a mély vízbe Abu Dhabii térningen. A régi járgányra vonatkozó adatokat, úgyis sutba vághatjuk.
- Ez mondjuk igaz. – helyeselt Mekies.
- A befektetők nem fognak tapsolni.
- Gerhard! Ad be nekik ügy, hogy pénzt spóroltunk. Végül is igaz. Minket a teszt tilalom sem hátráltat, a padlólemez, és a hátsószárny teszteléséhez az egyenes szakaszok is elegendők.
- És mi a nagy terv?
- Előbb beetetünk, aztán bedobjuk a csalit. Kicsit felkeverjük a média segítségével az állóvizet. Elhintünk pár pletykát Christianról, és a csapatról, ami persze nem igaz. Meg felelevenítünk néhány régi sztorit, ami vagy nagy port kavart, vagy eltűntették a süllyesztőben, pedig elég szaftos lett volna egy jó kis botrányhoz. Pár megvágott interjú Vettellel, és Kimivel. Ha ügyesek vagyunk rengeteget gürizhet azon, hogy elsimítsa a kétkedőket. Amíg pedig azzal lesz elfoglalva, hogy kimagyarázza magát, és levegye a nyomást a pilótái válláról, addig, mi szépen csendben elhúzunk a mezőnytől, és tőlük. Utána pedig a szezonnyitón csinálunk egy kis műsort. Ha jók vagyunk, addigra eléggé lerongyolódik mindenki idege a Red Bullnál, nem kell más csak egy kétértelmű kis finom mondat, és kitör a balhé. Aztán pedig rájuk száll a média, mint keselyű a döghúsra, meg persze ránk is, de mivel mi előre felkészülünk. Ha jól keverjük a lapokat, és befutunk az első nyolcban, ők pedig nem nyerik meg a futamot, akkor máris az lesz a hétfői szalagcím, hogy elpáholtuk őket. Kell ennél jobb reklám?
- Ez ördögi…- morogta Bruno.
- Ahha. Végül is ha már a szezonnyitón földbe döngöljük az aktuális világbajnokot, akkor mi lesz később?! –néztem rájuk negédesen.
- De tudod, hogy ez kétélű fegyver? –kérdezte Gerhard aggódva.
- Persze! De ha jó a team, akkor menni fog. Amúgy meg senkinek nem mondunk semmit. Ők csinálják a dolgukat, a többi a mi feladatunk.
- De hogy akarod a szezonnyitóig titokban tartani, hogy ütőképes a kocsi? Ha az abu dhabii teszten mi is indulunk?
- Hát majd olyan köröket mész te is, ami inkább a mezőny második felébe jó, mint az elsőbe. Szándékosan cseszd el a beállítást.
- A mérnökök gyanút fognak.
- Őket majd Te elintézed! –néztem az osztrákra.
Megcsóválta a fejét.
- Veszélyes játékba fogunk…
- Nincs más esélyünk! Ha Horner még jobban megcibálja a bajszunkat vissza kell vágnunk! Kellenek a szponzorok, és Dietrich pénze is.
- Tudom. De ha ez kiderül, oda a hitelünk!
- Hát legyél ügyes! És takard el a hozzánk vezető nyomokat! Azt hiszed máshol nem így csinálják? De így csinálják, sőt még durvábban! A sarkunkra kell állunk, és meg kell mutatnunk, hogy ki a fasza gyerek!
- Honnan akarsz pletykát előásni?
- Jobb ha nem tudod. Majd én elintézem, van valaki aki ezer örömmel segít nekünk. És elég ügyes hozzá, hogy ne hagyjon kenyérmorzsákat.
- Sejtettem, hogy te a pokolból jöttél, de egyre inkább kezdem el is hinni. –morogta az osztrák.
- Ha más eszköz nem maradt, akkor húzzuk karóra az ellenséget, én azt mondom.
- Csak mi ne jussunk az ő sorsukra…
- Legyél már kicsit derűlátóbb!
- Majd igyekszem….
Még vagy fél órát maradtunk, amíg Mekiessel megbeszéltem az átépítés részleteit, és pár fontosabb módosítást. Kiderült, hogyha hagyják kibontakozni egész talpra esett pasi.
De nagyon gyanús volt minden esetre, hogy ő és Ascanelli ennek ellenére, hogy tudta ennyire nagyon elbaltázni a kocsit. Vagy valamelyikük pénzt kapott érte, vagy valaki belenyúlt a munkájukba. Amikor a belga elment egy újabb kávéért, ezt el is hintettem az osztráknak, aki megígérte, hogy górcső alá veszi az összes emberét, és ha van tégla, akkor elcsípi.
Reméltem, hogy sikerrel jár, ehhez mindannyiunknak érdeke fűződött.
Amikor végre leültem a lakás nappalijában, Bruno kissé morcosan dőlt neki a konyha ajtófélfájának.
- Eddievel akarsz egyezkedni igaz?
- Nincs más aki segítene nekünk.
- Chris tudni fogja, hogy Eddie áll a dolgok mögött, ő mögötte meg te.
- Tudom, de bizonyíték hiányában nem vádolhat meg, mert az rágalmazás.
- Aggódom…
- Mit tehet még velem? –tártam szét a karom keserűen – Már mindent megtett,a mivel megalázhat, maximum megteszi még egyszer, vagy megveret!
- Jézusom! Ne legyél már ennyire szarkasztikus!
- Milyen legyek? Táncoljak örömömben? Sírjak? Dühöngjek? Ez már mind megvolt.
- Nagyon veszélyes játékba kezdesz!
- Találunk társat ne aggódj! Akadnak még csapatok, és pilóták, akik Horner ellen vannak.
- Lázadást szítasz? –kérdezte gúnyosan.
- Mindig is pályáztam Jean D’Arc szerepére.
- Nagyon vicces!
- Attól félsz hogy nem tudsz megvédeni?
- Legutóbb sem tudtalak! – mondta keserűen.
- Nem a te hibád volt! Ezt te is tudod! De mellettem voltál végig, és ez sokat jelent. Meg aztán engem sosem lehetett védeni! –mosolyogtam rá.
- Nem akarlak elveszíteni! – mondta fáradtan.
Leült mellém, és átölelt.
Nagyot sóhajtott.
- Talán hallgatnod kéne anyádra!
- Miben?
- Találnod kéne már egy normális lányt magad mellé.
- De hát itt van mellettem. –szorított magához.
Nagyot sóhajtottam.
- Mi az?
- Csak eszembe jutott valami. –néztem rá nevetve.
Felhúzta az egyik szemöldökét.
- Ha mi összejövünk, együtt maradunk, és gyerekeink lesznek anyád kiáll a vallásából.
- Igen ez tény…- nevetett fel.
- És gondold el! Ha a gyerekeink rám hasonlítanak majd, és esetleg előjön belőlük a Senna gén is.
- Jesszus! Ne is mond! –kacagott velem együtt.
Hát érdekes fordulat lenne annyi szent.

4 megjegyzés:

  1. Sziaa
    Rávettem magam hogy végre írok és nem bujkálok tovább..
    Elejétől kezdve olvasom mindhárom történetet és ideje volt már hogy leírjam menyire tetszenek az írások..a mostaniról nem is beszélve.
    Úgy hogy..hoz gyorsan folytatást mert kíváncsi vagyok rá mi lesz itt Hornerrel..xD
    De tényleg mert amilyen átéléssel írod a történetet..már én is a szereplők mellet érzem magam és átlátom az egészet..
    Szóval vége a bujkálásnak és most már dicsérlek kommiban is
    Tényleg szuper lett..
    Puszíí:$ebitaa

    Ui...Első komi mindig első dicséret..:D♥

    VálaszTörlés
  2. Imádom Angel észjárását :-D
    Reméltem, hogy Eddietől szerzi majd az infokat,mert még szerettem volna olvasni az írről :-))
    Imádom, alig várom a folytot
    puszi SM

    VálaszTörlés
  3. Hát, Angel szépen kitervelt mindent. Tényleg jó lenne visszahívni Eddiet,a karaktere jót fog tenni a törinek, az tuti (legalább lesz még egy ember Brunon kívül, akit csípni fogok :D).
    Még mindig nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mi lesz Chris reakciója a babára és az abortuszra! Mikor derül ki végre? :D

    Szuper rész lett! :) ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. Nah, szép kis tervek :D Angel zseni :D
    Kíváncsi vagyok micsoda balhék lesznek még itt :D :D Már nagyon várom! :D
    IMÁDÁS ♥♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés