2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. október 8., szombat

Driven - Felpörgetve 66.

66.rész

Amikor kinéztem az ablakon, már sűrűn havazott. Nem volt hideg a szobában, mégis ösztönösen összehúztam magamon a vastag zöld pulóverem. Tulajdonképpen nem is az enyém volt, hanem Eddié, de ez tök mindegy.
Seal egyik keserédes száma szólt, én pedig leültem a kanapéra, szemben a kandallóval, amiben már vidám táncot járt a tűz.
A vastag fahasábok, nagy roppanások közt váltak lassan hamuvá.
A sarokban ott állt a hatalmas, és díszes karácsonyfa.
Eddie valahol a házban volt, telefonált, üzletelt valamit, ahogy szokott, de ezúttal nem zavart.
Szórakozottan gondoltam vissza az elmúlt versenyekre, a szezonra, hogy a végén valahogy összekapartunk egy harmadik helyet a bajnokságban, és sikeresen összehaverkodtam mindenkivel. Még ha szúrósan is néztek rám sokszor az ír miatt.
Chrisről szinte semmit sem tudtam, állítólag gyógyult, és Emmával a gyerekszobát rendezgetik.
Csönd volt,ünnepi hangulat, ilyen már gyerekkorom óta nem történt velem, igyekeztem minden percét kiélvezni.
Nem bántam meg, hogy hagytam magam rábeszélni, csak ketten legyünk, a kis vidéki házában. Sokkal meghittebb, és kellemesebb volt, mintha valahol a tömegben tülekednénk.
Nem is kell ennél szebb, december huszonnegyedike kora este.
Szerencsére a telefonom már előző nap kikapcsoltam, így nyugodt lehettem a felől hogy senki sem fog zavarni.
Hallottam, ahogy belép az ajtón.
- Na! Végre! – vágódott le mellém, és átkarolt.
- Mára vége?
- Egy hétig csend lesz. Egyenlőre mindent elrendeztem.
- Az jó. –bújtam hozzá.
- Mikor kell jelentkezned a gyárban?
- Január második hetében. Mario engedékeny volt.
- Nekem ötödike körül kell Miamiba utaznom, velem jössz?
- Semmi értelme. –néztem rá – Két nap az oda - vissza út,, és ott vagyok két napot. Hulla fáradtan esnék be a csapathoz. Az ott töltött idő semmire nem lenne elég, az időeltolódás miatt kómás lennék, és semmi kedvem üzleti vacsorákra mászkálni veled.
- Megértettem. Nem hiszem, hogy el tudom tolni.
- Nem baj. –mosolyogtam rá – Akkor korábban megyek a Red Bullhoz, és hátha valahol még lesz pár nap pihenőm.
- Oké.
- Van még valami?
- Gondoltam ha van kedved valamikor eljöhetne Zoé is velem egy versenyedre. –érdeklődve pillantottam rá - Persze nem kötelező ez csak egy ötlet.
- A lányod alig tizenegy évvel fiatalabb mint én…
- És?
- Szerinted nem lenne faramuci helyzet?
Megrántotta a vállát.
- Hozzá van szokva? – vigyorodtam el.
- Nem nagyon ismerkedtek meg vele a barátnőim, ha nem akarod nem kell.
- Nem akarom hogy miattam balhézzatok.
Értetlenül nézett rám.
- Hogy ilyen fiatal picsával jársz.
- Nem hiszem hogy zavarná. Nem kell az anyjának lenned, van anyja, legyél a barátnője. Ne parázz.
- Jó. Igyekszem. – vigyorodtam el.
- El sem hiszem, hogy egy hétig nyugalom lesz.
- Én sem. –cukkoltam.
Válaszra nyitotta a száját, amikor megcsörrent a mobilja, gyorsan előkotorta a nadrágzsebből.
- Kikapcsolom.
- Helyes! – ahogy maga elé tartotta, Gerhard neve villogott a kijelzőn.
Összenéztünk.
- Vedd fel. –néztem rá határozottan.
- Berger nem szokott a semmiért hívogatni lehetetlen időpontokban. –mentegetőzött.
- Tudom, ismerem. –vigyorodtam el – Vedd csak fel. Biztos fontos.
Benyomta a fogadás gombot.
- Szevasz Ger…..Igen itt…..Írországban. De….. Várj! Várj! Lassabban! …………….. – leült mellém a kanapéra és idegesen nézett rám – Baszd meg!......... Igen……. Igen…..… Megbeszélem vele, és szólók a pilótának. Jó……. Jó….. Mondom jó! Ne izgulj már! Jó……. Szevasz.
- Mi van? Ég a ház? –kérdeztem élesen, és közben gúnyosan elnyúltam az ágyon.
- Emma meghalt, Chris pedig kórházban van. –közölte egyszerűen.
- Tessék? – ültem fel azonnal.
- Londonban van. Megyünk vagy sem?
- Megyünk, de…
- Előbb a gép! –emelte fel a az ujját, hogy hallgassak, mert közben már a pilótával beszélt.
- Mi az Isten történt? - kérdeztem miközben éppen fel alá járkáltam.
Nagyot sóhajtott.
- Eddie?
Lazán neki dőlt az ajtó félfának.
- Berger szerint Chris nem járt el a kezelésekre.
- Tessék??????? – ordítottam – Te tudtál…
- Nem! – vágott vissza keményen – És az osztrák sem.
- Mi ez az egész?
- Állítólag eljárt, de tegnap rosszul lett, Emma kihívta az orvost, aki megállapította, hogy sokat romlott az állapota, mióta októberben abbahagyta a kemoterápiát. Aztán mikor a doki elment, nagyon összevesztek. Chris olyan gyenge, hogy nem bírt felkelni az ágyból, Emma pedig kocsiba szállt, hogy elmegy Adrianhoz, de útközben túl gyorsan hajtott, lesodródott az útról. Fának csapódott, a kórházban halt meg.
- Istenem… - éreztem hogy pár könnycsepp legördül az arcomon – A baba is?
- Nem. Egyenlőre még inkubátorban van, de nincs túl sok esélye.
- És Chris?
- Felhívta Adriant, hogy Emma odaért e már, amikor kiderült mi történt, el akart indulni a kórházba, de leesett a lépcsőn. Berger találta meg. Csúnyán eltört a bal lába, és a jobb karja. Le is van gyengülve a rák miatt, Gerhard szerint majdhogynem maga tehetetlen.
Az ír szorosan átölelt.
- Szegény gyerek…. És Chris…. – néztem rá sírva.
- Szüksége van rád. Helyre kell rántanod.
A vállába bólintottam.
- A kicsinek is.
- Tudom.
- Rendben. – megsimogatta az arcom – Menjünk.
Bólintottam, még akkor is mélyen a gondolataimba merültem amikor a gép a levegőbe emelkedett.
- Nagyon le fogom tolni.
Az ír, érdeklődve pillantott rám, addig ugyanis mereven kibámult a sötétbe az ablakon át.
Nagyot sóhajtott.
- Nem biztos hogy most ez a legjobb megoldás. De te tudod.
- Mérges vagyok.
- Látom, de azt hiszem Chris most totál padlón van. Talán egy kis megértéssel, és együttérzéssel többre mennél. De te tudod, már mondtam.
Kifújtam a levegőt, és kibámultam az ablakon. Kicsivel később arra ébredtem, hogy Eddie kelteget, mert megérkeztünk.

2 megjegyzés:

  1. Hú, nem tudom, a többiek hogy vannak vele, de én nagyon örülök, hogy jött a friss. Már nagyon hiányoztak Angel és Chris ügyes-bajos dolgai! És ismét sikerült jól megtekerned a szálakat, pedig már azt hittem ezt nem lehet fokozni :)

    VálaszTörlés
  2. Őszintén szólva sejtettem, hogy hamarosan valahogy kiiktatod a képből Emmát, de a módszerben nem voltam biztos. Szegény kis picur, elvesztette az anyukáját. Bár így ha Chris észbe kap lesz esélye Angelnél... Angel az egyetlen aki össze tudja kaparni Christ ha az hagyja!
    Nagyon nagyon örültem az új résznek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés