2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. május 1., kedd

Days of Thunder - Mint a villám 10.

10.rész

A mobilomon már várt egy sms Monicatól, így gyorsan válaszoltam hogy ráér e most, és összeszedem a parkolóban,mire kiértem egy fehér Hondának dőlve várt.
- Anna?
- Mindjárt jön még meccsel Alonsoval.
Érdeklődve néztem rá.
- Nem éppen puszi pajtások.
- Értem.
- A tiéd? –böktem a kocsira.
- Jah nem. Mehetnénk taxival.
- Oké. Merre? Kis kocsma? Étterem?
- Tudok egy jó kínait az egyik kerületben.
- Mi baj?
- Semmi. –rántotta meg a vállát, és idegesen dobolt a kezével a karosszérián, majd jött a jól ismert mozdulat, elő vett egy cigit, és rágyújtott.
- Azt hittem leszoktál.
- Hát most visszaszoktam!
- Miért vagy ideges?
- Nem vagyok. –fújt ki lazán a füstöt.
- Ki húzott fel, az a Webber?
- Az aussie? ( Az ausztráliaiak elnevezése az angolszász szlengben.) Áh ugyan már, ő jó fej. Nem akar többet csak szexet, neki jó így. De Horner!
- Én azt hittem Annáért van oda…
- Jól hitted! –jelent meg egy szőkésbarna kék szemű, Ferrari piros egyenruhás huszonéves lány, Anna Howard személyesen.
- Jól áll a piros. Hello. – öleltem meg.
- Szia. Jó kört mentél……Na húzzunk el. – vette ki Monica kezéből a slukkot és bele szívott.
- Hívom a taxit.
Tudtam, hogy ez nem nekem szólt.
Megjelent Bruno.
- Sziasztok! Csak az autómért jöttem! –mentegetőzött.
Megnyomta a kulcscsomón fityegő riasztót, és egy sárga 2012-es Chevrolet Camaro lámpája villogni kezdett.
- Te Bruno! – szóltam utána – Jó nálad három nő egy fuvarra?
Egy pillanatra megszeppent.
- Csak fuvar. – kacsintottam.
- Persze. Hol tegyelek ki titeket?
Monica közben újabb szálra gyújtott, és nyomkodta a mobilját.
- Elszívom és mehetünk.
- Anna?
- Nekem nyolc, csak gyorsan tűnjünk el mint a szél.
A brazil bepakol a csomagtartóba, én pedig odaléptem hozzá.
- Haragban vagytok? –érdeklődött halkan.
- Nem. Valami az english man kavart. – értetlen tekintet – Horner.
- Jah.
- Ki hová ül? – kérdeztem a lányokat.
- Hátra.
- Hátra.
- Kicsi a hely.
- Nem baj. –válaszoltak egyszerre.
Bruno a kezembe adta a kulcsokat.
- Ülök a jobb egybe.
- Kösz.
Pár perccel később rákanyarodtam a Londonba vezető főútra.
- Akkor hová is Moni?
- Haza.
- Anna?
- Szálló.
Félre álltam.
- Most ez nekem szól?
- Jaj nem! – fakadt ki Howard – Csak Horner felbaszta az agyam. Velem ordít Vettel miatt, szerinte a tőkeinél fogva vezetem.
- Ez hülye.
- Na! De magyarázd meg neki, hogy a kicsi német nekem csak pár numerára kell.
- Ti mind szexre tartjátok a pasikat? – szólalt meg Senna, és erre mindannyian ránéztük – Óké! Oké! Befogtam!
- Miért te őt dugod? –mutatott szőke barátnőm rá, majd rám.
- Igen. –néztek farkas szemet.
- Miért nem veled kezdtem.
- El a karmokkal. Ő az enyém. - vigyorogtam hátra.
- Véded a territóriumod?
- Igen. –kacsintottam a brazilra.
Gyorsa átértünk a városon, és sportosan leparkoltam a garázsban.
- Átmegyek a lányokhoz.
- Jól van. Melyik szoba?
Csípőre tett kézzel sandítottam rá.
- Gerhard mondta, hogy lehet hogy benéz, meg akar beszélni valami fotózást.
- Csajok?
- Nálam leszünk. – indult meg Moni Annát átkarolva a lift felé.
Bruno megfogta a karom.
- Lehet hogy holnap kapunk egy orvosi ellenőrzést, ne igyál töményet.
- Oké.
Az utolsó pillanatban kaptam el az ajtót.
- Meg tudnám rugdosni Hornert. – pufogott Howard.
- Detto.
- Elmondjátok végre.
- Engem Webber miatt cseszett le.
- Párosban kaptátok az észt?
- Igen. – közölték dühösen.
- Honnan veszi ez a bátorságot?
- Nik, pocsék a kedvem, nincs hangulatom nosztalgiázni. – nyűgösködött Anna.
- Igazából azt akartam tudni mi van veletek….
- Semmi. Moni már öt éve nem iszik, én meg három éve leszoktam a cigiről, és terápiára járok.
- Leszoktál?
- Tegnapig. És te?
- Tiszta vagyok.
- Helyes.
- Akkor?
- Ma nem lennék jó társaság, átmegyek Sebastianhoz, Moni meg szerintem Webberhez ahogy látom. Holnap?
- Grillpartit szervezek a paddockban az új csapatommal.
- Zártkörű?
- Red Bull nem jöhet, más kitétel nincs.
- Helyes. Hánykor?
- Nincs konkrétum. Gerhard is jön… - pillantottam Monicara.
- Jó. Itasd le, és végre lerendezzük egymást. – lett ingerült.
- Rajtam nem múlik. – a lift megállt – Csajok?
Mindketten rám néztek.
- Megoldjuk.
- Tudom szivi, de az utóbbi időben szarul áll a magánéletünk, és egy vita Christiannal maga a vésztörvényszék. Most nincs ingerenciám hajnalig csicseregni.
- Nem veszem fel.
- Helyes. – bólintott majd kinyújtotta a kezét– Anna Howard.
- Monica Rice – tette rá a kezét Moni.
- Niki Conastantin. – csatlakoztam utolsóként.
- A dream team, a tuti csajok klubbja! – kiabáltuk egyszerre, majd magasba lendültek a karok.
Azzal vigyorogva kiszálltak, én meg mentem tovább az emeletre.
Előre tudtam, ha holnapra a kialusszák magukat, akkor nyugodtan tudunk majd beszélni, és átrághatjuk a több éves kimaradást.
Olyanok mint voltak, Moni a csendes veszélyes, Anna az érdes modorú kis pukkancs, én meg a pofozkodó dühöngő tank.
Szórakozottan szálltam ki a liftből a megfelelő emeleten, Bruno éppen a mágneskártyával vacakolt.
- Várj meg! – szóltam oda.
- A csajos este?
- Túl fáradtak, én sem bírnék hajnalig pofázni.
- Értem.
- De holnap jönnek az esti sütögetésre.
- Értem.
- Van kedved ahhoz a mégsem randihoz?
- Kaja plusz film?
- Igen.
- Végül is…
Dobtam le az ajtón belépve a táskám.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szuper rész lett megint és már nagyon kíváncsi vagyok a csajos estére is! Siess a folytatással!
    Puszi Brigi

    VálaszTörlés