2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 8., szerda

Driven - Felpörgetve 6.

6.rész

Pár órával később kiderült, hogy Ecclestone és Tony Georg majdnem fejét vették mind Eddienek mind Hornernek, mondván hogy jönnek ők ahhoz, hogy ilyen illegális versenyt szervezzenek.
Megnéztem volna hogy a két vén csontnak paradicsom pirossá válik a feje. Minden esetre nekem Mat mesélte, amit Petrovtól hallott.
- Ő honnan tudja?
- Éppen Kiminél dumáltak, amikor megjelent a két nagykutya, és neki támadtak az angolnak meg az írnek, a többiek meg elsprinteltek, hogy kimaradjanak a fejmosásból.
Szélesen elvigyorodtam.
- Örülsz az ő nyomoruknak?
Megrántottam a vállam.
- Azt hiszem nem értelek… - nézett rám érdeklődve.
- Mit nem értesz? –nyúltam el hanyagul a kamion bőr kanapéján.
- Most akkor kire hajtasz? Tonyra? Eddire? Christianra? Bergerre?
- Berger már a múlt. Mondtam.
- Mondtad, igen, de akkor most ki kell?
- Senki! Jaj hagyjál már! Bezzeg a te nő ügyeid tabunak számítanak!
- Csak nem verem nagy dobra. Ennyi.
- Aha.
- De most komolyan! Tetszik valamelyik?
Felültem, és ránéztem a másik sarok kanapén terpeszkedő Matre.
- Mi ez a nagy érdeklődés?
- Hát jó! –nézett rám komolyan – Hallottam valamit.
Jelentőségteljesen ránéztem.
- Éppen Dariotól jöttem át, amikor az egyik kamion mellett pusmogott Eddie meg Chris. Elég sokáig. Megkerültem őket, és kifüleltem mi a szitu. Először azt hittem a délutáni verseny a téma.
- De nem az volt. Miről kokettáltak? Hogy melyikük akar megdugni és milyen pózban? Ez nem újdonság! –mondtam gúnyosan.
- Majdnem. Ahogy kivettem fogadást kötöttek, még pedig arra hogy melyikük ágyában leszel hamarabb.
Megrántottam a vállam.
- Volt már ilyen. Az ember nem is várhat el mást tőlük. És mennyit érek nekik?
- Millió dolláros baby vagy szivi.
- Igen? Hány millás? – vigyorogtam.
- Eddie állítólag négy millióban fogadott Chrissel, hogy neki leszel meg előbb. Sőt ahogy kivettem Horner jobban bukik rád, mint az ír.
- Igen? –néztem rá döbbenten.
- Uhum. Állítólag a verseny után akart rád startolni, aztán meg megdönteni a kocsi hátsó ülésén.
Felnevettem.
- Ne nevettess! Horner és a kocsiban szex! Mi faszért szívatsz?!
- Esküszöm! –tette a szívére a kezét – Állítólag Monacóban nagyon kurvásnak talált, nem bírt leakadni rólad.
Érdeklődve néztem rá.
- Mit mondott?
- Hát szó szerint nem tudnám idézni, de elég perverz volt, a lényeg annyi, hogy miattad veszett össze a csajával.
- Miattam? – hitetlenkedtem miközben töltöttem magamnak egy narancslevet.
- Állítólag a nő szerint úgy bámult téged, hogy az már kínos. A csaja haza ment, ő meg kurvát hívott.
A döbbenettől félre nyeltem, és köhögni kezdtem.
- Eddie is meglepődött, de állítólag idézem „ muszáj volt valakin kiengedni a gőzt, aki legalább olyan perverz mi az a ribi”.
Elismerően füttyentettem.
- Van egy olyan gyanúm, hogy az angolnak okozol álmatlan éjszakákat.
- Nem úgy tűnt, mint aki futni akar utánam…- gondolkodtam el – Nem lehet hogy észrevettek?
- Kizárt, meg akkor tuti nem mondtak volna ilyeneket a jelenlétemben.
- És hogy akartak hozzákezdeni?
- Nem tudom. Lehet hogy a versenyen akartak veled összehaverkodni.
- Kizárt. Szerintem inkább Gerhardot használták fel?
- Hogy érted?
- Szerintem Horner kavarja a szálakat. Legutóbb is ő vette fel Berger mobilját emlékszel?
- Igen. Mesélted.
- Szerintem Gerhard annak ellenére amit nekem mondott mesélhetett valami Hornernek, vagy az valahol látott minket, és bejövök neki. És Eddiet csak felhasználja.
- Felhasználja?
- Igen. Mert ha esetleg úgy alakul, hogy nem tudom levakarni az ír, akkor majd ő besegít, eltünteti, és ő lesz a hős lovag páncélban.
- És azt hiszi ez beveszed? –nézett rám döbbenten.
- Gondolom amit Gerhard mesélhetett, a pár évvel korábbi énemről az alapján ezt szűrte le.
- A történtek után csak nem hiszi el, hogy olyan vagy.
- Ki tudja?
- Lehet azt hiszi ez feszín alatt még bejön neked.
- Ha az elmúlt időkből indulunk ki, akkor viszont azt hiszi könnyen beadom a derekam. Bár akkor is elvileg Eddienek kéne magabiztosabbnak lennie, tekintve, hogy újabban az ő típusával mentem szobára.
Bólintott.
- Szerintem Eddie úgy van vele, hogy esélye sincs Hornernek, és így nem bukja el a zsetont. Nincs kockázat.
- Nem tudom. Tonyról nem volt szó?
- Nem. Ő szerintem úgy van vele, hogy előbb utóbb úgyis csak kikötsz az ágyában. Tud rád várni. –vigyorodott el.
- Nem tudod hol szálltak meg?
- De. Abban ahol a többi Indys, a mi szállónkban vannak. Minek?
- Estére tudsz nekem falazni?
- Mire készülsz.
- Jobb ha nem tudod. Csak annyit kell mondanod, hogy nincs kedvem sehová sem menni és a szállóban maradtam.
- Angel!
- Ne aggódj! –néztünk farkasszemet - Szóval?
- Legyen. De ugye nem életveszélyes?
- Nem. Nyugi.
Azzal felálltam és visszamentem a hotelbe, a recepciónál kértem egy lapot, és a következő üzenetet hagytam.
„ Ha még versenyezni akarsz, akkor csak mi ketten. Indulás este nyolckor a mélygarázsból, verseny a város melletti elhagyatott régi reptéren.
Hallottam rólad, ismerem az olyan pasikat mint te.
Neked nem csak a győzelem kell, hanem minden.
Érdekelne mi minden. Várom az ajánlatod.
Ha érdekel, hagyj üzenetet a portán.
A.V.”
Majd megkérdtem hogy ha megérkezik adják neki oda.
Tudtam előre mi lesz a reakció, és mi lesz az ajánlat. Letusoltam, beszárítottam a hajam, sminkeltem, felvettem a legdögösebb és legszűkebb bőrnacimat, a legkurvásabb fekete felsőmet, egy tűsarkút, majd a piros bőr dzsekim, és vártam a választ.

1 megjegyzés:

  1. :D Angel ismét hozta a formáját, de kinek üzent? Chris, vagy Eddie? Eddie, vagy Chris? (Eddiere tippelek)

    VálaszTörlés