2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 1., kedd

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 5.


5.rész

Hatkor még azon dilemmáztam mit vegyek fel, dögös kivágott piros, vagy csinos szolidabb fekete.
Végül a beszárítottam, és kivasaltam a hajam, feltettem egy füstös sminket, de ruha ügyben még mindig nem jutottam előre fél centit se.
Kopogtattak.
-        Szia, még nem vagy kész? -  nézett végig a fürdőköpenyemen Christian.
Ő remekül festett, jól áll neki a sötétszürke selyem öltöny, a kék ing, sötét és fehér csíkos nyakkendő.
-        Hat húsz van, és azt mondtad félre jössz értem.
-        Bocs. Nem szóltam. - emelte fel magadóan a kezét.
-        Gyere be.
-        Ne a pirosat. - megfordultam és a két vállfán lógó ruhát nézte.
-        Tudod mit menj a fenébe a tökéletes angol lelkeddel! - kaptam fel a két ruhát, és magamra csaptam a háló ajtaját.
Kopogtatott.
-        A holdon vagyok!
-        Ami..
Kicsaptam az ajtót.
-        Nekem tetszik a piros! Sajnálom ha a te ízlésednek túl merész! - pattogtam.
-        A meghívón az állt fekete vagy fehér estélyi. - közölte halál nyugodtan, és fel mutatta a díszes kártyát.
-        Ez nem igaz. - borultam a félfáraFigyelj, szerintem menj nélkülem.
-        A ruha miatt?
-        Nem. Illetve, igen.
-        Nézd tőlem jöhetsz a másikban is, ha neked az...
-        Nem! Úgy értem ma állandóan égetlek téged is, meg magamat is, ráadásul már negyedszer cseszlek le.
-        Igen? Most hogy mondod, először hallgassak, aztán tűnjek el, majd csináljak amit akarok, és végül az ízlésem került terítékre. - szögezte le gúnyosan.
-        Szeretnék elsüllyedni, a Mariannaárok talán elég mély.
Felnevetett, aztán átölelt.
-        Szóval?
-        De....
-        Vegyél fel valamit, mert már harminc van és gyere.
-        És ha így mennék?
-        Hát.... én díjaznám.
-        Azt elhiszem... - nevettem fel.
-        Siess. - ment ki.
-        Oké.
Öt perc alatt felkaptam a ruhát és egy cipőt, meg egy táskát.
-        Remekül áll. - mosolygott mikor kiléptem az ajtón.
Bólogattam, és nyújtotta a karját.
Valahogy sikerült időben érkeznünk, végig néztem a társaságon amikor egy pillanatra földbe gyökerezett a lábam.
-        Oda nézz!  - nyögtem ki.
Freddie éppen Zoéval táncolt, Eddie pedig Roxyt karolva nézte őket vérben forgó szemmel.
-        Ebből baj lesz.
-        Nem is kicsi. Basszus. -  sóhajtottam felHa lekéred Zoét, akkor én meg Freddiet, és beszélek vele.
-        Nem kellene...
-        Tudom, de Freddie a csapattársam.
-        Hát jó. - morogta, erre adtam egy puszit az arcára.
-        Vonzóbb már a terv?
-        Határozottan, de azért még velem is táncolnod kell.
-        Mindenképpen.
-        Helyes.
Előre ment, pofátlanul lekérte a lányt, én meg Freddie mellé csapódtam.
-        Ebben a te kezed van? - dühöngött.
-        Eddie majdnem neked ment, nem igaz hogy nem tűnt fel.
Hunt oldalra pillantott, ahol az ír még mindig úgy szorította a pezsgőt poharat hogy félő volt, eltöri, Roxy pedig láthatóan nyugtatgatta.
-        Azt hittem nem jössz?
-        Zoét elcipelte az a tulok, és kénytelen...
-        Az a tulok, az apósod lesz, és a hugicád férje! Elhiszem, hogy utálod, de embereld meg magad.
-        Igyekszem lenyugodni. A francba!
-        Mi van? - de már láttam, Zoé már mással táncoltEz ki?
-        Berger.
-        Jaj tényleg, Gerhard Berger. - kuncogtam felKicsit megöregedett, de még mindig nem rossz.
Freddie megszorította kezem.
-        Ez fáj!
-        Bocs. De ő hajt Zoéra.
-        Berger? - néztem döbbentenNe szívass, Eddie belőle is kutyaeledelt csinál.
-        Gerhard minden nőre hajt. - morogta.
-        Kérlek, nyugodj meg. Nem kell a balhé.
-        Oké.
-        Freddie, és ne igyál. Tudod hogy olyankor hülye vagy. Ide tiszta fej kell.
-        Rendben.
-        Tarts ki.
Dünnyögött valamit, én meg leléptem.
Az angolt éppen Didivel beszélgetett élénken, így nem akartam zavarni, ezért Roxyékhoz mentem oda, és közben szereztem egy kis pezsgőt.
-        Sziasztok, hogy tetszik a buli?
-        Szerintem remek. - mosolygott a lány.
-        Pocsék!
-        Látom nagy az összhang.
De Irvine idegesen nézte a HuntZoé párost.
-        Kétlem hogy Freddie bántaná a lányod, totál beleesett. - ittam bele a poharamban.
-        Én is ezt mondtam neki, de... -mondta Roxy.
-        Ti ezt nem értitek! - csattant fel Eddie.
-        Melyik részét? Ha arra gondolsz, Freddie nem örül, hogy a tesója egy őskövülettel jár, vagy arra hogy te megtudnád fojtani szoknyapecér vőjelöltet?
-        Ez nem a te ügyed!
-        Addig az enyém, míg Hunt a csapattársam!
-        Csak nem beleestél? - kakaskodott az ír.
-        Nem estem bele, de jó barátom, és nem fogom hagyni, hogy tönkretedd! Sajnálom, amiért nem akarod meglátni mennyit változott a lányod miatt!
-        Ugyan már!
-        Vagy kérdezzem meg Roxyt te mennyit javultál érte?
-        Eddie, csak nem emberedre akadtál? -nevetett fel mellettünk Didi.
-        Szerintem igen.
-        Szerintem meg menjetek a fenébe! - azzal Roxyt hátrahagyva elviharzott.
-        Legalább valaki helyre tette. - nevetett a lány.
-        És haszna is volt?
-        Ki tudja? - rántott meg a vállát.
Chris rám mosolygott.
-        Táncolunk?
-        Persze! - ragadtam karon, és eltűntünk a tömegben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése