2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. augusztus 25., szerda

Fast and Furious 68.

68.rész

Fáradtan dőltem be az ágyba, és eltökélt szándékomnak tekintettem, hogy másnap csak kicsit késve fogok bemenni az első szabadedzésre. Szerettem volna minél többet aludni. Ez az este, és Bruno látogatása, visszahozta a jó hangulatom, és ez jó érzés volt.
Alig tettem le a fejem a párnára, pillanatok alatt elaludtam.
Aztán vagy olyan ökörséget kezdtem el álmodni, hogy bezárnak valami szobába, és hiába dörömbölök, nem nyitják ki. Erre riadtam fel.
Pár másodperc múlva miután magamhoz értem, jöttem rá, hogy valaki tényleg veri az ajtóm.
Ránéztem a telefonra, fél négy. Felkapcsoltam a lámpát.
Csak egy embert tudtam, aki képes hajnali fél négykor szétverni a bejáratim. Odamentem az ajtóhoz, és kinyitottam.
Nem csalódtam, Kimi volt az. Rögtön megcsapta az orromat a tömör piaszag. Alig bírt megállni a félfának kellett támaszkodnia. Egy sötét farmert, szürke cipőt, és fehér pulcsit viselt, Red Bullos felirattal, és emblémával, ami tiszta mocsok volt.
- Beszééélni akaaarok veled! – mondta dadogva.
- Részeg vagy! – mondtam megvetően.
- Nem! Csak félig vagyok részeg. – mutogatott magára, és közben tovább dülöngélt.
- Menj el! – mondtam határozottan, és megpróbáltam bezárni az ajtót, de a lábával kiékelte.
- Menj el! – hiába rúgtam bele többször is a lábába, csak nem akarta elvenni.
- Beszélni ak….akardok…..v….v….- csak nem tudta kinyögni, hogy velem, és rám mutatott.
- Látom mennyire megy a beszéd! Takarodj innen!
Dühösen rám nézett.
- Nem! Én szeretlek!
- Ahha persze. Menjél szépen vissza a volt feleségedhez, engem meg hagyjál békén végre! –mondtam fáradtan.
Erre Kimi hírtelen kivágta az ajtót, belépett az előtérbe, és maga mögött becsapta a bejáratit, és neki dűlt.
- Te eszednél vagy?
- Szeretlek!
- Ezt már mondtad! Részeg vagy! Úgy nézel ki, mint valami disznó, és mással vagy együtt. Mit akarsz még tőlem hajnalok hajnalán? Húzz el a rákba! –ordítottam.
- Nem! – mondta hidegen.
Közelebb lépett, megragadta a karom, a falnak szorított, és durván megcsókolt.
- Ezt akarom!
Ennek elmentek otthonról!
Kitéptem a karom a szorításából, és felpofoztam, de erre még eszelősebben nézett rám, amikor ismét fel akartam képelni, elkapta a karom, és visszaszorított a falnak.
- Téged akarlak! Most!
- Te nem vagy normális! Eressz el, te barom!
Addig kapálóztam, amíg meg nem rúgtam a lábát, erre összegörnyedt, én meg bemenekültem a hálóba, és kulcsra zártam az ajtót. Felkaptam a mobilt, és tárcsáztam Brunot.
Kicsengett.
- Vedd fel! Vedd fel kérlek! Vedd már fel!
Kimi eközben mindent megtett, hogy bejusson, szegény ajtót, ott verte, és rúgta ahol érte.
A vonal recsegni kezdett, valaki felvette.
- Igen…..tessék….
Kiminek ekkor sikerült bejutnia.
- Bruno! Segíts! Segíts! Kimi….-ordítottam.
Kimi kicsavarta a kezemből a telefont. Majd tiszte erővel a földhöz vágta, az pedig ripityára tört.
Lefogta a két karom, és a falnak szorított, annyira, hogy alig kaptam levegőt, és kapálózni sem nagyon tudtam. Majd az egyik kezével szorította tovább mindkét a csuklómat, a másikkal pedig letépte rólam, a könnyű kis selyemhálóing felsőrészét.
Belefúrta az arcát a vállamba, el kellet fordítanom a fejem olyan piaszagot, és meghatározhatatlan bűzt árasztott.
- Hiányoztál….Nem bírok ki még öt percet azzal a nővel…..Szeretlek…..- motyogta.
- Eressz el!
- Tudom, hogy hiányoztam neked…..- hozzám dörgölőzött.
- Gyűlöllek!
- Na persze…
Simogatta a vállam, a mellem, a nyakam, de én egyre inkább úgy éreztem, hogy elhányom magam. Próbáltam lerázni, az érintését, de hiába. Egyre erőszakosabb lett.
- Ne kéresd már magad!
- Gyűlöllek, érted? Gyűlöllek! Rosszul vagyok, ha csak hozzámérsz!- kiabáltam dühösen.
- Ne mond ezt…- suttogta – Ez nem igaz…
Még inkább hozzám dörgölőzött, és egyre vadabbul simogatott, majd megfogta a kezem, és ledobott az ágyra, csak úgy nyekkentem.
Lekapta a felsőjét. Le akartam mászni az ágyról, de elkapta a derekam, és addig birkóztunk, míg ő nem volt felül. Eszelősen nézett rám. Úgy lefogott a kezével és a testével, hogy moccanni sem tudtam.
Ki voltam szögezve, mint Krisztus a kereszten.
- Csak ez tartott életben,…. hogy ma már itt leszel a pályán….- suttogta a fülembe kéjesen.
- Nem akarok kefélni veled! Hallod? Eressz el!
- Szükségem van rád…..megpróbáltam, de nem bírom ki vele, csak rád gondolok, és arra lopott fél órára…..Kellesz nekem…..
Ki akartam szabadulni, de minél inkább próbálkoztam annál inkább fájt mindenem.
Az egyik karjával a fejem felett, lefogta mindkét karom, és ekkor láttam meg a lámpa fényénél a karját.
Tele volt pár napos, és egészen friss szúrásnyomokkal.
- Jézusom….- suttogtam, és próbáltam megszámolni a kis pici foltokat.
Fölém hajolt, meg akart csókolni de elfordítottam a fejem.
- Megint be vagy lőve! –sziszegtem.
Kimi arca fájdalmasan megrándult.
- Kellett valami, ami segít felejteni….- suttogta.
- Felejteni? –kérdeztem gúnyosan.
- Elfeledtetni, hogy akivel szeretkezem és együtt élek, az, akit világon a legjobban gyűlölök! – kiabálta.
- Te beteg vagy! – mondtam elhűlve.
- Akarlak! –közölte hidegen, és erőszakosan megcsókolt.
Valahogy lerángatta magáról a nadrágot, és rólam, a vékony kis alsót.
Mint valami eszelős, csókolgatta a nyakam, a mellem, simogatott, és hozzám bújt.
- Kimi ne! Ne csináld! Nem akarom! Tényleg nem!
De, mint aki meg sem hallotta, egyre szenvedélyesebb, és egyre durvább lett.
Egyre feljebb tolta a csípőjét.
- Kimi ne…- suttogtam, és már folytak a könnyeim- Kérlek ne….Kimi….
Az egész testem nemet üvöltött, és szabadulni akart. Nem akartam, hogy Kimi itt, legyen, hozzámérjen, és ezt tegye velem.
- Kérlek....Ha jelentek még neked valamit…. ne tedd…. –zokogtam.
- Szeretlek…- búgta a fülembe, de közben a farkát neki nyomta a fenekemnek, és igyekezett a legjobb pozícióba fészkelni magát, hogy belém tudjon hatolni.
- Ne……- suttogtam erőtlenül.
De hiába, Kimi, pedig már majdnem elérte a célját.
Hatalmas puffanás hallatszott. Minden olyan gyorsan történt, valaki lerángatta rólam Kimit, és elkezdte ütni, verni ahol érte. Engem, pedig egy másik valaki betakart a takarómmal, és szorosan átölelt. Alig fogtam fel, hogy mi történt.
Ránéztem Bruno volt az.
- Ugye nem? –kérdezte rémült arccal.
Nemet intettem a fejemmel.
- Időben jöttetek…. –suttogtam.
Oldalra néztem, és Heikki akkor próbálta szétszedni Sebet, és a pucér Kimit.
Bruno magához szorított.
- Nem lesz semmi baj…..
Bár csak el tudtam volna ezt hinni neki.......Kitört belőlem a zokogás…..

6 megjegyzés:

  1. Cica! :O

    Ez borzasztó rész lett!!
    Úgy értem, tökéletesen van megírva, csak Kimi... Most jött el az a pont, hogy már én is azt mondom, itt már nincs bocsánat.
    Innentől kezdve engem Angie helyében nem érdekelne, hogy Jenni mi a fasszal tartja sakkban, mert ez már világos... Az sem, hogy visszaszokott a drogra.
    Hagynám a picsába.

    Örülök, hogy a srácok időben érkeztek!
    Kimit dugják be egy elvonóba, mert ön- és közveszélyes. Így legalább attól a ribanctól is távol lenne.

    Hogy lesz ebből Happy End? :O :S

    És ami még különösen undorító: épp a "szerelme" megerőszakolásán ügyködik és akkor még fel is emlegeti, hogy azért más nővel is dönget? Akarom mondani, "szeretkezik"? Azt sem tudja, mi az a szeretkezés!

    SZUPER!!

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Ááááá...cica,mit akarsz? belőkem is kitörjön a zokogás? úúúúú..nem hiszem el...
    és megint Seb verekszik xD szerinetm be kéne iratni valami box tanfolyamra xD hozzám jöhetne,én tanítanám..najó meg mást is csinálnék xD
    hát...megint jól megkavartad a történetet...ezek után nem tudom,hogy jöhetnek ők újra össze...kíváncsi vagyok! Mégis Seb lesz a befutó?(csillogó szemekkel nézek) Vagy valaki teljesen új? Vagy valahoyg helyrehozzák?
    Siess a folytival kérlek!!!
    Szuper lett! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ui: jah és egyetértek Noncsival mindenben! :D És hát én a Happy Endet már szinte el is vetettem de azért a remény hal meg utoljára!
    Vagy a remény egy nagy kurva? melyik lesz igaz a törire?

    VálaszTörlés
  4. Szia Cica
    Úristen ezt nem hiszem el. Kimi nem normális...hogy lehet valaki ennyire hülye. Ez már tényleg sok(k) én Angie helyében most már tényleg megpróbálnám elfelejteni...
    Kiminek tényleg jót tenne egy elvonó talán segítene. Szerencsére a srácok még időben érkeztek.
    Kíváncsi vagyok, hogy lesz ebből Happy End mert jelen pillanatban ez nagyon abszurdnak tűnik...

    VálaszTörlés
  5. Eni! :S :O

    Ez a rész.....Úristen! Azt hiszem jobb, hogy ezt nem éjszaka olvastam el.....Mármint remekül írtad meg, de....de a tartalma iszonyatosan durva! :O Ez egy utolsó, szemét barom! Nem normális! Ezek után hogy bocsáthatna meg neki Angie? :O :S Innen túl távolinak tűnik, hogy Happy End legyen! :( :(
    Most ezek után mi lesz velük? Mi lesz Angie-val? :( "nagy sóhaj" Ne ríkass meg megint drága!!!!! :( :)

    SZUPER lett!
    Puszi:Dahlia (L)

    VálaszTörlés
  6. Mocskos szemét állat!!!!!!!! Nem lehet így bánni egy nővel....
    Angie jobb lesz, ha elfelejti de nagyon gyorsan... Kiminek NINCS BOCSÁNAT A TETTÉRE!!!!!
    Ki a faszt érdekel, hogy mi van vele meg a feleségével... felejtse el Angie Őt nagyon gyorsan!!!!
    Azt hiszem Angie jobb lenne, ha találna egy olyan férfit, aki megbecsüli és igazán szereti...(talán Seb?)
    Egy valamire azonban még nem kaptunk választ: ez pedig a baba kérdése... Most akkor lesz vagy nem?
    Mert lehet csak egy picivel tudna végérvényesen pontot tenni Kimivel való "Kapcsolatának... és más valakinek talán esélyt adni a boldogságra... hogy egy család legyenek...
    Most nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz Happy End... de tudjuk, hogy ez csak az írón múlik, jelen esetben Rajtad!
    Szuper lett!!!!!!!
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés