2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 2., csütörtök

Driven - Felpörgetve 4.

4.rész

Valahogy kikönyörögtem Marional, hogy négy év óta először nélkülem melózzanak. Fáradt voltam, nyűgös, és erőtlen.
Hazamentem, beléptem a kis kétszobás lakásomba, és levágtam a táskám az első sarokba.
Mivel a gyár központja itt, Indianapolisban volt, így vettem egy kis kétszobás luxuslakást, amennyi pénzem akadt többre is tellett volna, de amennyi időm van itt lakni arra bőven elég ez is.
Neki dőltem a falnak, lerúgtam a cipőt, és lementem tusolni, majd teletömtem a mosógépet, rendeltem egy adag kínait, és a tv elé telepedtem. Fél kézzel tömtem magamba a kaját, közben pötyögtem az ölemben fekvő laptopon, és néha letettem a villát, hogy csatornát váltsak.
Valami szar brazil szappanopera ment éppen, amin jól szórakoztam amikor csöngettek.
Úgy ahogy voltam egy szál fürdő köpenyben kinyitottam az ajtót.
- Szia!
- Gerhard! – mosolyodtam el, és átöleltem.
- Sikerült elintéznem mindent, és gondoltam azonnal idejövök.
- Jól tetted!
- Azt hittem még a pályán leszel, de gondoltam megér egy próbát…
Elmosolyodtam.
- Honnan tudtad hol lakom?
- Mindig is tudtam….
- Ahha….- vigyorodtam, el és betessékeltem a nappaliba.
- Miért nem vagy a pályán? - ült le mellém.
- Szabin vagyok. Ki kuncsorogtam végre pár napot. Mat tesztel helyettem. Pihenni akarok egy kicsit.
- Baj van?
- Neeem, csak. Évek óta egy pár nap szabadságra sem mentem el, mindig volt valami, ezer felé szakadtam, és millió bajom volt. Szeretnék egy kis időt magamra is szánni végre. Nem csak eszetlenül versenyekre, rendezvényekre járni.
- Értem. –kicsit csalódott volt – Akkor mit szeretnél? Inkább menjek el?
- Nem úgy értettem. Arra vágyom hogy délig alhassak, ágyba jöjjön a reggeli, és nagyokat sétálhassak. A csapaton kívül nem is látok más embereket.
- Szóval igazából, egy kis semmittevésre vágysz.
- Valami olyasmi.
- Értem.
- Nézd, ha terveztél valamit, akkor…
- Nem! Igazából nem, csak…..
Nagyot sóhajtott.
- Nem szeretném ha benne lenne a lapokban, hogy veled flangálok az utcán.
- Szóval Ana nem tud semmit! - szűrtem a fogaim közt. (Berger jelenlegi, második felesége Ana, úgyhogy a részbeni hiteleség kedvéért, így hívják a történetemben szereplő leendő feleséget is.)
- Nem. Előbb tudni szeretném, hogy veled hogy állok.
- Szóval, amíg velem nem biztos, addig ő talonban marad. –szögeztem le gúnyosan.
- Nem erről…
- Akkor miről?! –csattantam fel.
- A másik gyerekemet alig láttam felnőni! Alig van valamilyen kapcsolatom most is vele. Vasárnapi apuka vagyok. De ez a kicsi is az én gyerekem, és….
Felsóhajtottam.
- És apja akarsz lenni a gyerekednek. Ha már az előzőnek nem, akkor ennek. Már benne vagy a korban, és ameddig lehet mellette akarsz lenni. – húztam el a szám.
- Sokat változtál…. –nézett rám döbbenten.
- Miért? Mert a dolgok mögé látok? Mindig is láttam csak nem érdekelt.
- Most sem érdekel?
- Hát nem nagyon! De ha eszembe jut, hogy milyen életem volt Jack mellett…. Megértelek, de te is érts meg engem. Te voltál az első szerelmem, és soha nem zártad le velem a dolgot, csak elengedted a kezem. Én…. Áh….
- Nem tudsz tovább lépni…
- Hát nem. Mert te mindig ott vagy valahol a háttérben.
- Te is ott vagy nálam. De…. – hátradőlt és nem nézett rám.
- Csak az igazat mond jó? A többi süket duma nem érdekel. –tettem le a fejem a kanapé támlájára és őt néztem.
Zavarban volt, és láthatóan szégyellte magát. Végül vett egy nagy levegőt, és a szemembe nézett.
- Szakítani jöttél… - mondtam ki kicsit döbbenten.
- Igen.
Kifújtam a levegőt. Újra ránéztem.
- És valamit be akarsz vallani.
Elhúzta a száját.
- Jó nagy vallomás.
- Most már mond el! Akármi is az!
Vett egy nagy levegőt.
- Igazából…. Tudod…..
- Gerhard!
- Nem akarlak megbántani, de az igazság az, hogy én sosem voltam beléd szerelmes…
Teljesen ledöbbentem.
- Tessék? – nyögtem ki.
- Ez az igazság. Én nem tagadom mindig is vonzódtam hozzád, nagyon is. Őrülten csinos voltál, és szexi. Majd megbolondultam érted, mert nagyon jó nő vagy. Okos, intelligens, tüzes, temperamentumos. Imponált nekem, hogy engem választottál, és hogy én voltam neked az első. Csak egy futó kalandot akartam veled, nem többet aztán, mikor kiderült hogy te szerelmes vagy, nem akartam összetörni a szíved azzal, hogy nekem csak arra kellettél hogy megdugjalak. Szerettelek mint embert, és mint barátot, és nagyon jó volt veled az ágyban de ennyi. Aztán amikor jött az Indys felkérés, úgy döntöttem itt az ideje hogy lezárjuk, végre továbblépj, és keress egy hozzád méltó, értelmes fiatal pasit. Amikor összejöttél azzal a Pierrel, akkor örültem is meg nem is, féltékeny voltam, mert addig csak az enyém voltál, és bosszantott, hogy viszonylag gyorsan elfelejtettél. Sértette az egómat. De örültem is hogy boldog vagy. Az azonban biztos, hogy nem én beszéltem telefonon veled akkor, két éve. Azért nem ráztalak volna le ilyen bunkó módon, mert fontos vagy nekem. Sajnálom, de ez az igazság, amit már jó ideje el kellett volna neked mondanom.
Éreztem, hogy a könnyek végig folynak az arcomon.
- Fasza…..- suttogtam.
- Sajnálom….. nem akartam, hogy fájjon…..
Legyintettem, de tovább sírtam.
- Legalább most őszinte voltál…..
- Nagyon elcsesztem tudom.
A mellkasához húzott, és szorosan átölelt.
- Utálsz?
- Igen! –vágtam rá azonnal- Nem! Nem tudom!
- Jaj, a francba…- sóhajtott fel.
- Szereted?
- Kedvelem. Jól megvagyunk, de igazából a nyomodba sem ér. Csinos, kedves, jó lelkű. És terhes tőlem. Ennyi.
- Tud rólam?
- Annyit tud, hogy volt valaki, de nem mondtam neki semmit.
Kicsit elhúzódtam tőle, hogy a szemébe tudjak nézni.
- Megcsaltad?
- Meg.
- És engem?
- Téged nem. –simogatta meg az arcom – Túl jó vagy az ágyban.
Keserűen felnevettem.
- Őt hányszor?
- Párszor.
Hírtelen az ölébe ültem, ő pedig döbbenten nézett rám.
- Velem nem akarod?
- Mi ez a hülyeség?
- Nekem most pasi hiányom van, és szexet akarok. Ha nem tőled, hát mástól megkapom. De veled még él a garancia arra hogy jó is lesz. Meg ha megcsaltad, akkor te is máshol keresed a jó szexet. – néztem mélyen a szemébe.
- Angel…. ez….
- Csak szex….- bújtam a vállába.
Átölelt.
- Nem akarom hogy illúziókba….
- Nem fogom! – morogtam.
- Azért jöttem, hogy…- felnyögött, ahogy beleharaptam a nyakába.
- Hogy elmond mi van….. és ápold a lelkem….Sor kerül arra is, de előbb még mást akarok! – kigomboltam az ingét, majd szenvedélyesen megcsókoltam.

1 megjegyzés:

  1. Huh! Váratlan fordulat! (mmint, h Berger nem szerette) Még mindig égnek áll a hajam egy kicsit a kettősüktől, de vhogy aranyosak is...

    VálaszTörlés