2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 12., szombat

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 17.

17.rész

Egész este beszélgettünk, és táncoltunk, már éppen fáradtunk, amikor jött egy lassú szám.
Megint egy kedvencem, Lifehouse- Storm.
  • Leülünk? - kérdezte óvatosan.
  • Nem akarsz lassúzni.
  • De. Akarok. - nézett a szemembe.
  • A lehetőség adott.
A vállára hajtottam a fejem, ő pedig átölelt. Lehunytam a szemem, és csak élveztem az egészet.
  • Túl jó veled... -suttogta.
  • Az baj?
  • A főnökkel vagy...
  • A főnöködnek felesége van. - néztem a szemébe, de ettől úgy éreztem megfulladok, azok a kék szemek rabul ejtettek.
  • Vicces... - sóhajtott fel.
  • A vadászból lett a vad? - kérdeztem cukkolva.
  • Kezdem érteni, miért van beléd esve...
  • Világosíts fel...
  • Okos, szép, független, erős, és őrülten szexi...- motyogta, de le nem vette a tekintetét rólam.
  • Elcsavartam a világbajnok fejét?
  • Igen... - ölelt át.
  • Sokat ittál.
  • Ez nem azon múlik...
  • Tudom...
  • Annyira...
  • Annyira mi?
Mélyen a szemembe nézett.
  • Szeretnélek megcsókolni.
  • Fél mezőny minket néz...
  • És Chris is... - mutatott a szemével az egyik sarok felé.
Az angol meredten bámult minket.
  • De te is szeretnéd?
  • Igen... Szeretném... - bújtam hozzá.
  • Őrület, hogy pont te vagy rám ilyen hatással....
  • Sajnálom... Én sem ezt terveztem...- hajtottam a fejem megint vállára – A sors vicces.
  • De hát nem is jársz vele! Szabad vagy ő pedig nem. - vívódott.
  • Tudom... És te sem vagy közömbös nekem.. - sóhajtottam fel.
  • És ha eltűnnénk amikor vált a zene?
  • Vonzódom hozzád, de...
  • Chris miatt?
  • Nem tudom kész vagyok e egy új kapcsolatra...
  • Próbáljuk meg... - csókolt a nyakamba.
  • És ha a végén nemet mondok? - suttogtam.
  • Vállalom a kockázatot, ha te is.
Nem válaszoltam, a számnak vége lett, és jött egy pörgős.
Seb a bárpulthoz húzott, és leültünk.
  • Mit kérsz?
  • Vodkát.
  • Kettőt kérünk. -adta le a rendelést.
Alig tették ki, én máris felhajtottam az enyémet, Seb lassan itta ki.
  • Jobb ha én lelépek, ne vedd a szívedre jó? - simogattam meg a vállát.
  • Nem veszem... - de a poharat nézte.
  • Haragszol?
  • Kezdem megszokni hogy az értelmes csajok lepattintanak...
  • Hanna nem volt értelmes, mert dobott téged. Rendes srác vagy, maradj ilyen.
  • Pocsékul érzem magam.
  • Miért?
  • Mert most úgy néz ki én hajtottam rád, bosszúból, ami kb. négy órája igaz is volt, az első tíz percben! A saját csapdámba estem.
  • Tanulsz belőle. - karoltam át hátulról, és adtam a fejére egy puszit, megfogta a kezem – Aludd ki magad.
  • Gondolod? Én nem hiszem, hogy segít.
  • Sokat ittál, és fel vagy pörögve. Néha onnan jön a segítség ahonnan nem várnánk....
  • Lehet...
Elmosolyodtam.
  • Azt hiszem jobb ha erre külön külön alszunk egyet.
  • Lehet.... - motyogta, megveregettem a vállát.
  • Szia...
  • Szia...
Fáradtan keresgéltem a zsebemben a szobám előtt a mágneskártyát, a telefonnal együtt sikerült kirántani, mindkettő a földre esett.
  • A fenébe! - hajoltam le érte, de hirtelen valaki elvette előlem a kártyát – A frászt hoztad rám! - néztem idegesen az angolra, és nyújtottam érte a kezem.
  • Mi volt ez Sebastiannal?
  • Tessék?
  • Csak a vak nem látta, hogy rámásztál!
  • Te megőrültél! - kaptam a kártya után de elrántotta előlem – Add ide!
  • Az ő ötlete volt?
  • Mi?
  • Ő akart lefeküdni veled?
  • Mi bajod van? Ittál?
  • Válaszolj!
  • Nem volt semmi, te is láttad! Mindenki látta! Tök egyedül vagyok! És amúgy sincs jogod számon kérni engem! Nős vagy ha jól emlékszem!
A falnak szorított.
  • Mire ment ki ez az este?
  • Engedj el! Csak jól éreztünk magunkat, haverkodtunk!
  • Nem vagyok hülye!
  • Megőrültél? Ez már zaklatás!
  • Lefeküdtél vele?
  • Te megvesztél!
  • Válaszolj!
  • Segítség! Segítség! -kiabáltam, miközben karon ragadott.
  • Te hozzám tartozol!
Többször megütöttem, és pofon vágtam, de a szorítás nem engdett.
  • Hagyd abba! -sziszegte.
  • Eressz el! -kiabáltam.
Halk csengés jelezte hogy megjött a lift, és ahogy kinyílt, Freddie, és Seb szállt ki.
  • Fiúk! - kiabáltam.
  • Ami! - kapta fel a fejét Seb.
  • Itt a szeretőd! - lökött el erővel Chris – Viheted! - azzal berobogott a liftbe, és eltűnt.
A német segített fel.
  • Jól vagy?
Szorosan átöleltem.
  • Te reszketsz.... - suttogta.
  • Mi történt? - hallottam Freddie hangját.
  • Azt hitte hogy én és Seb, és ordítozott velem egy sort...... Nem tudom mi ütött belé.........
  • Féltékeny. -morogta – Dolgom van! Seb vigyázz rá.
  • Persze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése