2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. április 20., szerda

Seventh shift pace 56.

56.rész

A gyárból is többször próbálkoztam, de akárhányszor beleszóltam letette. Végül csütörtökön megkértem Bruno, hogy hívja fel ő.
- Nem hiszem, hogy ebbe bele kéne folynom… - nézett rám kétkedőn.
- Én sem. De ma beszéltem Gerharddal.
Bruno fájdalmas arcot vágott.
- Tudott beszélni tegnap Chrissel?
- Igen. Végül is fogadta. – mondtam letörten.
Gerhard megpróbálta a lehetetlen, elment Milton Keynesbe, hogy kimagyarázza a dolgot. Az angol fél napot váratta, mondván dolga van.
- És?
- Annyit mondott, hogy Chris közölte, hogy nem kell a púder, és örül, hogy jól szórakoztunk rajta.
- Ennyi?
Megráztam a fejem.
- Mit mondott még?
- Hogy neki nem kell más ribanca, és Berger tartson csak meg nyugodtan. Nem is érdekelte az igazság.
Bruno átkarolt.
- Mit akarsz tenni?
- Te vagy az utolsó reményem.
Vett egy nagy levegőt, és kifújta.
Elővette a telefonját, és beírta a számot.
- Kicsöng. –suttogta.
Hallottam, hogy valaki felvette és beleszól.
- Bruno Senna vagyok. És Mr. Hornerrel szeretnék beszélni…… Nem, egy fontos magán jellegű ügyről lenne szó……. Nézzen, tényleg nagyon fontos. Legalább kérdezze meg! Kérem! –lefogta a telefon mikrofonját – Valami asszisztens csaj, de megkérdezi, hogy beszél e velem.
Vártunk. Majd valaki beleszólt.
- Jó. Nagyon köszönöm. - megint lefogta a telefon alját – Átkapcsol.
Újabb rövid várakozás. Majd hallottam, ahogy Chris mérgesen beleszól a készülékbe.
- Horner!
- Üdv Christian. Ha ráérnél, akkor szeretnék veled pár dolgot megbeszélni.
- Konkrétabban?
- Az FIA meghallgatásról lenne szó.
- Tessék! – fakadtam ki.
- Miről? – döbbent meg Chris – Ki ül melletted?
- Eredetileg nem e miatt hívtalak, de közben eszembe jutott egy remek megoldás arra, hogy jöhetnétek ki ebből jól.
- Ne mond nekem, hogy megtaláltad azt a megoldást, amin a jól fizetett jogászaink két hónapja rágódnak? –kérdezte gúnyosan.
- De! Eszembe jutott Ron egy – két mocskos húzása, ami téged is érint, és amikkel jó alkut köthetsz az FIA-val.
- Na jó! Ez csak süketelés! Ismerem Ront, és pontosan tudom, mikor mit csinál! Nem kell nekem itt a…
- Akkor gondolom azt is tudod, hogy milyen adatokat vitt magával az a mérnököd, aki most éppen nála melózik. Illetve milyen adatokat adott ki rólatok korábban. – vigyorodott el Bruno.
- Mi??? – kiabált Chris a telefonba.
- Ahogy mondom, Ron egyik beépítettje volt, és elég sok adatot lopott tőletek, amiknek hála, versenyeket nyertünk. És más kémeiről is tudok, akik még nálad dolgoznak most is. Sőt más csapatoknál is. Mindenre bizonyítékom is van. Adatok, nevek, számok, összegek. Hoztam magammal jó pár dolgot, amikor eljöttem. Pár dvd - n van minden.
Hallgattam miket mond, és nem hittem a fülemnek. Bruno mindenről tudott? Basszus!
- De gondolom nem adod ingyen?
- Hát nem.
- Mit akarsz cserébe a dvd - kért?
- Annyit, hogy a holnapi teszten beszélj Angellel. Tisztázzátok a helyzetet.
Néma csönd.
- Ha ez megvan, egy közjegyző, az ügyvédeitek, a saját ügyvédem, és egy FIA tisztviselő jelenlétében megkapod a lemezeket. Majd a csapat nevében azonnal tovább is adod. Gondold meg jó ajánlat! Kihúzhatod a segged a bajból, és még rendezheted a dolgot szíved hölgyével is.
- Ezt ő találta ki?
- Nem. Ő arra kért meg, hogy beszéljek veled, hogy meghallgasd, de a lemezekről nem tudott semmit.
- És mi van, ha meghallgatom, és nem érdekel a továbbiakban sem, hogy miket hazudozik nekem.
- Nekem megér ennyit. A barátom.
- Persze. –mondta gúnyosan - Legyetek nyolckor a csapatom homejában.
- Ott leszünk.
- Helyes!
- A szavadat adod, hogy leülsz Angellel beszélni?
- Igen.
- Rendben. –azzal bontották a vonalat.
Még mindig hitetlenkedve néztem Brunora.
- Azt hittem mindent tudok rólad. –mondtam döbbenten.
- Őszintén szólva el akartam mondani, de valahogy ebben a bolondokházában elfelejtettem. Elegem lett abból ahogy Ron bánik velem, így elkezdtem szaglászni, hogy mivel vághatnék egyszer majd alá. Elég sok mindent össze is szedtem, amikor meg kirúgott, ki akartam tálalni, de aztán jöttél te, és úgy döntöttem, hogy ha Hornert is bemártjuk, akkor két legyet üthetek egy csapásra, ezeket meg elteszem rosszabb időkre, de Ront megint elkerülte minden. Aztán úgy voltam vele, hogy ha a Red Bullnak vége, majd jön a McLaren. Ami késik nem múlik, nekem nem sürgős, és ezek a kártyák még bármikor jól jöhetnek. De most, hogy láttam, mennyire beleestél abba a barom angolba, rájöttem, hogy ha kihúzom a szószból, azzal az adósa lehetek, és valamit adnia kell nekem cserébe ezért a szívességért. Így a McLaren jó nagy szarban lesz, te viszont tisztázhatod magad Chris előtt.
- Ha tartja a szavát.
- Tartja a szavát hidd el. Túl nagy szívesség ez neki.
- A próféta szóljon belőled.
Bruno pedig bólintott.
Azon az éjszakán semmit sem aludtam, csak a másnapon járt az eszem.
Szerettem volna tisztázni a dolgot, de nem voltam benne biztos, hogy értelme is lesz.
Végül is nem mentem be reggel Brunoval a Red Bull homejába, hanem leültem a kamionom lépcsőjén, és vártam, hogy mi lesz.
Percenként néztem az órám, végül kilenc után nem sokkal jött egy sms Brunótól.
„ Minden rendben ment. Átnézték a lemezeket, és minden adat valós. Chris most indult el hozzád.”
Neki döntöttem a hátam az ajtónak, és vettem egy nagy levegőt, majd kifújtam.
Oldalra pillantottam, és Chris éppen akkor fordult be a sarkon.
Bár az arca kialvatlan volt és gondterhelt, mégis őrülten jól nézett ki a Red Bull egyenruhájában.
Ahogy megláttam, tudtam, hogy hiába beszélnék. Látszott rajta, hogy csak azért jött, mert tartani akarja az adott szavát.
Halványan elmosolyodtam, most tényleg olyan lesz ez az egész, mintha a falnak beszélnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése