2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 18., kedd

Days of Thunder - Mint a villám 37.

37.rész

Freddie vizes hajjal került elő újra.
-        Húzzak el?
-        Hogy? - néztem rá kábán.
-        Lépjek le? Vagy... -tárta szét a karját.
-        Szerintem tök mindegy. Horner nem az a fajta aki verekedni fog. Pláne értem nem, az Eddie stílusa.
-        Szóval tipikus angol.
Sokatmondó pillantást vetettem rá.
Kopogtak.
-        Kinyitom.
Kisétáltam az erkélyre, és néztem a várost.
Mennyivel könnyebb lenne az egyszerű emberekhez tartozni, egyszerű igényekkel, vágyakkal, távol mindentől.
-        Hol van? - halottam egy éles hangot, tudtam, hogy Didi az.
Megfordultam, és kedvenc csapat tulajdonosom éppen végigcsörtetett  a lakosztályon. Horner megállt a háttérben.
-        Beszélni akarok veled! - mennydörögte.
-        Én meg fel akarok mondani. - szögeztem le nyugodtan.
-        Tessék?
-        Horner nem mondta? - néztem ki oldalra Chrisre – Már neki is említettem.
-        Frászt!
-        Remek. -azzal elsétáltam mellette.
-        Mi ez  szarság? - kiabálta, újra kopogtak.
-        Semmi. Felmondtam. Egyébként sem hiteles a szerződésem.
-        Hogy mi?
-        Kérdezd őt. - böktem Chrisre.
Ezt a pillanatot választotta Berger, és Eddie hogy Hunt nyomában belépjenek.
-        Nem értem miről beszél. - válaszolt fapofával.
-        Ilyenkor szeretnélek megütni. - vágtam oda.
-        Remek a probléma megoldó képességed.
-        Seggfej vagy, de ez nem újdonság.
-        Gyerekek. -szólt közbe az osztrák.
-        Maradj ki ebből! - mutattam rá.
-        De én csak...
-        Maradj ki Berger!
-        Jól van. - tartotta fel megadóan a kezét.
-        Te meg – fordultam Dietrich felé – csak hogy tud, a kedvenc csapatfőnököd még nem íratta alá velem a szerződésem.
-        Hogy mi? - ordította és azonnal Chris felé fordult – Ez igaz?
-        Igen...
-        Hogy lehettél ekkor idióta?
Elégedetten vigyorogtam miközben az angol éppen faszolt.
-        Ezt máris orvosoljuk. - nézett rám Mateschitz.
-        Nem. Én ugyan semmit nem írok alá.
-        Ne érdekeljen Horner, velem és a csapattal szerződsz!
-        De vele is dolgoznom kell!
-        Nem kell!
-        Miért te ülsz fel a pittre, és majd te dirigálsz?
-        Nem! Majd Berger!
-        Tessék?
-        Didi felvett mint csapatfőnököt.... - bökte ki Berger.
-        Igen? - fordultunk Chrissel egyszerre Didi felé.
-        Igen. Jobb ha beletörődsz! Már nem te vagy a főnök!-vetett az angolra egy semmitmondó pillantást.
-        Szóval kirúgsz!
-        Nem. Berger beosztottja leszel. Emlékeztetnélek rá, hogy benne van a szerződésedben,  hülye vagy ha azt hitted nem teszem meg.
Le kellett ülnöm.
-        Te lefokoztad? -  hitetlenkedtem.
-        Igen! Az utóbbi időben nem dolgozott megfelelően, megválni természetesen nem akarunk tőled Chris, de úgy vélem Gerhard hatékonyabb főnök lesz mint te.
Freddie nem győzte a kezét a száj elé tenni, hogy leplezze az önelégült vigyorát.
-         De Didi!
-        Eddie! Neked ebbe nincs beleszólásod!
-        Berger a csapatom tagja!
-        Nem Berger velem állt szerződésben, és nem veled, de mivel átvetted a céget új szerződéseket kell kötnöd! A Red Bullban pedig csak öt százalékod van, ami semmilyen kérdésben való döntésben nem tesz jogosulttá!
Egy pillanatra megállt az élet a szobában.
-        Tehát Niki! Christian már nem csapatvezető. Berger az új főnök, és természetesen megválogathatod kivel akarsz dolgozni, bár úgy gondolom a csapat többi tagjával remekül kijöttél eddig. A fizetésed természetesen az amiről már korábban is beszéltünk. Hajlandó vagy aláírni a szerződést?
-        Mibe van beleszólásom?
-        Menedzsment kivételével mindenbe, az autóba, a csapattársadba, ami akarsz.
Oldalra pillantottam az angol arca falfehér lett a rémülettől, teljesen ledöbbent.
-        De Dietrich. - próbálkozott be.
-        Horner! Neked itt már nincs szavad!Úgyhogy tudd hol a helyed, ha maradni akarsz! -felém fordult – Tehát?
-        Elengednéd Vettelt ha én azt kérném?
-        Dietrich!
-        Még egy szó Horner és tényleg repülsz! - rám pillantott – Láttam mire vagy képes. Mind láttuk. Csapatot építettél magad köré, a srácok bíznak benned, egyedül vittél mindent a hátadon hetekig, és nem volt hiba a munkádban. Ha szezonkezdés előtt Vettelt meneszteni akarod, akkor megteszem, de nem örülök neki.
Christian lépett egyet előre.
-        De Didi! - konrázott Irvine.
-        Kuss! - intette le.
Remekül mulattam.
-        Amíg nem nekem kell vízhordónak lennem mögötte, addig nem zavar hogy a csapatnál van. Rendes srác, de én nem vagyok Webber, nem fogom segíteni, és nem fogok asszisztálni az újabb vb címéhez!
-        Ezt nem is várom el. Ha Sebastian maradni akar, akkor küzdenie kell a helyéért jövőre.
-        Örülök, hogy így látod. Ebben az esetben viszont aláírom a szerződést.
-        Mertem remélni.- morogta és kezet fogtunk.
Amikor elmentek, még mindig hitetlenül néztem magam elé.
-        Csak jó munkát végeztél, ha kitúrtad Hornert. - ült fel az egyik komódra Freddie.
-        Azt hittem én repülök.
-        Tévedtél. -vigyorgott.
-        Szerencsét hoztál nekem.-cukkoltam.
-        Tudom. Ha láttad volna hogy nézett rám Chris, mikor ajtót nyitottam. Meg akart ölni.
-        Szemmel vert?
-        Áh. -legyintett – Az egy hülye. - kászálódott le, és átölelt.
-        Visszamegyek a szállóba.
-        Le vagyok pattintva? - viccelődött.
-        Hosszú napom volt.
-        Veled zajlik az élet.- átöleltem és a vállába fúrtam az arcom.
-        Maradhatsz is.
Nagyot sóhajtottam.
-        No?
-        Rendes srác vagy.
-        És?
-        Semmi. - mosolyodtam el.
-        Nem vagyok észlény, tudom én. De a kocsikhoz értek, meg egy kicsit a csajokhoz is.
-        Kár hogy Zoét szereted, én meg most kászálódom ki egy kapcsolatból...
-        Az a lány sosem lesz az enyém.
-        Félsz Eddietől?
-        Nem. Attól hogy választás elé kényszeríti Zoét.
-        A család és a pasi... Nehéz ügy... Egyébként lenne mit keresned?
Halvány mosoly volt a válasz.
-        Értem.
-        Ujjá kéne születnem hogy megfeleljek Irvine igényeinek.
-        Valami ügyvédet akar a lányának minimum mi?
-        Hát nekem se diplomám, se végezettségem, mércén aluli vagyok.
-        Szerinte?
-        Kedvel, de tűzifát csinálna belőlem, ha próbálkoznék Zoénál. Én se akarnék egy ilyen lumpot a lányomnak.
Átöleltem.
-        Ugyan már...
-        El vagyunk cseszve mindannyian...
-        Ennyi lelki sérültet egy rakáson..
Felnevetett.
-        Azért ne dobd ki a számom.
-        Kedvellek Hunt. - mosolyogtam rá.
-        Egyforma fából faragtak minket.
-        Igen. - böktem meg.
-        Remélem még találkozunk.
-        Ki tudja. De örülnék neki.
A városban autókáztam pár órát, majd fáradtan nyitottam ki a Parkban lévő lakosztályom szobáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése