2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. december 3., péntek

Hazard of hearts 41.

41.rész

Másnap nem csináltam semmit, csak gubbasztottam a lakásban, megnéztem a híreket a neten, és az összes délután futó szappanoperát is a tv-ben. Egy árva lélek sem keresett semmilyen formában. Kora este lefeküdtem, de csak forgolódtam, amíg nagy nehezen végre elaludtam.
Arra riadtam fel, hogy csörög az órám. Rácsaptam a vekkerre, és hangos puffanással a földön landolt.
Tovább csörgött.
- Kuss legyen!
Ahogy felpattantam hogy belerúgjak, rá kellett jönnöm, nem az óra csörög hanem a telefonom, amit a hadonászásomnak hála a padlón hevert.
Meg sem néztem, hogy ki keres, csak felvettem.
- Tessék! – szóltam bele ingerülten.
- Mi a jó életért hazudsz össze vissza????? – üvöltötte bele a fülembe a mondatot valaki.
Eltartottam a fülemtől.
Megnéztem ki hív.
Baszus! Basszus! Hiper basszus! A fenébe!
Eddie volt. És irtó dühös.
- Válaszolj! – ordította.
Ki volt nyújtva a karom, és még mindig úgy tartottam a készüléket.
- Ne üvölts, mert egy méterre van tőlem a telefon és így is megsüketülök! – kiabáltam vissza.
- De üvöltök! Megtudnálak fojtani! –tombolt tovább – Miért hazudtad azt Chrisnek hogy nálam vagy?
- Eddie kérlek ne…
- De ordítok! Ugyanis miattad, életünk legkínosabb helyzetébe kerültünk! Megmagyarázhatnád most azonnal egy füst alatt mindkettőnknek, mert Chris itt áll tőlem fél méterre!
A kezemmel rácsaptam a homlokomra.
- Én hülye! Én idióta picsa! Én barom! Én hatökör! – szidtam magam magyarul.
- Nem értem mit mondasz! –sziszegte Eddie.
Hogy is van az a mondás: „Legjobb védekezés, a támadás!”
- Beszélni akarok Chrissel! –kiabáltam vissza.
- Én is sok mindent akarok! Elsőnek magyarázatot, aztán nyugalmat!
- Menj a picsába!
- Ott voltam, amíg Chris ránk nem törte az ajtót!
Upsz! Basszus! Basszus!
Szóval ez a baja, Chris odament, azt hitte én vagyok Eddienél, rá törte az ajtót, miközben szexelt valakivel.
Ez kínos! Nem ez nem kínos! Ez már az a szint, ahol az ember szeretné, ha megnyílna alatta a föld, és elnyelné.
Nem tudtam eldönteni, hogy háborodjak fel Chris viselkedésén, vagy nevessek a helyzet komikumán.
Elképzeltem Chris és Eddie döbbent arcát, mikor meglátták egymást.
Juj! Juuujjuuuujjj!
Égtek, mint a rongy!
A szám elé tettem a kezem, hogy ne röhögjek fel.
- Halljam! Miért mondtad ennek a hülye angolnak itt mellettem, hogy velem vagy Miamiban?
Lelki szemeim előtt megjelent Eddie félmeztelenül egy lepedőbe csavarva, telefonnal a kezében, irtó mérgesen, mellette Chris akinek vörös a feje a dühtől, és szégyentől.
Végem volt. Kitört belőlem a nevetés.
- Azt…. Azt…. Azt hittem, hogy haragban vagytok…..hogy… hogy nem beszéltek – kacagtam tovább - . Fel sem merült bennem, hogy…… hogy Chris odamegy latin szerető módjára……. jelenetet rendezni! – már a földön felrengtem a nevetéstől.
- Jól szórakozol?
- Istenien!
- Helyes! Akkor búcsúzz el szépen örökre Christől, tőlem, és munkádtól! Soha többé nem akarunk látni! Megértetted?
Fél perc alatt felment bennem a pumpa.
- Úgy tudtam téged Eddie Irvinenak, és nem Dietrich Mateschitznak hívnak! Nincs jogod kirúgni! Chris pedig vegye át a telefont, és mondja csak meg nyugodtan, hogy vége! Ne bújjon a hátad mögéd!
- Mond neked még van bőr a képeden Christ ugráltatni, azok után, hogy a te idiótaságod miatt került kínos helyzetbe? –üvöltötte Eddie.
Ennyit arról, hogy nem beszélnek egymással, frász fenét! Ha Chris szarba kerül, persze, hogy Eddie férfi szolidaritásból máris a védelmére kel, mint egy pincsi!
Hihetetlen! Két hónapig még a köszönés is csodaszámba ment köztük most meg?
Az agyam eldobom!
Pasik! Mind hülye, mindig a farkuk után mennek, és nem az eszük után! Áh!
- Tudod mit ? Ha már úgy is nő van nálad, akkor osztozzatok meg rajta Chrissel, és csináljatok egy jó kis gruppent! Na szevasz! –azzal leraktam.
Nem telt bele egy perc, és megint csöngött a telefon. Megint Eddie volt.
Kikapcsoltam a telefont. Hagyjanak nekem békét! Lehet, hogy én voltam a hülye, de azért nem kell velem üvölteni, ráadásul késő éjszaka.
Reggel fáradtan, és kómásan ébredtem. Megint nem volt kedvem semmihez.
Bekapcsoltam a laptopot, hogy átböngészem a híreket. Amikor megláttam a Forma 1-es szalagcímeket, teljesen lezsibbadtam.
Kétszer kellett elolvasnom a cikket, és a címet.
„ Eddie Irvine és Christian Horner szexpartija! Mégsem Irvine a Forma 1 utolsó playboyja?
A tegnap este a miamii Intercontinental Hotel, tizenkettedik emeletén Eddie Irvine ismét megmutatta mitől döglik a légy.
Az ír fenegyerek az egyik legnevesebb bordélyház luxusprostituáltjaival bulizott, szám szerint tizenhattal, és ezúttal nem egyedül. Hogy ki volt ezúttal a szerencsés nyertes? Nem más mind Eddie egyik Red Bullos kollégája, Christian Horner.
Az angol csapatvezetőről, eddig semmilyen rossz pletyka, vagy balhés történet nem került napvilágra. Mondhatni példásan csendesen intézte magánügyeit, de ennek vége.
A hölgyek elmondása szerint, nem hogy nem vette meg a társaságukat, de jóval többet is ivott a kelleténél, sőt két hölgy minden kétséget kizáróan fotókkal is bizonyította szerkesztőségünkben, hogy ő bizony intimkapcsolatba is kerültek Hornerrel.
A lányok szerint, az angol meglehetősen vehemensen, és határozottan viselkedett, nem rejtette véka alá, hogy mit is szeretne, és hogyan. De annyit elárultak, hogy nem bánták meg a vele töltött éjszakát, ugyanis Horner remekel teljesítményt nyújtott, és több mint húszezer dollárnyi borravalót is adott kettejüknek.
Horner tehát jól érezte magát, és feltehetően nem ez lesz az utolsó ilyen partija! Tekintve, hogy a cikkünk alján találhatók fotók is arról tanúskodnak, mennyire jól érezte magát, és a hölgyeket.”
Megnéztem a képeket, bár ne tettem volna. Bár kicsit homályosak voltak a fotók, de egyértelmű volt, ki van rajta.
Chris fél pucéron ölelgetett két plasztik csajt. A lányokon nem volt ruha.
A következő képeken, hát, egyértelmű volt hogy éppen mit művelnek a hálószobában.
Pucéron, egymás szájában, összegabalyodva. És akció közben!
Nem tudtam felfogni, hogy ezt a mi jó fenéért csinálta.
De hogy Christian Horner életem legnagyobb csalódása, annyi szent.
Egy idióta vadmarha, aki egy fokkal sem jobb Eddienél!
Annyi vigaszom volt, hogy ezek után tuti rászáll a sajtó, és ízekre szedi.

3 megjegyzés:

  1. EZ SZUPER! :D:D:D
    Botrányt, méééééééég! :D
    Rájöttem Angie életfilozófiájára: "Mindenki menjen a picsába!" :D xD
    Kicsit túlzásba viszi, h ha vmi nem tetszik neki, akkor elrepül a helyszínről, de tény, h Eddie és Chris is barom volt -_-' Az az ajánlat botrányos, de a haverja se bánt különbül a csajszival -_-' Egy kapcsolat nem úgy működik, h "most nincs hozzád kedvem, szóval szarok rád, de ha csettintek, ugornod kell", ennek az ellenkezőjét gondolni tipikus pasi felfogás :S xD
    Chrisből azért nem néztem volna ki... bár a Max Mosley-féle orgia után már nem kellene meglepődnöm semmin XD XD
    Szuper!!! :D
    FOLYTIT! :D

    VálaszTörlés
  2. Brigcs, látod a lényegt csajszi!
    lementem hídba a kommentedtől köszike :D

    VálaszTörlés
  3. Angie kikapcsolja a telót, röpköd a világban....Bolond az is(Angie), meg a másik 2 is idióta seggfej!!!!!!!!!! Mindnek festegetni kéne a diliház udvarán, nem f1-es csapatba vezető szerepet betölteni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nagyon tetszett ez a rész!!! (is)!!!!!!!!!!!!!!ja, meg én is csalódtam Chrisben, többet vártam tőle, és nem ilyen értelemben...de már kezdem kapisgálni, mért barátok, bocsánat "barátok" Eddievel...

    puszííí,

    Szikrus

    VálaszTörlés