2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 31., szerda

Driven - Felpörgetve 65.

65.rész

Eddie biccentett, bement, be zárta az ajtót, de a retesz nyelve vissza ugrott, és résnyire kinyílt. Közelebb léptem.
- Látom jobban vagy. – mondta lazán.
- Téged jobban érdekel a feleségem, mint az én állapotom.
- Te is tudod, hogy érdekel, mi van veled.
- Nem vagyok hülye Eddie! Tudom, hogy már az elején megakartad szerezni, és azóta is bassza a csőröd, hogy hozzám tartozik.
- Nem zavarja a tény, hogy a férje vagy.
- Téged sem!
- Az istenért Christian! Ne légy gyerekes, elvetted a pénzéért, meg a Red Bullért, aztán felcsináltad Newey lányát, és azóta is trappolsz utána. Le se szarod mi van Angellel! Nem gratuláltál neki a győzelemhez, a kemény és kiváló munkához! Nem is érdekelt, hogy itt ült, halálra aggódta magát érted, egyszerűen elküldted a fenébe! Ő egy nő, akinek vannak igényei, és érzelmei amikkel nem lehet játszani! Verés helyett inkább meg kellett volna dugnod párszor, többre mentél volna, és most nem menekülne tőled!
- A feleségem!
- Megint a régi lemez. –sóhajtott az ír.
- Akkor is az! Az enyém.
- Akkor ezért van veled Emma állandóan?
- Az más.
- Szerinted hogy érzi magát Angel, hogy Emma állandóan itt lehet veled, és tőled vár kölyköt mi? Léptem nyomon az orra alá dörgölöd, hogy van egy másik aki neked fontosabb!
Pár pillanatig néma csönd lett.
- Nem fogom hagyni hogy a te idiotizmusod miatt boldogtalan legyen. Berger is jó elbánt vele, az a másik meg meghalt. Teszek róla hogy mellettem mindene meglegyen, és szabad legyen. Ha már a férje nem képes megadni neki azt, amire szüksége van!
- Te mindig is csak ehhez értettél! Kihasználni mások nyomorát!
- Mások nyomorát? Te tetted ezt magaddal! Csakis te! Én már az elején megmondtam, hogy ne Beverlyvel kezdj, de nem hallgattál rám. Azt is mondtam, hogy ne igyál, ne idegeskedj, keress egy nőt, aki majd elfeledteti veled, de neeem! Te jobban tudtad mi kell neked! Itt az eredménye! Nem mutogathatsz rám, csak magadra!
- Most legalább ezt is a fejemhez vághatod!
- Megint csak a saját magad érdekeit nézed, a saját hülyeséged látod!
- Most jön az hogy egy egoista disznó vagyok, te meg egy szent!
- Nem, nem vagyok az! – ordított Eddie – Kettőnk közül mindig te voltál a jobb ember! Most viszont hibát, hibára halmozol!
- Na persze!
- Christian! Ha szereted Angelt, miért nem küzdesz érte? Emmát nem kell elvenned, ezt te is tudod. Nem értelek öreg! Úgy viselkedsz mint aki fél a boldogságtól!
Megint csönd lett.
- Áruld már el mi ez az egész!
- Nem akarom Emmát cserben hagyni, nem érdemli meg, kedves, jó szívű lány, és én csak kihasználtam. – mondta az angol csendesen.
- És még? Gyerünk!
- Bev nagyon tönkre tett, nem csak idegileg, és lelkileg, de én bíztam benne. Hittem benne. Én nagyon akartam, elismerem hogy csináltam hülyeségeket, de szerettem. Mindenem odaadtam neki, de soha nem értékelte, aztán már a vége felé tettem az egészre, és össze akadtam pár grid girllel.. Mindig azt éreztette velem, nem lennék jó apa, vele sem törődöm, hát még egy gyerekkel. De ahogy visszaütött, az….. Én nem tudok megbízni többet benne, se a nők többségében. Angel néha annyira pókerarcú, annyira szisztematikusan védi magát, hogy nagyobbakat rúg belém, mint Bev. És az hogy Berger is állandóan ott van… Nem akarom hogy megint az legyen mint ami volt, nem akarok padlóra kerülni miatta. Abba beledöglenék Eddie. Két ilyen csalódást én már nem viselek el.
- De hát Emma egy kis csitri, nem ér fel hozzád!
- Nem az a kimondott nő, igen. De vele nincsenek játszmák, nincsenek vagdalkozások, nem támad, nem védekezik.
- Őt is tönkre teszed! Nem lesz képes támaszt nyújtani neked, össze fog roppanni.
- Nem fog!
- Christian! Ne légy naiv! Gondolj bele, a gyereknek is baja lehet.
- Nem lesz semmi baj!
- Úgy legyen, de Angel fantasztikus nő, nem értem akkor sem miért nem vállalod fel az érzéseidet, tudod hogy kedvel.
- Ezek után? – kérdezte Chris élesen , majd valami halk puffanás hallatszott –Látta már ezeket a képeket kettőtökről?
Bassza meg mégis csak lekaptak minket, pedig azt hittem csak az osztrák látott meg. A francba! Belestem a résen.
- Nem.
- Látom remekül elvoltatok! Biztos ki lesz akadva!
- Nem érdekli, és engem sem! Sőt! – vigyorgott.
- Hogyhogy?
- Nekem azt mondta örül, hogy végre valaki felvállalja, nem kell rejtőzködnie, és őt idézem „arra vágyom hogy lássanak közben, mert ez felhergel”.
- Remek! A feleségem egy ribanc!
Eddie felnevetett.
- Mert szereti a szexet, és vonzza a lebukás kockázata, már kurva?! Neked fogalmi gondjaid vannak öreg! – kacagott tovább.
- Nagyon egymáshoz valók vagytok!
- Az a te legnagyobb bajod, hogy kicsit prűd vagy és túl sokat adsz a közvéleményre! Nem értem miért foglalkozol vele mit írnak a lapok! Had süketeljenek csak!
- Neked nincs csapatod, ami számára fontos a jó imázs!
- Jesszus! Megint a süket duma!
- Van akit érdekel még a jó híre!
- Áh! –legyintett Eddie.
- Ha nincs más akkor szépen el is húzhatsz!
- Na persze! Most besértődtél, hogy lecsaptam a kezedről Angelt!
- Elegem van belőle is, belőled is.
- Helyes! –tárta szét a karját – Akkor csak akkor kell látnod ha nagyon muszáj! Majd teszek róla!
- Nincs erőm mások hülyeségeihez, elég nekem a saját betegségem!
- Helyes!
- Jó!
- Jó!
Azzal az ír kirontott.
- Menjünk! Ez idióta! –azzal karon ragadott és a lift felé húzott.
Igyekeztem leplezni a mosolyom.
- Lemaradtam valamiről?
- Mint két kis a kakas a szemétdombon, úgy civakodtattok.
- Hallgatózol?
- Kinyílt az ajtó.
Az arcomat tanulmányozta.
- Végül is mindegy. Legalább nem kell elmesélnem.
- Vigyél el ebédelni.
Kérdőn pillantott rám.
- Meg kell ünnepelnünk hogy Chris többé beszélni sem akar velem.
Széles vigyorral átkarolt, és benyomta a földszint gombját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése