2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 9., kedd

Driven - Felpörgetve 44.

44.rész

De nem olyan volt, mint korábban. Nem simult hozzám, nem lazult el, érezhetően feszült maradt. Rápillantottam, az arca mosolygott, de a szeme kétségbeesést tükrözött.
Hazudott!
Korábban is megtette már, de akkor sokkal jobban csinálta. Most viszont már átláttam rajta. Próbálta leplezni, de nem tudta.
Hosszan a szemébe néztem, és újra átöleltem.
- Tudom, hogy tudod. – mondta keserűen.
- Már majdnem elhittem…. – böktem ki rekedten.
- Sajnálom…. Teljesen kétségbe vagyok esve…..
- Én is…. De ilyet többet ne csinálj…
- Legalább a hétvégét töltsd velem….
- Christian….
- Ne mondj nemet.
- Egyikükkel sem beszéltél, nem igaz?
- De. Beszéltem….
- Csak nem ezt mondtad, hanem azt hogy a mi kapcsolatunk nem változtat azon hogy el akarod venni.
- Igen… - fúrta az arcát a hajamba.
- Egy hazug szemétláda vagy.
- Tudom.
- Azt hitted, hogy nem jövök rá, vagy nem derül ki előbb vagy utóbb?
- Inkább az utóbban reménykedtem.
- „Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.”( Harry Potter idézet)
Megsimogatta az arcom.
- Adj nekem egy esélyt.
- Már adtam. Ne kínozzuk egymást tovább. –próbáltam kibontakozni a karjaiból, de nem sikerült.
- Angel! Kérlek! Kellesz nekem!
- Kellek neked? Chris! Ne szórakozz velem! Van egy csinos - nos anyuka jelölted -, annyi nőd lehet, amennyit akarsz.
- Ne játszd megint a kemény érzéketlen kurvát! Ez már ismerem, és tudom, hogy ez csak maszk!
- Nem! Ez is én vagyok! Sajnálom ha neked nem tetszik! –sziszegtem.
- Te csak veszekedést akarsz provokálni, hogy ne kelljen szembenézned a problémáinkkal, és ne kelljen az idődet, energiádat vesztegetni azzal, hogy megoldást keresel rá! – csattant fel Chris.
- Ez nem igaz! Te csináltad fel Emmát, úgyhogy ő a te problémád!
Olyan arcot vágott, mintha pofon vágtam volna.
- Igen, de egyedül nem boldogulok vele.
- Valóban? Kár. Pedig eddig is remekül rendezted mások életét, tedd meg most is! Engem meg felejts el!
- Ne csináld ezt! Ne rombold le, azt a kicsit ami köztünk van.
- Te egy hazug, alávaló, aljas mocsok vagy! Aki sajnos, a legjobb csapatvezetők egyike, és a férjem! Csak ezért maradhatsz a Red Bull élén, nem másért, de ne feledd, az enyém a gyár, és vele együtt te is, és ha még egyszer belecsicseregsz az életembe, akkor kirúglak a vezetői székből! Akkor pedig a csapatodnak annyi! Ezt tartsd szem előtt! – vicsorogtam rá – Na szevasz! – majd bevágtam magam a kocsiba, és elindultam.
Egy óra kalandozás után találtam meg a szállót, és foglaltam el a szobám. Szerencsére Chris nem mert közös lakosztályt kérni, meg is öltem volna egy ilyen húzásért.
A Hotel le Crystal a város lehető legkényelmesebb, és legexclusívabb hotelje.
Egy kellemes, nyugatra néző, és napfényes luxus apartman jellegű többszobás lakrészt kaptam.
Ahogy beléptünk egy rövid előtér következett, krémszínű falakkal, és sötét diófa szekrényekkel, az egyiken egy lilás ametiszt tál a kulcsoknak.
Innen nyílt a nappali vajszínű falakkal, meggyfa bútorokkal, baloldalon, egy kis tea konyha, hűtővel, előtte egy két személyes üvegasztal, kényelmes halvány zöld mintás selyem huzatos székekkel, majd egy üveg dohányzóasztal, fém szoborral, kőtállal benne színes kőgolyókkal, és egy diszkrét kis fehér csokor rózsa, egy fehér porcelán vázában.
Még mindig a jobb oldalon volt egy kis beugró rész, sötétebb színre festve fekete bőr ülőgarnitúrával, krémszínű párnákkal, ezzel szemközt a bal oldali falon a plazma tévé, alatta fekete tévéállványon a dvd lejátszó, és a hifi.
A bejárattal szemközt a nagy vörösfenyő burkolatú terasz üveg korláttal, úszó medencével, kényelmes fenyőfa bútorokkal, rajtuk nagy fehér puha párnákkal.
Ahogy beljebb léptem láttam, hogy a konyha melletti falon van egy elhúzható ajtó, onnan nyílt a hálószoba, sötétebb szinte szürkés színben, falhoz rögzített sötét diófa ágytámlával, amihez egy két személyes franciaágy tartozott, fehér takarókkal, barna párnákkal, és pléddel.
Az ágy mellett volt az üvegajtón át nyíló zuhanyzó, ahonnan egy kis átlépőn át egy másik helyiségbe lehetett jutni. Láttam, hogy velem majdnem szemközt nem véletlenül van egy kis folyosó a végén egy kis asztalkával, és egy diszkrét kis levendula csokorral. Két oldalra ajtók nyíltak, az egyik a fürdőszobába vezetett, pazar masszázs sarokkád, egy oroszlán mancsos fürdőkád, mosdó nagy széles tükörrel amit rézgombokkal rögzítettek a hófehér csempéhez.
Majd a bal oldali falon egy újabb kis fülke, homokszínű burkolattal, és fenyőfa bútorokkal, tele friss, és puha makulátlan törölközőkkel, és fürdőköpenyekkel.
Amikor okával szétnéztem jöttem rá, hogy a szobából nyíló zuhanyzó kis belépője ide vezet.
Tehát két bejáratú. Elmosolyodtam. Naná, a nő előlép a fürdőből a zuhanyba, a pasi meg premier plánba nézi végig a zuhanyzást.
A folyosó másik ajtaja egy kis mosókonyhába nyílt ahol egy szennyes kosárba lehetett gyűjteni a koszos cuccokat, ha akartam ki is moshattam az ott talált mosógépen, a szárítógéppel meg is száríthattam, vagy leküldethettem a mosodába hogy mások csinálják meg helyettem.
Fáradtan dőltem le a nappali kanapéján, igazából kezdtem éhes lenni, és elegem volt mindenkiből.
Kopogtattak, méghozzá elég dühösen.
Kelletlenül álltam fel, és nyitottam ajtót. Igazából Christianra számítottam, de helyette Cobra került elő.
- Mi a faszért fogadtál fel, ha nem is kell neked edző? – kiabálta.
Mutattam hogy üljön le.
- Kell edző, csak… - rogytam vissza a kanapéra, majd elnyúltam rajta.
- Csak mi a fasz? Ne keress itt nekem kifogásokat, te liba!
- Horner kikészít. – mondtam fáradtan.
Nem volt kedvem, erőm vele vitázni, ráadásul tudtam hogy igaza van.
- És ezért lógod el az edzéseket? Te nem vagy komplett! –idegesen ült le a dohányzó szélére – Mi a keserves bánat folyik itt?
- Hosszú sztori…
- Van időm!
Elmondtam.
- Szép! És most mi van?
- Fogalmam sincs.
- Szereted?
- Igen.
- Ő is szeret?
- Azt hiszem.
- Akkor?
- Gyereke lesz egy másik nőtől Nuno!
- Felfogtam, de őt nem szereti! Vegye a nevére, és tartsa el ennyi! Máshol is élnek lányanyák, volt már ilyen a Forma 1-ben is. Irvine az elő példa! Vagy Hakkinen! Elvált, elvett egy sztrip csajt, és akkor mi van? A gyerekeit attól még szereti, hiába van attól az újtól is egy! Hugót viszi mindenhova, mint egy utánfutót!
- De engem annak a gyereknek a létezése is sért!
- Te beteg vagy! Nem csalt meg, csak előtted is volt már szerelmi élete, és besikerült egy gyerek, hát na!
- De ő el akarja venni Emmát!
- Beszéld le!
- Nem tehetem!
- Nem akarod, vagy nem tudod?
- Nem akarom.
- Attól még boldog gyerekkora lehet, ha Horner nem veszi el az anyját.
- Az angol kicsit régimódi.
- Beszélj Eddievel, hogy hasson rá. Ő már felnevelt így egy lányt, és egész jól ment neki. Pedig ő nem élt olyan csendes életet, mint Horner. –vigyorgott a brazil.
- Félek hogy megbánnám, hogy rábeszéltem.
- Szerelmi háromszögben nem lehet élni.
- Nem tudom Nuno. Nem akarom hogy egyszer a szememre vesse, hogy miattam nem volt igazán a gyereke apja. Gerhard is most jött rá, hogy inkább azzal marad aki éppen gyereket vár tőle, mert a lányánál olyan sok mindent elmulasztott.
- Ezt megértem. De Berger hülye, az már egy másik gyerek, nem a lánya! Eddie is ugyanúgy futott a csajok után mint ő, de neki a gyerek volt a versenyzés után az első. Ha kellett azonnal ment.
- Talán igazad van.
- Igazam van. Van már pár év mögöttem. Most pedig öltözz át, és irány a konditerem, ideje bepótolni az elvesztegetett időt.
Bólintottam, és alig fél órával később már a futópadon szenvedtem hála Cobrának.

2 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom kit sajnáljak jobban de ez is nagyon jó lett!!!:))
    Puszi:Bibi

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, mit lelkizik itt a csajszi :-S
    Majd Chris eldönti mit akar, végül is ez az ő dolga, nem?
    Miért hiszi Angel, hogy ő jobban tudja, hogy mi kell annak a gyereknek?
    Szuper rész lett, de a csaj a mártíromságával megint kezd kiakasztani :-)
    puszi SM

    VálaszTörlés