2019. 04.26 NEWS!!!

2019.04.26-i UPDATE!!!
Az új történetem és a régiek elkezdtek felkerülni a Wattpadra :)
Klikkeljektek bátran az alábbi linkre





2010. július 1., csütörtök

Fast and Furious 7.

7. rész

Szerencsére nem maradtak le nagyon, olyan ötszáz méterre mögöttem. A találka a városi déli elhagyatottabb részén volt, egy kihalt házakkal, és gyártelepekkel tarkított környéken.
Egy régi pakolóház aljában bújt meg a banda.
Mikor közelebb értünk, már látni lehetett a tarka autókat, a nagy banzájt a sivár utcákon.
Bömbölt a zene, a lányok semmi kis cuccokban villogtak, a pasik meg a gépeket bütykölték, és vagyok a csajokkal foglalkoztak, vagy egymással dumálta.
Kicsit szélebbre pakoltam le, amolyan féloldalas stílusban. Kiszálltam és körülnéztem.
Ma este jónak tűnik a járgány felhozatal, és jó versenyek ígérkeznek, ha meg parkolóház van drift is lesz.
Kik indulhatnak pontosan szét kéne nézni?
Bár ma annyira nem vagyok driftes felingben, de ki tudja.
Hátrafordultam a fiúk most pakoltak le. Csigák.
Nekidőltem a kocsinak. Bevártam őket.
Biccentettem a fejemmel, és elindultunk.
- Pussy édes szia.- jött oda Raul a Jattos. Azért Jattos mert nála lehet fogadni mindenre, meg a beugrót is ő szedi össze.
Méregette a többieket mögöttem.
- Csákány Jattos. Heikkit, meg Sennát már ismered. A többiek velem jöttek turisták. Csak nézelődnek, nem lesz velük gebasz.
- Ha te mondod. –vállat vont – De ha lesz az a te sarad.
- Jó tudom, tudom. –legyintettem
- Inkább arról énekelj mi a felhozatal?
- Három verseny, 2 kör 7 rugó. A győztesek mehetnek a negyedikbe oda 14 rugó. A győztes all in.
- Über. - kezébe nyomtam egy köteg pénzt - Mindkettőbe beszállok.
- Jó, te tudod, de ha nem jutsz be a vég gamebe, buktad a zst!
- Jah. Drift?
- Hát ha lesz jelentkező?
Érdeklődve néztem rá.
- Csak Ty van itt! De ha akarod behívok egy két embert.
- Annyira nem izgat a téma.
Pötyögött valamit a kezében lévő palmtopon.
Rám vigyorgott.
- Érdekel az indulók listája?
- Nem, de kösz.
Kezébe nyomtam két Franklint. (200 dollár).
- Veled mindig érdemes üzletelni Pussy.
- Menjünk. –szóltam hátra.
Elindultunk befelé a parkolóba, meg akartam keresni Nunezt, hogy azért vigyázzon a srácokra. Volt egy gyanúm, hogy lesz velük bajom még az este folyamán. Addig meg legalább nézelődhettek a csajok, meg a verdák közt a fiúkák. A legtöbb autónak nyitva volt a motorházteteje, és vagy éppen simogattak vagy szereltek rajta. Vagy csak egyszerűen túráztatták. Kicsit hangos volt a zene, és zavaros, minden autóból másféle, és másmilyen hangerejű.
- Ez mi volt? –érdeklődött Seb.
- Belépti díj. Az előbbi meg a beugró a versenyre.
- Azt hittem téged ismernek?
- Ismernek is, a belépő nem nekem szól, hanem a külsősöknek.
- Szóval akiket nem ismernek.
- Ja, ja, meg persze feljegyezte Jattos hogy kivel jöttetek, ha gond lesz, bukhatom a pénzem.
- Hogyhogy bukhatod? –szólt bele Flavio.
- Ha bárki aki velem jön cirkuszt csinál, amit nyerek viszi Jattos. Afféle FIA büntetés.
- Értem.
- Mennyit lehet nyerni?
- Hát futamonként 7000 a beugró, átlag 5 versenyző. Aki nyer, mindent visz. A negyedik körben az indulhat, aki az első háromból valamelyiket megnyerte, plusz 14000. Aki ott nyer, övé a pénz, meg ha kell viheti a vesztesek kocsiját, vagy egy kocsit, ahogy tetszik.
- Szép summa. – mondta Ross.
- Az. Persze nem éri meg megtartani őket, csak a javát, én általában a kiválogatom,hogy melyiket éri meg elvinni, aztán eladom, vagy megtartom és feltuningolom magamnak.
- Ki vesz ilyen kocsit? - érdeklődött Schumi.
- Hát van rá vevő, vagy az eredeti tulajnak adom vissza, persze mivel itt a pénz gyorsan gazdát cserél, töredék áron, de nekem megéri így is. Vagy jó pénzért, az Indys vagy Nascaros srácoknak, ha valaki kocsit keres nálam van választék. De kemény pénzeket kóstál, pláne ha az én tuningom van benne.
- Mégis mennyi?- érdeklődött Chris élénken.
- Hát ha Mustang Super Snaket vesszük , az jó?
- Igen. Mennyibe fáj?
- Euró vagy Dollár?
- Euró.
- Fél milla. Tokkal vonóval
Chris füttentet.
- Nektek aprópénz, és persze többszöröse a tuning gép valódi árának, de van aki kiad érte annyit. A különbözet meg az enyém.
- Tokkal vonóval? –érdeklődött Senna
- Kocsi alapár, plusz spéci tuning eredeti alkatrészekből, már ha kapható ha nem, akkor drágább persze, mert mi csináljuk kézzel, illetve tetszés szerinti színre fújás, plusz extra felni és spéci gumik. Ha extra gépet akarsz, ami meg mint Atomanti, de meg is akarsz vele állni időbe, az úgy fél és egy milla között van.
- Te csinálod ? – érdeklődött Kimi.
Felhúztam az egyik szemöldököm.
- Jah, van egy összeszokott csapaton, megrendelésre dolgozunk persze.
- Bárkinek?
- Áh, valamelyik jó haverom kell hogy beajánljon. Meg persze akármilyen gépgyilkosnak nem dolgozom, szeretem látni, hogy akinek adom az azért becsbe tartja.
- Csak nem érdekel valamelyik gépen?- érdeklődtem gúnyosan.
- Konkrétan a Mustáng, amivel jöttünk.
Elnevettem magam.
- Álmodik a nyomor? -érdeklődtem
Kimi szeme villámokat szórt. Dünnyögött valamit finnül az orra alatt. Leszarom. Addig jó míg nem üvölt.
- Megbírnám szokni ezt a környezetet. – mondta Seb.
- A csajokat, vagy a kocsikat?
- A légkört.
- Azt meghiszem, aki beszippant nem engedi el könnyedén.
Szembe jött velünk Nunez.
- Hell. Már azt hittem felém se nézel. –vigyorgott és huncutul megölelt
- Carlos. – mosolyogtam rá
– Jött velem néhány turista nem gond?- böktem a fiúk felé.
- Fiúk a nagy főnök Nunez. Nunez a srácok.
Carlos mindenkivel kezet fogott.
- Drágám te azt hozol akit akarsz.
- De jó nekem. Te is indulsz?
- Ma csak néző vagyok, felkarolom a haverjaidat. - vigyorgott szélesen
- Hálás lennék, megyek utána nézek annak a 7 rugósnak.
- Persze, persze. –intett és le is csapott a fiúkra.
Még menetbe odaszóltam Heikkinek, hogy nézzen a körmükre.
Aztán eltűntem a forgatagban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése