2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. augusztus 15., vasárnap

Fast and Furious 58.

58. rész

Úgy támadtak le a firkászok, mint egy falka veszett kutya az eléjük vetett húst.
- Miss. Hellroad! Korábban már nagy sikerrel tesztelte a HRT autóját, és a pletykák szerint szerződést is ajánlottak, amit nem fogadott el, most mégis beül, két verseny elejéig, ez előre vetíthet egy jövő évi teljes szezont?
- Nem. Ez csak helyettesítés. Nincs hozzáfűzni valóm.
- És ahhoz, amilyen feliratot kitartott önnek Kimi Raikkonen?
- Semmi. Egy bunkó, savanyú a szőlő, amiért nem ülhetett autóba. Ennyi. Túlzottabban nem érdekel.
- Megnyerte az edzést milyen érzés első nőként a Forma 1-ben poleban lenni?
- Remek! Igazán jó tudni, hogy itt is én vagyok a legjobb időmérős! – csak azért nem fogok nem egoistán nyilatkozni, mert a F1-ben vagyok! Én igenis egoista vagyok, eddig is csak azért maradtam életben, mert hoztam az eredményeket, és nagy volt a pofám. És különben is az ellenfeleket ezzel el tudom, bizonytalanítani.
- Nem gondolja, hogy kicsit erős túlzás?
- Nem! Ha azt nézzük, hogy egy kevésbé jó autóval, megvertem a két esélyes Red Bullt.
- Holnap tehát mindenképpen nyerni szeretne?
- Ez nem kérdés! Én ide nyerni jöttem, és nem másodhegedűsnek, és mindent meg is fogok tenni a győzelemért.
- Nem szeretett volna több előnnyel nyerni, mint öt ezred?
- Mindegy, hogy egy mérfölddel, vagy egy centivel nyersz, ha nyersz, nyersz! A lényeg, ez.
- A csapattársa Senna, és az ön mellett ülő Vettel vív harcot a vb címért, akkor tehát nem fogja támogatni Sennát?
- Nem fogom elengedni a versenyen, ha úgy alakulna, az szabályellenes és etikátlan lenne. És tudtommal nem tartozom neki semmivel.
- Pedig úgy hírlik jó barátok?
- A barátság ebben a műfajban egy nőnek luxus, és nekem nincsenek barátaim, csak ellenfeleim, és ellenségeim.
Seb erre felém kapta a tekintetét, de nem néztem rá.
Majd bővebben kifejtem, hogy ez a szokásos stratégia része, már évek óta. Így le tudom szerelni a sajtót, ha nincsenek barátaim, az nekik már nem érdekes, nincs kit figyelni, nincs kin pletykálni. Remek védő felszerelés, a kemény, tökös, egoista nő álca. Pár interjú után, mert megunnak és tesznek a fejemre. Amúgysem kell most a média cirkusz.
- Köszönjük Miss. Hellroad!
Az hogy Sebbel, mit beszéltek, annyira nem izgatott, sokkal inkább, hogy Kimi ott állt a főbejáratnál Hornerrel és Whitinggal.
Mi az öreg istenért állnak ott?
Ez egyre jobb! Röhögtem magamban! Még Kimi akarja leordítani a fejem! Arra befizetek!
Már éppen Davidet nyaggatták az újságírók, amikor Sebbel összenéztünk és a szemmel az ajtó felé mutattam. Arra nézett, majd a plafonra. Minden vágya volt neki is, az édes hármassal beszélni.
Amikor végre elszabadultunk, kifelé menet Charlie odaszólt nekem is.
- Miss. Hellroad! Lenne kedves velünk jönni?
- Hát hogyne. – mondtam negédesen.
Lófaszt nektek. Minek kellek én oda?
Mire bekísért a nagy üvegablakos irodába, már körbe ülte az hosszú asztalt egy szép társaság.
Mi ez basszus? Népünnepély?
A bal oldalon Horner, David, Kimi, Seb.
A jobb oldalon, Todt, Ecclestone, meg Charlie.
Én meg leültem az asztalfőre. Hna jó móka lesz!
- Mind tudjuk miért vagyunk itt! – közölte Ecclestone.
Szúrósan néztem rá.
- Igen Angel!
- Egy tudtommal nem tegeződünk, kettő nekem nem szóltak semmiről.
- Hna kedves Angel, egy tegeződünk, mert én azt mondtam, kettő, pedig arról van szó amit élő adásban művelt! – ordított rám Bernie.
- És? –kérdeztem vissza fapofával.
- És? –ordított.
- Nem értem mi a gond?
Ekkor jött be Tony.
- Ha az én pilótámról van szó Bernie akkor nekem is itt kell lennem!
Hna már két fejes akarja leszedni a fejem, szuper!
- Ez a nő még egyszer nem ülhet F1-es autóba! – tajtékzott Bernie.
- Miért is nem? –érdeklődött Tony. – Azért mert akkora egója van, mint a többi pilótádnak? Nem értem mi gond? Megvédte magát, mert erre volt szükség! Ugyanezt csinálja az Indyben is, és mind tudjuk, hogy Amerikában, és a világon ő az egyik, ha nem a legnépszerűbb versenyző. Te is szívesen tudnád, a versenyszériádban, ne is tagadd! Az, hogy a te versenyzőid non sens módon viselkednek, az a te felelősséged! És ha emlékezetem nem csal, Hellroad szabályzat szerint járt el, feljelentette az illetékesnél! A viselkedéséért, mert maximum megbírságolhatod, ahogy korábban a melletted ülő Daviddel, vagy Kimivel tetted, ha jól emlékszem ők is mutogattak be élőadásban!
- Nos ennek a meghallgatásnak az lenne a célja, hogy megpróbáljuk elrendezni, ezt a nyilvánvaló konfliktust Kimi és Angel között. Berniet csak kissé elragadta a hév, de gondolom ezt érthető, hiszen ez ritka kirohanás egy - egy pilótától, és nem tesz jót senki hírnevének sem. – próbálta csitítani a kedélyeket Jean.
Mindenki rám nézett.
- Nincs hozzáfűzni valóm. – Kimire néztem aki vasvilla szemekkel bámult – De részemről több ilyen kirohanás nem lesz!
- Kimi? – nézett rá Todt érdeklődve.
Kimi bólintott.
- Remek! Akkor most mondjátok el, hogy mi a fenéért csináltátok? – dühöngött Bernie.
- Magánügy! –közöltem pókerarccal.
- Amíg az én pályáimon barmoljátok egymást, addig nem! És ha nem versenyezhettek egy darabig, akkor mindkettőtök piaci értéke csökken, és egy fityinget sem fogtok érni, úgyhogy gondoljátok át újra! Tudni akarom, mi folyik itt!
Néma csend lett. Én ugyan ki nem nyitom a szám, az tuti, pláne nem most, hogy a nagy kutya mellém állt. Inkább a halál!
- Azért nyert mert előtte Vettellel hentergett a HRT boxában! – közölte Kimi.
Hogy a büdös kurva életbe! Te mocsok! Te áruló! Fel akartam állni, hogy behúzzak neki egyet, de Tonyi két kezét a vállamra téve a székhez szögezett.
Sebre néztem, aki köpni, nyelni sem tudott.
- És ezt mire alapozza? –érdeklődött Tony tárgyilagosan.
- Láttam, ahogy Senna is. És egy relatíve lassú autóval megverni Vettelt, ugyan már. –közölte dühösen Kimi.
- És erre alapozza mindezt? –érdeklődött Tonyi röhögve.
- Ez valóban kevés indítéknak Kimi. – közölte Todt.
- Tovább megyek, Angelnek az Indyben is voltak, kisebb nagyobb szerelmi ügyei, de soha semmilyen módon nem befolyásolták sem a teljesítményét, sem az eredményeit. Ha emlékezetem nem csal, akkor a HRT tesztjén is mindenkinél gyorsabb volt. Ha nincs konkrét bizonyítéka, akkor ez alaptalan vádaskodás, sőt rágalmazás!
Kimi arca paprika vörös lett.
- Miss. Hellroad? – érdeklődött Todt.
- A szerelmi életemnek semmi köze a pályán nyújtott teljesítményemhez, soha nem volt, és soha nem is lesz.
Annyira dühös voltam, hogy a képükbe akartam vágni, hogy bezzeg Kimi milyen, de fékeztem magam. Nem megyek le az ő szintjére. Lehet hogy szívből gyűlöl, de van egy határ.
- Sebastian?
- Csak ugyanazt tudnám elmondani, amit Angel. A magánéletem nem befolyásolja az eredményeimet. Ráadásul, én a vb címért harcolok, nekem most minden pont számít.
- Kimi van ellenbizonyíték?
- Nincs! –sziszegte.
Seb irtó dühösen nézett Kimire.
- Nos rendben! Miss. Hellroad, ön elmehet! Köszönjük, hogy befáradt, és kérem a jövőben, kissé mérsékelje magát. – mondta Todt.
Bólintottam. Felálltam, kifelé menet még Kimi utánam szólt.
- Akkor is csak egy rohadt kis kurva vagy!
Visszafordultam az ajtóból. Kimi az asztal mellett állt, a szemei pedig gyűlölettől izzottak. Először pofon akartam vágni, és földbe döngöli, amiért ekkora barom, de végül nem tettem.
- Én a helyedben elgondolkodnék, hogy miért kerestem másnál menedéket, és a reményt! Viszontlátásra!
Majd bevágtam magam mögött az ajtót.
- Te és az a hülye finn, meg a kis német? –érdeklődött Tony.
- Valahogy úgy. – morogtam.
- Ebből még bajod lesz.
- Igen.
- A finn rajta kapott a némettel?
- Igen.
- Értem. Remélem tudod kezelni a helyzetet, mert…
- Megoldom valahogy.
Tony bólintott, majd otthagyott, én meg vissza mentem, a Wendettyhez.

1 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez komoly rész volt! :O
    Csak kapkodtam a fejemet!
    Itt most Kimi volt a hülye - bár most az egész Angie makacssága és hát... farok utáni vágya miatt robbant ki - úgyhogy azt a pofont megérdemelte volna.
    Viszont a gyűlölet.. Hát a gyűlölet és a szerelem édestestvérek.. Csak azok tudják ennyire irgalmatlanul gyűlölni a másikat, akik a lelkük mélyén odavannak a másikért.
    Jean nagyon jó fej volt szerintem és Tony is!!!
    Bernie meg... No Comment!
    SZUPER!!! :D

    Kíváncsi vagyok, ezek után hogy találnak vissza egymáshoz!
    És esedezem a POZITÍV befejezésért!!!!!!!!! 8I 8I 8I 8I

    Noncsi

    VálaszTörlés