2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2012. december 28., péntek

Days of Thunder - Mint a villám 43.

43.rész

Arra ébredtem fel, hogy Chris óvatosan távozni készült.
-       Hová mész?
-       Gerhard már többször hívott, beszélnem kell vele.-suttogta.
-       Nem ér rá? - ültem fel.
-       Aludj még, fáradt vagy. -  bújt mellém.
Megfogtam a zakóját és nem engedtem el.
-       Maradj.
-       Már írtam neki hogy pár perc és megyek....
-       Chris.... - vackolódtam hozzá.
-       Sietek jó, max tíz perc....
-       Mit akarnak?
-       Nem tudom, vagy visszavonja a feljelentést, és peren kívül megegyezünk, vagy le leszek cseszve amiért kiakasztatottam a pilótáját.
-       Vettelt?
-       Téged szívem.
-       És ha veled mennék?
-       Nem hiszem hogy sokat segítenél rajtam. - simogatta meg az arcom – Na? Mi a baj? - ült mellém.
Átöleltem.            
-       Hiányoztál...
-       Tudom....De ne hisztizz...
-       Olyan hülye vagy! -fakadtam ki.
-       Hogyan? -nézett rám döbbenten.
-       Ha nem csinálsz hülyeséget, minden rendben lenne.
-       Ezen már nem tudok változtatni....
-       Nem tudnád Didit rábeszélni hogy vegyen vissza?
-       Niki én se venném vissza magamat.
-       De én nem akarok attól félni hogy meglátnak veled a fotósok! Abból botrány lenne!
-       Azt hiszed én nem tudom?!
-       És ha beszélnék vele?
-       Nem! Ezt most felejtsd el érted Niki! Nem!
-       Miért?
-       Mert két óra múlva már azon fogsz tipródni hogy ezért jöttem át hozzád! Nem! Akár hogy is lesz, te ebből maradj ki érted? Ahogy eddig! Ha más nem, akkor majd sima VIP vendégként fogok menni a futamokra, és a hotelben találkozunk. Nem lesz baj. - ölelt át – Didinek el kell mondani, de semmi képen ne beszélj neki olyanokat hogy vegyen vissza érted? Oké? Kérlek.
-       Jó.
-       Helyes. Sietek.
-       Oké.
Kinyitottam az ajtót, hogy kiengedjem, erre ott állt Didi és Gerhard a küszöbön.
Chris legalább olyan döbbent arcot vágott mint én.
-       Hogy kerültök ti ide? - bukott ki belőlem
-       Gondoltam a tárgyalás előtt megnézem sikerült e pihennie a pilótámnak! - dörrent ránk Didi.
-       Csak átugrottam megbeszélni a fennálló helyzetünket.
-       És azért van egy szál pendelyben?!
Chris rám pillantott.
-       A magánéletem nem a csapatra tartozik! -szögeztem le.
-       Abban az esetben igen, ha egy ipari kémkedési ügy vádlottjával kavarsz! - kiabált Didi.
-       Niki, legyen eszed! - vágott közbe Berger.
-       Neked is volt, amikor összejöttél Monicaval? - sürgősen elhallgatott.
-       Csak figyelmeztetlek hogy az állásoddal játszol Niki!
-       Jó, reggel küld át a felmondó levelem.
-       Megőrültél! - támadt nekem Chris –  Nem mondhatsz fel!
-       De megtehetem, és meg is teszem! Máshol is keresnek jó pilótát, és gondolom őket nem érdekli hogy kivel kavarok, biztosan kapva kapnak utánam. Attól nem félek hogy munkanélküli leszek.
-       Nem teheted ezt a csapatommal! - akadt ki Chris.
-       Ők már nem a te csapatod, hanem Bergeré!
-       Nem dobhatod ki a jövődet és Red Bullét az ablakon!
-       De!
-       Látom döntöttél! - akadt ki a főnök.
-       Igen Didi, nem akarok olyan cégnél melózni, ahol nem az érdemeim számítanak elsősorban! Sőt megkímélem attól is, hogy az eddigi fizetésem kifizessen, egyszerűen mondjon fel, és én aláírom! További szép estét! - azzal rájuk zártam az ajtót.
-       Megőrültél? - kérdezte Chris.
-       Nem. Egyszerűen boldog akarok lenni, ahhoz pedig nekem te kellesz, versenyzői állás akad bárhol.
-       Ez őrültség!
Megrántottam a vállam.
-       Lehet. - öleltem át.
-       Nem vagy eszednél, most dobtad ki a karriered az ablakon miattam.
-       Fő a lojalitás.
-       Beszéljünk velük... Nekem megfelelt volna...
-       Nem. Nem akarok bujkálni, már mondtam. Nem akarsz meghívni vacsorázni?
-       De.
Persze Gerhard sem tudta Didit meggyőzni, így ideiglenesen munkanélküli lettem, de pár hónappal később bár szezon közben jött egy ajánlat a Nascarból. Az egyik pilóta összetörte magát az edzésen és kellett egy ember, úgyhogy beszálltam. Chris a bírósági ítélet után négy éves eltiltást kapott a Forma 1-től, így kénytelen volt munkát vállalni Amerikában, és az Indyben végül meg is találta a számítását. A Red Bull végül megállt a maga lábán mert Vettel felnőtt a feladathoz, és összetartotta Bergerrel a csapatot.
Én pedig boldog voltam, mert mellettem volt végre az, aki igazán szerettem, és viszont szeretett. Vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése