2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. június 26., szombat

Fast and Furious 3.

3.rész

Eddie megint elröhögte magát.
- Srácok itt repül a sült galamb! –csettintett az ujjával.
Jelentőségteljesen Eddiere néztem. Hosszú távon fárasztó, röviden meg még inkább.
Megjött a pincérnő a kapucsínómmal.
- Parancsoljon kisasszony. - Mondta majd letette elém.
- Köszi.
Eddie elővette az öngyújtót, én meg a Djarum Cherry cigimet. Kávé meg cigi kéz a kézben járnak.
Kérés nélkül tüzet adott.
- Le kéne szoknod. – jött a hátam mögül.
- Mi ez ismerkedési est? – kérdeztem vissza flegmán – Nem elég, hogy a F1 krémje itt velem szemben, de még beléd is beléd kell botlanom. Veletek finnekkel ver engem az Isten –mondtam és felfelé emeltem a kezem- nem elég, hogy egy velem szemben bunkózik, -Kimi felé böktem - egy meg állandóan velem akar versenyezni, még te is baszogatsz. –megcsóváltam a fejem
- Tyű de jó kedved van –közölte, és leült egy hozott székre mellém.
Istenemre bírtam a srácot, de tényleg, az a fajta akihez bármelyik nő szívesen hozzámenne, kivéve engem. Nekem mindig az kell aki átver a palánkon. Pedig szegény kis finn úgy fut még most is utánam mint a gyerek a cukorka után.
- Te ismered ez a picsát??- érdeklődött Kimi.
Miért kell ennek mindig fosni a szót? Eddig olyan volt mint Kuka. Rá se bagóztam.
- Van mire Heikki –megcsóváltam előtte a Vulca kulcsait.
- Hallottam hírét, de azt hittem csak pletyka.
Te ezt meg honnan a bánatból tudod tekintettel néztem rá.
- Carlos mesélte.
- Mi a faszér haverkodsz te alvilági bandavezérekkel? –érdeklődtem.
Nem elég, hogy versenyzel, még haverkodsz is? –csóváltam a fejem-.
Nem tartom érted a hátam. –közöltem felfortyanva.
- Nem is kértem! Amúgy meg ott legalább egyenlő esélyekkel indulok, nem úgy mint itt – morgott
- Savanyú a szőlő?- vigyorgott Eddie
- Kuss legyen. – fogtam a kapucsínót és ráborítottam Eddire.
- Mi a bajod? – veszekedett
- Semmi, csak mára már elég volt belőled, meg a cicázásodból, a szó minden értelmében. Dugulj be és maradj is úgy.- vágtam oda.
Néma csend lett. Eddie csöndben poffogott magában.
Heikkire néztem.
- Ha neked meg nem tetszik ki lehet szállni, van élet a F1-en túl is.
- Hol? A Nascarban, vagy az Indyben egy szar kocsiban?
- Tyű, olyan vagy mint egy depressziós öngyilkos jelölt. –csóváltam a fejem. – Ennyi élettel ember, mehetsz a temetőbe.
- Meg kellett volna fontolnom az ajánlatod, Wendettyhez.
- Még megteheted, kétlem hogy Ryan Demsey- csapattársam- sokáig marad.- rákacsintottam
Miről maradtam le, tekintet Heikkitől.
- Nem üti meg mércét.
- Úgy érted a te mércédet
- Az ugyanaz. Ha gondolod beajánlhatlak.- vontam vállat.- Kivéve ha nem akarsz a Lotusnál megzöldülni, mint a penészes sajt.
- Nem azt nem. –vigyorgott.
De édes.
Ross pusmogott valamit Schumival.
Rájuk néztem, nem tűnt fel nekik.
- Gond van? –szóltam kissé erélyesen.
Ross felém nézett kissé zavartan.
- Csak azon töprengünk, hogy Heikkitől milyen kocsit nyert el kisasszony?- érdeklődött Schumi udvariasan.
Ránéztem Schumira.
- Egy Mercedes - Benz SLR -t. Maradhatnánk a Hellroadnál?
Bólintott.
- De visszanyertem.
- Megverted a kis picsát?
- Mond neked az szó hogy nő, nem szerepel a szótáradban, csak a kurva szó többféle verziója? Micsoda szókincs. Remélem anyukád nem hallja milyen jól nevelt vagy.
- A szüleimet hagyd ki ebből de ribanc!- ordította felállva.
- Remélem kasztráltattad magad, mert ha neked gyereked legyen Isten óvja a Földet. –mondtam szemrebbenés nélkül
Kimi arca lángvörös lett, és rácsapott az asztalra, és minden kiborult. Felém indult.
Felálltam. A többiek is felpattantak.
Kimi pedig híreten, fél centire állt meg az arcomtól.
- Vond vissza te szajha.
- Hna próbáljuk újra jó? Kérj bocsánatot és akkor nem fogok rád haragudni jó?- mondtam
- Normális vagy? –üvöltött a képembe.
Istenem ennél még egy amőba is értelmesebb. Ennek tényleg benzin van az agyában, és olaj a vérében.
- Kimi kérj tőle bocsánatot!- kiáltott rá Heikki.
- Jobb ha nem szólsz bele ebbe majd én elintézem Mr. Vodkát – szóltam át Kimi válla fölött Heikkinek. – Reggelire is kevés nekem, ez a barom.
Kimi hírtelen lendítette a kezét, én meg hasba öklöztem, elgörnyedt és a gerincére vágtam két ököllel. Elterült a padlón, hasba rúgtam a tűsarkúval. Ez biztos fájt.
- Hna tehát. A helyes válasz az lett volna hogy bocs, hogy ilyen bunkó voltam veled, Hellroad.
Meredt arcok, néma csend. Heikki, és Eddie vigyor.
Mint aki jól végezte dolgát leporoltam a kezem.
Kimi meg fetrengett a földön.
- Hna ha már így összefutottunk fordultam Heikki felé, akkor itt a Mustángom- odadobtam neki a kulcsot.- Este verseny szólok a fiúknak hogy jössz, és az én verdámmal indulsz. A szokásos helyen, és időben.
- Kösz.- vigyorgott Heikki.
- Érted bármit édes.
Kimit közben összekanalazták a földről.
Heikki odalépett, és megölelt. Imádom a srácot. Rákacsintottam.
Majd odasúgtam:
- Ha akarod hozd őket is. Csinálhatunk egy kis alázást.
Gonosz Heikki vigyor.
Elindultam kifelé a homeból, de Senna előtt még megálltam.
- Tudod, ha a magunk fajtával üzletelsz illik tartani a szavad. - közöltem összevont morcos tekintettel.
- Úgy terveztem, este dupla vagy semmire hívlak ki.
Felhúztam az egyik szemöldököm.
- Ennyire gazdag vagy, hogy szórod a kocsikat?
- Ennyit megér, hogy le tudjalak győzni.
Jól vagy kölyök tekintettel néztem rá.
Visszaszóltam a hátam mögé:
- Heikki Sennát hozhatod, úgy látom van még egy benzingőz fertőzöttünk.
- Felteszem a Vulcat, és egy Edo Into Mazerati MC12XX 2009-est. Neked mid van?
- Enzo Ferrari.
- Hna egy az a kocsi nem ér ennyit, mint az én két kocsim közel sem, kettő Ferrarival nem fogadunk. Az a kocsik királya.
- De van egy javaslatom, indulj egy a körversenyben, ott 7 kiló a beugró, és nem kerül a kocsidba. Meg tanulsz is valamit a többiektől, meg tőlem.
- Ott leszek. –kezet nyújtott.
Megráztam.
- És még egyszer elnézést.
- El van nézve, de gondolom tudod hogy csak és kizárólag a Senna név miatt nem jöttem kísérettel.
- Bólintott, tartom a szavam, több ilyen nem lesz.
- Helyes, aztán ha tanultál valamit, majd beszélhetünk arról a visszavágóról.
Elindultam kifelé.
Bár az a visszavágó hamarabb lesz mint sejtené, ritka tehetséges a srác, egy két verseny és már a franc se tudja ki fog nyerni. Jó ez így legalább lesz egy ellenfél. Ha meg még beszállnak páran akkor mehet az egy mindenki ellen, amit imádok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése