2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 13., hétfő

Driven - Felpörgetve 16.

16.rész

Pár órával később arra ébredtem fel, hogy az eső elemi erővel veri az ablakot. A kezemmel Christ kerestem, de az ágy üres volt. Felkapcsoltam az éjjeli lámpát, de sehol senki.
Értetlenül keltem fel, benéztem a fürdőbe, de ott sem volt senki.
Amikor a nappali ajtóhoz léptem, valami halk suttogás ütötte meg a fülem. Résnyire kinyitottam, és azt néztem ahogy Chris fojtott hangon telefonál.
- Nem erről volt szó! –sziszegte a telefonba – Azt mondtad, hogy….. Nem! Nem! –csattant fel – Az állítja hogy…. Igen! Miért talán hazudik? Válaszolj! Hazudik? Jézusom! – túrt a hajába idegesen – És ezt miért nem mondtad korábban! Azt sem tudtam mit kezdjek vele, amikor ott állt előttem remegve! Sokkal rosszabbul is elsüthetett volna! Nem! Itt vagyok nála, most alszik…. Nem tudom… Kétlem, hogy tudok majd hatni rá, ha Bergernek sem ment, akkor nem hiszem, hogy nekem fog.–fogta meg a kezével az orrnyergét – Kezelhetetlen, makacs, és állandóan támad, mintha sarokba lenne szorítva. Kész káosz ez a lány. Két perc alatt kihoz a béketűrésből. Én nem tudom mi volt köztetek, és miért romlott meg így ez a viszony. De ha nyíltan elé állok az ajánlattal akkor páros lábbal hajít ki, úgy hogy a lábam sem éri a földet! Akkor meg aztán te is fújhatod….. Nem! Nem! Eszemben sincs visszalépni, majd megoldom valahogy! A csapatomnak kell az a pénz, persze ha még…. Jó. Akkor majd kitalálok valamit. De ne felejtsd el az időigényes lesz, és türelem játék, úgyhogy bízd rám Jack rendben?... Jó! Szia. – majd bontotta a vonalat.
Idegesen forgatni kezdte a telefonját, és kibámult az ablakon.
Halkan kinyitottam az ajtót, nekidőltem a félfának és keresztbe fontam magam előtt a kezem.
Megfordult, majd kicsit döbbenten nézett rám.
- Felébredtél? Nem is hallottalak.
- Mit akar tőled a nagyapám? –szögeztem neki a kérdést azonnal.
- Honnan szeded ezt a ….
- Nem kell a púder Horner! Mindent hallottam! Áruló!
- Most bezzeg Horner, de este még Chris voltam! –vágott vissza gúnyosan.
- Dögölj meg! –azzal bevágtam az ajtót, és kulcsra zártam.
Chris megpróbált bejönni, de nem tudott.
- Nyisd ki! Beszélnünk kell!
- Nem nyitom!
- Azt sem tudod miről van szó!
- Éppen elég, hogy köze van ahhoz az állathoz! –ordítottam.
- Nyisd ki, vagy betöröm!
- Úgyse mered, nagyon karót nyelt vagy te ahhoz!
Erre pár hangos puffanás után, betörte.
- Ne gyere a közelembe! –sziszegtem.
A kezét maga elé tartva próbálta mutatni, hogy nyugodjak meg.
- Arról kell meggyőznöm téged, hogy látogasd meg. Haldoklik. Rákos. Már csak hónapjai vannak hátra, de a vagyona sorsa még tisztázatlan.
- Szóval eladtad magad pár rongyos millióért mi? És még én vagyok kurva! Tudod mi vagy te? Egy hímringyó!
- Nem hiszem el, hogy veled semmit az ég világon nem lehet megbeszélni!
- Áruló! – mondtam dühösen.
- Jó. Elmondom, és elmegyek. Így megfelel? Ha nem mondhatom el, akkor úgysem hagylak békén.
Dühösen legyintettem.
- Az öreg rád akarja hagyni a vagyonát. Mindenét amije csak van.
- Egy fogpiszkáló sem kell tőle.
- Had fejezzem be! De ha neked nem kell, akkor is alá kell írnod egy papírt, hogy lemondasz az örökségről, és meg kell határoznod hova kerüljön a pénz. Esetleg alapítványokhoz, jótékonysági szervezethez. Viszonyt pár dolog, például a ház amiben éltetek mindenképpen a tiéd mivel azaz édesanyád családjáé volt. Amikor hozzáment apádhoz közös tulajdon lett, de a végrendeletükben fele – fele részben öregre és rád hagyták, azzal a kikötéssel, hogy nem adhatod és ajándékozhatod el, és jótékony célra sem használható, csak házként funkcionálhat.
- Ha tehetném kövenként bontanám le! – sziszegtem.
- Ezeket mindenképpen meg kell beszélnetek, lehetőleg személyesen.
- És hogy kerültél te a képbe? Sok - sok ropogós dollárt ígért? –gúnyolódtam.
- Azt mondta visszakapom a csapatom, és hozzá annyi pénzt, hogy többé ne legyenek anyagi, és tőke gondjaink, hogy ne függjünk más szponzoroktól.
- A csapatod? –néztem rá döbbenten – Az Ardent? De azt már lassan több mint tíz éve eladtad!
- Nem! Dehogy! –legyintett – A Red Bullt!
- A Red Bullt? Ki akarod venni Dietrich kezéből?
- Nem! Francokat!
- Akkor nem értem.
- A nagyapád felvásárolta a Red Bull szabadpiaci részvényeit, és pár korábbi nagyobb részvénycsomaggal rendelkező befektetőnket is kivásárolta. És sarokba szorított minket. Pontosabban engem. Meghívott minket Dietrichhel a házába, és elmondta, hogy én vagy segítek meggyőzni téged, vagy mint többségi tulajdonos a harmadára csökkenti a költségvetésünket. Ezzel viszont aláírná a csapat halálos ítéletét, az embereink több mint felét el kéne engednünk, és mivel nem hagyná jóvá a mérnökök lejáró szerződés hosszabbítását sem, így rövid úton a HRT mögé kerülnénk. Amiért évekig keményen dolgoztam, az darabokra hullana. De ha segítek, akkor még a halála előtt visszaadományozza a részvényeket, és kapunk legalább száz milliót tőkenövelésre, és fejlesztésekre.
Bólogattam.
- Mondhatnám, hogy megdöbbentem, de egyáltalán nem lep meg. Az öregnek emberfeletti tehetsége van mások manipulálásához. Mindig megkapja amit akar. Nagy játékos.
- Az bizony! - ütött mérgesen a komódra.
- Csak azt nem értem, miért nem Gerhardot kereste fel.
- Felkereste. Jó pár éve, amikor kiderült hogy beteg, de ő nem volt hajlandó belemenni ebbe. Ezért Jack meg is mondta neki, hogy mindent elkövet majd, hogy szétmenjetek. Megtámogatta Andrettiéket pár millióval, hogy téged vegyenek fel, és így is lett. Másik kérdés, hogy amikor az öreg látta hogy sikeres vagy, meg el is érte a célját, nem támogatta tovább a csapatot, de Mario mégis megtartott téged. Gondolom mert jó pilóta vagy, és megkedvelt.
- De akkor miért mondtad hogy Ecclestone szorongatott meg?
- Mert Bernie is nagy játékos, a nagyapád pénzén sok kis csapat felfejlődhetne, és még izgalmasabbak lennének a versenyek. Ráadásul, ha te mint női autóversenyző az én nyerő csapatomba kerülnél, biztosan megugrana a nézettség, és a jegyeladás.
- Szóval a nagyapám, és Bernie sarokba szorított?
Bólintott.
- És Eddie?
- Az csak két barom magánakciója volt.
- Jó nő vagyok, hogy parlagon heverje?
Elmosolyodott.
- Ügyes nem mondom. –ültem le az ágyra – Jó kis szószban vagyok miattad!
- Miattam?
- Meg Jack miatt. Át kell gondolnom.
- Mit? Ha azt, hogyhogy mászunk ki ebből, azt felesleges. Egy rakat ügyvéd próbált kiskaput keresni, de hiába.
- Ki mondta hogy jogi kis kapuról beszélek!
Összeráncolta a homlokát.
- Azért párszor túljártam már Jack eszén. Csak át kell gondolnom.
Chris leült mellém.
- Minek vagy itt?
Átölelt.
- Szóval a híres logikus, reális és sóher Horner nem a feje után megy? –csipkelődtem.
Belefúrta az arcát a vállamba, és megcsókolta a nyakam.
- Mi pasik sokszor megyünk a farkunk után. Ez a be nem kalkulált tényező. –morogta.
- És ha nem segítek, és nem hagyom magam?
- Akkor lesz egy földönfutó szeretőd. De ha neked derogál? – mosolyodott el.
Szenvedélyesen megcsókoltam.
- Előbb letesztelem milyen vagy mint szerető, aztán még eldöntöm.
- Szóval nem veszel zsákbamacskát?
Megráztam a fejem, majd eldőltünk az ágyon, ő volt felül én alul.
- Ügyes.
Ha tudnád mennyire……

2 megjegyzés:

  1. Szia !!!!!!!!!!!!

    nem semmi rész volt. jól meg lett kutyulva minden.
    kíváncsi leszek mit talál ki Angel.
    tetszik, hogy szinte minden pasi tart a csajtól :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Egyetértek Mesivel hozzátéve, hogy Chris egy hatalmas figura, aki bár sakkbábúnak tűnik mégis valahogy egyre inkább a hős páncélos lovagja lesz Angel-nek :) Mint az angolok általában :D

    Remek megint, várom a folytatást.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés