2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. március 25., vasárnap

If Tomorrow Comes - Ha eljön a holnap 24.

24.rész

Fáradtan ébredtem, körbe néztem, sötét volt, és hiába tapogatóztam rá kellett jönnöm, üres mellettem az ágy. Tovább keresgéltem, végül sikerült felkapcsolnom az éjjeli szekrényen a lámpát.
Felültem az ágyon, és kábán dörzsölgettem a szemem.
A telefonom a lámpa mellett feküdt, megnyomtam az egyik gombot. Este hét óra.
- Pffff. – sóhajtottam fel.
Majdnem tizenhat órát aludtam egy huzamban.
Chris Red Bullos inge volt rajtam.
Mezítláb indultam el, az ajtó mögül hangokat hallottam, csöndesen résnyire kinyitottam.
Chris hátra dőlve ült köntösben a kanapén a tévé, és a laptopja előtt, de láthatóan nem dolgozott.
Mögé léptem és átöleltem.
- Felébredtél?
- Igen. Nem vagy álmos?
- Ne haragudj. Két órája felébredtem, és nem tudtam visszaaludni.
- Nem baj.
A monitorra pillantottam. Rengeteg olvasatlan emailje volt, mindenféle redbull.com-os feladótól.
- Keresnek a munkatársaid?
- Párat már olvastam. Leordítják a fejem, hogy nem hagyhatom ott őket, vagy kérnek hogy maradjanak.
- Miért nem hívod fel Mateschitzet?
- Beszéltem vele. – átmásztam a karfán és mellé huppantam.
- Igen? Mikor?
- Míg aludtál.
- Maradsz?
- Ő hívott már vagy tucatszor, igyekezett normális lenni. Azt mondta ha visszamegyek sok dolog máshogy lenne, és Helmutot is végre levenné a nyakamról. Nagyobb teret kapnék.
Felhúztam a térdem, átöleltem és a karomra hajtottam a fejem, és úgy néztem rá.
Kicsit idegesen elterpeszkedett a kanapén, és csak váltogatta a csatornákat.
- Gondolom ha te mész jó páran mennének veled.
- Ez is felmerült.
A kezeim közé hajtottam a fejem. Halkan sóhajtottam. Kezdtem megérteni mire megy ki ez az egész.
- Mikor megy a géped? – böktem ki, és igyekeztem megacélozni magam.
- Holnap délelőtt.
- Jó utat. –azzal felálltam és visszamentem a hálóba.
Nem te valóban nem vagy Eddie, te sokkal rosszabb vagy. Letöröltem egy könnycseppet, aztán felöltöztem.
- Elvinném az inged, ha nem baj, a felsőm darabokba van. – vetettem oda félvállról, miközben a mobilom, és a kocsi kulcsom tuszkoltam a zsebeimbe.
- Hová mész?
- Haza.
- Azt hittem…
- Mit? – kérdeztem élesen.
Megpróbált átölelni.
- Hagyjál! Mennem kell!
- Mi a baj? Mit mondtam már megint?
- Semmit!
- Alice. – fogta meg a karom.
- Nemet mondtam.
- Mi?
- Nemet mondtam telefonon Didinek. Berger lesz az utódom. – mosolyodott el halványan.
A nyakába borultam.
- Azt hittem….
- Szeretlek…
- Ne csináld ezt velem…
- Szeretlek… Nem megyek sehova amíg te el nem küldesz.
Bólintottam.
- Amúgy jól áll neked az egyen pólónk.
Felnevettem.
- Nehezen fogod megszokni.
- Túlélem. – adott egy puszit a számra.
- Mi lenne ha rendelnénk kaját aztán … nem is tudom… csinálnánk valami programot. Mit lehet itt csinálni?
- Sok mindent. Szó volt valami elmegyünk és beülünk egy bárba c. akcióról. – cukkoltam.
- Letusolok, és mehetünk.
- Előbb én tusolok.
- És ha együtt mennénk?
Kopogtak.
- Legközelebb álnéven foglalja szobát.
- Megfontolom.
- Helyes. Elmentem zuhanyozni.
Biccentett.
A fürdőben ledobáltam a kézmosó párkányára a cuccaim, és beléptem a masszázs kabinba, majd benyomtam a rádiót.
Egy Ricky Martin, egy Chris Rea, és egy Santana szám ment le, mire végeztem.
Gyorsan befontam a hajam, és megszárítottam, így laza hullámos lett.
Kénytelen kelletlen visszavettem a Red Bullos felsőt, és halkan besunnyogtam a sötét hálóba.
A nyitott ajtón át beszélgetés zaja szűrődött be.
- Christian. Egyet kell értenem Sebastiannal.
Felsóhajtottam.
Tehát itt van Vettel, és kis kukucskálás után rájöttem hogy Newey az.
Szóval a Red Bull kupaktanács nálunk ülésezik.
Írtam egy sms-t az angolnak.
„ Végeztem. Bemenjek a szobába vagy ne? Nem akarok balhét azzal, a jelenlétemmel.”
Láttam hogy gépel.
„Gyere.  „
Felsóhajtottam és bementem.
- Hello. –köszöntem határozottan.
Adrian érdeklődve, Seb grimaszolva nézett végig rajtam.
- Szabad a fürdő.
Chris elmosolyodott.
- A munkatársaim. Illetve a volt munkatársaim, Adrian Newey, és Sebastian Vettel. Ő Alice Takaya.
- Örülök. Sok jót hallottam magáról.
- Tudom, hogy nem, de azért ez kedves volt. – ráztam kezet Adriannal.
- Szevasz. – vakkantott Vettel.
- Úgy látom a kis házi kedvenc morcos.
- Mégis mit…
- Engem te ne kóstolgass öcsi, hanem fogd be vagy kiváglak az ablakon. – sziszegtem.
Chris próbáltam leplezni a mosolyát.
- Lemegyek szerzek egy pólót, meg hozok fel kínai kaját. Velünk jönnek vagy csak rontják a levegőt? –címeztem ezt főleg Vettelnek.
- Ketten megyünk, de lehet hogy velünk vacsoráznának. – Chris rájut nézett.
Adrian kicsit tanácstalan volt, de a németnek megeredt a nyelve.
- Isten ments, még megmérgez!
- Nyugi szivi, neked csakis arzént adnék, hosszú és fájdalmas halál. – néztem rá eszelős mosollyal.
Seb két lépést hátrált.
Chrisre pillantottam.
- Nem szeretnék az ellenséged lenni.
- Ne is legyél, pláne a pályán ne. Félóra és jövök. – kacsintottam rá, majd az ajtóból visszaszóltam - Négy főre hozok vacsit. Lásd milyen jó lélek vagyok Vettike. Jah és méreg nélkül. –nevettem fel, majd elmentem.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Áááá nagyon jó lett! Christian komolyan gondolja a dolgot Aliccel és ez nagyon jó! A végén előjött Alice számomra nagyon is kedvelt énje és beszólogatott finoman Vettelnek! Imádtam a részt! Tessék hozni a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés