2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 9., kedd

Driven - Felpörgetve 46.

46.rész

Arra ébredtem fel az éjszaka közepén, hogy valaki veri az ajtót. A rövid nadrágom, és a toppom felé fölkaptam egy fürdőköpenyt.
- Ki az? –szóltam ki bizonytalanul.
Tudtam, hogy egy luxusszállóban vagyok, mégsem akartam azonnal ajtót nyitni.
- Vettel vagyok!
- Meg Berger! Nyisd ki!
Kinyitottam.
Ketten támogatták Christ, aki falfehér volt, és félájult. A pólóján hányadék, és valami sötét folt volt. Mintha leöntötte volna magát valamivel.
- Mi történt? –kérdeztem döbbenten.
Bevitték a hálóba és lefektették az ágyra.
- Már hívtam a csapat orvosotokat, mindjárt itt van. –közölte Berger, és visszament az ajtóhoz.
- Berger! Mi az Isten folyik itt? –végül Sebastianra néztem ingerülten.
- Lent voltunk a bulin, ittunk pár pohárral, dumáltunk Chris egyszer csak….. rosszul lett. - mutatott rá idegesen - Kiment a mosdóba, mire…. Megtaláltam…már alig volt magánál.
- Részeg!
- Mire odaértem, már vért is öklendezett.
- Mi???
- Felhívtam Gerhardot. –túrt idegesen a hajába – Hozott pár törölközőt, és amennyire lehetett szalonképes állapotba hoztuk Christ….. Feltámogattuk ide, a többieknek meg azt mondtuk, egy kicsit becsípett…. Valami nagy baj van…. Valami nagyon nagy baj van….. – motyogta Seb.
Kiszaladtam az előszobába, Berger még mindig az orvost várta.
- Ki kell hívni a mentőket Gerhard! Ha tényleg vért hányt, akkor komoly baj van!
- Nem! Nem kell a botrány.
- Gerhard! Te is tudod, hogy a semmiért nem vérzünk! Hívd a mentőket, most!
- De!
- Mondom most azonnal!
Egy hosszú pillanatig farkasszemet néztünk, majd elővette a mobilját és tárcsázott.
A hálóból, nyögések, és öklendezés hallatszott.
Visszarohantam, Chris pedig közben vért hányt. Amint megláttam a fehér ágyneműm elterülő, és növő vérfoltot, lezsibbadtam. Rengeteg volt.
- Istenem… Istenem… - suttogtam.
Oldalra pillantottam, Seb is ugyanúgy állt mellettem, mint egy kőszobor, falfehér volt.
- Gerhard! – üvöltöttem – Gerhard a mentőket!
Chris pedig már szinte fuldoklott, az öklendezéstől.
Odaültem mellé, és megfogtam a fejét. Letöröltem a vért a szájáról.
- Próbálj meg mély levegőt venni!
Köhögött, és öklendezett. Próbált levegőhöz jutni, de látszott, hogy mindene görcsben van.
Mindkét keze ökölbe szorult.
Felemeltem a fejét, hogy rám nézzen.
- Jézusom! – jelent meg Berger.
Összeakadt a pillantásunk, és láttam, hogy abban a percben teljesen kétségbeesett.
- Lazítanod kell, érted? És mélyeket lélegezni! Lassan! Így! –és próbáltam vele együtt nagy levegőket venni – Koncentrálj!
A helyzet kicsit javult, Chris egy kis levegőhöz jutott.
- Ez az. Csak nyugodtan.
Lassan visszafektettem az ágyra.
- Oké.
Felakartam állni, de Chris megfogta a csuklóm, és hosszan rám nézett.
Bólintottam.
- Sebastian! Hoz néhány hideg vizes, meg pár száraz törölközőt.
- Máris!
- Gerhard? – fordultam hátra.
- Jönnek a mentők.
Az angolra néztem, aki már alig tudta nyitva tartani a szemét.
- Tarts ki! Hallod?!
Megszorította a kezem. Seb megjelent a törölközőkkel, az egyiket Chris fejére tettem, a másikkal kicsit megtörölgettem az arcát.
Kopogtattak, pár pillanattal később megjelent Steve.
- Christian! Atyám!
Arrébb mentem.
- Tünetek?
- Vért hányt, és görcsben van mindene.
Steve gyorsan megmérte a vérnyomását, meghallgatta a tüdejét.
- Hívom a mentőket! Kórház most azonnal!
- Már hívtuk, úton vannak! –vágott közbe Gerhard.
- Mi a baja? –kérdezte Seb idegesen.
- Gyomorfekély. –mondtuk egyszerre a dokival.
Steve kérdőn nézett rám.
- Túl sok kórház sorozatot nézek.
A doki felszívott egy nagy adag injekciót.
- Mit adsz neki?
- Egy enyhe nyugtató,fájdalom csillapító, és görcsoldó keveréket. Mást nem adhatok. Ebből műtét lesz Chris. Készülj fel.
- Műtét? –sápítozott Seb.
Mennyire gyerek még. Látszik mennyire nem boldogul stressz helyzetben.
- Úgy érted endoszkópos? –kérdeztem rá nyíltan.
- Igen.
- Nem. – nyögött fel Chris ahogy a doki beadta az injekció – A csapat….
- Elég! Vedd már észre, hogy az életeddel játszol!- kiabáltam rá.
- A feleségednek igaza van Chris, ha most nem viszünk be, akkor nagy eséllyel reggel temetésre készülhetünk.
- De a csapat….
- Csönd! Megoldjuk! Felöltözöm, és megyek veled a kórházba! – azzal becsörtettem a fürdőbe, egy farmerrel meg egy pólóval, meg tiszta fehérneművel.
Hallottam hogy megjöttek a mentők.
Konzultáltak Stevvel, majd megvizsgálták Christ, betettek egy kanült, bekötöttek egy infúziót, kapott egy oxigénmaszkot, és hordágyra rakták.
- Önökkel megyek! A felesége vagyok! – közöltem a két nagy darab mentőssel.
- Elég szűkösen leszünk. De ha ragaszkodik hozzá…
- Igen! – néztem rá dühösen.
- Hová viszik? –kérdezte az osztrák.
- A városi sürgősségire. Montreals Hospitalba.
- Utánatok megyünk. –közölte Berger.
Christ éppen előttem tolták ki, de én szándékosan lemaradtam, és megfogtam az osztrák karját és odasúgtam neki:
- Hívd fel Andrettit! A hétvégén nincs futamuk az Indyseknek, nekünk meg csapatfőnökünk! Christ egy héten belül nem fogják kiengedni! Intézkedj!
Azzal rohantam a mentősök után, mire a lifthez értek én is ott voltam.
Szorosan megfogtam az angol kezét.
- A Red Bull….
- Bízzál bennem! Nem lesz semmi bajod, és a csapatnak sem! Kiváló team, és nélküled is remekül fognak boldogulni! Vittem már a hátamon csapatot máskor is, velük is elbírok! – mosolyogtam rá kedvesen.
Nagyokat pislogott, majd elájult.

3 megjegyzés:

  1. Megszólalni se tudok! :OO Úgy kevered a kártyákat mint egy profi! jaj de hát hülyeségeket beszélek hisz te egy profi vagy!!!! :) Ezzel nagyon megleptél, nem gondoltam volna hogy Chris annyira rosszul lesz hogy kórházba viszik! És látszik Ang-en hogy aggódik érte, mert szereti csak ellöki Christ magától, mert azt akarja hogy neki legyen jó, ezzel is bizonyítja hogy szereti. Mert a mondás is azt mondja "Akit szeretünk azt elengedjük" csakhogy ez a két "elmebeteg" :D nem bír egymás nélkül élni :D így remélem majd félreteszik a büszkeségüket és a makacsságukat és újra egymásra találnak immáron végleg :)! Imádtam mint mindig!!! :D
    Puszi
    Dia ♥

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Dia, bár szegény angolnak nagyon betett, hogy szereti Angelt... Részben ő is tehet az állapotáról. Na meg az őrlődés a 2 nő között....
    Lehetne már jó is Nekik kicsit :( Rájuk férne :)

    Puszi: Timcsy :)

    VálaszTörlés
  3. Szia csajszi !!!!!!!!!


    először is bocsi, hogy lemaradta a komi az utolsó pár fejiről. csak olvasni volt időm sajnos :(

    hát erre nem is tudom mit írjak. sajnálom Christ annyi gondja baja van és még ez is. Ráadásul megint Angel fog segíteni holott meg sem érdemelné mert fel pofozta.
    De hát pont ilyen a szerelem :D

    nagyon jó lett, nagyon ügyi vagy


    VálaszTörlés