2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. június 26., szombat

Fast and Furious 2.

2.rész

Jelentőségteljesen ránéztem. Minden szem rám szegeződött.
- Mit keresel te itt?
Felhúztam az egyik szemöldököm. Mi van haver, mi van, mi van?
- Az autó … elfejtettem…-hebegte.
Egy ahha persze haver pillantást kapott. Mert én most jöttem le a falvédőről mi?
Magamban elvigyorodtam, tuti azt hiszi most fogom beégetni.
Nem babám, te fogod saját magad beégetni, nem kellek én ahhoz.
Tovább bámultam rá, és felhúztam a szemöldököm.
- Mindjárt hozom…
Jelentőségteljesen néztem rá.
Én vagyok a kemény csaj, és úgy nézek, hogy elolvad a gránit is.
- Mármint a kulcsot…
Már nem tudta, mit mondjon, hogy ne alázza magát tovább.
- Milyen kulcsot adsz a cica babának haver? Csak nem a lakásodét? – poénkodott a finnek szeszkazánja.
Hiába az alkohol tartósít, kár hogy az agysejtjeit nem.
- Dugulj be Kimi! Így is épp elég szarban vagyok nélküled is - veszekedett rá Senna
Értetlen pillantások rám, és Sennára. De jó.
- Sietek, öööö ülj le addig.
Mutatott a székre, hellyel kínált, de gáláns, legalább valaki a díszpintyek közül.
Biccentettem. A székhez léptem, alám tolta a, hm vannak még gentlemanok a világban.
Senna intett a pincérnőnek, hogy jöjjön ide.
- Mit kérsz? –kérdezte tőlem
Összevontam a szemöldököm, és az órámra néztem.
- Igen, aa kulcs, sietek.
Elkezdett rohanni, de a home lépcsőjén hasra esett.
Megcsóváltam a fejem.
- Azért nem reménytelen Cicám –jött a hátam mögül
- Én is imádlak Eddie. Látom fél nap alatt nem változtál.
Odahúzott egy széket mellém az asztalhoz.
- Jé van hangja a kis ribinek – csodálkozott rá a finnek gyöngye
- Kimi elég legyen már, muszáj mindig tahónak lenni?- kérdezte Vettel.
- Ó, nézzétek miből lesz a cserebogár? Nekem dudálsz kicsi német?
Ránéztem Eddire.
- Hna ő a reménytelen eset –bökött Eddie Kimi felé.
Ránéztem Kimire.
- Te Eddie ha ez józanon ekkora balfasz, akkor milyen részegen? –érdeklődtem immáron Eddie felé fordulva
Az meg vigyorgott mint a vad alma. Felvontam az egyik szemöldököm.
- Mi bajod van te kurva?- övöltött rám Kimi
A többiek felé fordultam. Rámutattam Kimire.
- Mindig ekkora taj paraszt vagy nekem adja a mű macsót?
Vettem rám vigyorgott.
- ÁÁÁ gyárilag hibás!
- Nincs visszahívási garancia rá? –mondtam felháborodva
- Kár…- fejeztem be lesújtva.
Kitört a röhögés.
- Kimi jobb ha nem idegeled, fel Pussy Hellst mert nekem sem lesz kocsid. –vigyorgott Eddie
- Mi van? – nézett rá.
- Jah még nem tudják? –kérdezte a jelenlévőkre mutatva.
- Nem, gondoltam nem égetem a gyereket, de hát te pletykásabb vagy mint egy vénasszony. - megcsóváltam a fejem.
- Azt hiszem valamiről nagyon lemaradtunk. – vigyorgott Ross
- Semmi csak a szokásos. - legyintettem
- Mi dugás után nála maradt valamid? – érdeklődött kis kedvencem epésen.
- Mit hozhatok? –jött oda a pincérnő
- Ennek a marhának valamit, amin elkérődzhet, és közben befogja a száját. –böktem Kimi felé.
Mindenki vigyorogni kezdett.
- Egy kapucsínót kérnék ha lehet. –mondtam normális hangon
- Azonnal kisasszony.
- Szóval, sztori röviden-közöltem faarca- kicsi Senna kihívott utcai versenyre, végeredmény, enyém a kocsija.
- Tényleg rövid voltál. - vigyorgott Eddie
- Elnyerted a kocsiját? Melyiket? – hüledezett a spanyol.
- A Vulca S-t.
- Egy vesztett versenyért nem kapta volna, meg tuti dugott Sennával.
- Él benne serényen a vadászösztön látom. A legyet is megkúrod ha úgy adódik, vagy azt azért nem?
- Áááá azt nem hiszem, túl sok energiát kéne belefeccölnie lustább annál –vigyorgott Vettel.
- Nem értem, ha ekkora szexmániás még elvárja, hogy az ágyába repüljön a nő?
Megcsóváltam a fejem. - Ekkora lustaságot. Gondolom akkor ilyen hozzáálással a szerelők vezetnek helyette.
Vettel majdnem leesett a székről.
- Hogy verted meg Sennát? - érdeklődött Alonso
- Elárulok egy titkot - közelebb hajoltam hozzá az asztalon keresztül, érdeklődve figyelt- használtam a sebváltót.
- Nincs semmi titok öcsém elverte, mint az atom.
Ránéztem Eddiere.
- Szétaláztad, na. Nem kell szépíteni.- vigyorgott- Végül is fél kör hátrány nem is olyan sok.
Megcsóváltam a fejem.
- Látom ritka jó kedved van. Verseny?
- Áh, nem ettem meszet, hülye lennék elveszteni egyet a milliós kocsijaim közzül.
Körbe mutatott az asztalon.
- Van itt elég jelentkező. Majd ők.
- De hogy ment bele hogy a Vulcát tegye fel? – érdeklődött Ross
- Pasiból van, és akkora az egója mint King Kong arca. –rántottam meg a vállam
- Már nem, már csak kis egér.
- Eddie, te egyre faszabb vagy.
Vigyorgott.
Puffanás a bejárat felől.
Egy darab Senna. És még mondják hogy a pilóták almukban is jól vezetnek. Ez még a padockban is elesik, fényes nappal, józanon. Micsoda színvonal, már mindenkinek adnak vb címet. Szégyen.
- A kulcsok…- mondta lihegve, és átadta.
- Ideje volt.
- Nem szégyen az Indy hercegnőjétől kikapni öcsi –veregette meg Eddie a vállát.
- Mi??? –érdeklődött Senna
- Nem tudtad? –vigyorgott gonoszul Eddie- a kis Cicus már szarrá vert mindenkit a Nascarban, most meg az Indyben is.
- Szó szerint, és átvitt értelemben is. –tettem hozzá
- Jah apropó verés, hogy van Villeneuve feje, begyógyult már?
- Nem tudom –vontam meg a vállam-. Már vagy 4 hete nem láttam, de állítólag be akar perelni. De nem tudom miért? –néztem ártatlanul.
Eddie röhögő görcsben tört ki.
- Gondolom mert egy 30-as villáskulcsal fejbevágtad.
- Az véletlen volt. - legyintettem.
- Véletlen? –érdeklődött Vettel kétségbeesve
- Igen! Mert nekem jött a pályán, és felhúzott a süketelésével, hogy őőő menyire ért a kocsikhoz.
- Mikor azt se tudja hol van a tank. - mondtuk Eddievel egyszerre.
Az asztaltársaságon látszott, hogy egyik döbbenetből a másikba esik.
- Azért jól tetted Bruno, hogy nem bosszantottad a Cicust tovább. Angel Hellroadot nem lehet sokáig csesztetni.
- Maga az az Angel Hellroad?- érdeklődött Ross izgatottan.
- Melyik is?- tettem a hülyét.
- Aki minden autósportban mindenkit elvert, és már másodszor nyeri meg az Indycar Serist, és aki az eddigi 12 futamból 11-et megnyert?
- Talált - mondtam.
Csend, és hullaszag. Mi van fiúkák nem láttatok még nőt? De fiúk fel kéne venni az állakat a földről. Még koszosak lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése