2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 8., kedd

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 14.

14.rész

Visszaértünk a pitwallkokhoz, de a többi csapat pilótái és szerelői is ott tobzódtak még.
  • Történt valami? -néztem Brunora.
  • Nem tudom. - rántotta meg a vállát, és előrement megnézni.
  • Mi lehet ez a zsibvásár?
  • Talán balhé, Whitinggal. - sóhajtott Freddie – A húgom gyakran összerúgja vele a port, vagy a versenybírákkal.
  • Családi vonás? - nevettem fel.
  • Hiányoztál. - karolt át.
  • Ti is, és a pályák is. - néztem körbe – Nem tudom hogy tudtam ezek nélkül élni.
  • Azért egész jól ment.
  • Az teljesen más.
Bruno kocogott vissza.
  • Na?
  • Alonso, Domenicali, Perez, Whitmarsh, meg Vettel balhézik a kerékvetők miatt.
  • Minek?Még egy kört sem mentek rajta, honnan tudják, hogy rosszak?! - akadtam ki, talán túl hagosan is mert minden szám rám szegeződött.
  • Hölgyem én is ezt a kérdést tettem fel nekik. - válaszolt egy idősebb őszes pasi a szétnyíló tömegben.
  • Ami! - ugrott le az átjárófalon ülő Roxy – Sziaaa! Végre köztünk! Hallom megnyerted Indianapolist, meg Nashvillet.
  • Szevasz. - öleltem meg – Hol hagytad Irvinet?
  • Lelépett, szerinte is hülyeség ez a cirkusz.
  • Máris imádom. - vigyorogtam.
  • Jah ő itt Charlie Whiting, a versenyigazgató.
  • Hello! Ami Hawk! - ráztam kezet vele.
  • Charlie! - biccentett Freddie.
  • Hunt. - sóhajtott nagyot az öreg.
  • Szóval? Mit fogsz végre tenni az ügyben Charlie? - pattogott egy kb. százhetvenöt magas szőke srác.
Whiting felé fordult.
  • Ő Horner pilótája. - súgta nekem Freddie.
  • Uhum. Elbűvölő stílusa. - erre Senna és Hunt is nevetésben törtek ki, Roxy pedig nem bírta ki megjegyzés nélkül.
  • Azt hiszem a lényegre tapintottál!
  • Igen? - fordult meg Charlie.
  • Semmi, csak feltűnt hogy a kis szőke kő bunkó...- néztem a srác szeme közé.
  • Ha te azt tudnád... - sóhajtott fel erős tört angolsággal egy fekete hajú pasi.
  • Ő Alonso. - nevetett Roxy – Neki sem kell a szomszédba mennie semmiért.
  • Kitalálom Ferrari. -néztem végig rajta, meg a piros egyen cuccán.
  • Stefano Domenicali, a főnöke. - nyújtott kezet az olasz.
  • Hello.
  • Martin Whitmarsh McLaren. - nevetett egy magas őszes teli szájjal – Ő meg Perez. - bökött a mögötte álló pilótára.
  • Speedy Gonzales. - nevettem fel, de Roxy már hétrét görnyedve verte e térdét.
  • Ez a hét beszólása....
Megrántottam a vállam, de a mexikóis nem vette fel.
  • Szóval maga szerint rendben van a pálya?
  • Miért ne lenne Mr. Whiting?
  • De hát nincs! A vak is látja.
  • Valaki üsse már le! - néztem Vettelre.
  • Drága ütés lenne az a baj.... -sóhajtott Perez.
  • Miért?
  • Didi beperelne.
  • Ó hát ha csak ezen múlik....
  • Kérem, több komolyságot! - vágott közbe Charlie – Döntenünk kell.
  • Ő nem is F1-es pilóta!
  • Te meg egy szőke tökfej vagy öcsipók!
Általános nevetés söpört végig a tömegen.
  • Van egy javaslatom. A mi kocsijaink alacsonyabb építésűek mint a a Forma 1-esek, megyek pár kört, és ha nem töröm le a padlólemezem, akkor maguknak is jó kell hogy legyen. - pillantottam körbe.
  • Ez remek! -támogatta máris Alonso, a főnöke bólogatott.
  • Hát, legyen... - adta meg magát Whitmarsh és Perez is helyeselt.
  • Ez felháborító, hogy engedhetitek, hogy egy jött ment nő...
  • Én a helyedben nem fejezném be a mondatot, mert még beperelt minket Miss Hawk becsületsértésért! - csattant egy éles hang hátulról.
A tömeg szétnyílt, és megjelent Christian, mögötte Didivel, mellette egy ismeretlen alakkal.
Az angol láthatóan oltári dühös volt, de jól állt neki.
  • De hát...
  • Fogd be a szád Sebastian!
  • Christian! - szólalt meg az idegen.
  • Elég volt Helmut! Már megint a csapatot égeti! Ez nem világbajnok hozzáállás!
  • Én a helyedben rá hallgatnék. - intette le a másikat Didi.
  • Elfogadjuk a lehetőséget, ez természetesen, és köszönjük. - nézett rám egy pillanatra kedvesen, bólintottam – Te pedig gyere velem, csapatmegbeszélés most! - azzal karon ragadva toszogatta a németet.
  • Szólok a főnöknek, és a fiúknak.
  • Te én is beszállok. - nézett rám Freddie – Tömegben jobban megy nem?
  • Nem kell festék, de ha ennyire be vagy sózva... - böktem meg.
  • Mennyire időre van szüksége Miss Hawk?
  • Fél óra max. Mr Whiting. - azzal a két boksz közötti átjáróhoz mentem.
Kicsit féltem tőle, hogy Mario leszedi a fejem, de épp ellenkezőleg, örült az ingyen reklámnak.
Már átöltöztem a kamionban, amikor kopogtak.
  • Nyitva! Gyere!
Megfogtam a bukót.
  • Csodálom hogy időben elkészültél Hunt. - fordultam meg – Szia... - nyögtem ki zavartan – Azt hittem...
  • Semmi gond... - intett le Christian kedvesen.
Hosszú pillanatig csak néztük egymást.
  • Bocs.. . -ráztam meg a fejem – Ülj le.
  • Nem. Csak átjöttem hogy elnézést kérjek Vettel miatt. Általában nem is őstulok, csak...
  • Csak kicsit nagy lett az arca, és a fejedre nőtt.
  • Igen. - sóhajtott fel.
  • Nem vettem fel, tudom kezelni, és te is szépen helyre tetted.
  • Igen. Ezúttal Didi mellém állt. - húzta el a száját.
  • Baj van? - léptem közelebb.
Megrázta a fejét, és vágott egy grimaszt, de látszott hogy van.
  • Értem...
  • Hallottam hogy újra versenyzel, és remek eredménnyel. Nagyon örülök. Láthatóan már jól vagy, minden rendben? -kérdezte mosolyogva.
  • Igen. Egyben vagyok. Legalábbis azt hiszem. Jót tett ez a kis szünet.
  • Egy kis pihenés sosem árt.....Ami?
  • Igen?
  • Nem akarok az életedben vájkálni, és felemlegetni a múltat de biztos rendben vagy?
  • Miért kérdezed?
  • A temetésen teljesen ki voltál borulva, nagyon aggódtam érted... Aztán hallottam, hogy...
  • A babáról...
  • Ne haragudj, én nem...
  • Semmi baj....
  • Nem tudtam jó ötlet e ha személyesen megkereslek, hagytam pár üzenetet a rögzítődön, de sosem hívtál vissza... Úgy gondoltam, hogy inkább egyedül szeretnél lenni...
  • Kellett egy kis idő...
  • Sejtettem. De nagyon jó látni hogy helyrejöttél.
  • Téged is jó látni. - fogtam meg a kezét.
  • Ami én....
  • Hallottam ám én is rólad, örülök, hogy boldog vagy. -engedtem el.
Nem reagált semmi, de végül elfordította a fejét.
  • Christian? Baj van? Miattam?
  • Nem! - vágta rá azonnal – Nem. Ez egy bonyolult kapcsolat. Ennyi.
  • Értem. Igazából én is szerettem volna beszélni veled, arról hogy nem kerestelek a baleseted után.
  • Nem tartozol magyarázattal....
  • De...
  • Ami amikor Patrik elment, nos... összevesztünk. Finoman szólva... Nem örültem neki, hogy állítólag miattad akarja elhagyni a Red Bullt, és ezt meg is mondtam neki....
  • Én állítottam választás elé, közöltem, ha akar jöjjön velem, mert többé nem megyek vissza Angliába...
  • Én ezt képtelen voltam elhinni... Sok mindent vágtam a fejéhez akkor, amit már nagyon megbántam....Volt egy olyan mondatom is, hogy te sokkal jobbat érdemelné mint ő aki mögéd bújva kullog el, és nem harcol ... Azt válaszolta, hogy mielőtt ilyet mondok nézzek magamra, akit állítólag szerelmes, mégis az exétől vár támaszt a kórházban, és gondoljam el neked mennyire fájhatott. Neki pedig végig kellett néznie, hogy te egy ilyen idióta, teszetosza alakba szerettél bele.... Igaza volt...
  • Igen ez rávall... Mindig kiállt értem...
  • Sajnálom...
  • Mit?
  • Hogy tönkre tettem a boldogságod, és...
  • Christian.... - fogtam meg újra a kezét – Hidd el, gondolkoztam ezen is. Egyszerűen ez így alakult, nem tehettünk ellene semmit, és hibásak sem vagyunk. Ne okold magad.
  • Több eszem kellett volna, hogy...
  • Chris... Az eszünket akkor hátrahagytuk...És kettőnk közül mindig te voltál a józanabb gondolkodású... Nem eheted magad a múlton... -nem nézett rám – Mond hogy nem ezt teszed...
  • Nem, én csak...
  • Nincsen csak! - fogtam meg a fejét, és kényszerítettem hogy rám nézzem.
Halványan elmosolyodott.
  • Valami nagyon bánt, de nem csak ez...
  • Nem... Te vagy az egyetlen akinek feltűnt.... - sóhajtott fel.
  • Elmondod?
  • Nem.
Kopogtattak.
  • Ami! - kiabált Freddie.
  • Megyek!
Megszorítottam a kezét.
  • Nem jössz át este? Beszélgethetnénk...
  • Megbeszéléseim lesznek.
  • Akkor ha végeztél.
  • Késő lesz.
  • Sokáig fent vagyok.
  • Még sok a papírmunkám marad, hajnalig dolgozni fogok.
  • Hát jó. - vágtattam ki a kamionból, és nem láttam a pipától, Freddiet is majdnem fellöktem pár méterrel arrébb.
  • Mi van? -kiabált utánam.
  • Ti pasik, mind idióták vagytok!
  • De hát most nem is csináltam semmit! - tárta szét a karját, de nem vártam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése