2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 16., csütörtök

Driven - Felpörgetve 23.

23.rész

Az elkövetkező pár napban Gerhard végig mellettünk volt, szinte mindenhova hárman mentünk. Próbálta játszani a házasság közvetítőt, de hiába. Az angol és én alig szóltunk egymáshoz.
Egyetlen sejtem sem akart hozzá menni, ő meg láthatóan nem akart elvenni. De mindkettőnknek le kellett nyelnie a békát.
Nekem Andretti, és a bosszúm miatt, neki a Red Bull miatt. Megakartam menteni azt a csapatot, ahol eddig mondhatni otthonra találtam, és eldöntöttem ha megkapom az öreg összes pénzét, akkor a Red Bull kivételével mindent odaadok az Unicefnek. Reméltem, hogy majd forog a sírjában halála után. Azoknak a gyerekeknek legalább segít valamennyit az a pénz.
Chris is foggal körömmel harcolt a sajátjaiért, majdnem tizenöt éve volt már a csapatnál, megértettem, hogy nem csak a munkája, de a családja, a szeretője, az élete az a team. Egyenlőre azonban nem tudtam csak a saját gondjaimmal törődni. Ha az sínen van, majd foglalkozom vele is.
Együtt utaztunk el a Red Bull magángépén New Yorkba. A Kennedyn szálltunk le, a parkolóban pedig már várt egy fekete, lesötétített ablakú Ferrari, egy Enzo.
Kérdés nélkül átvettem a kulcsokat az illetékestől, bedobtam a táskám a csomagtartóba, megvártam míg Chris is bepakol,majd beültem a sofőr ülésbe.
Long Islandre kellett mennünk, ott volt egy hatalmas családi birtok.
Fél úton járhattunk, amikor kissé óvatosan de nekem szegezte a kérdést.
- Hoztál ruhát?
Úgy néztem rá, mint aki kínaiul beszél.
- Mire gondolsz?
- Esküvőire.
- Úgy érted valami fehérre?
Bólintott.
- Nem! Eszemben sincs! Nem! Én ugyan nem fogok fehér tüllbe öltözni, még az öreg kedvéért se. Be kell érned, egy farmer nadrágos csajjal.
- Jó. Nem azért mondtam, csak kérdeztem. Nem akarok balhét. –emelte fel a kezét.
- Nézd. Nem azért megyek hozzád, mert annyira beléd vagyok esve, és te sem azért akarsz elvenni. Látom, hogy a hideg ráz tőlem. Nem vagyok vak. Tudom hogy csak nyűg vagyok neked, és én sem rajongok azért, hogy a szezon közben át kell mennem egy másik csapatba. –néztem rá komolyan.
- Én nem utállak, csak…..
- Csak?
- Fogalmam sincs mit kezdjek veled.
- Magyarán csak papíron leszek az életed része, amúgy meg nem érdekel. –szögeztem le.
- Nem véletlenül nincs se feleségem, se gyerekem. Nekem ezekre se időm, se energiám. – közölte tárgyilagosan.
- Megértettem. – azzal tovább indultam – Miért te hoztál szmokingot? –szúrtam oda.
- Mindig van egy a bőröndömben.
Hideg és távolság tartó lett, de láttam, hogy valahol bántotta a valami, mert mély hallgatásba burkolózott. Szomorúan nézett ki az ablakon.
Leálltam a padkára.
- Elmondod?
- Mit? –nézett rám érdeklődve.
- Gondolom nem ilyen esküvőről álmodtál.
- Hát nem. Ha már egyszer elvesz az ember valakit, akkor annak adja meg a módját.
Mindig is sejtettem, hogy igazi régi stílusú angol.
Vettem egy nagy levegőt. Talán egy kicsit engedhetnénk én is.
- Ez nem templomi banzáj, de ha akarod, akkor szétnézhetünk a városban.
- Minek?
- Csak találok valahol gyorsan egy ruhát. – igyekeztem a lehető legkedvesebb lenni.
- Nem fontos.
- Ha neked fontos, akkor…
- Nem! Essünk túl rajta, minél előbb. Holnap reggel már Milton Keynesben kell lennem. – közölte idegesen.
- Máris?
- Vár a csapat, így is sokáig maradtam.
- De én még nem intéztem el a lakást, és a cuccaim…
- Nem kell jönnöd. Majd jössz, amikor kell. Nem sürgős. – folytatta távolság tartóan.
- Jó.
Visszakanyarodtam az útra.
A ház olyan volt, amilyenre emlékeztem. Régi angol stílusú épület, inkább kúria mint kastély, a tizennyolcadik századi stílusban, nagy ablakokkal, gyönyörű előkerttel, hátul tenisz pályákkal, úszómedencével, téli és nyári kerttel, a ház mellett garázzsal.
A berendezés is ehhez illő, tele luxussal, fényűzéssel.
Még ki sem szálltunk, de máris elöntött a rossz emlékek sora, és szinte reflex szerűen viselkedtem. Azt lestem, honnan ugranak elő a rotweilerek, hogy felkergessenek a fára, vagy mikor rohan ki az ajtón Jack, a botjával a kezében. Minden erőmet össze kellett szednem, hogy újra belépjek.
Nem tudnám megmondani mi történt, csak azt, hogy két órával később egy köteg aláírt papírral, és Chrissel az oldalamon jöttem ki, mint a felesége. Szerencsére az öreget nem is láttuk, az ügyvédek intéztek mindent. És állítólag rendben volt.
A visszaúton megint félre álltam.
- Adnál öt percet? –kérdeztem remegve.
- Persze. – rám sem nézett csak a papírokat rendezgette.
Kiszálltam leültem, egy nagy tölgy tövébe, és némán sírtam.
Túl sok emlék tört a felszínre, a szüleim arca, a kórházi kezelések, a fájdalom, a magány, a gyűlölet. Úgy éreztem megfulladok, alig kaptam levegőt.
Neki döntöttem a hátam a fának, és próbáltam mélyeket lélegezni. Lehunytam a szemem.
- Rosszul vagy?
Chris lehajolt mellém.
- Mindjárt elmúlik, de ha sietsz vezethetsz te. – nyújtottam át reszketegen a kulcsot.
Elvette, majd magához húzott, és megölelt.
- Jobb?
- Kicsit.
Egy darabig így maradtunk, majd eltoltam magamtól.
- Mehetünk.
- Rendben.
Visszaültünk a kocsiba, hagyta hogy megint én vezessek.
Kiértünk a reptérre, a gép közelében parkoltam le, kinyitottam a csomagtartót.
- Akkor jó utat… - böktem ki.
- Kösz. – közben kiemelte a bőröndjét a földre.
- Merre mész?
- Nem tudom. Indyanapolisba nem akarok, a csapatom miatt. Ott biztos összefutnék velük. Képtelen lennék a szemükbe nézni. Talán….. Nem tudom….
- Értem.
- Mikor kell Angliában lennem?
- A jövő hét elején.
Bólintottam.
- Jó utat. Esetleg felhívsz ha megérkeztél? Nem kell, csak egy ötlet volt. – legyintettem amikor kicsit megdöbbent.
- Késő éjszaka lesz.
- Igen, persze. Bocs. – gyorsan hátat fordítottam neki, és elindultam a kocsi ajtó felé.
Nem voltam a legjobb állapotban.
Éppen beakartam szállni, amikor Chris megfogta az ajtót.
- Ha akarod eljöhetsz velem.
- Nem. Csak útban lennék, épp elég kimagyarázni valód lesz így is.
- Pihenhetnél egy pár napot, látszik, hogy kivannak az idegeid. Elmehetnél a városba vásárolni, vagy amit a nők szoktak, meg ismerkednél. Jót tenne. Kedvesek a srácok hidd el. –igyekezett kedves lenni.
- Lehet….
- Hívjam fel Gerhardot? Inkább Monacóba mennél?
- Nem. Kétlem, hogy a terhes feleségé tud rólam, vagy ha tud is, tapsolna örömében.
- Gyere el velem. A hétvégén át kell mennem Franciaországba, Párizsba, és Renault-os rendezvényre, eljöhetnél. Állítólag a belvárosban rengeteg üzlet van, mindenféle divatcégek. Este lesz egy parti, olyan kis csendes. Azt hiszem Berger is ott lesz.
- Az Istenit neki. Miért kell állandóan Gerhardot emlegetned?
- Gondoltam örülnél neki, ha látnád! –csattant fel.
- Annak örülnék, ha nem látnám! – belekapaszkodtam az autóba mert megint szédültem – Épp elég hogy így is hozzá futok mindenért. Ideje végre a saját lábamra állni.
- Többet nem hozom fel témát.
- Megköszönném.
- Mennem kell. A pilóta már vár.
- Jó. A pr-ra meg vigyél akit szeretnél. Nem tartozol nekem hűséggel, és nem is várom el. – mondtam kicsit rekedten, azzal beültem a kocsiba.
A tükörben láttam, ahogy Chris felszáll a gépre, én meg ráborultam a kormányra.
Hosszú percek teltek el, mire végre összeszedtem magam ahhoz, hogy el tudjak indulni.
Bedugtam a kulcsot az indítóba, valaki pedig abban a pillanatban kinyitotta az ajtót.
Chris volt az.
- Gyere! – nyújtotta felém a kezét.
- Hova?
- Angliába! Ilyen állapotban nem maradhatsz egyedül. Teljesen kivagy készülve. Gyerünk! –behajolt az utastérbe, és átölelt, majd kihúzott a kocsiból – Tudsz állni egy kicsit míg a cuccod berakom a gépbe?
Bólintottam.
- Persze! –azzal felvitt a gépre, és letett az egyik ülésbe, majd betakart egy pléddel.
Aztán eltűnt, láttam, hogy a táskáimat pakolják a gépbe.
Visszajött, és leült mellém. Végül, minden mindegy alapon hozzábújtam, átkarolt, a vállára hajtottam a fejem, és éreztem, hogy szinte azonnal el is alszom.

2 megjegyzés:

  1. szegény Angel, de csak legyen jobban.
    kemény csajszi hamar össze kapja magát.

    de azért Chris kezd nyitni felé ha nehezen de legalább próbálkozik.

    szupi volt csajszi

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek mesivel mindenben :) Chris és Ang lesznek a bázis egymásnak, innen talán már felfelé visz az út :) De rögös lesz az tuti :D

    Várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés