2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 27., csütörtök

Days of Thunder - Mint a villám 40.

40.rész

A karácsony további része csöndben, és boldogságban telt. Megkezdődött a két ünnep közti hajtás, és Chris is beletemetkezett a munkába, de valahogy mindig szakított rám időt.
Már már túl feltűnően.
Más lett a kapcsolatunk, de valahol legbelül csak ott motoszkált bennem valami, hogy azért a felszín alatt még sincs minden rendben.
Egyik este amikor az angol megbeszélésen ült, felhívtam Annát.
-       Szia.
-       Na csakhogy már! - szólt bele.
-       Ráérsz?
-       Miért ne érnék?
-       Pasi?
-       Nincs itt, átment a gyárban valami pr szarra. Mond.
-       Ha Eddie megkérte volna a kezed te elhitted volna?
-       Eddie sosem kérte volna meg a kezem, az maga lett volna a világ hetedik csodája! Miért kérded?
-       Kibékültem Hornerrel...
-       Moni mondta, és mi az új hír?... Várj! Megkérte a kezed?
-       Meg.
-       És te igent mondtál!
-       Igen.
-       Hülye vagy!
-       Most azért mondod mert utálod, vagy mert szerinted nem jó ötlet?
-       Azért mondom, mert hülye vagy! Szerintem csak be akarja fogni a szád, dróton rángatni! Nem hiszem el, hogy most egy csapásra elfelejtette Sennát, meg Huntot! Kizárt! Olyan isten nincs! Ha igaz lenne akkor szentnek kéne lenni, és nem az!
Nagyot sóhajtottam.
-       Ettől félek...
-       Tudd ki mit akar! Sürgősen!
-       Éreztem, hogy ezt fogod mondani....
-       Akkor meg, mire vársz tapsra?! Még a végén a te nyakadat fogja elvágni a cégnél!
-       Azért jó volt a cukormázas szirupban élni, még ha rövid ideig is.
-       Elhiszem... Én is így voltam az írrel, de amit meg kell tenni, azt meg kell tenni...
-       És milyen a spanyol?
-       Semmi extra, átlagos egyszerű lélek, tök nem olyan mint a munkában.
-       Szóval csendes víz.
-       Az.
-       Eddie után nagy váltás!
-       Ne baszogass!
-       Na jó. Szevasz.
-       Szia.
Letettem a telefont, és átnéztem Chris mappáit, és iratait, aztán valamilyen ürüggyel az irodájában lévő papírokat is másnap. Makulátlan volt minden.
Ebédszünetben visszalógtam a szobájába, gépe szokás szerint bekapcsolva maradt.
Kérem a jelszót, írta ki.
-       Jelszó... Lássuk csak... Red Bull..
-       A jelszó hibás.
-       Ez túl snassz lett volna... A három kutya... Flavio, Bernie, Hugo.
-       A jelszó hibás.
-       Niki...
-       A jelszó hibás.
-       Beverly.
-       A jelszó hibás.
-       Vettel
-       A jelszó hibás.
-       Mi fontos még neked? -doboltam az ujjaimmal idegesen az asztalon, aztán megláttam a falon egy régi versenyzői képét.
-       A régi csapatod? Arden. - beírtam.
A rendszer beengedett. Hát persze... Arden, mi más.
Kezdetben semmi extra, vagy szokatlan, aztán elég sok levélváltás McLaren és közte.
Részletes tájékoztatás, hogy állnak a munkálatok, az autó fejlesztése, és hasonló finomságok.
Az utolsóban pedig beszámol Ron Dennisnek arról, hogy a másik ügy is a terveknek megfelelően halad. A válasz pedig kiverte nálam a biztosítékot.
-       A pofám leszakad. - olvastam el újra a sorokat.
Képes odadobni a csapatát pont neki, ez döbbenet. Mindezt azért hogy visszaüljön a bársony székbe?
Eszméletlen.
Minden levelet kimásoltam egy doksiba, és átküldtem magamnak meg Bergernek, és Didinek. Aztán nemes egyszerűséggel továbbküldtem még egyszer az egész gyárnak Chris összes McLarenes emailjet. Gyorsan kiléptem és eltűntem.
Szórakozottam egyeztettem a mérnökökkel a tervezésen, amikor Seb berontott.
-       Olvastátok? - lóbált a kezében egy köteg papírt.
-       Mit? - néztem rá.
-       Ezeket. - nyomta a kezembe a lapokat.
Átnéztem.
-       Chris lepaktált az ellenséggel! Ez hihetetlen, ha nem látom és olvasom, el sem hiszem! Ez egyszerűen.... - a többiek kiszedték a kezemből és olvasni kezdték.
-       Ez van. - sóhajtottam fel
-       Te tudtad? - nézett rám kikerekedett szemmel.
-       Nem. De én már semmin nem lepődöm meg.
-       És most mi lesz? - nézett rám kétségbeesve.
-       Nem tudom. Dietrich a főnök majd ő eldönti...
Becsörtetett Berger.
-       Az irodámba, te és te. - mutatott rám és Sebre – Most! - azzal elviharzott.
-       Ebből nagy cirkusz lesz....
-       Igen, és mi is kapunk majd a pofánkra... - léptem ki az ajtón – Gyere Vettel.
-       Mi miért?
-       Mert nem vettük észre.
Felnyögött.
Mire felértünk az irodába az osztrák és a nagy főnök már kánonban ordított. A vastag párnázott ajtón át hallani lehetett.
-       Bemenjünk? - pillantott rám Vettel rémülten.
-       Muszáj.
Kopogtam.
-       Mi van? - ordított ki Didi.
Beléptem a nyomomban a kis némettel.
-       Mit akarsz?
-       Berger mondta hogy jöjjünk.
Chris a szoba közepén állt elég ingerülten.
-       Tudtál erről? -támadott le a nagyfőnök.
-       Nem.
-       Vele élsz az Istenit neki!
-       Nem élek vele! Pár napja békültünk ki.
-       Falazol neki? - kérdezte élesen Gerhard.
-       Nem, és nem is tenném.
-       Vettel?
A kis német úgy oldalgott elő.
-       Te tudtad?
Megrázta a fejét, és közben bambi szemeket meresztett Hornerre.
-       Halljam!
Összerezzen.
-       Nem tudta. Ne piszkáld!
-       De keresztbe tettél a cégnek? - ordította Didi.
-       Tudod hogy ellenem ment a dolog, és nem a Red Bull ellen! Mindjárt elszalad, nézz már rá! Vettel nem áruló! Érte kezeskedem.
-       És Horner?
-       Árulókért nem tartom a hátam.
-       Ez jellemző rád!- találta meg a hangját az angol.
-       Kettőnk közül nem én adtam ki a csapatom!
-       Óóó, de nagy szavak!
-       Nagy szavak igen! És ha tudni akarod, én törtem fel a géped, és én küldtem ki mindenkinek a leveleket! - döbbent arcok fogadták a kijelentést, és előhúztam egy kinyomtatott lapot a zsebemből – Tessék! Ezt írta neked Ron nem:
„Remek. Berger nem akadály tehát, eddig is tudtuk hogy nem lát tovább az orránál. A nőt meg tartsd szemmel, mert még bekavarhat nekünk. Már nem sokáig kell elviselned, ha átvesszük a céget úgyis repül. Ron.”
-       Nem arról van szó....
-       Jaj ne gyere nekem a mentegetőzéssel, szánalmas vagy!
-       De ez...
-       Legalább vállald fel, hogy Ron miatt volt ez a nagy színjáték! -mutattam körbe – De jobb ha tudod, végeztem veled egy életre! Lehet hogy prosti voltam, de te jobban kurválkodsz a pénzért mint én valaha is! - azzal kirohantam és rájuk vágtam az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése