2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. június 10., péntek

Driven - Felpörgetve 8.

8.rész

Kellett pár hosszú másodperc, mire megtaláltam a hangom. Először nem tudtam eldönteni, hogy a hotel hibázott, vagy Eddie és Chris játszik velem macska egér játékot.
Végül az angol törte meg az egyre kínosabbá váló csöndet.
- Mintha nem engem vártál volna. –szögezte le.
- Kiváló megfigyelés. És még diploma nélkül is megoldottad a feladatot! Igazi csapatfőnök!
- Eddiet vártad igaz?
- Egyértelmű kérdésekre nem válaszolok. –húztam el szám.
- Nem az van amire gondolsz!
- Most már azt is megmondod mire gondolok?
Chris meghökkent, láthatóan nem volt hozzászokva ahhoz, hogy ilyen csípősen sarokba szorítsák.
- Délután Eddie megkért, hogy cseréljünk szobát. Az enyémben nagyobb volt a terasz, amire állítólag neki nagyobb szüksége van. Ott szokott reggelizni az üzletfeleivel.
- A hotel személyzete pedig amnéziás!
- Nem volt név a borítékon, amit kaptam, de sejtettem, hogy te írtad. A portás hölgy szerint állítólag egy nő hagyta ott.
Felhúztam az egyik szemöldököm.
- Én egy pasinak adtam oda portán, hogy tegye be Eddie kulcsához. Gondolom amikor te kérted el a kulcsot csak azt nézték, hogy üzenet van, és átadták. Felettébb érdekes hogy fel sem tűnt senkinek sem!
- Nem vagy te egy kicsit paranoiás?
- Én? Kizárt! Azok után, hogy Gerhard nevében telefonálgatsz!
- Én nem telefonálgattam Berger nevében! –csattant fel.
Éreztem, hogy nyeregben vagyok. Most egy blöffel lebuktatlak.
A hátsó zsebembe tettem a kezem, mintegy hanyagul, de közben megnyomtam a telefonomon a hangjegyzet felvétel gombját. Kb. Negyven percnyi hely van rajta, annyi idő alatt csak kihúzom belőle az igazságot.
- Pedig Gerhard lebuktatott, utána nézett évekre visszamenőleg a híváslistáknak, és rájött, hogy te koptattál le róla. Meg persze az a kis jelent a monacói reptéren, és hogy legutóbb is te vetted fel a mobilját….
Chris pókerarccal nézett rám, de éreztem, hogy nyeregben vagyok.
- Lekérte a szolgáltatótól az aznapi beszélgetések felvételét, mondván valaki hamis információkkal hitelt rontott, és őt vádolják. Szó nélkül kiadták. –vigyorodtam el - Nem volt nehéz rájönni a hangodból, hogy te beszéltél velem és nem ő. Én voltam akkora idióta, hogy fel sem tűnt kivel dumálok.
- Csak mese habbal!
Kinyitottam az ajtót, és elővettem a kesztyű tartóból egy fekete pendrivot.
- Megakarod hallgatni magad, ahogy velem beszélsz? –ráztam meg előtte a kis eszközt.
Az angol arca elkomorult.
- Rendben. Nyertél. Mit akarsz azért cserébe, hogy ne kerüljön napvilágra?
- Nem is tudom. –dőltem neki hanyagul a kocsinak.
- Nem ugorhatnánk át ezt a majd még eldöntöm időhúzást?
- Mondjuk csiripeld el mire volt jó ez az egész?
Neki dőlt az egyik betonoszlopnak.
- Gerhard megakart tőled szabadulni. Nem volt beléd esve, ahogy azt te hitted.
Érdeklődve néztem rá.
- Bár nekünk egyszer sem mutatott be, de azért elég sokat hallottam rólad, és párszor láttalak is.
- És? Mi volt a nagy terv?
- Semmi extra. Téged lekoptatunk Gerhardról, Eddie összehaverkodik veled, és meghív hozzánk valamelyik versenyre.
- Aztán meg eldől, hogy melykőtök ágyába sikerül berántani?
- Ez is benne volt igen.
- Négy millióért már háremet bérelhetsz!
Döbbenten nézett rám.
- Honnan tudsz a fogadásról?
- Csiripelnek a madarak. –mosolyodtam el negédesen.
- És azt is tudod hogy ez a sztorinak csak az egyik fele?
- Nem érdekel a másik fele. Pláne egy ilyen alaktól nem. –néztem végig rajta lesajnálóan, majd sarkon fordultam.
Elkapta a karom és visszarántott.
- Szerintem pedig érdekelne, hogy Berger, és Ecclestone hogy akart belőled hasznot húzni! –sziszegte az arcomba.
- Ecclestone?
Gúnyosan elhúzta a száját.
- Bernie nyomoztatott utánad, amikor egyre zajosabb sikereket kezdtél el aratni a tengerentúlon. Nem kellett sokat kapirgálni, hogy kiderüljön, Bergert a farkánál fogva vezeted. Bernie megpróbálta meggyőzni, hogy keressen fel téged, és a régi időket elevenítsétek fel, aztán meg szerződtessen le. De persze Gerhard hallani sem akart az egészről. Jött valami maszlaggal arról, hogy jó neked ott ahol vagy mert boldog vagy. – lökött rajtam egyet, és elengedett – Aztán jött a B terv. Bernie felhívott, hogy mi lenne ha egy kis piszkos munkával elérném, hogy te és az osztrák összevesszetek. Mert ha beszállnál, a te neveddel megint jó pénzeket tudna keresni. Ez sikerült is. Az a marha a kamionban hagyta a mobilját, én meg lenyúltam, kapóra jött, hogy amikor kerestél felvettem és leráztalak. Eddienek kellett volna elérnie, hogy összehaverkodjatok, és el gyere vele egy versenyre a Red Bullhoz, ahol egy vitában végül kidob, én meg felkarollak. Az egyik pilótám leszel, lesz pár új pénzes szponzorunk, én meg kapok egy vadmacska szeretőt. De annyira padlót fogtál a kis szerelőd halálakor, hogy semmire sem voltál jó, így várnunk kellett. Aztán az idióta Sonia bekavart. Aztán jött az ötlet Monacóban, hogy odaviszünk Gerhardhoz, és ha már úgyis szétmentek majd valahogy megoldjuk, de persze ez sem jött össze. A fogadásom Eddievel csak egy része volt a játszmának, és mindenki jól járt volna, ha te nem vagy ilyen önfejű makacs kis picsa! – sziszegte a képembe.
Teljesen lezsibbadtam.
- Hogy valaki ennyire gátlástalan? –suttogtam.
- Miért te talán nem vagy az?
- Nem! Lehet hogy vannak húzásaim, de tisztességes vagyok! Mindig is az voltam!
- Jézus! – nézett a mennyezet felé – Mindenki tudja, hogy milyen számító kis kurva vagy! Bárkivel összefekszel, ha úgy tartja kedved, vagy az érdekeid! Nem tudom miért lettél ilyen prűd hírtelen!
- Sosem feküdtem le senkivel érdekből!
- És Berger? –gúnyolódott.
- Szerettem Gerhardot! – csattantam fel.
Most láttam csak igazán, hogy osztrák mitől akart megvédeni. Előre tudta, hogy azt még a képembe fogom kapni, hogy érdekből, a pénzéért, a kapcsolataiért, azért mert csapatfőnök volt bújtam az ágyába.
Pedig Isten a tanúm, akkor is szerettem volna, ha olyan szegény mint a templom egere.
- Na persze! Hát hogyne szeretted volna! – gúnyolódott tovább – Eddiet is szeretnéd? Vagy engem mi is legalább egy tízessel idősebbek vagyunk, és vagyunk olyan jók az ágyban mint a vén Berger! – lépett közelebb.
Pofon vágtam.
- A cipője sarkáig sem érsz fel! – suttogtam rekedten.
Éreztem, hogy megtelik a szemem könnyel.
Sarkon fordultam, kinyitottam a kocsi ajtót, beszálltam, beindítottam a motort, majd teljes gázt adtam, és kiszáguldottam a garázsból.

2 megjegyzés:

  1. Szia Cica!

    Egyre kevésbé sajnálom, hogy Chris fülébe kiabált telefonon keresztül....kiábrándító volt ez a fogadás, bár eddig csak a fogadás háttere derült ki, az üzleti ajánlat a Red Bull lett volna? Mivel elviekben ajánlattal jött... :D
    ( csak pofonnal távozott:D )


    Várom a folytit, lesz még itt "engedd el a hajam" :D

    Szuper rész, köszi :)


    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  2. Szia !!!!!!!!!!!


    hu ez isteni volt. ezeket a kavarásokat nem semmi. kíváncsi leszek, hogy Angel mit fog most csinálni. szegénykét jól kiakarták használni.

    alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés