2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 1., kedd

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 4.


4.rész

Másnap reggel kapkodva öltöztem, és pakoltam, mert sikerült elaludnom, sietve szálltam ki a liftből, és vettem az irányt a porta felé, amikor megint az angolba botlottam.
-          Szia.mosolygott ezerrel.
-          Szia.és máris a portás felé fordultam - reggel! Ami Hawk vagyok, kérném a bérautó kulcsait.
-          Önnek is reggel kisasszony, egy kis türelmét kérem.
-          Bocs.pillantottam az angolraKésésben vagyok, és a főnök leszedi a fejem.
-          Kisasszony akad itt egy kis probléma.
-          Nem érdekelnek a problémái!
-          Ez sajnos Önt is érinti, a csapattársa Mr. Hunt  számára hozott autó sajnos elromlott, így az Önét vitte el.
-          Ne szórakozzon velem, és nem kértek nekem újat?
-          De kértünk, egy órán belül itt is lesz.
-          De én addig elkések!
-          Esetleg hívhatok egy taxit
-          A főnökét hívja! Gyerünk!csettintettemMost! - ütöttem finoman a márvány pultra.
-          Ami- tette a kezét a karomra Chris.
-          Ne nyugtatgass!ráztam leA csapatom, hogy normális szolgáltatást vár el, és ha emlékezetem nem csal három éve minden long beachi futamon itt szálltunk meg, és mindig kértünk plusz egy tartalék autót!pöröltem a portással, aki közben az igazgatót hívta.
-          Elviszlek és időben beérsz.mondta kedvesen az angol.
-          Nem! Ezt nekik kell megoldani, nem neked! Így szól a megállapodás, kötelességük kijuttatni engem a pályára! Amennyiben nem teszik meg a ugrott a szerződésük!
-          Mr. Croft vagyok az igazgató.nyújtott kezet egy öltönyös ötvenes őszülő úriember.
-          Ami Hawk vagyok.
-          Miss Hawk, elnézését kérem a
-          Ne elnézést kérjen, oldja meg, most!
-          Már beszéltem a kölcsönzővel, az autó elindult, de attól tartok nem ér ide időben.
-          Miért nincs tartalék kocsi?
-          Az asszisztensem
-          Nem! Ő a maga alkalmazottja, ez a maga felelőssége!mutattam - A ő hibája, és hozzá nem értése, a maga gondja! A tulajdonossal van szerződésünk, és mivel maguk ennyit nem tudtak megoldani, azért teszek róla, hogy jövőre másik cég legyen az Önök helyén!  Megnyugodhat erről tudni fog a főnököm! Viszontlátásra!Chrisre pillantottamElvinnél ha megkérlek?
-          Persze.
Lementünk a garázsba, ő pedig előzékenyen kinyitotta az ajtót, de én ahogy beültem, bevágtam.
-          Ne haragudj meg, de ennek a cirkusznak
-          Ne szólj bele abba ami nem a te asztalod!
Felszaladt a szemöldöke, de nem szólt semmit.
Percekkel később végre lenyugodtam.
-          Ne haragudjBunkó voltam.
-          Nem csak velem.állt meg a pirosnál.
-          Nézd! A szállodalánc a szponzorunk, én reklámozom őket, és kitesszük a logót a kocsira ők elszállásolnak minket, meg garanciát vállaltak arra hogy tőlük kijutok a versenyhelyszínre! Ha hibáznak bukják a megállapodást, és hidd el van helyettük épp elég jelentkező, nekünk mindegy, hogy ki lesz az utódjuk, de ilyen baki presztízs nekem meg nekik is! Ha velem mint kiemelt vendéggel így bánnak hogy ajánljam őket nyíltan? Hogy adjam a nevem, egy ilyen bakit elkövető céghez? Ez becsületbeli úgy is, úgyhogy ismételten kérlek, amihez nem értesz, abba ne szólj bele!
-          Oké.
-          Kösz.szálltam ki az autóból, mert megérkeztünkHa nem tetszik ez az oldalam, sajnálom, nem kell elkísérned este! Túlteszem magam rajta.azzal otthagytam.
A reggeli megbeszélésről persze elkéstem, amikor kiderült az ok, le lett cseszve Freddie, amiért nekem nem szólt, vagy nem várt meg, aztán Roger ordított egy sort a szálloda igazgatóval is. Átbeszéltük a lehetséges stratégiákat, a beállításokat, majd tábort bontottunk. A délelőtti edzésen nem állt össze az autó, semmi sem működött úgy ahogy kellett volna, estem keltem a pályán.
Ráadásul éppen a mérnökömmel egyeztettem, amikor valaki hirtelen rám köszönt.
-        Szia. - jelent meg mellettünk vidáman Christian.
-        Éppen dolgozom, és nem érek rá, mint látod, játszd máshol a turistát! Amúgy is Mario vendége vagy, tartsd fel ott a népet! - azzal karon ragadva a mérnököt elvonultam hátra.
A késő délutáni ebédnél, már végképp elkedvetlenedtem. Sehogy sem haladtunk kocsival, és az angolt is pár órán belül kétszer leordítottam. Pocsék kezdet.
-        A fenébe is! -löktem a kanalat a tálcára.
-        Leülhetek vagy megint le lesz harapva  a fejem? - kérdezte tálcával a kezében.
-        Csinálj amit akarsz! - pattantam fel.
-        Úgy látom ma tótágast is állhatok, neked akkor se tudok jót mondani! - kapta fel a vizet.
-        Akkor talán ne erőltesd a beszélgetést! - azzal otthagytam immáron harmadszor.
A második edzés végén már pakoltunk, amikor megjelent Freddie.
-        Már csak te hiányoztál a mai napomból!
-        Megint rád jött a női idiotizmus? Hornerrel is így beszéltél? Mert akkor nem csodálom, hogy egész nap az orrát lógatja!
-        Nem érdekel!
-        Most hisztis vagy. Ha lehiggadtál, akkor fog.
-        De nagy bölcs lettél! Mi van kibékültél Roxyval  meg Zoéval is?
-        Zoéval igen! De Roxy.... Eddie mindkettő miatt üvöltött velem egy sort!
-        Eredmény?
-        Kis híján ökölre is mentünk, de Zoé megakadályozta.
-        Szóval gáz van.
-        Oltári nagy....
-        És hogyhogy ilyen nyugodt vagy?
-        Zoéval este randizunk, nem fog menni a partira, és én sem. - vigyorgott csibészesen.
-        Az jó..... - ültem le fáradtan.
-        És te?
Megrántottam a vállam.
-        Beszéltem amúgy az angoloddal.
-        Ő nem az én angolom!
-        Mindegy! - legyintett – Mondtam neki délelőtt hogy ne szívja mellre hogy elzavartad. Te ilyenkor csak a munkára tudsz, és akarsz koncentrálni, más nem érdekel. Meg, szeretsz olyan cégeket reklámozni, akik megbízhatóak, neked a hitelesség  és a becsület az első, a melóban, a reklámokban, mindenben. Nem szereted simlis dolgokhoz adni a neved, és mindig betartod az alkuk rád eső részét, de a veled üzletelőktől is ezt várod el. Azt hittem ebédre lehiggadsz, ezért mondtam neki hogy próbálkozzon be.....
-        Ezt nagyon elszúrtam, ezek után szóba sem fog velem állni figyeld meg....
-        Szerintem nem. Látszik rajtatok, hogy megvan a szikra! - csapott a térdemre.
-        Te állat vagy! - nyögtem fel.
-        Vele mész este?
-        Nem. Egyedül.
-        De...
-        Menjek oda, hogy héé bocs amiért egész nap a földbe döngöltelek, de ugye eljössz velem a fogadásra? - figuráztam ki magam.
-        Megtisztelnél.
Úgy fordultam meg mint akit megütöttek, de a lendülettől leestem az összecsukható támla nélküli székről.
-        Jól vagy? - segített fel Chris.
-        Szuperül. Megint beégettem magam előtted. - sóhajtottam fel.
-        Egyáltalán nem.
-        De igen! - vigyorgott Freddie, de csak addig amíg a versenyzői kesztyűmmel el nem kezdtem verni ahol értem.
-        Azt hiszed nem tudom, hogy ebben a te kezed van? Te pletykafészek kerítő, kifelé, kifelé a bokszomból! - azzal kivertem.
Chrisre pillantottam.
-        Most szeretnék elsüllyedni....
-        Azt hittem elásni magad a homokba...
Kitört belőlünk a nevetés.
-        Ne haragudj rám, én...
-        Semmi baj. Az egyik pilótám is hasonlóan hisztis, ha valami nem klappol, vagy gond van, csak újabban nem adja elő ezt a magánszámot, és elszoktam tőle. -cukkolt.
-        Nem szeretem ha munka közben zavarnak, vagy viccelődnek. Elvonja a figyelmem. A problémára akarok koncentrálni,és nem hülyeségekre.
-        Értem. Ígérem többet nem zavarlak ha edzés van.
-        Köszönöm. De az ebédnél, én nagyon... Tényleg sajnálom, csak...
-        Igen?
-        Szóval egész nap bosszantottak, meg én is magam, és rajtad csattant.
-        Feltűnt.
-        A többiek már tudják mikor kell kerülni, és Freddienek is jól megy, általában.
-        Értem.
-        Bánt a dolog hidd el, és tényleg nem kell kísérned ha nem akarsz.
-        Szeretnék veled menni. - nézett rám csillogó szemekkel.
-        Köszönöm. - nyögtem ki.
-        Visszavigyelek a hotelbe?
-        Az remek lenne. - már nyújtotta is a karját -Látod, csak sikerült olyat tenned ma, amivel nem akasztottál ki, és még tótágast sem kellett hozzá állnod.
-        Látom megjegyezted.
-        Ennyi járt már a múmiákért. - kacsintottam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése