2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 7., vasárnap

Driven - Felpörgetve 40.

40.rész

Éppen az egyik kedvenc filmem ment.
- Kérem ne küldjön ki főnök, mert elveszítem a fonalat!
- Bunkó vagy, Bugsy!
Kitört belőlem a nevetés. Chris ekkor ült le mellém.
- Mi ez?
- Oscar, Stallonéval. Maffia főnököt alakít.
- Ahha.
- Nézd te is, halálra szoktam nevetni magam. –jött egy reklámblokk.
Rápillantottam, és somolyogtam egy kicsit.
- Még nem is láttalak fürdőköpenyben. –bújtam hozzá.
Halványan elmosolyodott.
- Vannak még meglepetések.
- Én annak örülnék, ha egészen holnap délig csönd és nyugalom lenne.
- Leadom a rendelést a fiúknak, de garanciát nem vállalok. –cukkolt.
- Te vagy a főnök, csinálj rendet! – böktem oldalba.
- Bárcsak varázsütésre menne. –sóhajtott.
- Bánt valami? –néztem a szemébe.
- Igazából az, hogy minden szép és jó lenne, ha….. Semmi. Ne is törődj velem.
- Ha nem kavarsz Emmával?
- Igen. És ha nem lennék egy pénztelen senki.
- Ugyan már! Jól tetted, amit tettél! Ezek után minden ember lojális lesz hozzád! Nem hagytad őket szarban, és ez a mai világban ahol „minden ember pótolható” –tettem ki a kezemmel az idézőjelet – igenis nagy dolog.
Megsimogatta az arcom.
- Szeretnék kérdezni valamit.
- Akkor kérdez. Mi a gond?
- Mert nem akarok veszekedni, csak érdekel. Illetve több dolog is.
- Ha nem tetszik a kérdésed akkor nem válaszolok, jó?
- De nem húzod fel magad?
- Igyekszem! Becsszó! – kacsintottam rá.
- Miket tett veled Jack?
Lehunytam a szemem, és megint peregni kezdett előttem a film, minden amit gyerekkoromban velem történt. Vettem egy mély levegőt.
- Erre nem válaszolok. – mondtam reszeketegen.
- Ne haragudj! Csak ahogy álmodban kiabáltál. Szerettem volna tudni mitől félsz, megijesztettél, azt sem tudtam hogy ébresszelek fel, mit kezdjek veled. Féltem. – mondta csendesen.
- Képtelen vagyok elmondani. Egyszer már megtettem, és nagyon fájt, nem tudom még egyszer megtenni. Amiket Gerhard mondott azok mind igazak.
- A verések? Hogy felkergetett a fára, hogy éheztetett és bezárt?
- Igen.
- Volt még más is?
- Volt.
- Mi?
- Christian. Kérlek.
- Azt állította, hogy sosem bántott, de rájöttem hogy hazudott, és átvert. Nem csak ezért bosszant, hanem mert ilyet nem tehet senki egy gyerekkel, sem egy nővel.
- Az már régen volt.
- Ang! Mit tett még veled? – ragadta meg erősen a karom.
- Nem ő.
- Akkor ki?
- Chris! Kérlek!
- Tudni akarom! – nézett rám dühösen.
- Amikor kidobott Gerhardhoz költöztem. Össze is jöttünk. – bólintott – Az egyik nap, úgy döntöttem vissza megyek Sirokkóért.
- Kiért?
- A fehér farkasom. Féltem hogy az öreg kinyírja. Éppen tárgyalt. Pár régi ügyfelével, Sirkkó nem volt sehol. Lementem a garázsba, hogy elvigyek az egyik kocsim, de éppen ott szerelt Pizzonia, Negrano, és Piquet. Gőzöm sincs mit kerestek ott. - nyeltem egy nagyot – Beakartam szállni az autómba, de nem hagyták. Elkaptak és……. A többit a fantáziádra bízom.
- Megerőszakoltak?
- Nem is egyszer.
Nem tudtam Chrisre nézni, hírtelen nagyon érdekesnek találtam a könyvespolcot.
- Feljelentetted őket?
- Nem. –suttogtam halkan.
- De hát…
- A nagyapámnál volt a felvétel. A garázs be volt kamerázva, de nem adta ide. Nem volt bizonyíték. Azt mondta megérdemeltem amit kaptam, mert ugyanolyan olcsó kis ribanc vagyok, mint az anyám. Azt hittem igaza van.Túltettem magam a dolgon, és tanultam az esetből. Azóta még inkább nem hagyom hogy bárki játékszere leszek. Keményebb lettem. Gerhard nem tudja, akkor volt nálatok gyárlátogatáson. Kérlek ne mond el neki…
- Nem fogom.
Chris szorosan átkarolt, és magához húzott.
- Akkor ezért nem akarsz gyereket…
- Én még nem találkoztam olyan pasival, aki miatt megérné, hogy feladjam a karrierem, és aki megérdemelné.
- Talán igazad is van.
- Persze ez nem jelenti azt, hogy mindenkit előre leírok, de nem nagyon bízom meg senkiben sem. A legtöbb pasi, csak ágyba akar vinni, és aztán lapát. Trófea kell nekik, és nem én.
- Érted érdemes harcolni.
- Akkor azért harcolsz értem te is? –kérdeztem gúnyosan.
- Hidd el, hogy harcolnék. – bújt ki az ölelésünkből, majd felállt – De miért tegyem? Nem köthetem hozzád magam. Te is tudod! Emma terhes, tartozom neki. Nem hagyhatom szégyenben. És az gyerek…… Az a kicsi az enyém….
- Tudom. Ne haragudj. Csak jólesett valakibe belerúgni a sérelmekért. Tényleg sajnálom.
- Oké.
- És jó apja leszel annak a kölyöknek. Olyan vagy mint Berger, minden srác imád. – mosolyodtam el – Emma kedves nő.
Visszaült mellém.
- Törékeny. Más mint te.
- Igen. Rám mindent lehet mondani, csak ezt nem. –nevettem fel.
- Nos igen. – ölelt át – Vége a reklámnak.
- Igazából már unom.
- Nézzünk mást.
- Milyen filmeket szeretsz?
- Mindegy. Menetközben kiderül, hogy érdekel e.
Az egyik adón belebotlottam a Terminátor 3.részébe, egy kicsit néztük, majd tovább kapcsoltam. Éppen a Star Wars negyedik epizódját adták egy másikon.
- Ezt imádom!
- Kitalálom Soló kapitányba voltál beleesve.
- Kedvelem Harrison Fordot, de igazából mindig is Lukeért voltam oda. Vonzott ez a hókuszpókusz. – mutattam az asztalon lévő egyik tollra – De nincs velem az erő. – mondtam letörve.
A kezembe adta.
- Ez aranyos volt.
- Tudok én, ha akarok.
Befészkeltem magam a karjai közé.
- Azért vigyázz még beléd szeretek. –cukkoltam.
Ha tudná mekkora igazságot mondtam ki, édes Istenem. Fülig beleestem egy pasiba, akinek egy másik nőtől lesz gyereke. A közös jövőre esélyünk sincs, annyira mások vagyunk, mint a tűz és a víz, mégis vonzódunk egymáshoz.
Ahogy néztük a filmet, egyre inkább az járt a fejemben, bárcsak el tudnám felejteni amit érzek, de erre képtelen voltam. A közelsége, az érintése teljesen felhergelt, és megőrjített.
Így utólag átgondolva már nem voltam benne biztos, hogy mégis csak jó ötlet volt ez az egész pezsgőzés dolog.
Mindketten megbánjuk majd, ha történik valami. De a kis ördög továbbra sem hagyott nyugton, hogy próbálkozzak be az angolnál, aztán lesz, ami lesz. Legalább egyszer az életben vegyem el, ami kell, és merjek harcolni a pályán kívül is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése