2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. augusztus 23., hétfő

Fast and Furious 65.

65.rész

Hogy hogyan teljesítettem a felvezető kört? Sehogy.
Komplett idiótát csináltam magamból, úgy vezettem, mint egy friss jogsis liba. Nem tudtam elindulni, és majdnem lefullasztottam a motort, idegességemben minden kanyarban kockásra fékeztem a gumit, kétszer pedig ki is csúsztam a kavicságy szélére. Ha ezek után nem nézett kezdőnek egy versenyző sem, akkor azt csodának lehet minősíteni.
Remegtem, mint a nyárfa levél, és reszketett a kezem, akár egy hetven éves matuzsálemnek.
A kör végre pedig, kész idegroncs lettem, felhúztam magam a saját hibáimon is. A rajt előtt próbáltam mélyeket lélegezni, hogy kicsit összeszedjem magam. Hallgattam, ahogy kopog az eső a sisakomon. Még a felvezető előtt szemetelni kezdett, és mostanra már úgy esett, mintha dézsából öntötték volna.
Annyit elértem vele, hogy stabilan fogtam a kormányt, és kicsit összeszedtem magam.
Legszívesebben kiszálltam volna az autóból, és szétvertem volna Kimi, és Jennyi a képét.
Alig vártam a zöld jelzést, minden áron meg akartam nyerni a versenyt, hogy aztán a képükbe röhöghessek, és a nyilatkozatoknál mindenkinek beszólhassak.
Úgy utáltam, már mindenkit ebben a brancsban, hogy hányi tudtam volna tőlük.
Felnéztem a lámpákra, piros,piros, piros, piros. Pár másodperc, aztán elaludt mind.
Gázt adtam, és azonnal jobbra húzódtam, és zártam a szöget Seb előtt. Azért néztem a visszapillantót is, David nagyon körbe akart autózni, ezért a kanyar közepén már gázt is adtam, és balra húztam a kormányt kiszorítva őt, a fűre.
A kör végre kicsit le is tudtam szakítani őket, aztán pedig, ami a csövön kifér.
Egyre jobban dühbe jöttem, a kezdeti fájdalom, és sértettség, elszállt. Próbáltam kikapcsolni az agyam, de csak zakatolt tovább, és tovább. Képek villantak be, Kimi, Kimi az autóban injekciós tűvel a karjában, Kimi a kórházban, ahogy engem tolnak a műtőbe, Kimi és Jenny csókolózik.
Egyszer csak feltűnt, hogy villog a rádió gomb.
Benyomtam.
- Hogy állunk?
- Vettel huszonöt, David harmincra másodpercre van mögötted. És lassítanod kellene…
- Lassítani? Nem is megyek….
Ránéztem a kormányon az időeredményre, basszus. Majdnem megfutottam az időmérőn elér időt.
- Értem….Egyéb?
- A nagy sárga kapcsolót, kettesbe, a zöld kicsit négyesbe tekerd.
- Pillanat.
Tekergettem, ahogy mondták. Várjunk! Ez az üzemanyag, levegő keverék módosítás. Csak nem túl sok volt a fogyasztás? Jujjujuj!
- Srácok gond lehet azzal, amivel gondolom, hogy gond lehet?
- Ezzel a beállítással menj, amíg nem szólunk, hogy változtass.
- Rendben.
Mentem, néhány lassabb kört, aztán néhány gyorsabbat, és a visszapillantóban feltűnt Seb.
Benyomtam a rádiót.
- Fiúk!
- Tudjuk, látjuk! Dolgozunk rajta!
- Amíg ti dolgoztok rajta, nekem közben két bika a seggemben van. Utasítást kérek most!
- Még dolgozunk, várj!
Kinyomtam a rádiót. Amatőrök.
Néztem a kormányon a kiírásokat, és fejben számolgattam. Úgy saccra, még harminc kör van, átlag öt liter/kör. Tehát az utolsó körben nem lesz benzinem, pontosítok az utolsóban és a levezetőben. Bakker!
Annyit tudok tenni, hogy valamikor ha leráztam a két kullancsot megyek két extra lassút.
Vissza tekertem mindent eredeti állásba, és nyomtam tovább.
A csapat állandóan hívott a rádión, de nem reagáltam rá.
Öt körrel később, viszont igen.
- Ha nem vigyázol az autódra, nem tudsz végig menni! – kiabált a főszerelőm.
- Negatív. Megoldom. Bemennék kerékcserére. Szétmentek a gumik.
- Két kör múlva be tudsz jönni.
- Negatív! A következőben! A jobb elsőm mindjárt kidurran, már majdnem foszlik! Esőgumit kérek!
- Nem mond esőt, és szárad a pálya!
- Esőgumit! – kiabáltam vissza.
Bontottam a vonalat.
És ezek akarnak vb-t nyerni. Kezdtem érteni Colin miért akar engem ennyire, ide, hogy legyen egy értelem a csapatban.
Bedöcögtem a boxba. Aztán vissza a pályára. Az előnyömből is maradt, és a srácok jól dolgoztak.
Igyekeztem egyre jobb, és gyorsabb köröket menni, a csere után. Az aszfalt száradt, és a gumikat hűtenem kellett. Tudtam, hogy fog még esni, éreztem az esőt, csak kérdés, kibírják e a gumik.
- Hna jó! Most azért egy kicsit izgulok! –mondtam magamnak.
Seb, és David feltűnt a visszapillantóban, én meg felnéztem az égre.
- Ha már ennyit szenvedtem mára nem nyerhetném meg a futamot? – kérdeztem a célegyenesben, az eget bámulva.
Két kört adtam magamnak, ha addig nem indul meg az eső, azokból a sötét pacákból ott fent, akkor kimegyek szárazpályára alkalmas gumiért.
A második kör vége felé eleredt, megint mintha dézsából öntötték volna.
Felnéztem az égre.
- Kösz!
Még tíz kör volt. Benyomtam a rádiót.
- Hogy állok?
- Vettel tizenöt, David huszonöt másodpercre mögötted.
- Csökken vagy nő a különbség?
- Picit nő, ők intermedieten vannak, és ha tovább esik, bajban lesznek.
- Igen vannak vízátfolyások!
- Hova kéne tekerni a sárgát meg a zöldet?
- Sárga egyes, zöld kettes.
- Értem.
Beállítottam, ahogy mondták, és mentem két csiga lassú kört, két, és három másodperccel lassabbat mint eddig.
- Elég lesz? –szóltam be.
- Necces.
- Mennyi kell még a tutihoz?
- Még három, hármas.
- Remek. –dünnyögtem.
Néztem a visszapillantót. Seb egyre közelebb volt.
Ha most megyek még három, ilyen tetű kört, akkor szarban leszek.
Mentem három két és felest.
Négy kör a végéig, plusz a levezető.
Visszaállítottam mindent mentem két extra gyorsat. Seb kicsit lemaradt. Aztán megint tekergettem egy sort, és mentem egy, egy másodperccel lassabbat.
Közben az eső elállt, és a pálya száradni kezdett.
Villogott a rádió.
- Nem kell gyors kör, csak rendes tempó, és minden okés.
- Értem.
Úgyhogy normál tempóban meg is nyertem a versenyt.
De nem éreztem boldogságot, csak megkönnyebbülést, hogy vége. Minden tagom fájt, és nehezen kaptam levegőt. A levezetőben, nem akartam a csapattal beszélgetni, csak próbáltam összeszedni a gumit a pályáról, és nem elájulni.
Mire beértem a dobogó alá, semmi erőm sem volt, így benyomtam a rádiót.
- Hívjatok egy orvost….Elég szarul vagyok….- motyogtam.
Nem tudom, hogy mentem be a mérlegelésre, de sikerült, aztán vissza a kocsihoz, Sebék még javában integettek, én meg neki dőltem a falnak.
Jártányi erőm sem volt, örültem neki, hogy a bukó a fejemen maradt, és nem látják az arcom.
Erős szédülés tört rám, belekapaszkodtam a falba. Akkor ért oda hozzám, az orvosi személyzet.
Gyorsan eltámogattak hátra, a színfalak mögé.

3 megjegyzés:

  1. Szia cica!!!:)
    Jajj de örülök,hogy újra van rész!
    Hát..őő érthető volt az elején az a pánikolás...de szép verseny volt... remélem nem lesz baja..és kíváncsi vagyok a kövi részre!
    Siess vele!
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. ENI! :D

    Imádom, mikor előbújik belőled a technikai zseni! :D Angie és a csapat hihetetlenül ügyesek voltak, megérdemelte a Csajszi a győzelmet! :)
    Ugye nem lesz semmi baja? :O Kérlek! Ne kerüljön megint kórházba szegény! :( :( 8I

    SZUPER lett! :D :D (L)
    Puszi:Dahlia (L) (L)

    VálaszTörlés
  3. Szia Cica! :)

    Kathy mellett te tudod a legérthetőbben leírni a versenyes részeket, úgyhogy GRATULÁLOK! :D Nekem nagyon tetszett, nagyon élvezetes volt az egész versenyleírás!
    Viszont nem lennék Angie helyében. :( :( Szegény csajt most sajnálom de nagyon... Főleg amikor az eszébe jutottak a fájó emlékek verseny közben. Borzalmas lehetett.
    Nem csodálom, hogy rosszul lett a végére. Remélem nem lesz semmi komoly baja, már csak az hiányozna! Kimi meg... grrr

    SZUPER lett!! :D :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés