2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 11., péntek

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 16.

16.rész


Chris Cornell- You Know My Name; Christina Aguilera: Your Body; Christina Aguilera - Show Me How You; Melanie Fiona - Watch Me Work ( az összevágott zene a blogfacebook, oldalán a videók között is meghallgatható) :)

Miközben öltöztem állandóan azon járt az agyam, amit Bruno mesélt, a dühös, a kétségbeesés, és csalódottság kavargott bennem.
Egyrészt hazudott nekem, azt mondta szabad, és nem volt az, eltitkolt sok fontos dolgot, ezek után hogy bízzak benne? Nem tudtam, szeretném e hogy Berger mindent elmeséljen, féltem a még ennél nagyobb csalódástól, és attól az esetleges ténytől, mi szerint Christiant totálisan félreismertem.
Végül egy tűsarkút, egy szűkszáru farmert, meg egy kék pólót vettem fel. Egy egyszerű smink, és kész.
Idegesen tettem zsebre a telefonom, és a szoba kártyát, amikor kopogtattak.
  • Akkor? Megyünk? - kérdezte Freddie.
  • Didi meghívott a Red Bull buliba, neki azt mondtam, nem megyek, de változott a terv.
  • Igen?
Röviden beszámoltam róla mit mondott Bruno.
  • Tudom hogy...
  • Nem, nem. Ennek a végére kell járnod.
  • Hát ez az... Nem tudom akarom e.
  • Azt hiszem értem. Félsz tőle, az attól hogy nem egy őzikébe hanem egy cápába szerettél bele.
  • Tudod néha elámulok rajtad... De igen, a lényeg ez. Nem tudom, ki is ő valójában, a szerelmes férfi aki képes volt átrepülni miattam a fél világon, vagy a számító főnök, akinek mindennél fontosabb a cég....
  • Miért ne lehetne mind a kettő?
  • Mert nem tudom ha úgy adódnak el tudnám e viselni az üzleti énjét.
  • Roxy is elviseli Eddiet, amikor együtt vannak Eddie lehozná a csillagokat az égről, ha meg nem, akkor nem szeretnék az útjába kerülni. - nevetett fel.
  • Eddie őszinte vele?
  • Azt hiszem igen, Roxy mindig tudja merre jár. Legalábbis nekem úgy tűnt.
  • Értem.
  • Azért én nem ennyire nagy játékosnak ismertem meg azt az angolt, ő nem Eddie. Nekem úgy tűnt, tényleg szeretett, és szeret téged. Látni ahogy rád néz. Ha engem kérdezel, az a csapat az élete, már vagy tíz éve melózik velük, sokat hajtott azért hogy a csúcson legyen. Nem hiszem hogy valaha elengedné a kezüket, egy kicsit olyan mint az öreg Williams, a cégtől viszik a temetőbe. Ugyanakkor meg kérdésen felül áll, az irántad érzett vonzalma.
  • De akkor miért nem lép?
  • Sarokba szorította saját magát. A céges tulajdonrésszel, és a válással.
  • Jaj Istenem.
  • Na gyere! - ragadott karon – Csak dobd be magad, és minden rendben lesz.
  • Ezt hogy érted?
  • Add magad, és kész.
  • Az vad lesz.
  • Tudom. - nevetett.
Lent már ezerrel szólt a zene, a pultnál sorban álltak a koktélokért, és az italokért.
Valahogy szerzett egy nagy pohár fehér löttyöt.
  • Vodka?
  • Vodka. - koccintott velem.
Éppen elindult az egyik kedvenc számom, - Chris Cornell - You Know My Name -
Roxy felpattant a DJ srác mellé, kezében egy mikrofonnal, és elkezdett énekelni.
  • Részeg...
  • Áh, csak bulizik, imád énekelni.
  • És jó?
  • Csak figyelj. - vigyorgott.
Őrült jól csinálta. Látszott hogy imád énekelni.
Lelkesen tapsoltunk a végén, aztán Freddie még fütyült is.
Egy másik kedvencem volt a következő, szintén egy James Bond betétdal.
  • Menj fel!
  • De..
  • Szerül énekelsz! Gyerünk! - lökött előre Hunt.
Megadtam magam és Roxy mellett kötöttem ki.
  • Beszállnék.
  • Hajrá! - nevetett és a kezembe nyomta a mikrofont, és így enyém lett a férfi szólam, az kezdett ugyanis. Tetszett hogy Roxy kihívásnak fogta fel, és keményen kiénekelt mindent.
Nem adtam alább én sem.
Hatalmas sikert arattunk. Őrült taps következett a végén.
  • Még egy kör?
  • Naná! - csaptam a kezébe.
  • Jamie! Ő Ami!
  • Szevasz! -köszöntem a fekete hajú, kék szemű srácnak.
  • Christian Aguilera?
  • You body. - kacsintottam Roxyra.
  • Eddie ki fog nyírni, de legyen.
A levegővételnyi szüneteknél cseréltünk hol egyikünk hol másikunk énekelte a főszólamot, és ennek megfelelően a másik az éppen következő refrént.
Megláttam az angol a tömegben, valamiért dühös lettem, és egyre keményebben mondtam a szöveget.
Teljesen elszálltam, és ahogy észrevettem Roxyt sem tartották vissza a gátlások.
A végét lekeverte Jamie, és jött Burlesque egyik betétdala, oldalra pillantottam, és egy kacsintás volt a válasz. Megöllek, formálta a szavakat nőtestvérem felé, de nevetnem kellett. Christina Aguilera - Show Me How You száma mindent vitt, lepattantunk a színpadról, Roxy előtt szétvált a tömeg, ő Eddie arcába énekelt, az ír pedig karon ragadta és párszor megpörgette, de végül jót nevetett, én Brunot szúrtam ki, akinek szintén nem kellett a szomszédba mennie egy kis táncért.
Miközben nagyban ráztuk az jutott eszembe, hogy Freddie most tutira azt gondolja összeeresztve a hugicájával mekkora rüfkék vagyunk.
Végül, a zene megint váltott Melanie Fiona – Watch me work, a fiatalabb Hunt pedig rám mutatott.
Énekelni kezdtem, de nem kis meglepetésemre megjelent mellettem Vettel, és lecsapott Bruno kezéről.
  • Ez az én számom!
  • Miért is? - kérdeztem vissza az egyik nem éneklős résznél.
  • Szerepeltem a klippben.
Felnevettem, de a kis német csak nem hagyta magát, le nem akadt rólam.
Nagyon megtáncoltatott, én meg valamiért hagytam. Jól éreztem magam a társaságában annak ellenére, hogy totál hülyének tartottam.
A szám végén kifulladva ültem le a színpad szélére ováció közepette, majd a további szereplést meghagytam Roxynak.
  • Iszunk valamit? - telepedett mellém a szőke.
  • Colát? -cukkoltam.
  • Valami erősebbet.
  • Nem vagy te még ahhoz kis korú?
  • Huszonöt vagyok.
  • Egy évvel vénebb vagyok. -fenyegetett meg.
  • Bukok az idősebb csajokra! - vigyorgott vissza.
  • Na jó! - ragadtam karon, és az egyik pincér tálcájáról felkaptam egy pohár pezsgőt amit kezébe nyomtam, majd szereztem egyet magamnak is.
Átnyomakodtunk a tömegen a teraszig.
  • Végre. Bent nincs levegő.
  • Marha jól énekelsz.
  • Ó tudom. Freddie mindig nyúzott hogy alakítsak bandát.
  • Te és Hunt?
  • Nem, ő nem zenél.
  • Nem úgy értem.
Felnevettem.
  • Freddie Zoéval jár, Irvine lányával.
  • Ha jól hallom neked nincs senkid. - karolt át.
  • Nem vagy te rohadtul pofátlan?
  • De! - csípte meg az oldalam.
  • Szemét! - böktem meg a könyökömmel – Nézd, helyes srác vagy, de...
  • De mi? - nézett rám kihívóan.
  • Alig egy éve halt meg a férjem meg a gyerekem...
  • Hallottam. - dőlt a korlátnak, és a tömegre bámult – Ahogy azt is hogy kedvenc főnököm a szíved csücske.
  • Azért akarsz felszedni mert Christiannak tetszettem? Bosszúból?
  • Nem. - közölte határozottan – Ahhoz képest hogy egy hülye pi... -észbe kapott - Szóval nem tartottalak sokra, remekül mentél délután, és jól éreztem magam veled, ennyi. Nem érdekel Chris nyomora!
  • Most durci vagy rá? -cukkoltam.
  • Újabban állandóan én vagyok a céltáblája, mert Markot mindig is kedvelte, és mióta Helmut basztatja, Chris rajtam veri el a port.
  • Nem hiszem hogy ő olyan fajta.
  • Szerintem meg kurvára nem ismered!
  • Miért is velem veszekedsz?
  • Bocs, csak mindegy...
  • Idd meg -böktem a pezsgőjére - aztán mesélj. - ültem a korlátra.
  • Ennyi amit mondtam, meg... Szarul esett hogy neked adott igazad.
  • Kicsi német, nekem volt igazam.
  • Igen, de....
  • Nincs de, paraszt voltál.
  • Mert előtte Helmut felhúzott! Chris Webbernek adta az új fejlesztést, nem nekem! Én vagyok a címvédő, és Mark ki tudja hanyadik a pontversenyben.
  • Ez egoista volt!
  • De hát nekem van esélyem megnyerni a vb-t!
  • Igen, de attól még lehet emberként kezelni mindenkit, és le kéne szállnod a magas lóról! - böktem meg – Lehet hogy te vagy az ász, de attól még nem kell előtted térdere borulni nem?
  • Nem persze, csak úgy érzem ennek a csapaton belül cirkusznak én iszom meg a levét!
  • Akkor beszélj Chrissel, mond el, hogy nem vele van bajod, hanem a helyzettel.
  • Már mondtam....-lóbálta a lábát.
  • És?
  • Szerinte vele van bajom, mert nem engedelmeskedem.
  • És ez így van?
  • Hát van benne igazság...
  • Nézd, én is felülszoktam bírálni a főnököm, de nem rendszeresen, és azért tudom, hogy meddig mehetek el, nem feszítem túl a húrt, és legfőképpen nem érdekel kié az új fejlesztés. Ha látják hogy teszed a dolgod és nem reklamálsz folyton, máshogy állnak majd hozzád. Hidd el, a hisztiseket senki sem szereti. Az ő vállát egy egész csapat nyomja, és gondolom nem akarja hogy Mark úgy érezze csak vízhordó mögötted, ha elveszti a harci kedvét, akkor nem sokra mentek vele, mert nagy ívben tesz a majd a munkájára, és akkor neked is több melód lesz....Egy pilóta nehezen visz el egy egész csapatot a hátán... Hidd el én tudom... Nem kell mindenki orra alá dörgölni hogy te vagy az aki mindent jobban tud, mert lehet hogy nem így van...
  • Lehet hogy igazad van... Kérdeznem kell valamit.
  • Akkor kérdezz. - ittam ki a poharam.
  • Te és Chris. Ti …. kavartatok?
  • Nem tagadom, hogy vonzódtam hozzá, de nem feküdtem le vele. És le kell szögezzem ez nem minden esetben rajtam múlt, pedig tényleg szerettem Patrikot. - néztem a szemébe.
  • Ez őszinte volt...
  • Mit vártál?
  • Valami kamu dumát... Nem tudom...Patrikot kedveltem, rendes volt, sokat beszélt a feleségéről, akkor még nem tudtam, hogy rólad...... A főnököt szereted még? -szegezte nekem a kérdést.
  • Nem tudom, hallottam most ezt azt róla, és képben van a felesége is... Ráadásul nem ismerem az ő álláspontját sem.... Meg Patrik és a gyermekem is sokszor eszembe jut, nem tudom hogy ők előjönnének e a Chrissel való kapcsolatban....
Nagyot sóhajtott.
  • Értem....
  • Van még valami igaz?
  • Mire gondolsz?
  • Sebastian.
  • Seb. - mosolygott fáradtan.
  • Seb! Valamit nem mondasz el.
  • Nézd, ez régi ügy, és a mi dolgunk, nem rád tartozik, de talán majd elsimul végre. Megbeszélem vele a dolgot, normálisan.
  • Ez most ezért van, mert nem vagyok csapattag, vagy nem bízol meg bennem?
  • Kedves lány vagy, és nem erről van szó.
  • Akkor?
  • Ne nyaggass! - akart otthagyni, de megfogtam a karját.
  • Halljuk. - szorítottam a korlátnak.
  • Haragszom Chrisre, nagyon, és rajtad keresztül akartam törleszteni a sérelmekért, elég sok van, és nem csak a csapat miatt. De... - sóhajtott nagyot – te tényleg rendes lány vagy, nem az a kétszínű liba akire gondoltam. Teljesen más eltervezni valami, és aztán véghezvinni, nem erre számítottam veled kapcsolatban.
  • Mit művel Chris?
  • Téged nem érint hidd el. - próbálta menteni a menthetőt.
  • Nő ügy?
  • Nem. - nézett félre.
  • Tudom, hogy voltak afférjai Bev mellett. Kivel jött össze csak egy lánnyal akit te is kinéztél vagy... - fogtam meg az állát, és kényszerítettem hogy engem nézzen.
  • Hannával... a barátnőmmel....- mondta csendesen, látszott hogy fáj neki – Sokat járt a gyárba, mert rengeteget ültem ott a mérnökökkel, vagy szimulátorban. Egyik nap elmentem valami rendezvényre, de nem jött, mikor visszaértem beugrottam Chrishez, az irodába... Éppen a kanapén voltak.... Egymáson.... nem vettek észre....Utána szakítottam Hannával, aki a fejemhez vágtak hogy Hornernek bezzeg volt ideje törődni vele, nekem meg nem.
  • És Chris mit mondott?
  • Azt hogy sajnálja, ennyi. Úgy tűnt nagyon lazán vette.
  • Értem. És elmondtad Bevnek.
  • Igen...Nézd, sajnálom oké? Komolyan! Nem akartam bekavarni köztetek, pontosabban már nem akarok. Ez vagy két éves történt, úgyhogy...
  • Amikor nem vagy egoista hólyag, egész kedves srác vagy.... Komolyan.
  • Köszi... - mosolygott.
  • Ha kérdezek valamit őszintén válaszolsz?
  • Persze.
  • Chris és Bev....
  • Nem tudom. Ha kijön egy szobában alszanak, de sosem ölelgeti vagy csókolgatja.... Nem tudom együtt vannak e, ha erre gondolsz.
  • Erre.
  • Ha a személyes véleményem érdekel, akkor ez csak látszat kapcsolat. De az biztos hogy se ideiglenes, se alkalmi nincs mellette, mert amikor volt, akkor mindig tudott róla a csapat, csak hallgattunk.
  • Köszi...
  • Hát akkor én.... -mutatott az ajtó felé.
  • Táncolunk még?
  • Szívesen. - mosolygott újra.
  • De előtt szerezzünk piát.
  • Oké. - karolt át, majd belevettük magunkat a buli közepébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése