2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 30., kedd

Driven - Felpörgetve 63.

63.rész
18-as karika :)

Mire elszabadultam a bokszból hét óra is elmúlt, a srácok pedig már hangoltak az esti bulira, de féltem tőle, ha összeveszek az angollal jobb ha én nem megyek, mert abból csak baj lesz.
Elkértem Gerhard bér autóját, viszont Eddievel összefutottam a parkolóban.
- Most duzzogsz?
- Van rá okom?
- Nem akarok kötözködni, mert fáradt vagy, és előre tudom hogy nyűgös is, Horner miatt.
- Az én életem jogom van azt tenni amit akarok! – vágtam vissza.
- Csak tudnád kit akarsz. –szúrt oda.
Úgy érezem pofon tudnám vágni.
- Gyere! – át karolt – Elviszlek. Pihenj. Rád fér. Majd veszekszünk később.
Ellöktem.
- Mi az?
- Akadj le.
Megfogta a karom.
- Az a bajod, hogy a szemedbe mondtam, hogy nem tudsz elszakadni tőle? Fáj az igazság? Sose leszel vele boldog! Érdekel miért?
Keresztbe fontam a karom.
- Halljuk.
- Nem elég kemény, hogy megtartson, hogy kezelni tudjon. Ha az lenne, foggal körömmel kapaszkodna beléd, de e helyett kidob. Én inkább gyorsan mással vigasztalódnék, egy ilyen puhapöcs helyett.
- Jó tudni hogy a barátod. – gúnyolódtam.
- Attól még barom.
- És persze te önként ajánlkozol, mint eddig.
- Én nem ígértem semmit, csak szexet. –vigyorgott, majd szorosan magához húzott – És szerintem pont ez a legnagyobb problémád.
- Mi? Hogy nem ígérgettél?
- Nem, hanem hogy nincs kin levezetni a feszültséget. – vigyorgott tovább – Nincs rosszabb egy kielégítetlen nőnél.
Felnevettem, de egy hírtelen ötlettől vezérelve megcsókoltam, pár pillanatra ledöbbent, majd hevesen viszonozta.
Neki préselt az egyik autónak, miközben szemérmetlenül egymást taperoltuk.
- Menjünk vissza. – nyögtem a fülébe.
- A fiúk megláthatnak… - morogta a nyakamba.
- Ne érdekel. – haraptam az ajkaiba.
- Most nem, de holnap reggel fog. –tolt el magától, majd kézen fogott, és a Ferrarijához cipelt.
Beültünk, és elindultunk, még az út negyedénél sem tarthattunk, de nem bírtam lehiggadni, dühös voltam hogy még várni akar, piszkálni kezdtem.
- Mert a hotelben nem látnak meg mi?
- Külön emeleten vagyok.
- Igen. A Ferrari szomszédságában. Domenicali biztos élvezni fogja a műsort.
Félreállt a padkára, és magához rántott, majd újra és újra durván megcsókolt.
- Nem szoktam ígérgetni, csak bírd ki. – mondta kissé ingerülten az ajkaimba.
Elegem lett, és hagytam hogy elveszítsem a fejem és gyorsan az ölébe másztam.
- Mit csinálsz? –nézett rám kábán.
- Nem a szállóban, hanem most. –azzal harapdálni kezdtem a nyakát, és ütemesen ringatóztam.
Először el akart tolni, de részben a hely hiány és részben mert ellenálltam miatt nem tudott.
Végül belemarkolt a fenekembe.
Lenyúltam az ülés alá, meghúztam a kis kart, és hátra toltam.
Kicsit több helyünk lett.
- Mi az? Azt hittem te bárkit bárhol képes vagy megdönteni? –néztem rá kéjesen, és közben tiltakozása ellenére kigomboltam a nadrágját, majd lejjebb cibáltam a bokszerével együtt.
- Le fognak fotózni. És…. – nyögött föl, amikor kezelésbe vettem a férfiasságát.
- És? – lerántotta rólam a felsőt.
- Te fogod megbánni. – bökte ki, két sóhaj között.
Lovagoltam rajta, de farmerom még mindig rajtam volt.
Egyre vadabbul csókolt.
- Elég volt. – horkant fel, kicsit eltolt magától és letépte rólam a nadrágot, meg az alsóneműt, darabokban hullottak az autó padlójára.
- De….
- Nem érdekel, majd pucéron jössz fel a szobába. – azzal magához rántott, és az ölébe húzott.
Nem akartam több előjátékot, ráültem a férfiasságára, és mozogni kezdtem.
Bele kellett kapaszkodnom az ülésbe a feje mellett, mert annyira jó volt, egy pillanatra abba hagytam, erre ő mozogni kezdett, túlságosan is hangosan felnyögtem.
Megcsókolt, és közben tovább mozogtunk, egyre gyorsabb tempót diktáltam, nem érdekelt mi van vele, pillanatokkal később szinte üvöltve felkiáltottam a rám törő gyönyörtől.
A vállára hajtottam a fejem, de Eddie teljeseb felpörgött, vadul beleharapott a nyakamba, letépte a melltartóm, harapdálni kezdte a mellem, majd durván, és keményen kezdett mozogni, egyre vadabbul és gátlástalanabbul akart.
- Eddie…. – nyögtem fel – Eddie ne.
Rám sem hederített, eltolt magától, lefogta a kezem, majd neki háttal újra az ölébe ültetett.
A kezem a kormányra tettem, hogy meg tudjak támaszkodni, ő pedig megfogta a csípőm és fel, le emelgetett.
Úgy bánt velem, mint egy tárggyal, mint valami kurvával, de tetszett, hogy nála a gyeplő.
Soha sem szerettem az efféle szexet, de most hagytam magam, élveztem.
Amikor hátulról belém hatolt, felsikoltottam, majd nyögni kezdtem. Nagyon jó volt, teljesen begerjedtem, csak őt akartam, és azt hogy folytassa amit velem tesz.
Éreztem hogy közel van, teljesen elvesztette a fejét, nagyon durva lett, minden egyes lökése fájt, mégis egyszerre élveztünk el. Hangos nyögések, és kiáltások közt.
Ráborultam a kormányra, ő pedig szorosan átölelt, a fejét a vállamra hajtva.
- Elmondhatod magadról, hogy elvesztettem miattad a józan eszem. –suttogta.
- Ezek szerint ez nagy szó… - lihegtem.
- Eddig egyszer fordult elő.
- Ezt bóknak veszem.
Eltolt magától, megfogta a derekam és maga felé fordított.
Szenvedélyesen megcsókolt.
- Hosszú éjszakánk lesz.
Elmosolyodtam.
- Az erkélyen akarom, hogy bárki megláthasson, és a zuhanyzóban. – közöltem vele.
Végig simított a mutató ujjával a hátamon.
- Ha akarod még paparazzit is hívok. –cukkolt.
Mélyen a szemébe néztem.
- És ha akarom? És ha arra vágyom hogy lássanak közben, mert ez felhergel.
Egy pillanatra felfordított a fejét, és úgy nézett rám.
- Miért?
- Mert mindenki rejtegetett, és én is magamat. Veled át akarom élni, milyen az amikor szenvedélyesen szeretnek, és bárkit megláthat. Amikor nem kell szégyellnem, hogy élek, és akarnak, és nem kell félnem attól hogy a pasi akivel vagyok hogy reagál egy bulvár képre.
- Akivel következmények nélkül dughatsz amennyit akarsz, és nem érdekli mit írnak a lapok? Szeretni akarsz gátlások, korlátok nélkül?
- Igen. Semmi ne érdekeljen, csak én.
Eddie a szemembe nézett.
- Megörülök érted, és nem érdekel, hogy egyéb pótlékokkal vagy.
- Pótlékokkal?
- Férj, Red Bull, valahol egy Berger….- vigyorgott.
Keményen megcsókoltam.
- Ugye tudsz így vezetni?
Finoman áttessékelt a másik ülésbe, rám adta a zakóját, és rendbe szedte magát.
- Nem tudok másra figyelni, ha túl közel vagy. –simogatta meg az arcom – De tőlem megkapod amire vágysz, csak ezt a tíz percet bírd ki a szállodáig.
Perverzen elmosolyodtam, erre válaszol kifújta a levegőt, és beindította a motort.

1 megjegyzés:

  1. Hogy is fogalmazzak? Megvolt az első pár menet és még az angolnál sem járt... :D

    Mi lesz ebből? :D

    Szuper volt, várom a folytit :)

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés