2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. február 7., hétfő

Seventh shift pace 11.

11.rész

Ahogy alábbhagyott a jókedv, elkezdtem gondolkodni, hogy mivel is lehetne rákényszeríteni a Toro Rossot, hogy olyan ajánlatot kapjunk, amivel sem Dietrich, sem Horner, de még Gerhard sem tud alánk vágni.
Őszintén szólva egyetlen lehetőséget láttam, az pedig kézenfekvőnek tűnt.
El kell adnom magam annyira amennyire lehet, és olyan szerződést kicsikarni, ami lehetővé teszi, hogy ne küldhessenek el, ne tudjanak kisakkozni, és csak akkor hagyjam el a csapatot, ha én is menni akarok. Tehát olyat fogadhatok el, amiben kikötöm, hogy csakis Brunóval vagyok hajlandó együtt dolgozni, Gerhard a főnököm, és csak ő utasíthat rendre, csak neki tartozom számadással, és nem vonhat felelősségre a csapat másik tulajdonosa, illetve a pályán én döntök nem ő.
Ezt viszont nehezen tudom majd letuszkolni Gerhard torkán, hát még Mateschitzén.
Mission:Impossible.
Kellene valami ütőkártya, amivel lenne esélyem, mert hát lássuk be az eredmények, és a pénz nem elég. Jó és pénzes pilóta van sok, de nekik villantanunk kell, hogy előnnyel tárgyalhassunk.
De mi?
Kopogtak.
- Gyere!
Eddie dugta be a fejét az ajtón.
- Szia! –köszöntem rá.
- Szia…
- Bruno magyarázott valamit arról, hogy beszélni akarsz velem.
- Igazából egy kérdésem lenne! – vigyorodott el.
- Csak egy? Lelombozol! – kacérkodtam vele.
- Leülhetek?
- Ez a kérdés?
- Nem, ez még csak udvariaskodás!
- Csüccs!
Leült velem szemben a fotelba.
- Lent annyian nyüzsögnek mint a csótányok. És..
- Eddie! Térj a lényegre! – mosolyogtam rá.
- Nem vagy romantikus alkat.
- Nem! Jobban szeretem, ha a nagy tudom mire számítsak.
- Nincs kedved velem vacsorázni?
- Miből választhatok?
- Igen vagy nem.
- Étteremből! –néztem rá durcásan.
Kitört belőle a nevetés.
- Mi az?
- Hát nálad gyorsabban még egy nő sem mondott igen!
- Igazán? Pedig még a lényegre, ami miatt vacsizni hívsz, nem is mondtam semmit!
Eddie egy pillanatra ledöbbent.
- Szóval?
- Olasz, vagy japán?
Elhúztam a szám.
- Nehéz kérdés! Szeretem az olasz kaját, a japánból is megeszek sok mindent, de a sushit nem, és nem csípem ha a kaja lemászik a tányéromról.
Felnevetett.
- Én sem csípem az autentikus konyhát. Lazítani akarsz, vagy pörögni?
- Nézni akarod hogy rázom a seggem, vagy beszélgetni?
Elvigyorodott.
- Mennyire tervezzek veled hosszú távra?
- Úgy tudom nálad a hosszú távú kapcsolat azt jelenti, hogy megvárod egy nővel a desszertet.
- Ez övön aluli volt!
- Igazán? –néztem az említett testtájéka felé.
Zavarba jött.
- Mi az?
- Életemben nem voltam még nővel zavarban! – mosolygott kissé elpirulva.
- Mindent el kell kezdeni egyszer. – mondtam könnyedén.
- Kapok konkrét választ?
- Kapok én is?
- Olasz vacsora, csöndes bár, és ha még bulizni akarsz elnézhetünk másfelé is.
- Rendben. –felálltam az ágyról – Mikorra legyek kész?
- Egy jó fél óra elég?
- Nekem? Sok mindenre képes vagyok egy fél óra alatt! –néztem a szemébe.
- Sejtem.
Felnevettem.
- Könnyű kis flört nem több.
- Ezt túlbeszéltük. –eresztett meg egy csibészes mosolyt.
Elindultam a fürdőszoba felé, de utánam szólt.
- Örülök, hogy a vacsora mellett voksoltál, mert lenne egy jó kis ajánlatom.
- Ajánlat? Drága nő vagyok! Húsz ezer alatt nem megyek el veled! – nevettem fel.
De jelentőségteljesen nézett rám.
- Nocsak… Miről van szó? – fordultam vissza.
- Majd megbeszéljük! –azzal felállt, és az ajtóhoz akart sétálni, de elé ugrottam.
- Aaaááá! Sehová! Elébb mesélj szépen!
- Őrülten türelmetlen vagy!
- De csak az ágyon kívül! – kacérkodtam vele.
- Akkor ez nagy erényed….
Neki dőlt a falnak, és végig stírölt.
- Christian rád pályázik!
Elnevettem magam.
- Jó pasi! De nem kéne, túlságosan kétszínű.
- Tény, hogy bejössz neki, de itt nem erről van szó!
- Valóban?
- Gerhard be akarja szervezni Brunót, és téged a Toro Rossóhoz.
- És?
- És Chris adósan Ronnak a Mercedes motorokért.
Megráztam a fejem.
- Nem tudlak követni!
- Sejtettem! Bonyolult dologba nyúltál!
- Halljam!
- Ronnak Bruno csak a neve, meg a szponzori pénzek miatt kellett, a McLaren nem áll túl jól ezen a téren, ezért szorította sarokba a haverodat is. Neki ismert pénzes pilóta kellett, és mellé valaki régi név és nyer egy vb-t, így kihúzza őket a szószból. De tudta, hogy Bruno nélküled nem nyerhet, mert ez nyílt titok, de a pénze jó volt. Bár ezt már szerintem tudod.
- Uhum. Eddig vágom!
- Amikor Bruno felmondott akkor Ron sokat bukott anyagilag, és nincs nagyon honnan tömködni a lukakat. Irtó pipa rád, rá, és am block mindenkire. Rád azért, mert tudja hogy képes vagy Brunót visszacibálni a csúcsra, és vele együtt magadat is. Fél attól amivé válhattok, és ezzel eltűntetitek a McLarent a süllyesztőben. Ezért, mivel jövőre a Red Bull motort nélkül maradt, nagy kegyesen elintézte a Renault helyett a Mercedes erőforrást az osztrákoknak. Persze cserébe annyit kért, hogy Dietrich, és Chris gyakoroljon nyomást Gerhardra, hogy vegyen fel titeket.
- Még mindig nem értem!
- Most jön a lényeg! Olyan szerződésbe akar belekényszeríteni titeket, amivel Christ, és Red Bullt kell támogatnotok, ha úgy adódik, és mint hátvéd működnétek, nem mint független pilóták.
- Szóval össze akarja játszani a két csapatot, hogy nyerjen a Red Bull, és lényegében Bruno csöbörből vödörbe kerüljön, majd pedig jó mélyen eltűnjön velem karöltve a szarban!
- Igen! Mert így nem bukik akkorát, mint akkor bukna, ha a ti nevetek lenne a húzónév a F1-ben.
- Hogy a kurva Isten bassza meg! – bokszoltam bele a falba.
- Sejtettem hogy ez érdekelni fog!
- Hát hogy a bánatba ne érdekelne! –dühöngtem- És te hogy jössz a képbe?
- Hát az elsődleges szempont az, hogy kedvelem Brunót, bár te ezt úgysem nagyon hiszed el.
- És mi a lényegesebb?
- Be akarok szállni a buliba!
- Bővebben?
- Nagyon nagyon nagyon csöndes társként támogatnám Brunót, mint szponzor.
- Mit kérsz cserébe?
- Fussatok jól a versenyeken, és tegyetek keresztbe a Red Bullnak.
- Nem vagy te ilyen önzetlen ember Eddie! –somolyogtam rá.
- Ha eléritek, hogy inkább kerékkötők lesztek Mateschitz nyakán, akkor el adja a csapatot, hogy több pénzt pumpálhasson a Red Bullba. Így akar majd bosszút állni hogy anyagi gondjaitok legyenek.
- Te pedig megvennék Gerharddal a maradékot, és csendes társként jól élnél belőle. Mi meg felfuttatnánk, hogy sokat érjen, és bőven legyen támogató.
- Bingó!
- Zseniális terv! De miért a mi oldalunk vagy?
- Egyrészt mert tényleg kedvelem Brunót, és érdekel is a téma hogy csapattulajdonos legyek, másrészt meg felfordul a gyomrom Christől! –vágott egy grimaszt.
- Mert?
- Nem ilyen aljas kisstílű kétarcú embernek ismertem meg, és most pofára akarom ejteni! Meg aztán elég sok zsetont is kereshetek vele! –felelte őszintén.
- Rendben! –fogtam vele kezet – Már tudom mivel érem el, hogy Brunóval szabadon megtehessük bármit, amit akarunk, és a te malmodra hajtsuk a vizet. Menjünk el enni, elmondom a részleteket, és szombaton, a buli után robbantjuk a bombát.
Eddie elvigyorodott.
- Tudtam, hogy a legjobb embert választottam! –aztán eltűnt.
A kép összeállt, és a tervem is. Indulhat a játszma.

3 megjegyzés:

  1. Hát beindult a gépezet!
    Aminek a legjobban örülök, az az, hogy úgy néz ki, Bruno tiszta!
    Rongy Dönnisz mesterkedésétől viszont felfordul a gyomrom. Amúgy sem kedvelem az F1-ben, de szerencsére nálad is előjön a sötét oldala. PFÚJJ! És rántja magával Christ is!
    Eddie viszont nagyon szimpi. :D Szuper volt ez a kis évődés közte és Angel között!
    Azért pedig külön hálás vagyok, hogy a csajszi tekintettel van arra, hogy Bruno hol is szeretne versenyezni!

    VÁROM A FOLYTATÁST!!!!

    SZUPER lett mindkét rész!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kamaty Eddievel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
    Bírom, imádom, téged is őt is a regényt is
    Hajrááááááááááááááá
    Puszi:SM

    VálaszTörlés
  3. Nah, kíváncsi vagyok mire jutnak. Remélem jól megkapja "Ronda Denisz" grrr Utálom! grrr
    Eddie nagyon rendes :D ♥♥
    Már várom, hogy "robbanjon" a bomba :D
    HAMAR FOLYTIT ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés