2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 2., szerda

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 6.

6.rész
  • Jól csináltad. - kacsintott rám.
  • Mit?
  • Ahogy Eddiet kiütötted a nyeregből.
  • Értem.
  • Rosszat mondtam?
  • Segíteni szeretnék, és nem szítani az ellentéteket. De...
  • Nem árt, ha letörik néha a szarvait hidd el.
  • Nem kedveled.
  • Nem.
  • Üzlet vagy nő?
  • Arról volt szó, ez egy buli.
Vettem a lapot.
  • A buliban, eszünk, táncolunk, és becsípünk.
  • Igen, de én az utóbbit kihagynám.
  • Látom, nem egy nagy alkohol fogyasztó.- cukkoltam.
  • Nem.
  • Kibuliztad magad fiatalon?
  • Tudod, én vén csont vagyok már, a féktelen ivászathoz.
Kitört belőlem a nevetés.
  • Akkor öregapám, még egy pohár pezsgőt sem iszik velem?
Felnevetett.
  • Az inkább már Bernie.
  • Szóval?
  • Egy pohár, és nem több. - emelte fel a mutató ujját.
Beültünk a bárba, beszélgettünk, és ki tudja miért, az egy pohár Mumm Cordon Rouge gyorsan elfogyott, meg a következő is, és az azt követő is. Mire észbe kaptam már két üveggel sikerült elfogyasztanunk, és bár remekül éreztem magam, ahogy láthatóan Christian is, de kezdett a fejünkbe szállni.
Egymást karolva, és nevetgélve mentünk ki a teraszra friss levegőt szívni.
Neki dőltem a korlátnak.
  • Imádom ha be vagyok csípve, a világ máris sokkal szebb. - vigyorogtam.
  • Igen?
  • Te viszont nem bírod az italt. - cukkoltam.
  • Érzem hogy többet ittam, mint szoktam, de rosszul nem vagyok.
  • Csak?
  • Bizsereg mindenem, és kicsit bizonytalan a talaj. -nevetett.
  • Akkor becsíptél nem is kicsit. Tényleg ha a Red Bull főnök részeg akkor nem érzi azt hogy repül? - léptem felé tárt karokkal, imitálva a repülést, erre átölelt.
  • Bolond vagy....
  • Igen?
  • Igen, és ügyes.... - suttogta.
  • Miért?
  • Mert leitattál.
  • Aaaaáááá. - integettem az ujjammal – Ittál te magadtól, én ahhoz nem kellettem.
Szorosabban ölelt, én hátra akartam lépni, de a kőkorlátba ütköztem.
  • Rosszul vagy? -kérdeztem tőle.
  • Csak boldog.
  • Akkor te máris repülsz. - cukkoltam – De nincs több pezsgő.
  • Jó.... - nézett mélyen a szemembe – Én....én....-hajolt kicsit közelebb.
  • Igen?
Választ helyett egy óvatos, kedves, gyöngéd csókot kaptam. Képtelen voltam nem viszonozni, és a karjába simultam. Az egész olyan rohadtul tökéletes volt.
  • Ami én.....- bökte ki levegő után kapkodva, és rám nézett.
Megsimogattam az arcát.
  • Igen?
  • Mi igen?
  • Te is......Van esélyem? - nézett rám csillogó szemekkel.
Már a nyelvemen volt az igen, amikor végül rám szakadt a valóság.
  • Nem lehet....- suttogtam alig hallhatóan.
  • Tudom, hogy csak pár napja ismerjük egymást, és nekem is olyan valószerűtlen ez....- de elhúztam előtte a kezem.
  • Ne folytasd. Kérlek. - szabadultam ki az öleléséből és pár lépést eltávolodtam.
Forgott a világ, és nem csak azért mert becsíptem.
  • Ami, lehet hogy én értettem félre...
  • Nem! Nem értetted félre! Kedvellek, nagyon is! Túlléptük a határt igen!
  • Akkor... - nézett rám értetlenül.
  • Kérlek, hogy hagyjuk ezt abba. Most!
  • De...
  • Én, kérlek. - mondtam nyomatékosan.
  • Miért?
  • Nem akarod tudni. - mondtam halkan, egyik kézzel a korlátba kapaszkodva, és elfordultam.
Hallottam, ahogy mellém sétál, és éreztem ahogy megfogja a kezem.
  • Az a baj hogy Angliában élek, és dolgozom? Ez zavar?
  • Nem.
  • Ami... - a kezével megfogta az állam, és maga felé fordított – Bármi is az...
Lehunytam a szemem, és közben a könnyeim is eleredtek.
  • Miért nem találkoztunk hamarabb?....
Értetlenül nézett rám.
  • Én....Én.... - vettem egy nagy levegőt – Férjnél vagyok. - nyögtem ki.
  • Hogyan?
  • Férjem van.
  • Ez most...
  • Nem. - levettem az egyik gyűrűmet és kezébe adtam, a belső véseten látszott egy dátum, rajta a nevemmel és Patricé.
Megnézte visszaadta, de még mindig nem hitte el.
  • De hát itt mindenki azt...
  • Tudom. Nem akartam hogy a magánéletemen csámcsogjanak, ezért nem tudják, csak annyit hogy van valaki, akiről sokan azt hiszik hogy alibi pasi.
  • Szereted? -bukott ki belőle.
  • Igen. Nyolc éve ismerem, három éve a férjem.
  • Istenem... - túrt a hajába.
  • Ne haragudj, én... Nem tudom mi történt, és.... Mindig hűséges voltam hozzá, és nem értem, veled hogy jutottam idáig... Még én sem tudom felfogni...
  • Miért nem mondtad el? - támadt nekem.
  • Azt hittem tudod. Itt mindenki tudja! Mario is tudja, hogy nem csak a kutatásom miatt utazom Londonba, azt hittem elmondta.....
  • Nem mondott semmit!
  • Sajnálom...
  • Hogy szédítettél, vagy hogy jól szórakoztál? - fogta meg a karom.
  • Nem tudom mi történt köztünk, és hogyan..... - suttogtam.
  • Te sem vagy más mint a többiek! - azzal az ajtó felé indult.
  • Chris, kérlek... - de már bement a terembe, én meg ott maradtam sírva.
Hosszú percek teltek el, mire egy kicsit megnyugodtam, a levegő lehűlt és megdörzsöltem a karom.
Valaki rám terített egy zakót.
  • Sajnálom.... - nézett rám fáradtan.
  • Ezt nekem kellene mondanom....
  • Tényleg szereted?
  • Igen. Jó ember, és ő is szeret. - suttogtam - Szakmabeli, mérnök. Az egyik autós cégnek dolgozik Angliában, Londonhoz közel. A munkája és az én versenyeim miatt ritkán látjuk egymást.
  • Értem.
  • Christian, én tényleg nem tudom, hogy jutottunk idáig két nap alatt.... Freddiet három éve ismerem, és ezerszer buliztam vele, de soha még csak meg sem csókoltam... Nem akartalak becsapni...
  • Elhiszem...
  • Nagyon bánt a dolog. - pityeredtem el, szorosan átölelt.
  • Nincs semmi baj.
  • De van...
  • Én visszamegyek Angliába, és többet nem találkozunk....
  • Haragszol?
  • Nem, de nagyon megkedveltek és fáj.... És hidd el, nekem sem szokásom két nap után lányokat csókolgatni... - nevetett fel keserűen.
  • Tudom, hogy nem, te nem vagy olyan.
  • Jobb ha most... - engedett el, és bökött a bejárat felé – Sértésnek vennéd ha én most...
  • Menj nyugodtan, megoldom a visszautat.
  • Vezess óvatosan, és sok sikert.
Bólogattam.
  • Sajnálom....- formáltam hangtalanul a szavakat.
Lehunyta a szemét, aztán sarkon fordult, és újra eltűnt a benti tömegben. Ezúttal végleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése