2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2011. november 8., kedd

If Tomorrow Comes - Ha eljön a holnap 5.

5.rész

Másnap fáradtan, és kialvatlanul ébredtem. Leültem a tv elé, és rendeltem reggelit. Alig fél óra múlva már kopogtattak.
Kinyitottam, és egy pillanatig döbbenten bámultam Eddire, aki betolta a zsúrkocsit.
- Miért jöttél? –csuktam be az ajtót.
Kéretlenül leült a kanapéra.
- Nem tudom. Feltétlenül kell ürügy?
- Nem. – dőltem a falnak.
- Helyes. Reggelizünk? –pillantott rám.
Megrántottam a vállam, és a dohányzó asztalra pakoltam pár dolgot.
Éppen a kávémat ittam, amikor megint megszólalt.
- Ha meg akarod nyerni a háborút Senna ellen, szövetségesekre van szükséged. – szúrt a villájára egy adag rántottát.
- Tudom, hogy ki nem állhatod, de gondolom nem csak magadra célzol.
- Persze hogy nem.
- Terved is van?
- Nem nagyon, csak ötleteim.
- Eddie. –tettem le a csészét – Én nem akarok háborút. Talán megkellene beszélnem az ügyet a Hondával, és vele is.
- Attól tartok kedvesem, nem olvastad a reggeli lapokat. – azzal odament a tálcákhoz, és felém nyújtott egy friss lapot.
Bár japánban voltunk, ez a helyi sportújság angol kiadása volt. Megkerestem az autósport rovatot.
„ Senna szerint Takayanak csak szerencséje volt!”
„ Lapunk munkatársa Midori Kitto tegnap készített interjút, a háromszoros világbajnok, brazillal, akivel jövő heti Japán útja előtt találkozhatott.
- Ayrton, Önt mindig is szerette a japán közönség, mit érzékelt ebből korábban?
- Érezhető volt a japánok szeretete. Mindig szívesen fogadtak, és bárhová mentem tisztelettel, és előzékenyen bántak velem. A pálya is kiváló, remek versenyeket futottam, és a világbajnoki címeket is szereztem itt.
- Tud róla, hogy most is nagy népszerűségnek örvend?
- Erről nem tudok nyilatkozni, azóta nem jártam Japánban.
- Értem. Amióta visszavonult a McLarennel dolgozik, úgy tudom, Önnek is köszönhető, hogy megint a Hondával dolgozhat együtt a wokingi csapat.
- Igen, célom hogy végre megint világbajnokok legyünk, és a Honda mindig is maximálisan támogatott minket, úgy vélem remek lehetőségeket tartogat a jövő.
- Az unokaöccse a Ferrarinál van, sosem szerette volna rávenni, hogy átszerződjön?
- De igen, remélem mi hamarabb sikerül is. A Ferrari nagy múltú csapat, de Schumacher, és Todt, már nem megfelelő irányba viszik, szerintem nagy mértékben hátrányban van Bruno, amiért nálunk versenyzik.
- Erős kritika, tekintve hogy tavaly a világbajnoki címért harcoltak Vettellel.
- De nem nyertek. Már másodszor veszítettek.
- A jövői évi motorjaik tesztelését, és fejlesztését a Nakajima Racing végzi. A két pilótájuk közül egyértelműen Takayáé a vezető szerep. A Formula Nipponban tavaly mindenkit meggyőzött, a mai versenyen pedig az egész mezőnyt maga mögé utasította az esőben. Mit gondol erről?
- Nem tartom a legjobb megoldásnak, hogy egy női versenyzővel kell együtt dolgoznunk. Nem tartom sem elég felkészültnek, sem elég tapasztaltnak a munkára. Talán ha más kolléganőjéről lenne szó, de az alapján amit hallottam róla, egy makacs, önfejű, és kapkodó személyről van szó. Nekünk egy nyugodt, higgadt, és kiváló tesztpilótára lenne szükségünk ahhoz, hogy a fejlesztés a várt eredményeket hozza. A mai futamon szerencséje volt, mert az autó remekül ment, de őszintén szólva nem hiszek benne, hogy eredményes lehet idén, és ezt a teljesítményt meg tudná ismételni, vagy felül tudná múlni.
- Találkozott már vele?
- Nem, és nem is áll szándékomban.”
Döbbenten tettem le a lapot.
- Látom szíven ütött. – somolygott Eddie.
- Ezt egyszerűen nem hiszem el…..
