2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. augusztus 9., kedd

Driven - Felpörgetve 45.

45.rész

Ajánlott zene: Destiny's Child;Da Brat - Survivor http://www.youtube.com/watch?v=Wmc8bQoL-J0&ob=av2e

Este hét óra felé értem vissza, és az életenergiám egy hulláéval volt egyenlő. A bejárattól a zuhanyig lecibáltam magamról az összes cuccot, és beálltam a tus alá.
Kiderült hogy zenét is tudok hallgatni, így bekapcsoltam, kikerestem a Destiny's Child – Survivor c. számát. Pont úgy éreztem magam, mint egy túlélő, úgyhogy tökéletes volt.
Teli torokból énekelni kezdtem:
- I'm a survivor (what), I'm not gonna give up (what), I'm not gon' stop (what), I'm gonna work harder (what), I'm a survivor (what), I'm gonna make it (what),I will survive (what), keep on survivin' (what) (Egy túlélő vagyok, nem fogom feladni,s nem fogok megállni, keményen fogok dolgozni! Egy túlélő vagyok,sikerülni fog, túl fogom élni, tovább fogok élni!) – kiabáltam már szinte agresszívam az utolsó sorokat.
Elzártam a csapot és felnéztem. Fél perc alatt felszaladt bennem a pumpa, és nem kapcsoltam ki a zenét. Chris a háló ajtófélfájának dőlve állt, és engem nézett.
Egy egyszerű kék farmer, és egy Red Bullos ing volt rajta.
Kicsit dühösen kicsapta az üveg ajtót, és lekaptam róla a törölközőt.
- Jó a műsor?
- Ahha! –vigyorgott.
- Hogy a kurva életbe kerülsz ide?
- Kértem kulcsot.
- Kértél kulcsot? Minek?
- Mióta becsekkoltunk kereslek. Azt hittem bajod esett.
- Kihúztam a szállodai telefont, a mobilt meg kikapcsoltam.
- Feltűnt! Minek?
- Edzésem volt. –rántottam meg a vállam, és magam köré tekertem a törölközőt.
- Igazán?Kivel?
- Nem mindegy az neked? Na húzz el!
Durván megragadta a karom.
- Kivel?
- Kanaannal, ha érdekel. Egész jó az ágyban. –sziszegtem az arcába, gúnyos mosollyal az arcomon.
Nem is mondtam akkora hazugságot, hallottam amikor a londinerek beszélték, hogy ő is itt van, mert a hétvégi futamot jött megnézni.
Chris felpofozott, én meg az ágynak estem.
- Ócska kis lotyó! És én még azért jöttem, hogy….. Mindegy! Holnap reggel nyolckor csapatmegbeszélés a pályán. Legyél ott!
Kiment, de közben hallottam, hogy valaki kopogtat.
- Szia! Angellel kell beszélnem! Ma délután edzés közben nem egyeztettük, a holnapi tervet.
- Tessék?
- Mondom! Nem beszéltem meg vele délután, hogy holnap hogy lesz edzésünk. – nyomatékosította a mondandóját Cobra – Formába kell hoznom.
- Veled volt?
- Most mondom ember!
Ekkor léptem ki félig a hálóból, egy fürdőköpenyben.
- Ha zavarok, akkor …- mutatott Nuno az ajtó felé.
- Nem zavarsz. Ülj le. –mutattam egy székre, és én is leültem.
- Mi történt az arcoddal?
Megfordult a fejemben, hogy hazudok valamit, amit ilyenkor szoktak, pl. elestem a fürdőben, vagy valami hasonló. Éppen válaszolni akartam, amikor Chris megelőzött.
- Felpofoztam.
Azonnal rápillantottam.
- Kiváló férjed van! –közölte a brazil, majd felállt – Később még benézek! –azzal elment.
Chris közben kisétált az erkélyre, és neki támaszkodott az üvegkorlátnak.
- Ez most mire volt jó?
- Az mire volt jó, hogy hazudtál! – nézett rám dühösen.
- Én kezdtem a hazudozást? Én csak visszaadom a kölcsönt.
Ráhajolt a korlátra, és ráütött.
- Miért csinálod ezt? Miért kínzol mindkettőnket?
- Nem kínoználak, ha békén hagynál, és csak üzleti ügyben keresnél.
- Ang… - felém fordult és fáradtan neki dőlt a korlátnak.
- Már elmondtad miért jöttél, mehetsz is.
- Beszélnem kell veled.
- Már elmondtad mit akarsz, takarodj.
- A cégről, és pár üzleti ügyről. Fontosak.
Firtatva mértem végig.
- Mond.
- A Casio elküldte a szerződés módosítást, az ügyvédek szerint rendben van alá kell írnod. Intéztem a superlicensed ügyét is, holnap reggel fel kell jönnöd velem Charleyhoz, és megkapod. Azonban az FIA ragaszkodik hozzá, hogy mivel nincs tapasztalatod Forma 1-es autók vezetésében először tesztelj. Addig nem teljesíthetsz teljes hétvégét.
- Marha boldog vagyok! És mit fog erre szólni Jack!
- Kérlek hallgass végig! Beszéltem vele, üvöltöztünk tegnap fél órát, mire úgy tette le, hogy beszél Bernievel, és Jeannal, de mint kiderült nem tudott hatni rájuk. Úgyhogy egyenlőre be kell érned annyival, hogy pénteken te vezeted Mark autóját. Vele is tárgyaltam, kéri az évvégéig szóló pénzét, valamint, hogy a jövő évvégéig szóló szerződésében foglalt szerződésbontási díjat fizessük ki.
- Mennyi?
- Három millió euró. Nem egy összeg.
Felvontam a szemöldököm.
- Ahhoz képest.
- Jah.
- Egyeztettem a többi szponzorunkkal, mindenki maradni akar, és veled szerződést kötni. A Pepe Jeans szeretné, ha a pályán kívül is viselnéd pár logóval ellátott ruhájukat, csak a rend kedvéért. És hogy helyetted intézhessem az egyéb gyár körüli teendőket, alá kellene írnod végre a hivatalos meghatalmazást.
- Csak ennyi? –tártam szét a karom.
- Jelenleg ennyi sürgős ügy van.
- Reggelig várhatnak?
- Ha fél nyolckor bejössz a homeba, az irodámba, akkor alá tudod írni amit kell.
- Majd igyekszem odaérni.
- Örülnék, ha a csapatmegbeszélésről nem késnél. Mindenki ott lesz, és már így is terjed némi pletyka. –mondta óvatosan.
- Pletyka?
- Adrian elég pipa rád, és….. és mondott pár dolgot a mérnökségen, ami elterjed. Próbáltam elejét venni, de ahogy láttam a fiúk nem nagyon bíznak a tudásodban, és a csapat iránti lojalitásodban.
- Megnyugtatlak, ebben csak én tehetek érdembeli lépést.
- Reméltem, hogy így gondolod te is.
- Hogy a frászba gondolnám máshogy? Hahó nyertem már pár címet, pár csapattal! Nem vagyok kezdő!
- Tudom. Tudom.
- Mégis mit hisztek ti rólam? Hogy egy tehetségtelen csitri vagyok?
- Nem ezt mondtam. – sóhajtott fel megadóan – Ne forgasd ki a szavaimat. Kérlek. És a fiúkét sem. – fáradtan dörzsölte meg a homlokát.
- Én nem fogatok ki semmit! – kiabáltam vissza.
- Jó. El kell mennem, lesz este egy fogadás, ahol ott kell lennem. –mondta ráhagyóan.
- Valami pr?
- Igen. Olyasmi, de mivel még hivatalosan Mark a csapat pilótája neked nem kell jönnöd.
- Remek. Hulla vagyok, most ehhez.
- Nem csak te. – sóhajtott fel – Mennem kell késésben vagyok.
Bólintottam, majd sarkon fordult. Kihajoltam a korláton és élveztem az arcom csapó szelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése