2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 14., kedd

Driven - Felpörgetve 18.

18.rész



Elindultam az autóm felé, amikor fél úton megfordultam. Chris nem jött utánam, hanem éppen pötyögött valamit a telefonján.
- Hagyd békén Bergert. Ahogy ismerem már a pályán van. Elviszlek, csak ne vergődj.
- Én vergődök? –kapta fel a vizet még inkább.
- Mi a bánat van veled, olyan vagy mint egy hisztis buzi. Vegyél már vissza, na!
Azzal kinyitottam a csomagtartóm, és szétnéztem mi a helyzet, kicsit rendet akartam tenni.
Elég sok új kacatot kell vennem, pólók, nadrágok, táska, meg ez az.
- Mi ez túlélő felszerelés? –gúnyolódott.
- Valami olyasmi. Szeretek felkészülni a váratlan helyzetekre, most is milyen jól jött, hogy volt nálam, pár póló, meg víz. –hagytam rá.
- Az estélyi minek? Szép emlékek ? –piszkált tovább.
- Legutóbb mikor elmentem egy ilyen puccparádéra –pakolgattam közben- akkor Mat lehányt míg beraktam egy taxiba. Át kellett öltöznöm.
Lecsuktam a csomagtartót, majd előre sétáltam.
- Jössz vagy maradsz? –azzal beültem.
- Megyek. –azzal ő is beszállt.
- Remek. Biztonsági öv. –szóltam rá.
Bekötöttem magam. Bedugtam a kulcsot, bekapcsoltam a zenét.
Éppen Christina Aguilera Express c. száma ment, a Burlesque c.filmből.
http://www.youtube.com/watch?v=ZhiTB3N8ous
Feltekertem a hangerőt, és elindultam. Szerettem úgy vezetni a forgalomban is ahogy pályán, magyarán tempósan. A városban igyekeztem betartani a kreszt, de ahogy kiértünk a pálya felé vezető autópályára, beálltam olyan százhetvenes tempóra.
Közben váltott a szám Somethings Got a Hold On Me, én meg dúdoltam, és mondtam a szöveget.
http://www.youtube.com/watch?v=RHptY-Ezcvc
- Some times I get a good feeling yeah, I get a feeling that I never, never, never, never had before no, no and I just gotta to tell you right now that oh, I believe, I really do believe that, Something's got a hold on me yeah (Oh, it must be love), oh something's got a hold on me right now child (Yeah, it must be love), Let me tell you now, I got a feeling, I feel so strange, everything about me seems to have changed step by step, I got a brand new walk, I even sound sweeter when I talk, I said, Oh (oh), oh (oh), oh (oh), oh (oh), I said baby, oh it must be love (You know it must be love). –oldalra néztem Chrisnek majd leszakadt az arca úgy vigyorgott.
- Mi van? –kérdeztem vigyorogva.
- Semmi. A pályán is így mész?
- Nem láttál még vezetni mi?
Megrázta a fejét.
- Sokszor vezetek így, és sok zenét ismerek, ha bajom van, kiakarom engedni a gőzt, vagy éppen ismeretlen kocsiban, és pályán megyek, akkor gyakran bekapcsolok valamit, segít koncentrálni. Aztán ha megvan a hangulat, akkor minden megy a maga útján.
Eszembe jutott valami így kerestem egy másik számot, és kikapcsoltam az előzőt. Egy régi nagy kedvenc Athena Cage: All or Nothing. Egy hiphop szám.
http://www.youtube.com/watch?v=VUUuM-4SG6k
- Ezt a stílust jobban szereted nem igaz?
- Honnan veszed?
- Ha jól emlékszem, abban a cikkben volt, ahol pucéron ülsz az Arden oldalán. –gondolkodtam el.
- Nem hiszem, el hogy te is láttad azt a képet…. –sóhajtott fel.
- Miért? Nem annyira gáz. – nevettem fel.
- Végül is nem neked dörgölik elég gyakran az orrod alá. –morogta.
- Nem. Amikor megcsináltattam azokat az aktokat az újságba, akkor két évig minden pasi arra kért autogramot. Én élveztem.
- Neked vannak aktfotóid? –döbbent le.
- Bizony. –kacsintottam rá – De neked kell kiderítened hol jelentek meg, mert én meg nem mondom. Nyomozz egy kicsit.
- Ahha…
- Hna már nem is vagyok olyan érdekes… - sóhajtottam fel letörten.
Persze csak megjátszottam magam, és halványan mosolyogtam a bajszom alatt.
- Gerhard tudja?
- Nem tudom. – vigyorogtam rá – Az már utána volt. – majdnem kiböktem hogy bezzeg az évek nem fogtak a teljesítőképességén, de inkább elhallgattam.
Lehet hogy nem kellene az orrára kötni, hogy pár hete én és az osztrák felmelegítettünk pár dolgot. Tuti kiakadnak mint az ingaóra.
- Miért te kibuknál?
- Hát nem biztos hogy díjaznám, hogy a csajomat minden pasi látja pucéron. –húzta el a száját.
Felnevettem.
- Mindent a szemnek semmit a kéznek. Az ember mindig megnézi a kínálatot, de nem biztos hogy onnan választ. –rántottam meg a vállam.
- Nem zavar hogy mással alapított családot?
Rápillantottam, már a nyelvemen volt a csípős válasz, de inkább megint megrántottam a vállam, de egy pillanatra átvillant egy gúnyos mosoly az arcomon.
- Ez mi volt?
- Mi?
- Ez a kis gúny.
- Semmi. –hazudtam az arcába szemrebbenés nélkül.
- Egész jó. Már majdnem elhittem. Remekül megy a pókerarc. Még el is hittem volna, ha az előbb nem látom azt a kis ördögi mosolyt.
- Csak kíváncsi lennék látta e vagy tudja e? Ennyi.
- Én inkább arra lennék kíváncsi mikor akartad elmondani, hogy keféltél vele pár hete.
Kikerekedett szemmel néztem rá. Ez honnan tudja?
Valami kiülhetett az arcomra, mert máris jött a válasz.
- Nem vagyok hülye. Eltűnt, aztán úgy jött vissza mint akit felhúztak. Túl jókedvű volt. Most meg úgy pattog körülötted mint valami gumilabda. Úgy rendezkedik az életedben mintha joga lenne hozzá. Csak a vak nem látja hogy megint beléd esett.
- Nem tudom mit gondol, vagy érez, de részemről véglegesen vége. Ha kellene még valamire, akkor hozzá rohantam volna, nem Tonyhoz.
- Szerintem zokon is vette, ahogy azt is hogy én a közeledben vagyok.
- Tegye túl magát rajta, nagy fiú már. Egyébként miért érdekel a magánéletem?
- Nem akarok vitát Gerharddal egy nő miatt. Nem ér annyit egyik sem. –közölte szenvtelenül.
Azt hittem ott helyben pofon vágom, és megrugdosom.
- Pláne nem én. –szögeztem le.
- Gerhard évek óta a barátom, és nem akarok bunyót azért mert megdugtam a csaját, akivel egyébként együtt van, csak nem nyilvánosan!
- Akkor helyesebb lett volna ha azt mondod, a szeretőjét!
- Miért a szeretője vagy?
- Nem rajtam múlt! – mondtam a szeme közé.
Megdöbbent.
- Képes lettél volna Ana háta mögött Gerharddal henteregni?
- Miért ne? Csak azért veszi el, mert a nő terhes, meg az előző családját le se szarta, és most ezt akarja pótolni. És pontosan tudja, hogy én nem akarok gyereket! – szaladt ki a számon a nagy igazság.
De azonnal meg is bántam, mert Chris arcából látszott, hogy ezzel végleg elvágtam magam nála.
Leparkoltam a VIP parkolóban.
- Mond csak ki nyugodtan, megint amit tegnap a fejemhez vágtál! Inkább vagyok Eddiehez való mint hozzád! Ő sem az a házasodós fajta!
- Én egy szót sem szóltam. –védekezett.
- Láttam a reakciódat, már nem vagyok olyan vonzó mint az előbb. Túl balhés vagyok neked! –sziszegtem az arcába.
Azzal kipattantam a kocsiból, és dühösen elindultam megkeresni a csapatom. A távolból hallottam, hogy ő is kiszáll, én meg megnyomtam a kulcscsomón a riasztó bekapcsolóját.
Csippant egyet, én meg tovább csörtettem.

1 megjegyzés:

  1. Szia !!!!


    szupi volt ez is. alig várom mit eszelt ki angel.
    de hogy Chrissel nem tud zöld ágra vergődni:)
    majd d kiderül:)

    VálaszTörlés