- Pedig jobban teszed. Támogatja az árvákat, a szegényeket, a világ legjobbja igen, jó képű kétségtelen. De egyben egy hímsoviniszta, törtető, akaratos, a céljáért bármire képes oldala is van.
Eddire pillantottam.
- Én emberben még nem csalódtam ekkorát.
Felnevetett.
- Néha nem tudom eldönteni, hogy ennyire naiv és jóhiszemű vagy, vagy pedig sült bolond.
- Kösz!
- Nézd, sajnos ez van. Michaelnek is van egy ilyen oldala, és nekem is. Sőt jobb ha tudod, neked is. Csak itt Japánban elnyomod, és befogod a szád, mert ez kell az érvényesüléshez, de tengerentúlon több balhéd lenne, mint nekem.
- Nagyon felbaszta az agyam! –dühöngtem.
- Látom, és azt is hogy egy világ omlott össze benned.
- Akkor sem akarok harcolni vele, egy Sennával? Igazad van, nem járnék jól.
- Pedig, ha lennének védőbástyáid akkor nagyobb esélyed lenne.
- Mire gondolsz? – vontam össze a szemöldököm.
- Massa év végén elmegy, Michael Vettelt szeretné, de őt Horner csak a testén keresztül engedné elmenni. A többiek meg még fiatalok tapasztalatlanok. A gárda szinte teljesen új, a régiek elmentek. Én helyedben úgy ügyködnék, hogy addig ne rúgassam ki magam, amíg vagy mi vagy valaki szerződést nem ajánl neked jövőre.
- Úgy érted szerezzek helyet egy tesztvezetésre?
- Úgy. Csak így van esélyed, ha kirúgatod magad akkor véged. Addig meg lavírozz.
- De én nem ismerek senkit.
- Én viszont igen.
- Te csak azért akarsz nekem segíteni, mert le…
- Hé! – vigyorgott – Emlékszel? Betársultam a Nakajimába.
- Igen? Eddig ezt nem mondtad! –csattantam fel.
- Jó akkor most mondom. Tíz százalékot megvettem. Csendes társ vagyok.
Elhűlve dőltem hátra.
- Ha a Ferrarihoz kerülnél, és kivásárolnának a szerződésedből, akkor egyrészt jó pont lenne Todtnál hogy ajánlottalak, és még pénzt is nyernék veled.
- Ez nem üzleti összeférhetetlenség?
- Nem kell mindenkinek, mindent tudni.
- És ez nekem miért is jó?
- Bekerülsz a Forma 1-be, én pénzt kapok, és jó pontot, Sennát meg megüti a guta, mert ő szíve szerint szerintem téged eltemetne valahová a Marianna árokba. –elégedetten terpeszkedett el a kanapén.
- És ha McLarenhez szerződöm.
Megrántotta a vállát.
- Ha jól tudom Ront utálod.
- Jól tudod.
- Horner éppen szabad.
- Tessék?
Elvigyorodott.
- Pont az eseted.
- Azt hittem magadnak akarsz?
- Az üzlet előrébb való.
- Gyors váltás. – gúnyolódtam.
- Szivi, nem égetem magam azzal, hogy harmadszor is bevágod előttem az ajtót. Annál tapasztaltabb róka vagyok én már. Értek a szóból.
- Persze.
Készült a csípős válasza, de leintettem.
- Mit forralsz?
- Először is egy parti, amit Sonia szervez.
Érdeklődve vártam.
- Mindenkit ott lesz. Eljössz, és bemutatlak, mint egy Alice-t egy barátomat.
- Ennyi?
- Igen. Csak a nevedről hallottak, de gőzünk sincs ki vagy. Biztos vagyok benne, hogy annyira nem tartanak jelentékenynek, pláne a világ túl felén, hogy arcról ismerjenek. Ayrton meg amennyire ki akar piszkálni, biztosan tudni sem akar rólad.
- Bemutatsz, én meg haverkodom, és fecsegek?
- Remek partner vagy, öt perc alatt bárkit leveszel a lábáról, és ez a lényeg, a pr. Ha már megkedveltek, akkor érdekelni fogja őket valójában miért vagy ott. Sőt két embert is tudok aki roppant érdekesnek találna egy ilyen belépőt.
- Ki?
- Mateschitz, és Mallya.
Húzogattam a szám.
- Menni fog.
Gyanakodva néztem rá.
- Ne győztél meg.
Nevetett.
- Menni fog. Menni fog cukorfalat.
- Ne hívj így.
Megint nevetett.

1 megjegyzés:

  1. Fordulatos, izgi sztori. Telis-tele egy csomó összeesküvés elmélettel. És Eddie is itt van teljes erőbedobással, szóval.....kedvenc :-D
    Puszi SM

    VálaszTörlés