2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. október 5., kedd

Through Hearts and Tracks 34.

34.rész

Arra ébredtem fel, hogy valaki átölel, és igyekszik finoman elhúzni Sebtől.
Riadtan néztem fel, és Eddie aggódó tekintetével találtam szembe magam.
- Baj van? –kérdeztem ijedten, és Sebre néztem, aki még mintha aludt volna.
- Nem. Ne pánikolj! Csak neked sem és neki sem tesz jót, hogy itt alszol! Gondoltam átteszlek egy ágyra!
- Nem megyek sehova!
- Nem is kell! –mutatott oldalra, Seb ágya mellett jobb oldalon egy új ágy díszelgett. – feküdj le, és idetollak mellé.
- Mennyit aludtam?
- Pár órát csupán. De szerencsére a kölyök is elaludt, neki sem árt.
- Mit mondanak az orvosok?
- Semmit. Egyenlőre nincs változás. De talán segít rajta, ha pihen egy kicsit.
- Értem.
- Gyere!
Fáradtan bólintottam, Eddie pedig felkapott, és lefektetett.
Aztán csendesen összetolta a két ágyat, én meg megfogtam Seb kezét, és amennyire lehetett közelebb húzódtam hozzá.
- Aludj tovább! –mondta Eddie kedvesen – Te sem vagy még egészen rendben!
- Jó…- morogtam kábán, és szinte azonnal visszaaludtam.
Annyira kimerült és kómás voltam, hogy álom nélküli mély álomba zuhantam, és arra ébredtem fel, mintha sütné a nap az arcom. Lassan kinyitottam a szemem, de túl sok volt a fény, szinte elvakított.
Jó pár perc eltelt, mire körbe tudtam nézni a szobában, Eddie és Chris egy – egy széken ültek a szoba egy – egy sarkában, Kimi pedig állt az ablakban és kifelé bámult.
Oldalra néztem Sebről időközben lekapcsolták a dialízis gépről.
Fel akartam ülni az ágyban ezért, mocorognom és fészkelődnöm kellett.
- Felébredtél? –érdeklődött Kimi színtelen hangon.
Ránéztem, de ő továbbra is kibámult az ablakon.
- Igen…. Seb hogy van?
- Este óta alszik. Vagy két órája lekapcsolták a gépről, megvizsgálták, vettek tőle vért, még várjuk az eredményt.
- Értem. De minden esetre egy kicsit jobban néz ki, mint este.
- Talán.
- Nem örülsz, hogy itt vagyok….
- Hát had ne soroljam miért nem! De Seb talán, mintha jobban lenne, mióta itt vagy…- dünnyögte.
- Nem kell Angelt hibáztatni azért, mert egy másik nő belegázolt a haverod lelkébe, és jól meg is taposta. – pirított rá Eddie, aki éppen ekkor nyújtózott egy nagyot.
- Hna ebbe ne menjünk bele, hogy ki miatt került ide!
- Ha jobban figyeltetek volna rá, hogy szedjen be annyi szart, akkor eszébe sem jutott volna megtámadni minket, és Angel nem került volna kórházba! De persze te a saját sebeidet nyalogattad, Christ meg éppen jobban érdekelte az üzlet, mint a kölyök lelke! – veszekedett rá Eddie.
- Óh, hát persze, mert a kisasszony, olyan ártatlan, mint a ma született bárány! – szólt vissza Kimi.
- Elég legyen! – kiabáltunk rájuk egyszerre Chrissel.
- Sem a hely, sem az idő nem alkalmas! Ha bajotok van, akkor menjetek ki, és rendezzétek el egymás közt, ez egy kórház! – kiabáltam tovább.
- De ki nyílt a csipád! – vágott vissza Kimi.
- Kimi…. – szólt meg mellőlem egy rekedtes hang.
Seb volt az. Fáradtan, nyúzottan, de magánál volt, és igyekezett minél morcosabb tekintettel nézni Kimire.
- Elég legyen…. Hagyd őt békén! Sokat jelent nekem, hogy ő itt van… - mondta Seb.
Kimi hosszasan nézett Sebre, majd tüntetőleg visszafordult az ablak felé.
Zseniális, még ő duzzog!
Sebre mosolyogtam.
- Jobban vagy?
- Nem mondanám…. De kicsit jobb….
Megszorítottam a kezét.
- Szörnyen néztek ki…. –suttogta.
Félve pillantottam Eddire.
- Csak edzünk Szingapúrra. Hogy jól bírjuk az éjszakázást! –vigyorgott.
- Látom remekül megy…
- Ez még csak edzés, még csak felkészülünk. Majd pár hét múlva jobb lesz!
- Remélem még megérem…..
- Olyan hülye vagy! – mondtam Seb arcába.
- Csak vicceltem… - suttogta halvány mosoly kíséretében.
- Nekem te ne viccelgess ilyen ökörségekkel! Sose szerettem az akasztófa humort!
- Látod öcsi? Ilyen nő kell neked? –mutatott rám Eddie vigyorogva – Még nem is nagyon vagytok egy pár máris a véredet szívja!
- Nem is lenne rossz…. Lennének vele ötleteim….- somolygott Seb.
- Mi van?? Most legyek vámpír a kedvedért? Istenem hová kerülte! Perverzek, és idióták gyülekezet! – mondtam letörten, de közben már rángatózott a szám széle a nevetéstől.
- Szerintem a Red Bull szlogenje miatt van, amit nem pontosan hirdetnek! – tört ki Eddieből a röhögés.
Mindannyian kérdőn néztünk rá.
- A Red Bull szárnyakat ad! Mindenkinek, aki elég hülye hozzá!
- Mekkora poén! – csaptam le a magas labdát.
De Eddie csak nevetett tovább a saját poénján.
- Most nézd meg! És ilyen versenyzői kollégáim vannak! Lesújtó! – mondtam Sebnek, és Eddire mutattam.
Seb pedig vigyorgott, mint a tejbe tök, és végre csillogott a szeme.
- Rájöttem… Ha már nem tudtam magam kiiktatni, a nevetéssel tesztek sírba!
- Mi van te terminátor, hogy ki akartad iktatni saját magad? –kérdeztem szúrósan.
- Hasta la vista baby… - vigyorogta.
- Hát minimum egy Waka waka babyt vártam tőled! – dünnyögte Eddie.
- Eddie ünneprontó vagy!
- Ünneprontó?
- Igen! Most lépet az öreg Schwarzeneggel örökébe, és ezt a dicső pillanatot lealázod! – nevettem rá.
Chris csak állt és csóválta a fejét.
- Igen?
- Csak ti ne kerüljetek egy csapatba, mert ettől a sok hülyeségtől az összes szerelőnk padlót fog, és nem lesz, aki összerakja a kocsit.
- Majd mi pilóták összerakjuk! Én értek hozzá! –lelkesültem fel.
- Persze! És úgy járunk mint Button, meg Hamilton, szenvedünk vele félnapot! –morogta Seb.
- Naná! –vágtam rá.
- És kiküldjük a tesztpilótát! –mondtuk Sebbel egyszerre.
Itt már Kimi is nevetésben tört ki, ekkor lépett be az orvos, egy nővérke kíséretében.
Hírtelen megfagyott a levegő. Nyelnem kellett egyet, mert gombóc gyűlt a torkomba.
- Látom jó a hangulat! De megtennék, hogy kimennek, amíg a megvizsgáljuk a beteget? – mondta kicsit morcosan.
A nővérke, pedig mindanyuinkat kitessékelt a folyosóra

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ajjjj remény hogy talán Seb meggyógyuuuul (L) jaaaaj annyira boldog vagyooook :D :D :D :D hepiiiiiiiiiiiii(L) juhuuuuu :D ajjj remélem a doki jó hírekkel fog szolgálni!!!!!!!!!! :)
    Már nagyon várom a folytatáááást :)
    Puszíííí, Szikrus

    VálaszTörlés
  3. Jajj cica...szerencéd,hogy 2 részt hoztál,mert mikor elolvastam a 33-at az ütő megállt bennem... (bevallom pityeregtem) Utállak miatta xD (na nem komolyan :D )Aztén jött a 34.rész és megnyugodtam,remélem nem lesz most már baj...
    Kimi a kis morcii!! <3 Eddiet meg még mindig bírom, és végre Angel is észhez tért :D Happy!!!!!!! :D
    Gigantikusan szuper részek lettek,rengeteg érzelem volt benne!!! :D Imádtam

    Puszií
    Tia

    ui: az vicces volt,hogy még elment zuhanyozni mielőtt meglátogatta, én rohantam volna ha ilyen hírt kapok... :)

    VálaszTörlés
  4. Szupi rész lett cica :D
    Sebike már talán jobban van? :D :D
    És milyen kis vidám hangulat 8I ♥♥♥
    IMÁDÁS :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés