2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 6., vasárnap

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 13.


13.rész

Hunter már nem versenyezhetett a szezon hátralévő részében, szilánkos lábtörése volt.
Mario azt mondta, ha jól teljesítek maradhatok.
Mire észbe kaptam, csütörtök reggel már az indianapolisi pályán álltam és vártam, hogy átvehessem a gépet, eltöltöttem pár percet azzal hogy magamban üdvözöljem, és barátkozzak vele. Aztán egy táskával a kezemben végigsétáltam az éppen épülő csapatkamionok közt egyre jobban éreztem magam.
Nagyobb volt a nyüzsgés mint szokott
Semmi sem változott.
Bementem a fiúkhoz a bokszba, akik nagy üdvrivalgással fogadtak. Örültek nekem.
Kaptam egy csapatpólót, meg egy sapkát. Aztán elküldtek, hogy és jelentkezzek a főnöknél.
Ahogy újra a régi megszokott légkörben voltam, éreztem hogy visszatér belém az élet.
Az egyik már kész kamion teraszáról ismerős hangot hallottam. Elmosolyodtam.
  • Hahó!!! - integettem fel.
Többen is felém fordultak.
Robert nem ismert meg, de Freddie azonnal lerohant a lépcsőn.
  • Ami! - szorított magához.
  • Szia.
  • Jól nézel ki. - vette le a sapkám.
  • Kösz. - mosolyogtam.
  • De komolyan. Hogy vagy?
  • Remekül, de tényleg.
  • Sejtettem hogy Mario felhív, reméltem hogy igent mondasz.
  • Én sem tudtam mennyire hiányzik ez az egész. -mutattam körbe.
  • Bejössz?
  • Hát nem tudom... nem akarom hogy...
  • Ami! - robbant be mellém Bruno, és ölelt át – Most hallottam!
  • Szia.
  • Nagyon jól nézel ki! De jó hogy látlak!
  • Én is örülök neked! - de ahogy jobban megnéztem nem volt rajta csapat póló.
  • Már megint az F1-ben vagyok. - mondta, mintha gondolatolvasó lenne – A Lotusnál kaptam helyet, mert Grosjeant kirúgták.
  • Örülök, de akkor hogyhogy itt vagy?
  • Meghívott a régi csapat.
  • Na gyere már be! - cibált Hunt – Akárhol is vagy, biztosan örülnek neked.
  • Na jó!
A srácokból dőlt a szó, és Roger is jó szívvel fogadott. Sajnáltam amiért cserben hagytam, de mondta hogy megértette, és látta hogy alkalmatlan vagyok a versenyzésre.
Már alig vártam a másnapot, és az edzést.
Ahogy beültem, egy kicsit féltem hogy a sok kihagyás majd meglátszik, de pár kör után újra belejöttem. Délutánra pedig megint az első tízben voltam. A szombati időmérőn a harmadik helyet szereztem meg, amit a csapat nagy üdvrivalgással fogadott mert így Andretti első két sor volt.
Nem tudom mi volt velem azon a hétvégén, de úgy éreztem nincs semmi ami útját állhatná annak, hogy én nyerjek vasárnap.
A hétfői lapok címoldalon hozták hogy Ami Hawk visszatért, és a sólyom újra szárnyal.
A következő a hazai verseny volt, Nashvilleben, újabb győzelemmel, aztán jött Texas.
Freddie kikönyörögte Marionál hogy eljöhessen velem, így alig szálltunk fel, máris dőlt belőle a szó. Mesélt Zoéról, és Roxyról meg Eddieről, és hogy Berger tesztelni hívta a Toro Rosshoz, arról hogy Brunonak jól megy. Igazából két óra alatt mindent megtudtam az utóbbi egy évről, de egyvalakiről nem beszélt egy szót sem.
  • És Christian?
  • Sejtettem, hogy rá fogsz kérdezni, de nem akartam felhozni.
  • Mi érdekel?
  • Mi van vele?
  • Hát a baleset után teljesen felépült. Indult idén a goodwoodban is. Nyert. Újra a régi. Legalábbis Roxy azt mondja.
  • Látom jóban vagytok.
  • Jah jah, Hála neked, leültünk párszor. Jó hogy van egy tesóm.
  • Örülök.
  • Roxy most a Toronál tesztpilóta, és Berger meg nagy haverja Hornernek, így sokat beszél vele Roxy is.
  • Értem.
  • Azt mondja, hogy mikor eltűntél sokat érdeklődött rólad, de senki nem tudott semmit. Aztán jött a levél. Én mondjuk sejtettem, hogy megint elő kerülsz, csak idő kérdése, de sokan leírtak téged. Főleg azok után, ami a temetésen, és utána történt.
  • Igen. - vettem egy nagy levegőt és kinéztem az ablakon.
  • Mesélte hogy egyszer hallotta Bergert és Hornert beszélni a februári teszten, és Chris nagyon panaszkodott hogy hiányzol neki, és szívesen megkeresne, csak nem tudja jó ötlet e.
  • És Beverley?
  • Nem tudom, néha megjelenik a versenyeken, mert látni képeken. Kérdezzem meg Roxyt?
  • Nem kell. Biztosan fogom látni Christiant a hétvégén.
  • Érzel még iránta valamit?
  • Sok idő telt el. Másfél év. Az is lehet hogy csak érdekli mi van velem, vagy megakarja beszélni miért Patrikot választottam. Nem tudom Freddie.
  • Szóval majd minden kiderül...
  • Valahogy úgy... - bólogattam.
Csütörtökön délután érkeztem a pályára, lepakoltam a csapatkamionban, majd a bokszban ültem, beszélgettem a szerelőkkel, meg a mérnökkel.
Egyszer csak átjött Freddie.
  • Pályabejárás, jössz? - morogta.
  • Látom jó a kedved.
  • A F1-esekkel megyünk.
  • Szuper. -pattantam le a szerelő dobozról.
A mi csapatunk bokszai voltak hátul, egy bokszutca, aztán a F1esek bokszai, újabb bokszutca, pitwallk, és pálya. És mivel ovál pályán voltunk, így a nézők átláttak a F1esek alacsony épületei felett, hogy a mi magasított terepen helyet kapó kerékcseréinket is lássák.
Átugrottam az alacsony alig fél méteres falat, majd Freddit követve átmentünk a kapun a F1-esekkel boksza mögé, majd át a bokszutcán, és egy újabb kapun.
  • Mint valami labirintus.
  • Ne morogj már.
Ahogy láttam a többség már elindult.
  • Hahó! - integetett egy fekete sapkás alak.
  • Szevasz! - csapódtam oda Bruno mellé, aki azonnal átkarolt.
  • Haladjunk. Na mi újság?
  • Semmi.
  • Vélemény a pályáról?
  • Majd ha bejártunk.
Nevetett.
Freddie mögöttünk kullogott, és közben dünnyögött az orra alá.
Őt is átkaroltam, és pasi koszorúban mentünk végig a több mint öt kilométeres aszfalton.
Végig ökörködtük az egész sétát.
  • Csak azt nem értem ebből hogy lesz érdemi munka? - morogta az egyik Lotusos szerelő.
  • Nyugi vagy ötvenszer megteszi majd holnap ezt a távot, rá fog érezni! - válaszoltam meg a költői kérdést – Ha meg nem akkor nem is kéne autóban ülnie.
  • Ennél jobb védőbeszédet még nem hallottam. - nevetett Bruno.
Erre a vállába bokszoltam.
  • Majom.
Erre mindannyian nevetésben törtünk ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése