2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 19., szerda

Days of Thunder - Mint a villám 39.

39.rész

Pár perccel később csörgött a mobilom. Monica volt.
-       Szia. -erőltettem meg magam, hogy vidám legyek.
-       Horner itt van nálunk.
-       Hogy mi?
-       Nálunk van. Itt Ausztriában, pár órája jött.
-       Értem.
-       Ide kell jönnöd Niki! Berger meghívta többi csapatfőnököt, és a régi haverjait is. AZ egyik összejött Bevvel, és amikor Chris meglátta kiakadt. Sokat ivott, aztán hablatyolt valamit, hogy te és ő..... Nincs túl jól...
-       Milton Keynesben vagyok, nem tudok oda menni.
-       Basszus!
-       Nincsenek szárnyaim, és gondolom a céges géppel ment.
-       Beszélsz vele?
-       Nem. Minek?
-       Mi történt köztetek?
-       Részeg volt, és hiányoztam neki.
-       Az amire gondolok?
-       Az.
Nagyot sóhajtott.
-       Niki... Kérlek...
Most én sóhajtottam nagyot.
Hallottam, ahogy Moni beszél.
-       A gyárból keresnek.
Moni!! Megöllek!
-       Horner. -szólt bele fáradtan – Mi történt?
-       Ezt én is kérdezhetném.
-       Remek! Látom működik a női...
-       Elég! Moni hívott, hogy náluk vagy, és ittál. Mi történt?
-       Semmi! Már kijózanodtam, és el is megyek! Nem teszem tönkre a bulit nyugi!
-       Chris... Mi a baj?
-       Semmi! De te is azt mondtad részegen elviselhetőbb vagyok mint józanon!
-       A tegnap este történtek után  ma szó nélkül elhúztál! Szerinted hogy érzem magam?! Nem voltam több neked, mint egy numera, aki éppen kéznél volt! Menj a pokolba! - azzal letettem.
Bevettem két altatót, és magamra húztam a takarót.
Aztán arra ébredtem hogy valaki dörömböl, kábán tántorogtam a bejáratig, és nyitottam ki.
De alig tudtam megállni.
-       Ti nem osztrákban vagytok? -  pislogtam nagyokat Chrisre, meg a mögötte álló Monira és Bergerre.
Lehunytam a szemem, a következő snitt pedig az volt hogy átkarol, és az ágyon fekszem.
Alig tudtam ébren maradni.
-       Mit szedtél be? Niki! Niki nézz rám! - pofozgatott Horner.
-       Főzök kávét.. -jött távolról.
Mutattam az ujjammal hogy két.
-       Két mit Niki? Niki hallod?
-       Altatót....
-       Csak kettőt? -rázott meg újra – Biztos hogy csak kettőt?
-       Uhum..... Fáradt.... - fogtam meg a zakóját, és a fejemhez húztam, még éreztem hogy átölel, aztán jött a sötétség.
Valaki motoszkált a szobában, hallottam ahogy tesz-vesz.
Lassan nyitottam ki a szemem, nagyon lassan jöttem rá hol vagyok és mi történt.
-       Hagyd pihenni. Az két szar nagyon kiütötte, de szerintem délre felébred. Főztem kávét, és kaja van a konyha hűtőjében. Összedobtam az este pár dolgot. És próbálj meg aludni pár órát, mert te is szarul festesz.
-       Jó. Persze.
-       Christian!
-       Jól van! Oké, értem. -dörzsölte a fejét fáradtan.
-       Megyek mert Gerhard már vár.
-       Oké.
-       Pihenjetek, és ne veszekedjetek rendben?
-       Moni.
-       Nem Chris, nem! Ne vitázz vele érted? Ha ezt a cirkuszt tovább csináljátok, akkor valamelyikőtök rámegy. - adott neki két puszit – Majd hívj.
-       Rendben.
-       Szia. - azzal elment.
Becsuktam a szemem, mint aki alszik, és hallottam hogy az angol leül az ágyam szélére.
Éreztem ahogy mellém fekszik.
Hozzábújtam, és átöleltem.
-       Sejtettem hogy már ébren vagy....
Még szorosabban öleltem, erre felszisszent.
-       A karom...
-       Bocsi...
Belefúrtam az arcom a mellkasába.
-       Összegyűröm a zakód...
-       Nem baj szívem....
Felemeltem a fejem, és ránéztem.
-       Azt hittem valami hülyeséget csináltál...... - simogatta meg az arcom – Nagyon féltem....
-       Chris... - ejtettem a fejem a vállára, és erre felkiáltott.
-       Bocs. Bocs. Ez a sérült karod. -  mentem arrébb.
-       A szerelem fáj... - nyögte ki.
Elmosolyodtam.
-       Hiányoztál...
-       Tényleg? - néztem rá mosolyodva.
-       Nem érezted mennyire? - cukkolt.
-       De...... Chris? - komolyodtam el.
-       Nem akarok beszélni semmiről oké? Se munkáról, se az eddigiekről, semmiről.
Ingerülten felültem.
-       Engem viszont érdekelne miért akadtál ki mikor megláttad Beverly-t, és miért mondtad azt hogy terhességei tünetei voltak?
-       Niki! Kérlek. Ezt majd máskor megbeszéljük. Csak élvezni akarom hogy végre nyugalom van.
-       Én meg azt szeretném tudni mit érzel még iránta! - húzódtam el.
-       Nik... - ült fel nyögve – Semmit. Ezt te is tudod.
-       De szarul esett!
-       Az Istenért! -pattant fel – Persze hogy szarul esett! Évekig azt hallgattam, hogy ő nem tudom boldoggá tenni, mert a munkám és a karrierem az életem. És nézd meg igaza is van! Itt vagyok közel az ötvenhez, se feleségem, se gyerekem, és kiderült hogy szarul végzem a munkám! A családom elfordult tőlem! Téged is kihasználtalak tegnap este! Szerinted hogy érezzem magam?
-       Miért nem elég neked az amid van? Én csak ezt nem értem.
-       De hát nincs semmim!
-       Christian! Van munkád, ami jól fizet, lakásod, autód! Én is szeretlek, és nekem sem kellett kétszer mondanod a tegnap estét. Tudom hogy nem vagyok nagy főnyeremény, de egyenlőre ez miért nem elég?
-       Szeretem a munkám, ez az életem. Imádom. - nézett rám letörten.
-       Tudod, hogy előbb utóbb Didi megint főnököt csinál belőled...
-       Neeeem, ez a fontos.
-       Akkor nem értem.
-       Nagyon szeretlek, de nem tudlak a munka elé helyezni. Képtelen vagyok rá.
-       Oké. És?
-       Te ezt sosem fogod tudni elfogadni...
-       Jézusom Chris! Hát nem örülök, ki örülne hogy örök második, de ha egy évben mondjuk pár alkalommal képes lennél háttérbe szorítani a céget, azzal én már elégedett lennék. Mondjuk karácsonykor, újévkor, és a születésnapokon.
Megfogta kezem.
-       Nem bírnám ki ha megint elhagynál.
-       Te hagytál el engem!
-       Mert...
-       Hagyjuk. Ne bolygassuk, mert megint összebalhézunk. De a kérdésem másik részére nem válaszoltál.
-       Kérlek. Legyen elég annyi, hogy elvetélt. Erről ne kérdezz.
-       Jól van. - bújtam hozzá.
Sokáig ültünk ott egymást ölelve.
-       Kezdek éhes lenni...
-       Menjünk át a konyhába. Miénk a gyár. - cukkolt.
-       Még mindig úgy érzed egyedül vagy?
-       Nem. Boldog vagyok.-simogatta meg az arcom – Ha velem vagy minden rendben.
-       Jó válasz. - karoltam át mosolyogva.
-       Niki?
-       Hm?
-       Hozzám jönnél?
-       Hogy mi?
-       Hozzám jönnél feleségül? - bök te ki újból.
-       Ez lány kérés? -hitetlenkedtem.
-       Igen, elég szánalmas formában.-tipródott – Nem kell most válaszolnod. És mond meg őszintén ha nem. Tudom, hogy nem vagy feltétlenül házasságpárti.
-       Igen.
-       Gyere.
-       Igent mondok, és ilyen lazán tudomásul veszed? - néztem rá megjátszott felháborodással.
-       Igen, igent?
-       Igen.
Szorosan átölelt, aminek eredményeként a felkötött karja hozzám ért, és felnyögött fájdalmában.
-       Gyűrű még nincs. Hirtelen ötlet volt.
-       Nem baj. - csókoltam meg – Kérhetek olyat, ami az autó alkatrészéből készült?
-       Tessék? - nevetett.
-       Olyat akarok. Valamelyik éven kiárusítottátok a vb nyertes autó részeit nem?
-       Volt olyan igen.
-       Na. Én a jövő éviből kérek egy gyűrűt, tök mindegy melyik részéből.
-       Hűű.
-       Miért te mire gondoltál?
-       Valami szép kövesre.
-       Az is jó. És örülnék annak is.
-       Végül is, a lényeg hogy neked tessen.
-       Chris. Szeretlek. Ha itt kellene laknunk a gyárban, és egy fakarikát húznál az ujjamra akkor is boldog lennék, csak néha legyen rám időd.
-       Nagyon fogok igyekezni....
-       Ámen. - sóhajtottam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése