2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. április 25., hétfő

Seventh shift pace 62.

62.rész

Végig azon kattogott az agyam, amit Gerhard mondott. Volt benne ráció, igazság, és persze némi rábeszélés is.
El kellett fogadnom a tényt, hogy pont azok a tulajdonságot, amik olyan vonzóvá teszi Christ – makacsság, pókerarc, keménység, rafináltság, szenvedély, egoizmus – azok benne is ugyanúgy megvannak.
- És ha két ilyen ember találkozik, akkor életbe lép Newton III. törvénye, nevezetesen a hatás –ellenhatás. Ha az egyik test erőt fejt ki a másikra, a másik is erőt fejt ki az előzőre, tehát az erők mindig párosával lépnek fel. Ezek az erők egyenlő nagyságúak és ellentétes irányúak. Magyarán amilyen erővel húzza a ló a lovas kocsit, az ugyanolyan erővel húzza vissza, és bár elméletben nem kéne elmozdulniuk, mégis megteszik. A ló patáival tulajdonképpen a Földgolyóra gyakorol erőt, el akarja mozdítani a másik irányba. A Föld el is mozdul, a ló pedig a vele összekötött kocsival elindul a másik irányba. Magyarán én vagyok a ló, Chris a kocsi, a Föld meg a Forma 1. Tehát mindenki hat mindenkire, és kész a káosz.
Mire ezt végig gondoltam a fejem is belefájdult. Én sem vagyok normális, a fizikai képletekben akarom megoldani a szerelmi életem.
- Jézus Mária! – dörzsöltem meg a homlokom.
- Gond van?
Döbbenten pillantottam fel. Adian Newey állt előttem, és érdeklődve pislogott rám.
Már a Red Bull előtt álltam, fel sem tűnt.
- Túl bonyolult nekem ez a fizika.
Az arca maga volt a merő döbbenet. Kész tanulmány ez az ipse.
- Attól tartok nem tudlak követni.
Előadtam az elméletem. Bár halvány dunsztom sincs minek.
- Igen. Végül is alkalmazható ebben a felállásban is, de én azt hiszem, hogy helytállóbb lenne ha a Földet, a médiával helyettesítenéd, mert az nagyobb erőhatásként értelmezhető mint maga a Forma 1. –gondolkodott el.
Úgy néztem rá mintha elmebeteg lenne. Ez az ember sincs rendesen szocializálva.
- És ezt te komolyan is gondolod? –érdeklődtem.
- Igen. Miért is ne? Ha részletesen átszámolnák, matematikailag valószínűség számításokkal, és fizikailag a megfelelő adatokkal, akkor egyértelműen kiszámolhatnák, hogy mi lenne a vége.
- Köszönöm, de én inkább a kísérletező részt választom. –azzal otthagytam.
Ez az ember úgy látszik csak számokban, és táblázatokban tud gondolkodni.
Hihetetlen! Íme egy zseni! Megcsóváltam a fejem, körbe néztem Seb éppen akkor jött ki Brittával a homeból.
- Sziasztok. –köszöntem rájuk.
- Szia. –morogta Seb.
- Ez most nekem szól?
- Nem. –dünnyögte, és átkarolta Brittát, aki éppen újabb síró görcsöt kapott.
- Mit történt? – néztem a lányra.
- Semmi! Chris begőzölt!
- Ne mond, hogy őt szidta le amiért a szerelőim megtanították repülni?
- Ő is kapott. Meg én is. Meg még egy pár szerelő, aki Toro Rossossal barátkozik, vagy jár. Most dúl-fúl.
- Nagyon pörög?
- Mint a búgócsiga. Miért jöttél?
Összefontam magam előtt a karom.
- Beszélni akarok vele, úgy normálisan, a nélkül hogy abból katasztrófa lenne. De ha már így is a plafonon van, akkor azt hiszem nem viszem fel még jobban azzal a vérnyomását, hogy elé kerülök…. Nem akarok még nagyobb balhét. – sóhajtottam fel.
Seb hosszan nézett rám, de nem szólt semmit.
- Mi az?
- Hát nem tudom. – motyogta, és közben simogatta a sajtósa hátát.
- Vidd át hozzánk, Frank valahol ott lesz a homeban. Én meg megpróbálok beszélni Chrissel. Hol az irodája?
- A homeünk emeletén, de most hátra ment a kamionjába pihenni.
- Oké.
Bólintott, majd Brittát átkarolva tovább állt.
Nem kellett sokáig keresgélnem, azonnal bele botlottam a megfelelő kamionba.
Vettem egy nagy levegőt, és bekopogtam.
- Tessék! - szólt ki kissé idegesen.
Elhúztam a füstüveges ajtót, és beléptem. Chris éppen az egyik fotelben ült –nekem háttal-, egy köteg papírral babrált, és közben masszírozta a homlokát. Az előtte lévő dohányzó asztal roskadásig volt iratokkal, a laptop monitorja is legalább két tucat még olvasatlan emailt mutatott.
Nyakig ült a munkában. És láthatóan se kedve, se türelme, se energiája nem volt rá. Fáradtnak és kimerültnek tűnt.
- Kösz, hogy ilyen gyorsan megcsináltad a táblázatot Adrian! – morogta.
- Nincs nálam táblázat. – közöltem egyszerűen.
Chris megfordult, és rám nézett. Irtó pipa lett.
- Ott az ajtó! –mutatott rá, és mérgesen visszafordult a munkája felé.
- Nem azért jöttem, hogy veszekedjünk.
- Akkor mégis miért? –állt fél hírtelen.
A kezében lévő aktákat, meg levágta a laptopra. Jókorát csattant. Én pedig összerezzentem.
Sosem voltam az a félős fajta, de most azért rezgett a léc.
- Másodszor kérdem mit akarsz? –kiabálta.
Hírtelen késztetést éreztem rá, hogy elfussak.
- Gerhard küldött. –hazudtam.
- Minek?
- Hogy beszéljek veled, hogy ne legyen több ilyen vitánk, mert ez egyik csapatnak sem tesz jót. Azt javasolta, hogy kerüljük egymást, és egy ha találkozunk, akkor inkább nézzük a másikat levegőnek. – nem tudom ki hazudott ilyen simán, de biztos hogy nem én voltam az.
- Remek! Akkor mond meg a szeretődnek, hogy támogatom az ötletét. Nekem sem hiányzik egy újabb rohadt cikk! – közölte gúnyosan.
- Nem a szeretőm! De megmondom! –azzal már sarkon is fordultam, de megfogta a karom és maga felé fordított.
- Legalább ne hazudd azt, hogy nem az, mikor az! – sziszegte az arcomba.
- Igen a szeretőm! Már jó ideje az!
Chris döbbenten nézett.
- Tessék! Te akartad tudni az igazat, akkor most légy boldog vele! – vicsorogtam, és ki akartam rántani a kezem a szorításából, de nem sikerült.
- És Gerhard mellett még Eddienek, és nekem sem mondtál nemet… Párhuzamosan egyszerre több pasival. Szép! - suttogta – Mekkora egy nagy ribanc vagy te….
Összeszorítottam az álkapcsom, és körmeimet a tenyerembe mélyesztettem, hogy nehogy elsírjam magam.
Ellökött magától, én pedig neki estem az egyik szekrénynek.
- Takarodj, és ne is gyere ide többet! Ha legközelebb nő kell, majd felhívom valamelyik bejáratot kurvámat, és fizetek érte! Azok legalább nem hazudnak össze vissza!
Lehunytam a szemem, aztán gyorsan hátat fordítottam neki, és ki akartam szaladni.
Úgy éreztem még két perc a közelében, és meghalok.
Amikor rátettem a kezem a kilincsre már folytak a könnyeim, elhúztam az ajtót, és ott állt Gerhard.
- Mi történt? –kérdezte döbbenten.
Elakartam rohanni, de betuszkolt az ajtón.
Chris a bár pultnál állt, nekünk félig háttal, és éppen egy jó nagy adag pohár whiskyvel birkózott.
- Tudtam, hogy képtelenek vagytok megoldani! –csattant fel.
Chris ekkor vette észre hogy bent állunk.
- Ezt a kis repedt sarkút már kidobtam! –mutatott rám.
A kezemmel takartam el az arcom, és a könnyeimet. De Gerhard egyre beljebb taszigált.
- Vidd innen! Ha neked kell egy ilyen nő, akkor a tied lehet! –integetett fellengzősen.
- Nekem inkább úgy tűnik, hogy te sem bírsz meglenni nélküle! Vagy tévedek? Úgy kell neked mint a levegő, de hinni nem akarsz neki! És sértettségedben állandóan bántod őt is, és magadat is. –azzal odalépett mellé, és kiverte a kezéből a poharat.
- Nézz már magadra! –kiabált Gerhard, aztán mellém lépett, Chris elé rángatott – És nézz már rá! Mit a terveid? Hm? Inni akarsz, hogy elfelejtsd? Ez megoldás? Az megoldás, hogy őt is tönkreteszed idegileg? Sose volt ilyen sírós, most mégis lassan már kész idegroncs! –rázott meg.
- Vicces, hogy pont Te, a szeretője védi meg. – gúnyolódott, majd elővett egy újabb poharat, és töltött magának whiskyt.
- Látom te még, mindig a pletykáknak hiszel. –mondta Gerhard ingerülten.
Chris dühösen lecsapta a szekrényre a poharat.
- Ő maga mondta, hogy a szeretőd! Úgyhogy ne magyarázz nekem! –üvöltötte.
Gerhard döbbenten nézett rám.
- Miért csináltad?
Nem válaszoltam, csak átkaroltam magam.
- Halljam! –üvöltött Gerhard.
- Mit kellett volna mondanom? Nem hisz nekem. Csak azt hiszi el, amit el akar hinni, ami az őrült agyszüleménye. Amúgy meg nem mindegy már? – vágtam Gerhard arcába sírva.
Gerhard hitetlenül rázta a fejét.
- Én titeket ép ésszel nem tudlak megérteni. Ti mindketten szadista –mazochisták vagytok! Neked nem lenne szabad vezetned! –mutatott rám – Neked meg csapatfőnökséget vállalnod! - bökött Chrisre – Áhh! Csináljatok amit akarok! –azzal kicsörtetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése