2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 17., hétfő

Days of Thunder - Mint a villám 36.

36.rész

-        Kitalálom. Annak a Huntnak a fia?
-        Igen. -vigyorodott el.
-        Nem is tudtam, hogy apádnak volt családja? - kecmeregtem ki az ágyból.
-        Sokszor elfelejtette... - vágott egy grimaszt.
-        Nézd... -tekertem magam a lepedőbe – Nagy gond lenne ha...
-        Igen? Ne verjem nagy dobra?
-        Mit?
-        A tegnap estét. -nyúlt el flegmán az ágyon.
-        Tőlem ki is írhatod twitterre. Sőt modellt is állok egy pucér képhez. Arra gondoltam, letusolhatnék e esetleg. - néztem rá a vállam fölött útban a fürdőbe.
Felnevetett.
-        Morci vagy Horcira?
-        Zavar?
-        Nem. -nevetett tovább – De ha kiposztollak, elevenen szed szét Didi.
-        Ne mond hogy érdekel Mateschitz?
-        Nem érdekel, én rád értettem.
-        Szard le! Engem se érdekel. Nem az ő gondja ha a csapatfőnöke lekvár, hogy megtartsa a csaját!
-        Amúgy mennyire puhapöcs?
-        Csöpögősen romantikus, Eddie jobb numera.
Freddie úgy nevetett, hogy leesett az ágyról.
-        Megvolt neked Irvine?
-        Én inkább úgy mondanám, én neki. Mindegy, az egy barom!
-        Áááááááá. Eddie már nem olyan mint fénykorában. Őt vadásszák, nem ő a csajokat.
-        Látom közelről ismered.
-        Te közelebbről. - vigyorgott miközben feltápászkodott.
-        Szóval?
-        Ööööö. -körbe nézett, ki csörtetett a szobából, majd vissza, kezében lengetve az iphone-ját.
Ledobtam a takarót.
-        Tudsz róla hogy válóok vagy?
-        Nem, de láthatóan a zászlórúd tiszteleg előttem. - néztem rá gúnyolódva, majd a tekintetem lejjebb vándorolt a testén.
-        A jó nők mindig megdobogtatják a szívem.-vigyorgott.
-        Szerintem inkább más testrészed.
-        De most komolyan. Ha ezt kiposztolom, abból nagy balhé lesz.
-        Érdekel?
-        Téged nem érdekel?
-        Lássuk csak? - gondolkodtam el – Nem. Mert Horner éppen Tamarát fekteti.
-        Igen?
-        Igen.
-        Szívesebben ölelgetnélek.
-        Akkor állítsd be, és gyere. - nyújtottam felé a karom.
Az asztalra tette a mobilt, és kitámasztotta, majd beállította sorozatfelvételre.
Felkapta a takarót, belecsavart mindkettőnket, aztán ölelgetett, csókolgatta a nyakam, és hozzám bújt. Egészen bele melegedtünk.
-        Megvannak a képek.
-        Ahha. - csókolt meg újra.
Egy szenvedélyes órával később, éppen a mellkasán feküdtem, amikor csörgött a telefonom.
Tudtam, hogy Christian az, ez a csengés rá volt beállítva.
Kibotorkáltam a másik szobába, felvettem, de kiesett a kezemből.
-        Basszus.-morogtam – Igen?
-        Hol a pokolban vagy?
-        Mert?
-        Azért mert a gyárban lenne a helyed! Két megbeszélésről maradtál le, a fiúk pedig nem tudják a dolgukat, mert elmaradt a reggeli meeting! Épp elég nagy a felfordulás így is, nem hiányzik a hisztid!
-        Te vagy a csapatfőnök, én csak egy pilóta vagyok. - sóhajtottam fel.
-        Azonnal gyere be vagy kirúglak! Negyed órád van!
-        A város másik végén vagyok, és most keltem fel. - vettem lazára.
-        Tudom hogy a Parkban laksz!
-        Látom jól értesültél! Bár ott lakom, de nem vagyok ott.
-        Brunonál vagy?
Kibújt a szög a zsákból.
-         És ha igen?
Nem jött válasz.
-        Ha bejössz megbeszéljünk! Mikorra várhatlak?
-        Te? Semmikorra.
-        Még a főnököd vagyok! - dörrent rám.
-        Tudod mit? Tedd meg! Gyerünk! Rúgj ki! Vagy ha nem kapom meg a leveled, akkor holnap az asztalodon lesz a felmondásom! Válassz! -közöltem élesen, és gúnyosan.
-        Most játszod a sértett dívát? - tapogatózott.
-        Nem.
Hosszabb csönd következett.
Éltem a gyanúval, hogy nagyokat nyelt, és próbálta visszaszerezni a higgadtságát.
-        Később lesz egy megbeszélés, az új kocsival kapcsolatban. Ez téged is érint.
-        Felmondtam.
-        Nem mondtál fel, és én nem rúgtalak ki. Had ne kelljen könyörögnöm! - nyomatékosította a végét.
-        Te sosem fogsz könyörögni! Pláne nekem nem!
-        Nem fogok veled telefonon veszekedni!
Elegem lett a tökéletes angol lelkéből.
-        Nem, mert neked élőben jobban megy! Szevasz!
-        Látom alakul a békülés - ült le mellém Hunt.
-        Feltétlenül. Estére már az oltár előtt leszünk.
-        Ezek után nem! -  tartotta elém az iphon-et.
A képek fent voltak az egyik közösségi oldal és a twitter site-ján.
-        Jó képek....
-        Dühös vagy?
-        Nem. De már nem érdekel a reakciója. Úgyse lehet kibuktatni azt a barmot. Így nem izgalmas.
-        Jelenetet vártál?
-        Hát valamit ha már hívott, de semmi. Sótlan!
Átölelt, de leráztam magamról.
-        Letusolok. - azzal otthagytam.
Fél órával később egy fürdőköpenyben szedegettem össze a ruháimat, amikor Hunt megfogta a kezem.
-        Nem kell vigasz.
-        Tudom, az már megvolt. Amit áztattad magad, hívott Horner.
-        Igen? Ilyen jóban vagytok?
-        Laudától megtudta a számom. Niki szerint paprikás hangulatban hívta és kikövetelte.
-        Mit akart?
-        Hát abból amit a nyakamba zúdított, a lényeg a lejáratás, a Red Bull, a felmondás, az idióták, és a végeztem vele, volt a lényeg. - vakarta a fejét.
Felnevettem.
-        Igen?
-        Semmi. Csak annyira...
-        Igen?
-        Őszinte és lényegre törő vagy.
-        Ez baj?
-        Nem. - ráztam meg a fejem – Ez jó. Régen találkoztam ilyen emberrel.
-        Legalább valakinek bejön.
-        Van akinek nem?
-        Van.
-        Neve is van?
-        Zoé. -rántotta meg a vállát.
-        Ugye nem Eddie lánya?
-        De.
-        Óóóó. -ültem le – És? Te és...?
-        Nem! Nem! Nem dehogy! -nevetett – Eddie széttépne! De ez hétpecsétes titok érted!?
-        Akkor én miért is tudok róla?
-        Mert te meg Hornert szereted, csak az egy idióta! És mert úgysem mondod el senkinek. Nem vagy az fajta.
-        Zseniális meglátás. Fél éjszaka után.
-        Felöltözöm... -sóhajtott.
Bólogattam.
Fáradtan néztem ki az ablakon, és élveztem a vihar előtti csöndet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése