2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. december 1., szerda

Hazard of hearts 39.

39.rész

Nem akartam semmi mást, csak aludni. Nem akartam azon gondolkodni, ezt Eddie miért csinálta, és mi lesz annak a következménye, hogy elküldtem. Lecibáltam magamról a nadrágot, a pólót, és ahogy voltam, fehérneműben bebújtam az ágyba.
Pillanatok alatt elnyomott az álom.
Arra riadtam fel, hogy valaki átölel, és belecsókol a nyakamba.
- Bocs…. Nem akartalak felkelteni… - suttogta Chris.
- Nem azt mondtad, hogy a pályán alszol? –kérdeztem kábán, és a kis éjjeli lámpa kapcsolójáért nyúltam.
Tapogatóztam, majd sikeresen felkapcsoltam. Hunyorogtam az erős fénytől.
- De úgy volt. Le is feküdtem pihenni, de nem tudtam… - húzott magához – Nagyon hiányoztál….
Ennyit Eddieről, meg az ember ismeretéről, ha most henteregtünk volna, akkor Chris ránk nyit. Örültem, hogy jól döntöttem pár órával korábban.
Bevackoltam magam a mellkasára.
- Hány óra?
- Mindjárt hat.
Az állam a mellkasára tettem, és ránéztem.
- Nagyon kimerültnek tűnsz….
- Egy –két órát tudtam csak pihenni. – mosolygott fáradtan – De nem bántam meg, hogy visszajöttem a szállóba, több szempontból sem. – mondta mérgesen.
Felültem, és a hátam neki támasztottam az ágytámlának.
Ő is felült.
Nagyon vizslató volt a tekintete. Hosszan és mélyen a szemembe nézett.
Kényszeredetten elmosolyodtam.
- Tudom, hogy tudod…. Kérdezz… - közöltem megadóan.
- Fél úton jártam amikor hívtak a hotel alkalmazottai, hogy Eddie csont részeg a bárban, és el akar menni, de ha így fog sétafikálni, akkor elviszi a rendőrség. Kértek hogy siessek!
- Kitalálom, amíg részeg volt, dalolt mint az énekes madár.
- Annyit értettem az egész maszlagból, hogy tett neked valami ajánlatott, és cserébe azt várta, hogy lefekszel vele.
- Akkor a lényeget tudod….
Szúrósan nézett.
- Érdekelnek a részletek….- közöltem a tényt.
- Felettébb, tekintve, hogy mikor rákérdeztem, hogy akkor mi is történt valójában, akkor annyit mondott: „ Szerinted?” majd beájult. – mondta mérgesen.
- Akkor most én kérdezem, hogy szerinted mi volt? – nyugodt volt a hangom.
- Fogalmam sincs! Csak reménykedem, hogy betartottad azt az ígéretedet, hogy időben tudatod, ha valakivel ágyba akarsz bújni….
- Féltékeny vagy? –kérdeztem bujkáló mosollyal.
- Van rá okom?
- Eddie részéről van.
- Engem nem az ő álláspontja érdekel, hanem a tied! –csattant fel.
- Nincs!
Hosszan néztünk farkasszemet.
- Féltem, hogy igent mondtál neki….
Rámosolyogtam, majd részletesen elmeséltem mi volt.
Chris megrökönyödve hallgatott végig.
- Esküszöm, Eddienek elment a józan esze! Ekkora baromságot, szerintem még az életben nem csinált!
- Komolyan mondom Chris, hogy azt hittem hogy beugratás ez egész, vártam mikor ugrik elő a stáb, hogy átverés volt! Nem tudom mi ütött bele, lehet hogy már akkor is részeg volt….
- Nem! Kizárt! A csapos szerint szín józanon ült le a bárban!
- Te érted miért csinálta?
- Igen! Most mondom azt, hogy Gerhardnak van igaza! – belebokszolt a párnába.
- Bővebben?
- Gerhard elmélete szerint, Eddie szerelmes beléd… És kezdetben nem akart veled kezdeni, mert tudta hogy megbánnád, és ő is, de amikor látta, hogy nálam vigasztalódsz, akkor kétségbeesett, és féltékeny lett. Először mérgében el akart üldözni, hogy még a Red Bull környékén se legyél, mert fájt neki, hogy én vagyok a szerencsés, aki vigasztalhat. De most már odáig jutott, hogy kétségbeesett, és bármit megtenne, megadna azért, hogy akár egy éjszakát is eltölts vele….
- Ez jobb mint ami Eddie előadott nekem az este! Most egész évben ez megy majd? Gyártjuk az összeesküvés elméleteket, mint Mel Gibson? –nevettem fel.
- Szerintem ez nem vicces! – közölte Chris komoran.
- Ha azt mondod, hogy Gerhardnak igaza van, és ez való igaz, akkor esküszöm leesek az ágyról! – hitetlenkedtek.
- Pedig jobb ha elhiszed! Mit is mondott neked pontosan, amikor elment?
- Valami olyasmit, hogy „Egy dolgot adhatnék csupán. De az neked nem kell…”
- Akkor már értem, hogy mi volt az a félértelmes mondta, két baromság között, hogy „ Már másodszor törik össze, azzal hogy nem kell!”
Értetlenül néztem Chrisre.
- Nem értem…..
Chris úgy nézett rám, mint egy értelmi fogyatékosra.
- Az Isten szerelmére Angie! – pattant fel – Hát mit fene törik össze, ha az ember viszonzatlanul szerelmes!
Hátradöntöttem a fejem az ágytámlára, és hatalmasat koppant.
- Auuu! – dörzsöltem meg a fejem – Szóval a szívére értette, hogy hiába adná nekem nem kell…. Azt hittem egy kóbor numerára gondol….
- Pedig nem…
- Beszélnem kéne vele….
- Igen! Mégpedig sürgősen!
Chris tekintetén láttam, hogy a sürgősen, most azt jelenti, hogy most rögtön.

2 megjegyzés:

  1. Mit lehet erről még beszélni? Úgysem vallja be, hogy szerelmes.....Chris meg minek kínálja nekik tálcán az újabb lehetőséget.
    És apropó: hol van a karácsonyi ajándék?
    Imádom, és angyon-nagyon várom a folytit. Puszi SM

    VálaszTörlés
  2. Chris de egy vadmarha....itt mindenki hülye de komolyan??!! Mi a fenének kéne beszélnie Angie-nek Eddievel??? Egyet értek az előttem kommentelő SM-el!!!! Fölösleges. Most hulla részeg és másnapos/aznapos kómás.Nem fog mondani semmit! Most ha meg tetszett neki Angie akkor nem kellett volna ilyen bunkónak lennie!!! látszik h érzelmileg egy nagy nulla....

    FOLYTATÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁST!!!!!!!!!!!!

    puszííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés