2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 30., vasárnap

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 2.


2.rész

Tettem egy kört, és amikor már meguntam hogy mindenki engem üdvözöl, beültem a Ganssi Racinghez.
Kértem egy kávét, szó nélkül megkaptam, tudták hogy Bruno jó haverom.
Alig tettem bele a feketébe a cukrot, máris leült mellém valaki.
-       Azt hittem én hívlak meg.
-       A te csapatod ez ugyanaz. Látom otthagytad Huntot.
-       Már untam. És?  A nagy őt láttad a szünetben?
-       A párom? Igen. Pár napot együttöltöttünk.
-       Londonban?
-       Igen.
-       Ott is dolgozik?
-       Nem unod még?
-       Évek óta ismerlek, akárcsak Freddie, de te sem mutattál soha egy képet erről a srácról. Azt tudjuk hogy van, meg talán a felesége vagy mert gyűrűt hordasz, de semmi más. Kicsit ködös a pasi nem?
-       Nem teregetem ki a magánéletem. Ha itt vagyok, akkor a teamemmel vagyok, meg Hunttal, mert ő a csapattársam. Meg veled mert kedvellek. De ha otthon vagyok, akkor vele vagyok, és nincs munka, sem autók.
-        Már mondtad. - piszkálta az asztalt.
-       Zavar hogy nem mondom el?
-       Nem. Nem ez.
-       Akkor?
-       Azok akiket kísértél...
-       Mi van velük?
-       Forma 1-esek. Az egyik tényleg Irvine volt, meg a lánya, és Hunt huga, meg két csapatvezető és egy tulaj.
-       Visszavágysz?
-       Itt jó a társaság, de a pénz meg a lehetőség náluk van.
-       Szóval igen.
-       De nem tudom miért jöttek, vagy inkább kiért. Akkor szoktak így előkerülni ha vérfrissítést akarnak.
-       Értem.
-       Hát itt most sok embernek van fix szerződése.
-       Nehogy azt hidd. - vágta magát hátra a székben.
-       Miért?
-       Kivásárolják kilóra aki kell nekik.
-       Egyéb önsajnálati panasz?
-       Csak tudom hogy nem engem visznek és bosszant.
-       Akkor tegyél róla hogy téged vigyenek.
-       Megbuktam kétszer is. Lotus, és Williams, dereng?
-       Dereng.
-       Elástam magam.
-       Akkor élvezd az életet itt, eddig egész jól ment nem?
-       De. - mosolyodott el.
-       Miért nem nézel át Tonyhoz. Kanaannál mindig buli van.
-       Láttam őket pókereznek.
-       Akkor menj szállj be. Egy kis pasi délután majd helyre tesz.
-       Kösz. - állt fel, ás adott egy puszit – Tündér vagy.
-       Nőnek a szárnyaim.
-       Ami!
-       Hm? - fordultam utána.
-       Örülnék ha mindig a barátom lennél.
-       Én is. - egymásra mosolyogtunk.
-       Vacsi?
-       Oké. - azzal lelépett.
Visszaindultam a bokszunkba, hogy megnézzem a szerelők csináltak e már valamit az autón, amikor valaki megint nekem kiabált.
-       Ami! Ami! - integetett Mario a földszinti ebédlő ablakán -  Már be se köszönsz kislány?
Feltrappoltam azon a pár fok lépcsőn, és benyitottam az üvegajtón.
-       Szép napot! - mosolyogtam rá.
-       Már az is! - jött elém, és kaptam egy nagy ölelést.
-       Merre jártál?
-       Sennával dumáltunk.
-       És Hunt? - terelt egy nagy asztalhoz, a ahol a korábbi kíséretem ült, nyolc ember.
-       Ismered nem?
-       Mint a rossz pénzt. Az apja se volt piskóta – húzta ki az egyik széket hogy üljek le – de ez a fiú...
-       Hello. - köszöntem miközben leültem – Már megint a régi nóta.
-       Régi?
-       Mario! De most komolyan, ki a fenét érdekel az apja, meghalt eltemettük kész, Freddie van itt, nem az ősei. - tettem keresztbe a kezem magam előtt, majd hátradőltem.
-       De hát...
-       Miért a te unokád esetében szóba kerül a nagypapa? Vagy a fiad eredménye? Ne légy nevetséges. Ha ott tudnak elvonatkoztatni, akkor Freddienél is. Fárasztó ez a lemez. –sóhajtottam fel színpadiasan.
-       Feladom, veled nem lehet vitázni! - tárta szét a karját.
-       Akkor ne tedd, de kínálj meg egy szelet sütivel, és teával. Az nálatok mindig jó.
Felnevetett.
-       És milyen volt Angliában?
-       Esős.
-       A dolgozat?
-       Halad. Lassan kész. Bár még kell pár könyv, és valami a végére.
-       Még mindig azok a hullák? - kacagott.
-       Hullák? - nézett rám döbbenten a korábban Didi néven említett pasi.
-       Nem. Szerintem ha azt mondanám, hogy Afrika, akkor ennél az asztalnál mindenkinek a Dakar jutna eszébe és  nem Egyiptom. - sóhajtottam fel.
-       Múmiákról van szó? - érdeklődött udvariasan egy barnahajú kék szemű, jó vágású angol, aki már korábban is ismerősnek találtam.
-       Köszönöm! - nyújtottam kezet, döbbenten elfogadta és megráztam – Legalább valaki nem csak alkatrészekben, tervrajzokban, és autókban tud gondolkodni.
-       Az egyiptomiak is készítettek terveket a piramisok alagútjaihoz nem? - érdeklődött egy másik kopaszodó angol.
-       Maga mérnök ugye? - néztem rá fájdalmasan.
Nevetést hullámzott végig a társaságon.
-       Igen az. Honnan tudta? - kérdezte.
-       Csak azok tudnak ilyet kérdezni, csak tervrajzokban és modellekben tudnak létezni. - sóhajtottam fel.
-       A lényegre tapintott – nevetett a  másik angol– Adrian is ilyen.
-       Bocs – nyújtottam neki is kezet – de kicsit nehezen viselem azokat akik nem tudna kilépni a tervezőasztal mögül.
-       Én kiszoktam, bár még mindig kőkorszaki eszközökkel tervezek.
-       Vésővel, kalapáccsal, kőtáblára mint a Frédi és Béniben? - nevettem fel  ahogy a többiek is.– Bocs. Tényleg bocs.
-       Jó poén volt. De valahogy úgy.
-       És Huntnak mi baja volt már megint?  -  érdeklődött az őszes ötvenes, akinek most a balján ült a csinos szőke.
-       Szokásos.
-       Bővebben?
Közben kihozták a teát, és az almás sütit, amiből egy falatot villára tűztem.
-       A családja, meg valami lány.
-       Család? Nincs is családja!
-       Van valami húga. - ki akartam ugrasztani a nyulat a bokorból.
-       Milyen húga?
-       Mit tudom én? Mi vagyok én lexikon? Ha annyira érdekel kérdezd meg tőle te!
-       Csak mert eddig nem emlegetett tesót.... - dünnyögte Mario.
-       Az ő családja, az ő dolga. Nekem elég bajom van a sajátommal, a dogámmal, meg a csapatommal.
-       Meg az állandó repdeséssel.
-       Ne is mond! Két év óta először jött pontosan a londoni járat.
-       Londonból jött? - érdeklődött Adrian.
-       Igen, a Britishben voltam kutatni.
-       A múmiák? - cukkolt a másik angol.
-       Ööööö – mutattam rá.
-       Christian. - segített ki.
-       Christian igen. A múmiák miatt. Remek kutatási terület.
-       Csak nem értem hogy kapcsolódik az Indycarhoz.
-       Sehogy. Csak az egyetem után ezt tűnt logikusnak.
-       Egyetem? - vágott közben Didi.
-       Igen, a történész diploma utána beajánlottak a doktori képzésbe, és ahhoz kell. Ez csak szórakozás. - mutattam körbe.
-       Ahhoz képest remekül csinálod. - mosolygott Mario.
-       Igen, nem rossz egy gridgirltől. - vigyorgott az ötvenes őszes.
Erre Marioból kitört nevetés, a térdét csapkodta annyira kacagott.
-       Eddie, most aztán jól bemutatkoztál. - hahotázott tovább.
-       Miért? - szólalt meg a szőke lány.
-       Mert nem girdgirl, azért!
-       De hát maga mondta hogy az. - vágott közbe Didi.
-       Én nem mondtam ilyet. A bejáratnál egyik őr megjegyezte hogy én vagyok a legcsinosabb a rajtrácson! - kacsintottam az amerikaira.
-       Akkor már értem! Hát mellé lőttetek! Bár rajtrácscicának se lenne rossz, de Ami, Hunt csapattársa a Penskénél, már kétszer nyerte meg az Indyt, és az Indy 500-at! - nevetett  - Náluk már élő legenda, és bárki tudja hogy kicsoda Amira Hawk.
-       Elnézést kérünk kisasszony. - mondta Didi.
-       El van nézve.
-       Én azt hittem azért valamennyire ismeritek egymást. - nevetett az öreg.
-       Hát kb. annyira hogy idekísértem őket.
-       Na akkor, emberek Ami Hawk. Ami: ő Stefano Domenicali a Ferrari csapatfőnöke a Forma 1-ben, Eddie Irvine a menedzser, korábban F1-es pilóta, a kedvese Roxy Hunt, és Eddie lány Zoé. A  Red Bull tulajdonosa Dietrich Mateshitz, de mindenkinek csak Didi, a Toro Rosso csapatfőnöke Gerhard Berger korábbi Ferrari versenyző, Adrian Newey a Red Bull főtervezője, és végül Christian Horner a Red Bull csapatfőnöke.
Hát persze, Horner... És eszembe is jutott az a régi fotó amin szerepelt.
Mindenkivel kezet ráztam.
-       Szóval te vagy Freddie csapattársa....
-       Te meg a hugica-..
-       Nem mondott semmit?
-       Roxy! - szólt rá Eddie.
-       Nagyon pipa, és Senna is bosszantotta de majd lehiggad. – legyintettem.
-       Vagy nem! - nevetett Mario.
-       Ha nem és megint miatta kapunk bűntetést, akkor majd megnézheti magát! Már kezdem unni hogy a Hunt cirkusz miatt szívunk! Két verseny két büntetés, az ő hülyesége miatt! Mert a kék zászlót nem képes figyelembe venni!
Erre Roxyból kitört a nevetés.
-       Látom te is versenyzel, és nálad sem dereng a szabálykönyv igaz?
-       Hát nem. - mosolygott.
-       Tegyél meg egy szívességet, ne versenyezz te is ebben a szériában, épp elég egy Hunt aki rommá töri a fél mezőnyt, és büntetnek miatta, nem kell még egy.
-       Eszem ágában sincs. - emelte fel a kezét.
-       Helyes! Elég bajom van nekem a bátyáddal így is!
-       Ami! Ami!
-       Jaj ne, már megint! Bocs. - kihajoltam az ablakon – Ég a boksz főnök?
-       Hunt éppen a szerelőkkel balhézik! - kiabált be a Penske.
-       Te vagy a csapatvezető Roger!
-       De rád hallgat, gyere már! Bocs Mario! - erre az öreg válaszul csak intett.
-       Na mentem, mielőtt kitör egy még nagyobb homokvihar. - álltam fel.
-       Vigyázzon a gyilkos múmiákkal. - cukkolt Horner egy pofátlanul szemtelen mosoly kíséretében.
-       Majd iszom Red Bullt az szárnyakat ad, és elrepülök. - vigyorogtam vissza.
-       Jó riposzt.
-       Tudom. - kacsintottam rá – Tovább szép napot mindenkinek!
-       Vacsora? - kiabált utánam Mario – Sennának ígértem, de majd holnap. Na pá! - azzal leléptem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése