2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. február 1., kedd

Seventh shift pace 3.

3.rész

Az arcom akkorára dagadt, mint egy jó nagy alma, Bruno karjába pedig nyolc csinos öltést kellett tenni.
Én alig láttam, ő a karját sem bírta felemelni, ráadásul a gyógyszerek, meg a kisebb vérveszteség miatt, alig állt a lábán, úgy támogattam ki a kocsijához, egy sötétszürke 2008-as Aston Martinhoz.
Mikor végül sokadik próbálkozásra sem sikerült beledugnia a kulcsot a zárba, átcibáltam a saját autómhoz, egy fekete Pontiac Trans Am 2009 –eshez, főnix festéssel a motorháztetőn, és arany színű felnikkel.
- Hűűűű… –bökte ki – Csinos darab, de én a sajátommal akarok menni…
- Hát hogyne! Az első kanyarban darabokra törnéd az Astont, meg magadat is, Gerhard meg engem nyakazna le, amiért hagytam! –azzal beültettem magam mellé az anyósra – Ha már így alakult visszaviszlek a szállodába, úgyis ugyanabban lakunk mindketten. – dünnyögtem.
Beültem, és elindultunk vissza a hotelhez.
- Nehogy elmond neki, hogy mi történt, mert kiherél!
- A bunyóért?
- A sérülésért. – dőlt a hátra az ülésben – Megígértem neki, hogy a versenyzésre koncentrálok.
- Mint látjuk remekül megy! – gúnyolódtam vele.
- Elviselhetetlen vagy!
- Tudom!
- Honnan ismered Bergert?
- Hosszú történet!
- Akkor egészen Gerhard ágyáig ér? – vágott vissza.
Döbbenten néztem rá.
- Te ezt ritka nagy baromságot honnan szedted?
- Kétlem, hogy a két szép szemedért támogatna olyan nagyon! Mivel kenyerezted le, a száddal? A kefélő technikáddal?
Egy nagy fékezéssel, ott helyben megálltam az utca közepén.
Áthajoltam Bruno előtt, és kinyitottam az ajtót. Szerencsére egy lélek sem járt már kint.
- Kifelé!
- Fáj az igazság?
- Ritka nagy tuskó vagy!
Kiszállt és bevágta az ajtót.
Lehúztam az ablakot.
- Soha nem feküdtem le vele, és nem is fogok! De ha megtenném sem lenne hozzá semmi közöd! – vicsorogtam.
- De igenis van! –sziszegte.
- Mi, az hogy buzi vagy?
- Az hogy szédíti az anyámat!
Döbbenten néztünk egymásra. Bruno azért mert kiszaladt a száján, én meg azért ami mondott.
- Berger és az anyád? –kérdeztem döbbenten.
De Bruno válasz képen kiment a járdára, és elindult gyalog.
Leparkoltam, bezártam a kocsit, és utána mentem.
- Most akkor mi a fasz van? Mi közöm nekem ehhez?
Rám se bagózott.
- Hozzád beszélek Senna!
Megfordult, és dühösen nézett rám.
- Az – mutatott rám – hogy az anyámmal van, de közben veled dugja végig a fél világot! – ordította.
- Te jól vagy? – suttogtam.
Totál lezsibbadtam Brunótól, meg attól amit itt előadott.
- Legalább ne hazudj a képembe!
- Mi okom lenne rá? –tártam szét a karom.
- Hogy ne veszítsd el az aranytojást tojó tyúkot!
- Látom remek vagy elméletek gyártásában! De megnyugtatlak, ha én Gerharddal lennék, arról mindenki tudna. Én nem titkolózom senki kedvvért! Úgyhogy ha valakivel csalja az anyádat, az nem én vagyok! –néztem a szemébe.
Bruno nagyot sóhajtott.
- Ez őszinte volt!
- Őszinte ember vagyok, bár durva elismerem.
- Olyan vagy, amilyennek Gerhard elmondott…
- Nevezetesen?
- Érdes, és durva, mint az aszfalt, de ugyanakkor tüzes, és lendületes.
- Szóval ez Berger véleménye rólam…- hümmögtem.
- Ezt igazából én szűrtem le, abból ahogy regélt rólad.
Elnevettem magam.
- Hát én mást képet hoztam össze rólad…
- Mesélte a véleményed…- nézett rám szúrósan.
Megrántottam a vállam.
- Az osztrák és az anyád mióta…? –kérdeztem óvatosan.
- Még Ayrton idejében jöttek össze.
- Hűűűűű, akkor anyád…
- Igen! –sóhajtott nagyot – vele csalta apámat… De az utóbbi időben szerintem túl sokat beszélt rólad, és nekem úgy tűnt, mintha te és ő…
- Nem! Mi nem! Ő a barátjának tart, de a magam részéről ez a megnevezés nem használom rá. Inkább egy közeli ismerős…
Érdeklődve nézett rám.
- Miért?
Megrántottam a vállam.
- Félsz, hogy esetleg elveszíted?
- Vesztettem már el valakit aki fontos, és nem szeretnék megint.
- Ez nem megoldás…
- Nem ez védelmi mechanizmus!
Érdeklődve néztünk egymásra.
- Nem szokásom idegenekkel lelkizni…
- Nekem meg nem szokásom válaszolni az ilyen kérdésekre…
- Visszavigyelek akkor?
- Igen! Elszállt az agyam. Ne haragudj!
- Valahol megértem…
Vissza mentünk a kocsihoz, aztán a hotelbe.
Pár órával később jutott eszembe, hogy nálam maradt a kabátja.
Az órára néztem, éjfélmúlt nem sokkal, úgyhogy úgy gondoltam leviszem neki. Bekopogtam az ajtón többször is, mire végre ajtót nyitott. Le volt izzadva, és az ajtóba kapaszkodott.
- Szia…- bökte ki.
- Visszahoztam a cuccod! – adtam a kezébe.
- Kösz…
- Rosszul vagy?
- Van egy kis lázam…
A homlokára tettem a kezem.
- Inkább nagy…
Karon ragadtam, és betoltam a szobába.
Aztán felhívtam - Bruno tiltakozása ellenére - Bergert, hogy jöjjön át, mert gond van.
Szerencsére az osztrák, már orvossal együtt futott be, és kiderült sebláz, meg valami vírus.
Totál ledöntötte a lábáról, még következő héten is az ágyat nyomta.
Vasárnap és hétfőn meglátogattam, szarul nézett ki, és a láz miatt sokat aludt.
Berger jól le cseszett, hogy miért nem hívtam fel korábban, még a pályáról, hogy mi a helyzet.
Mondtam, nem értem miért aggódik, hiszen túléltük, és nagyobb baj nélkül megúsztuk, ráadásul felnőttek vagyunk.
A Spanyol Nagydíjra már fel is épült, éppen Gerharddal ebédeltem, amikor Bruno integetett a home előtt, kimentem.
- Szia!
- Hali! Mond!
- Csak gondoltam ide jövök megköszönni, hogy olyan rendes voltál, és meglátogattál.
- Tartoztam neked, mert segítettél!
- Bárki megtette volna!
- Ezt nem hiszem! De rendes volt tőled! Jobban vagy?
Bólintott.
- Szuper!
Ekkor viharzott el mellettem Gerhard, és oda kiabálta nekünk, hogy „Fontos üzlet! Majd jövök!”
- Akkor egyedül ebédelek!
Bruno hosszasan nézett.
- Veled tarthatok? Csak egy kósza ötlet…
Megrántottam a vállam.
Egy órával később már úgy álltunk fel az asztaltól, mint akik ezer éve ismerik egymást.
Sok közös témánk volt a zene, autók, filmek, ezekben kiválóan megértettük a másikat.
Hát innen indult a kapcsolatom Brunóval, és innen indult egy barátság története.

2 megjegyzés:

  1. Juj, ez szuper rész lett :D
    Örülök, hogy Senna is felépült abból a seblázból meg a vírusból :S :)
    Olyan jó, hogy így összebarátkoztak ilyen hamar :D :D
    IMÁDÁS ♥♥♥
    HAMAR FOLYTIT :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Senna meg Angel nem semmik :D Remélem összejönnek!!!! A stílus meg ahogy ezt a történetet kezdted, és most ez a rész is...szerintem fantasztikus! Eddig nálam ez a történeted viszi a pálmát! :)

    FOLYTATÁST!!!!!!!!!!!!!

    puszííí

    Szikrus

    VálaszTörlés