2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2013. január 13., vasárnap

As long as the dream team do you – Amíg az álomcsapat el nem választ 18.


18.rész

Ahol beléptünk lerogytam a kanapéra, és átöleltem egy párnát.
  • Kérsz valamit?
  • Nem...
  • Egy pohár vizet?
  • Az igazából csak pszichológia, nem segít.
  • Tudom. - ült mellém, és átkarolt.
  • Sokszor ilyen?
  • Az utóbbi időben gyakran ingerült, de sosem láttam hogy így viselkedett volna egy nővel sem.
  • Biztató...
  • Hosszú volt ez a nap. - dőlt hátra.
  • Igen.- bújtam hozzá.
  • Még mindig reszketsz...
  • Fázom.
  • Menjünk át a hálóba?
  • Seb, nézd...
  • Nem arra gondoltam, nyugi. Ha lepihentél, és megnyugodtál, elmegyek. Oké?
  • Oké.
A fejemre húztam a takarót, ő meg leült az ágy szélére, és megfogta a kezem.
Később arra ébredtem, hogy kapok egy puszit.
  • Megyek jó? - suttogta.
  • Hová?
  • A szobámba, pihennem kell. Beírtam e telefonodba a számom, itt lesz az éjjeli szekrényen. Ha bármi van csörögj át.
  • Muszáj menned?
  • Maradjak?
  • Uhum. Ide bújnál? -motyogtam.
  • Igen.
Felcsapta a takarót, és szorosan átölelt.
Rázott a hideg, másztam felfelé egy sziklán, amikor elporladt a kezem alatt, és a mélybe zuhantam.
Kiabálásra ébredtem, valaki ordított.
  • Ami, nincs semmi baj. Hallod?! Ami! - ölelt át valaki hátulról.
  • Patrik?
A lámpa felkapcsolódott.
  • Csak én...
  • Seb... - dőltem a vállának.
  • Semmi baj, csak egy rossz álom....
  • Valaki kiabált...
  • Te voltál...Mi történt?
  • Nem tudom....
  • Már vége.
Megint rázott a hideg, és szorosan karolt.
  • Leizzadtál, vegyél fel valami szárazat....
  • Vele álmodtam... Soha nem álmodtam még vele...
  • Semmi baj.... - suttogta.
  • Fáradt vagyok.
  • Pihenj...
  • Igen...
Később egy óracsörgésre riadtam fel.
  • A fenébe... - hallottam valami zajt, majd koppanást a padlón, és végül elhallgatott minden.
Felültem.
  • Ne haragudj. Nem tudtam lenyomni, és leesett. - fogta meg a kócos szőke a telefonját.
  • Hány óra?
  • Nyolc. A csapat fél kilenckor szed fel a portán.
  • El fogsz késni.
  • Nem. Letusolok, felkapok valamit, meg gyorsan bedobok egy szendvicset az ebédlőben.
  • Köszönöm.
Leült az ágyra és átölelt.
  • Bármikor.
Képtelen voltam elengedni.
  • Ami...
  • Elkésel, tudom. Bocs.
  • Velem ebédelsz?
  • Jól hangzik, de...
  • Nem ígérhetem hogy Chris nem lesz ott a homeban.
  • Akkor gyere át, nálunk tiszta a terep. Ebédelj te velem.
  • Oké. Hánykor?
  • Egy körül lesz szünetem.
  • Negyed kettő?
  • Szuper. A bokszban megtalálsz.
Megsimogatta az arcom, aztán kaptam egy gyengéd puszit a számra, elszontyolodva néztem rá.
  • Mi a baj? - pillantott rám aggódva.
Magamhoz húztam és lágyan megcsókoltam, viszonozta. Érzelmes, könnyed, és kedves csók volt.
Alik akartunk elválni egymástól.
  • Huh... - támasztotta a fejét az enyémnek.
  • Ahha...
  • Folytassuk... - motyogta.
  • Fogjuk... - sóhajtottam fel – De most menj, mert elkésel.
  • Ígéred?
  • Igen.
  • Ami...
  • Seb, csak ne...
  • Nem foglak sürgetni.
  • Oké.
  • Alig várom hogy elteljen a délelőtt.
  • Én is.
Az ajtóból még visszanézett, aztán hallottam ahogy kimegy és bezárja.
Visszadőltem a párnákra.
  • Istenem, most meg a pilótájuk? - hunytam le a szemem – Ha kiderül nem csak Horner nyír ki, hanem Didi is.
Nem értettem mi ez az egész a kis szőkével, de minden esetre, ő egyenesebbnek, és kedvesebbnek tűnt mint a jelen pillanatban idegbetegnek tűnő főnöke...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése