2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 28., péntek

Days of Thunder - Mint a villám 42.


42.rész

Beszálltam a taxiba amikor csörgött a mobilom.
-       Hol vagy?
-       Hornernél voltam Gerhard.
-       Hogy hol? - ordított a kagylóba.
-       Nyugi, éppen nő volt nála.
-       Mi???? - recsegett a vonal, majd Moni hangját hallottam – Mi történt?
-       Hosszú. Majd holnap jó? Pocsék éjszakám volt. - törölgettem a könnyeimet.
-       Bántott?
-       Nem.... Szar kedvem van.
-       Hallom... Átjössz?
-       A pasid kiáll az összes vallásából, ha megint zargatni foglak titeket. - cukkoltam.
-       Túl teszi magát rajta.
-       Inkább nem. Lefekszem, van már pár óra az éjszakából.
-       Amúgy sem alszunk, itt van az ír! - dünnyögte.
-       Kösz! Igazán kedves vagy! - hallottam Eddie paprikás hangját.
-       Jézus! - nyögtem – Pláne nem megyek! Szevasz! - és letettem.
Olyan idegállapotban voltam, hogy vagy megölöm az ír fenegyereket, vagy a nyakába borulok amiért megszabadított az angoltól. Nem tudtam eldönteni melyik erősebb.
A hallban beleütköztem Huntba.
-       Hát te? - érdeklődött jókedvűen.
-       Ezt én is kérdezhetném.
-       Holnap én ülök a Toroban. - vigyorgott tovább.
-       Hogy hogy?
Megrántotta a vállát.
-       Nem 'tom. Valami gond volt Pickkel.
-       Szuper! - azzal a lift felé mentem.
-       Hé! - ért utol – Mi mióta is vagyunk haragban?
-       Nem vagyunk, csak Horner... Mindegy...
-       Úgy tudtam az esküvőt szervezitek. - vakarta meg a fejét.
-       Az három hónapja volt tökfej!
-       És akkor nem lesz esküvő?
-       Hunt! -toporzékoltam – Nem! Kiadta a csapatot Ronnak!
-       Azt hallottam! -legyintett.
-       Freddie, ennyire nem lehetsz szőke!
-       Az hogy a Red Bullal kicseszett, szerintem kettőtöket nem érint.
-       De érint.
-       Pedig nem kéne. - piszkálta a díszítést a gombok körül.
-       Neked nem tök mindegy?
-       Nekem igen, és neked? Láthatóan nem! - cukkolt.
-       Amúgy meg éppen csajozott!
-       Horner? - kiabálta – Ne mááár! Az a szent ember?!
-       Jézusom! - döntöttem a fejem a falnak – Hirdetőt ne adjak?
De már úgy nevetett hogy bele görnyedt, aztán átkarolt, és betuszkolt a liftbe.
-       El kell  mesélned! - ölelt át.
-       Hát hogyne!
-       Na! - csókolt a nyakamba.
-       És a csajod?
-       Az nincs! Éppen kettő közt vagyok. - morogta.
-       Hülye! - löktem meg.
-       Szeretem a szado-mazo szexet.- vigyorgott.
-       Fáradt vagyok... Komolyan... De ha holnap még áll az ….
-       Áll, hát hogyne állna....-kacsintott, és magához szorított.
A fejem a mellkasának döntöttem.
-       Idióta.
-       Ezért szeretsz...
Egymást karolva léptünk ki a liftből, a szobám felé vettük az irányt, befordultunk a sarkon, és
éppen azt láttuk, hogy Horner eszeveszettül veri az ajtóm, és a fürdőköpenyes Bergerrel pöröl.
Gyorsan visszasoroltam a fal mögé.
-       Mint a házasok! - kuncogott Freddie.
-       Nem akarok beszélni velük.
-       Én igen! - indult el feléjük,
-       Ne! -suttogtam, de hiába kaptam utána, már otthagyott.
-       Sziasztok! Népszerű a csaj látom! - röhögött Freddie.
-       Mit keresel itt te rohadék? - támadt neki Chris.
-       A Toronál tesztel. - sóhajtott fel Berger.
-       Ez!
-       Igen! Didi szerint is remek lehetőség.
-       Látod Horner, savanyú a szőlő! Amúgy meg – vette elő a szoba kulcsom, ami gőzöm sincs hogy került hozzá  – csak a liba cuccaiért jöttem, nálam dekkol!
A következő pillanatban Freddie elterült a földön.
-       Baszd meg Horner! - fogta a vérző orrát Hunt.
-       Ne merj még egyszer ilyen hangol beszélni róla a jelenlétemben! -  azzal otthagyta az elképedt osztrákot, és a vérző orrú honfitársát.
A falnak préseltem magam, nem vett észre, de amikor elvágtatott mellettem és megnyomta a lift hívót mégis megszólalt.
-       Élvezted a műsort? -kérdezte élesen.
-       Nem....
-       Kár. Holnap biztos címlapon lesz! - beszállt.
-       Nem tudom hogy került hozzá a kulcsom! - fogtam meg az ajtót.
-       Van egy két tippem! - nyomkodta idegesen a gombokat.
-       Nem volt semmi... mi csak....
-       Kérlek, ezt ma már én is megpróbáltam beadni neked, és ha jól emlékszem nem jött össze, én sem vagyok hülye!
-       Nem! Te egy önző, egoista barom vagy! - hagytam ott.
Mire a szobám elé értem, már nem láttam a könnyektől.
-       Mi történt? - kérdezte Freddie, de válasz helyett belerúgtam a lábába.
-       Barom vagy Hunt! - felkaptam a kulcsom, és rájuk vágtam az ajtót.
Másnap késő délután ébredtem fel egy kiadós fejfájással, egy forró zuhany segített egy kicsit, de a kedvem csak nem akart javulni.
Rendeltem egy nagy pizzát, kólával karöltve fürdőköpenyben, és egy plédbe csavarva magánbuli tartottam, az egyik tévéadón éppen a Gyilkos elmék ment.
Éppen egy reklám blokk következett, amikor kopogtattak.
-       Ki az?
-       Christian vagyok...
Nem akaródzott beengedni.
-       Nyisd ki kérlek.... Addig itt fogok állni amíg nem beszéltünk....
Kinyitottam és fáradtan dőltem a félfának.
-       Nem akarok cirkuszt.... - morogtam, de nem néztem rá.
-       Fáradtnak látszol.
-       Jól vagyok.
-       Bemehetek?
Meglöktem az ajtót, kinyílt, és színpadiasan mutattam hogy jöjjön.
Kérdezés nélkül leült.
-       Gondolom, hogy úgyis végig kell hallgatnom ezt a monológot, úgyhogy mond. - ültem le a kanapéra.
-       Nem kell végighallgatnod, ha nem akarsz.
Felnyögtem és ráborultam a kanapétámlájára.
-       Essünk túl rajta jó? Mond el, milyen ribanc vagyok, milyen szemét, olvass mindent a fejemre, és húzz el. - mondtam kimerülten.
Átölelt.
-       Tényleg ezt akarod vagy azt hogy maradjak?
-       Olyan alternatíva nincs. - néztem rá gúnyosan.
-       Szeretlek. Nagyon elcsesztem, tudom. De őrülten féltékeny voltam Freddiere. Állandóan az jut az eszembe, hogy nála voltál, és vele, és.... Megőrjít a tudat!
-       És az a nő a hotelben?
-       Nem volt nő!
-       Ne... - befogta a szám – Adrian volt nálam, átjött beszámolni hogy mi újság a céggel, és a többiekkel. Nem akartam hogy meglásd, mert akkor azt hiszed ő is patkány. Barátilag mesélt el, pár nem bennfentes dolgot... Hiányzik a csapatom...
-       Ők már nem a te csapatod!
-       Tudom.... - mondta egy fájdalmas félmosollyal.
-       Hülye ötlet volt, így kideríteni féltékeny vagyok e!
-       Tudom...
-       Ne hajtogasd már ezt!
-       Nem volt másik, és nincs is másik nő, csak te... Hiányzol... -húzott magához.
A mellkasához bújtam.
-       Utállak....
Nagyot sóhajtott.
-       Helyre akarod még hozni? - kérdezte óvatosan.
-       Nem tudom....
-       Menjek el?
-       Fázok...- és a pléd után kezdtem tapogatózni, ránk terítette.
-       Jobb?
-       Kicsit. - fúrtam az arcom az ingébe, szorosan átölelt.
-       Nem igazán kedvelem ezt a sorozatot.
-       Nem baj, engem érdekel.
-       Ez is a haragszom rád büntetés része? - sóhajtott fel.
-       Nem tetszik?!
-       Nem szóltam. -emelte fel magadóan a kezét.
-       Helyes! - néztem rá durcásan.
Megsimogatta az arcom.
-       Melletted vállalom a papucs szerepet.
-       Helyes! Mert mellettem más nem is lehetsz. - vigyorogtam.
-       Szeretlek....
-       Tudom. -mondtam kicsit gúnyosan.
Felsóhajtott.
-       Azért ehetek a pizzából, vagy rendeljek magamnak?
-       Ehetsz.
Elvette egy szeletet, csöndben megette, és látványosan hallgatott.
-       Na mond. - sóhajtottam fel.
-       Ezt is nézzük. - bökött a Dr. Csont főcímére.
-       Ezt is nézem igen, meg CSI: Miami helyszínelőket, és az Ügyfél listát is.
-       És ha én közben …
-       Itt maradsz. - fogtam meg a karját, és két kézzel belecsimpaszkodtam.
-       Sejtettem.
-       Legyél úriember.
-       Az vagyok.
-       Helyes. - hajtottam a fejem a vállára – Ha jó fiú leszel elvihetsz vacsorázni.
-       Majd igyekszem.
-       Tudom. - cukkoltam.
Felsóhajtott, de nem mondott semmit.
Én nyertem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése