2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 21., vasárnap

Driven - Felpörgetve 56.

56.rész

Éppen a gombás rántottát tömtem magamba, Eddie pedig újságot olvasott, amikor kopogtattak.
- Maradj csak, megnézem ki az. – állt fel.
Kinyitotta.
- Reggelt! Gyertek! – azzal szélesre tárta az ajtót.
Mario, Gerhard, és Seb trappolt be.
- Reggelit? –kérdeztem szórakozottan.
Mario leült, és töltött magának kávét. Gerhard Eddiet fixírozta, Seb meg toporgott.
- Állítólag ma is esni fog. – közölte az amerikai.
- A versenyen essen, ne ma. – morogtam magam elé.
- Attól tartok az időjárásra még te sem tudsz hatni. – vigyorgott.
- Nem fog esni! – csattantam fel - Kitaláltad már, már a taktikát te kövület?
- Olyan édes vagy néha! – ivott bele a csészébe.
- Tudod itt már tegnap el kellett volna dönteni.
- Már tegnap eldöntöttem.
- És velem mikor közlöd?
- Majd!
- De kurva jó! – csaptam le a villát.
- Na! Asztalnál vagyunk, viselkedj.
Dühömben megkentem egy pirítóst.
- Nem gondolod, hogy pár dolgot jó lenne tudnom?
- Például?
- Hogy mik a tervek a hétvégére, megbeszélni a csapat sorrendet, ilyenek. – néztem a döbbent arcú Seb felé.
- Csapat sorrendet? – fakadt ki – De hát én vagyok az leső számú pilóta.
- Mióta? –érdeklődtem miután beleharaptam a kenyérbe.
- Hát… Én vagyok a világbajnok!
Összenéztünk Marioval, aki felettébb jól szórakozott.
- És? – kérdezte szórakozottan.
- Én vagyok az első számú pilóta!
- Nem tudtam, hogy papagájokat is alkalmazunk. –sóhajtottam fel.
- De! De…
- Benne van a szerződésedben, vagy nincs? –érdeklődött a főnök.
- Nincs.
- Na! Amúgy sem te vagy a főgóré, úgyhogy csend! – dörrent rá Mario.
- De Christian!
- Horner nincs itt, és amíg Én vagyok itt a csapatvezető, és mivel Én vagyok itt a csapatvezető addig az van, ami Én mondok! És én most azt mondom, hogy nincs csapatsorrend! Te –bökött Sebre – nem úgy mész ahogy kéne, tegnap Valentine –mutatott rám – első volt, te meg hetedik. Ahogy meg láttam nem törted magad, és az eddigi eredményed sem túl jó, mert hatodik vagy a tabellán. Ez vb már majdnem elúszott, mivel már csak kilenc verseny van hátra tizenkilencből. Úgyhogy amíg be nem bizonyítod nekem kölyök, hogy Horner indokkal tartott téged olyan nagy becsben, addig nincs sorrend! Valentine máris többet mutatott a tegnapi edzésen mint te. Newey szerint ezzel a kocsival, ilyen tempót nem lehet menni. Kiderült, hogy mégis. Amíg pedig nem produkálsz nekem ilyen csodákat, addig leszarom a nyomorod!
Igyekeztem a tányérom fölé hajolva elrejteni a mosolyom.
Roppantul élveztem, hogy Seb nagyra nőtt egóját, most végre helyre teszi valaki.
- Attól hogy őt pár éve ismeri engem még nem kellene leírnia!
Mario feje olyan lett mint a paradicsom, Seb most húzta ki a gyufát.
A műsor egyre jobb volt.
- Na ide figyelj te taknyos is pimasz, seggdugó! – állt fel üvöltve, én meg behúztam a nyakam, még az életbe nem láttam ilyen dühösnek, Seb is megrettenhetett mert hátrált – Én még soha az életben kivételeztem senkivel! Még vele sem! –bökött rám – Amit elért, azt a saját erejéből érte el, csapatutasítás, vagy előnyök nélkül! Hosszú évek óta ő az egyetlen olyan versenyző, aki a legjobb bármibe kezd is! A béka segge alól hozta fel a csapatom, és kibaszott sokat gürizett érte, képes volt maga szerelni az autót, mert nem volt pénzünk elég szerelőre! Ezért tűröm el a hisztijét, és a piszkálódásait! Rólad viszont egyik sem mondható el, mert te két szalmaszálat nem teszel keresztbe hogy segíts a fiúknak, te csak beülsz és várod a jó eredményt! Elvárod az előjogokat! –tárta szét a karját - Valentine pontosan tudja, hogyha szarul meg, vagy nem azt mutatja a pályán amit akarok, páros lábbal rúgom ki, barátság ide vagy oda! Mostantól azonban neked is fel kell emelned a kis kezed, beállni szerelni, és kerék cserét gyakorolni! Még pedig addig, amíg én azt nem mondom, hogy elég! Te pedig dalolva fogod csinálni, és mosolyogva! És emlékeztetnélek rá, hogy Angel a Te Főnököd is, úgyhogy ha én nem ő már most kibaszhat a csapatból, mint macskát szarni! Ha azonban mégsem teszi meg, még egy ilyen feleselés, és én csinálok belőled fasírtot cukorfalat! Értve vagyok??? – üvöltötte, és közben zengett a hotel.
Seb úgy állt ott, mint egy totem oszlop, tátott szájjal, és kikerekedett szemekkel.
- Főnök felmegy a vérnyomásod. – néztem rá vigyorogva, és a kezébe adtam egy pohár narancslevet.
Amikor megitta és felnézett Seb még mindig ugyanúgy állt ott.
- Gerhard vakard már össze! –böktem Seb felé.
Marionak megcsörrent a mobilja, és kiment a teraszra.
- Ki vagyok rúgva? – nézett rám döbbenten.
- Ülj le, és egyél!
Lerogyott egy székre.
- Akkor ki vagyok?
- Nem vagy. De egyet értek vele. Amúgy meg Marionál nem jön be ez a feleselés, senkitől nem viseli el.
- Csak tőled! – vágott közbe Eddie.
- Két címet nyertem neki, és három Indy 500-at. Három szezont húztam le nála.
- Én azt hittem csak egyet. –nézett rám Seb óvatosan.
- Az ideit is megnyertem már, tekintve hogy legutóbb a két esélyes kiesett, úgyhogy. –vigyorodtam el.
- Nem is tudtam. –pillantott rám Gerhard.
- Egy címmel több vagy kevesebb. Mindegy. Igazából csak azt sajnálom hogy nem látom majd a fiúk arcát, ahogy eszi őket a fene. – vigyorogtam.
- Most utál? –nézett rám félve a kis német.
- Áh! –legyintettem – Nála csak addig tart. Gyorsan felejt.
- Öltözz! – dörrent rám Mario.
- Gond van?
- Az FIA nem akarja hogy részt vegyél az időmérőn és a futamon!
- Mer’?
- Mert barmok azért! Öltözz!
- Jó! Jó! Adj egy jó fél órát!
- Lent megvárunk! Gyere már te pilóták gyöngye! - pirított rá Sebastianra, aki fülét farkát behúzva ment ki a többiek után.
Később morcosan szálltam be Eddie mellé az autóba. A többiek Gerharddal mentek.
- Te érted ezt? –kérdeztem az ír.
- Hogy miért nem engednek vezetni?
- Uhum.
- Passz. Ki tudja kinek a keze van benne.
- Nincs ötleted?
- Talán Whitmarsh, de van neki most épp elég gondja, meg ő nem olyan, mint Ron. Brawn jó arc, ismerem, ő tuti nem, érte tűzbe teszem a kezem. Boullier se, őt nem érdekli ki ül a többi kocsiban, az öreg Williamset se nagyon, csak ha az ajtaja elé koszol valaki, de mivel nem tetted. Mallya se, ő csípi a csajokat, a Saubernél nő a főnök, Tostot se nagyon zavarja, a többi. Esetleg Domenicali. De neki is csak akkor van nagy pofája, ha a többi kutya is ugat.
- Jó, de akkor ki. Beverley?
- Nem tudom. Azt se tudom hol dolgozik. Ne kombinálj! Lehet hogy csak azért, mert még nem ültél olyan sokat forma autóban.
- Gondolod?
- Szerintem igen. Félnek hogy balesetet okozol.
- De jó.
- Nyugi. Majd Mario, és Gerhard rendezkedik, te csak bólogass. –kacsintott rám.
- Majd igyekszem nem leordítani a fejüket.
Eddie elvigyorodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése