2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. március 20., vasárnap

Seventh shift pace 39.

39.rész

Berger nem tapsolt örömében, hogy késve estünk be. Kaptunk a pofánkra rendesen. Végül egyszerűen otthagytam, és eltűntem a tömegben.
Szereztem egy vodkát a bárpultnál, aztán belevettem magam a táncba. Bruno árnyékként követett, egyáltalán nem mondható túlzásnak, hogy elég rendesen egymásba gabalyodtunk.
Korábban is akadt ilyenre példa, úgyhogy lazára vettük a figurát, és én elhúztam cigizni, ő meg egy italért.
Az erkélyen randiztunk.
Koccintottunk, aztán megszólalt Michael Buble – Sway c. száma (http://www.youtube.com/watch?v=zmYMkl1Grzc&feature=player_embedded#at=34) Bruno a kezét nyújtotta, és táncolni kezdtünk.
- Szeretem ez a számot.
- Like a flower bending in the breeze, Bend with me, sway with ease, When we dance you have a way with me, Stay with me, sway with me…- mondta vigyorogva a szöveget.
- Őrült vagy.
- És csak most jössz rá?
Legyintettem.
Lassan vége lett a számnak.
- Gyere! Nézzük meg a tökfejeket.
Vágtam egy grimaszt, de végül csak bementem vele.
Hátra sétáltunk a bárhoz, majd be egy kis oldalsó ajtón át, egy VIP szobába.
Egyszerű mégis kifinomult látványt nyújtott, fehér falak, széles kényelmes bőr fotelek, és modern képek a falakon.
A bal oldalon szintén kis erkély, nem sokkal előtte egy alig pár személyes bárpult.
Bruno odaintett Gerhardnak, aki elénk sétált, és kezünkbe nyomott egy –egy pohár pezsgőt.
Végig jókedvűen mosolygott.
- Azt hittem egész éjszaka egymással fogtok szórakozni. –mondta még mindig jókedvűen.
- Neked is jobb, ha nem keveredünk velük, abból csak botrány lesz. –mosolyogtam vissza.
- Legyetek elbűvölőek, egy évben ezt az egy –két alkalmat kibírjátok. –sziszegte.
A lehető legbájosabban vigyorogtam Brunora, aki magához húzott, és elindultunk Gerhard után.
- Utálom! – súgtam a fülébe.
- Most az egyszer igaza van. Nekünk is akad kötelezettségünk.
- Akkor is.
Éppen ekkor értünk oda egy nagyobb társasághoz, amiről előre tudtam, hogy nem a legjobb választás.
Bernie, Flavio, Alonso, Massa és Raffela, Schumi és Corinna, Kimi, Seb, Petrov, Maldonado, Perez, Alguersuari, Vijay Mallya és Barrichello, Loeb és Severine, Gerhard, Todt, Domenicali értekezett éppen.
- Nem értek egyet! A nőkre igenis szükség van ebben a sportban! –szögezte le Bernie.
Sokatmondóan pillantottam Brunora.
- Sziasztok! –köszönt ránk jó hangosan Loeb, és már jött is hogy kezet fogjon.
Remek ellenfél volt a rallyban, és a Dakaron is. Amin végül magam sem tudom miért indult, de nem szerepelt rosszul.
- Sebastian. Severin. – mondtam egyszerűen.
- Amikor olvastam az újságban, hogy ott hagyod az Indyt, azt hittem csak mese habbal! – mondta lelkesen – És ezek az eredmények! Dobogós helyek, és pontszerzés! Itt sem vagy semmi!
Megrántottam a vállam.
- És te Bruno! Hát hallod ez a két futamgyőzelem! Le a kalappal öregem! – veregette meg a vállát - Nagyon meglepne, ha jövőre nem lennétek a vb esélyesek közt!
- Ugyan az még messze, és ezen a szezonon sem vagyunk túl. –próbált diplomatikus választ adni.
- Szerintem akkor is sokat mondó, ahogy Phoenix megint összerántott egy csapatot. Láttam, és tapasztaltam, hogy mire vagytok képesek. Ezek a fiúk még nem tudják mi vár rájuk. –vigyorgott jókedvűen.
Lett volna egy két megjegyzésem, de inkább lenyeltem, és belekortyoltam a pezsgőmbe.
- Nem kell a botrány kis lány. Jól kibasznál magaddal, ha most a fejedre húznád a sajtót. Nyugi.
- Nem értem miről beszélsz Sebastian, elvégre jó autóval jó eredményt hozni nem akkora siker. – közölte Alonso flegmán.
Rohadj meg!
- Nem is tagadjuk. De azért bemutatkozásnak akkor sem utolsó, pláne hogy eddig női sikereket, eddig csak Lombardi aratott. És annak már jó ideje. –felelte Bruno.
- Szerintem egy nőnek sem lenne szabad versenyeznie sem az autósportban, sem semmilyen motorsportban.
Nem szóltam semmit csak vártam a kifejletet.
- Egyetértek Ferrel. Szerintem sem. Túl szerények az elért eredmények, és nem tudják tartani a megfelelő színvonalat! –adta alá a lovat Barrichello.
Bagoly mondja verében, te aki még egy traktort sem tud elvezetni? Fasz fej!
- Nem értek egyet! Tekintve hogy kiváló autó ide vagy oda, azért Phoenix remek eredményeket mutatott fel, ahogyan Bruno is. Ezek elvitathatatlanok! –közölte Schumi.
- Ugyan már! Az hogy néhány alsóbb kategóriába jól ment nem jelent semmi! – fakadt ki Kimi.
Kezdtem jól szórakozni, és elmosolyodtam.
- És mit gondol erről Miss Phoenix? Elvégre éppen Önt is bírálják. –kérdezte érdeklődve Vijay Mallya.
- Semmit.
- Semmit? –hökkent meg.
- Őszintén?
- Persze!
- Leszarom. Mondjanak amit akarnak, de eddig egy liba sem volt olyan sikeres egyik kategóriában sem mint én. Nem fogom hagyni, hogy provokáljanak. A pályán úgyis a legjobb nyer, azt meg majd meglátjuk ki az. Ott maradéktalanul kiderül ki milyen versenyző, és ki mennyit ér.
Az indiai csak bólogatott.
- Látom maga valóban olyan nyílt, és őszinte, mint mondják.
Megrántottam a vállam.
- Bár engem igazából az nyűgözött le, hogy milyen versenyképes autót sikerült fejlesztenie abból az év elei tragacsból. A szerelői, és a mérnökei ódákat zengnek magáról.
- Igazán? És milyen stílusban? Csak nem rappelnek?- kérdeztem szórakozottan.
- Látom nem igazán érdekli.
- Nem. –ittam bele a poharamba.
- Pedig a jó szakmai hírnév sokat számít.
- Nem érdekel sem a szakmai, sem az egyéb hírnevem. Soha nem is érdekelt. Ha engem alkalmaz valaki a pályán elért sikereimet nézze. Emberileg lehet, hogy nem vagyok a legjobb, de az eredményei helyettem beszélnek. Úgy vélem eddig is remek ajánló levelek voltak.
- Ez kétségtelen. El nem vitatható Öntől egyik sem. Teljesen tisztán, és korrekten nyert.
- De az hogy a múltban ilyen sikereket ért el, nem jelenti azt, hogy ez garancia a jövőre nézve is. – közölte Fer.
- Nem érteni veled egyet. Ha te korábbi eredményeidet nem venni mások figyelembe, akkor te nem lenni most Ferrari versenyző. Úgy ahogy mi többiek sem lenni most itt. Mindenkinek figyelembe venni szerződtetésekor, korábban mit tenni le asztalra, és mit nyerni. Ez alapján kapni ajánlatok, és írni alá szerződés csapatokkal, és szponzorokkal. – mondta Petrov.
Petrov felé emeltem a poharam, mintegy tisztelgés képen, majd Brunóra néztem.
- Táncolunk? –kérdezte vigyorogva.
- Persze. –azzal belekaroltam, és visszamentünk a másik terembe.

1 megjegyzés:

  1. Jajj :D Szupi rész lett :D ♥
    Nandika 8I 8I Azért ő nem ilyen flegma és gonoszka 8I :D Jó, tudom, te nem szereted :D
    Az elején aranyosak voltak Brunoval ahogy táncoltak :D ♥♥
    MÉGGG :D :D HAMAR FOLYTIT :D ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés