2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 14., kedd

Driven - Felpörgetve 19.

19.rész

Mario épp megbeszélést tartott, amikor bementem, levágtam magam a szokott helyemre, úgy néztek rám, mintha két fejem nőtt volna.
- Mi van? Még a csapathoz tartozom van nem? Jogom van itt lenni!
Egymásra néztek aztán ott folytatták, ahol abbahagyták. Másik kérdés, hogy csak félig figyeltem oda arra miről van szó.
Amikor vége lett mindenki felállt, én is, de főnök intett, hogy maradjak.
- Látom harapós hangulatban vagy.
- Azaz idióta angol! Nem tetszik a finnyás orrának a múltam! Meg a zűrjeim! De …. Áhhh! – csaptam le a táskám az asztalra.
- Összejöttetek?
- Nem!
- Vagy inkább még nem. –szögezte le.
- Kell a bánatnak ez a fasz!
- Úgy látszik neked mégis.
Ha szemmel ölni lehetne, a főnök már halott lett volna.
- Ne nézz így Angel, még megszakad a szívem. De nem erről akarok veled beszélni.
Leült velem szemben, nagyon komornak tűnt.
- Azt gondolom tudod, hogy év végén lejár a szerződésed.
- Persze. De tekintve a jó eredményeket, gondolom nem kell félnem attól, hogy kirúgsz.
- Sajnos ez már nem tőlem függ drágám.
- Hogyhogy?
- Év végén lehúzzuk a rolót.
- Tessék? –álltam fel hírtelen.
- Az idei évre, és autóra még volt pénzünk, de kész vége. A szponzori támogatások nem elegendőek, a csapat meg fog szűnni.
- Ez nem lehet! Több mint húsz éve vagy csapatvezető! Csinálj valamit!
- Mindent megpróbáltam, még a banki kölcsönön is gondolkodtam, de a kapott összeg nem fedezné csak az első néhány versenyünket, aztán kész.
- De Mario! Tudod hogy van pénzem! Nem kel fizetés, és beszállok mint befektető.
Halványan elmosolyodott.
- Gondoltam hogy felajánlod. De kétlem, hogy össze tudnánk szedni több mint százhúsz milliót.
- Mennyit? –rogytam vissza a székre.
- Még ha mindenemet pénzé is teszem, ha te is adsz valamennyit, és ha a srácok is hajlandóak maradni, és ingyen dolgozni, akkor is csak az első három futamon tudunk elindulni. Szerinted tudnánk szponzort szerezni ennyi idő alatt? Ahhoz valami bődületes eredmény kellene, amit egy közepes autóval kellene produkálnod. Gondolj bele, ha mégsem sikerül, akkor szezon közben kell munkát keresnie mindenkinek, ami nem lenne sétagalopp. Neked szóltam elsőnek, hogy ideje új helyet keresned. Nagyon sajnálom. – mondta szomorúan.
- Azért kösz.
- Mindenki tudja hogy jó pilóta vagy, hidd el, lesz helyed. – megveregette a vállam majd kiment.
A hír elmondhatatlanul letaglózott. Szerettem ez a teamet, és az elmúlt négy év alatt mindenki hozzám nőtt egy kicsit. Kedveltem a szerelőket, és az öreget még inkább. És bár tudtam, hogy igaza van, számítottam rá, hogy nem fognak ajánlatokkal bombázni.
Nem voltam sem a csapatvezetők, sem a szponzorok álma, és a top és erős közép csapatoknál pedig most mindenkinek fix helye van.
Szomorúan sétáltam le a csapat ebédlőjébe, és kedvetlenül leültem az egyik sarokba.
Elkezdtem gondolkodni, hogy hol tudnék ülést kapni, az Indyben biztos nem, a Nascarban most pár öreg végleg kiszállt, ott akadt pár hely. A GP2-höz már öreg voltam, az Asia Seriesbe meg nem akartam menni, ott csak kamikázék vannak. A rally nem érdekelt.
A Forma 1 pedig szóba sem kerülhet, ez egyértelmű. Sem tapasztalatom, sem olyan erős szponzori hátterem nincs, ráadásul pontosan tudtam hogy hiába akar Ecclestone oda ültetni egy jól menő alakulathoz, reménytelen. A McLarenbe csak Ron Denis holttestén keresztül tehetném be a lábam, a Ferrariba nő nem ülhet ellenkezik a korábbi hagyományokkal, a Mercedesnél Schumi és Rosberget biztosan nem rúgják ki miattam. A Renaultnál meg Petrov helye az orosz pénzek, és a jó eredmények miatt biztos, ahogy Sennáé is.
A Red Bullnál ott van Vettel, és bár Webber helye inog, Chris mint a főnököm, az egyenlő állandó balhé. Meg úgyse venne fel, túl sokszor kellene miattam magyarázkodnia.
Kértem a pultos lánytól egy adag rágcsálni valót, meg egy kólát, miközben járattam az agyam a megoldáson piszkáltam a jeget a pohárban, és igyekeztem a tányérból kiturkálni a kisebb csipsz darabokat.
Hiába találtam ki Chris bajára és az enyémre a tuti megoldást, nem gondoltam, hogy munkát is kell keresnem közben. Ráadásul, ha a nagyapám megtudja, akkor mindenhol igyekszik majd alám vágni, hogy az angol gyorsabban célt érjen.
Nem tűnt túl fényesnek a jövőm, és ez kicsi lehangolt.
Felpillantottam és Tony ült le velem szemben.
- Mi az ilyen rossz volt az estéd?
- Pocsék! –húztam el a szám.
- Az angol ilyen rossz az…
- Nem volt semmi! – vágtam rá azonnal.
- Akkor azért vagy ilyen!
- Nem azért süsd meg!
- Akkor?
Elnyávogtam minden bajom.
- Szép. És hogy akarsz ebből kimászni?
- Hát volt egy tervem, csak az nem szerepelt benne, hogy közben nekem nem lesz csapatom….
- Szívás.
- De te el ne mert mondani bárkinek is! Mert esküszöm letépem a tököd! – fenyegettem meg.
- Én nem szoktam csiripelni.
- Nagyon helyes!
- Miért nem fűzöd be Hornert, hogy vegyen fel.
- Nem leszek az a csaj, aki a főnök nője, és ezért kapott ülést. Itt már elég sokat küzdöttem azért, hogy emberszámba vegyenek, ott kezdhetném elölről!
- És? Ez olyan nagy kunszt lenne?
- Te is tudod, hogy a büdös életbe nem hallgatnának rám, és aztán meg én lennék a hibás, hogy nem tudok jól vezetni egy elcseszett kocsit! Te is tudod mi ment itt fél évig Andrettinél is, mire végre elkezdtek hallgatni rám!
- Szivi, te képes vagy bárkit és bármilyen szar kocsit csúcsra járatni! –húzta kaján vigyorra a száját – Kapd el Hornert, és lesz állásod, és jó eredményeid. Ha meg már nem kell, rúgd ki! Ha ő ki akart használni, add vissza a kölcsönt. Had higgye, hogy ő irányít. Ügyes lány vagy, fog ez menni, utána meg senki sem majd veled packázni. Gondold el a csaj aki túl járt Horner eszén! –vigyorodott el.
- Nagy ámító ő hidd el, és neki is belelóg a segge a bilibe.
- Ha választani kell, hogy te vagy ő, akkor legyen ő akit a kutyák szétszednek nem?
- Ez igaz.
- Csak ügyesen. –azzal vigyorogva biccentett mögöttem valakinek, majd felállt.
Bogarat ültetett a fülembe, az biztos.
- Leülhetek? –kérdezte Chris.
- Tőlem. –rántottam meg a vállam.
- Azt mondtad van egy terved.
- Van, de nincs ingyen.
- Alkudozni akarsz? –kérdezte hitetlenkedve.
- Igen.

2 megjegyzés:

  1. Na most fog kelleni Neki az öröksége :)
    Ő is a csapatát mentené, ahogy Chris :) Remek, ahogy jönnek a jobbnál jobb fordulatok :D
    Megint várhatok :) Mondtam, ha 100 részt raknál fel az sem lenne elég :D

    puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  2. Szia !!!!!!!!!!


    ez is szupi lett. Angel törheti a kobakját.
    kíváncsi leszek, hogy hogy mi sül ki ebből.
    szívesen látnám az F1-ben ahol oktatja a pasikat.:)

    timcsynek igaza van. 100 rész sem lenne elég. :)
    ALIG VÁROM A KÖVIT.

    VálaszTörlés